Naprapaatti, osteopaatti vai kiropraktikko? Mistä kannattaa hakea apua selkävaivoihin?
Jutun luettuani en mene kenellekään ylläolevista vaihtoehtohoitajista. Osteopaattia en ole kokeillut, tuskin sen kummoisemmat jutut.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/19/naprapaatti-osteopaatti-vai-kiropraktikko-minka-lajin-manipulaatiosta-kannattaa
Naprapaatti, osteopaatti vai kiropraktikko?
1
171
Vastaukset
- Chica-75
Itse luotan mun ortopediseen osteopaattiin mun selkäongelmissa. Ennen kuin sain leikkurituomion, pystyi tämä kaveri kertomaan, että leikkaus tulee eteen jossain vaiheessa, kun tutustui mun selän historiaan, liikkuvuuteen ja kipuoireisiin. Näitä asioita ei kukaan ollut koskaan näin tarkkaan kysynyt ja kävipä ilmi, että selän naksauttaminen on ollut vihon viimonen hoitokeino, oli ollut suuri riski aiheuttaa suurempia vahinkoja mun selkään (huom. naksauttaminen soveltuu erittäin hyvin joissain tilanteissa!). Nyt selkä leikattuna kuukausi sitten, oon edelleen ihmeissäni, kun siihen ei enää satu lainkaan (luudutus ja hermokanavien avarrus). Sanoipa vielä kyseinen ortopedinen osteopaatti, että hän voi vain hieman helpottaa lihasjumia mutta ei voi muuten auttaa ja hän ei halua rahastaa turhilla käynneillä, koska tosiaan hän ei voinut kivun alkulähteelle mitään. Ammattitaitoinen kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779