Mitä asioita haluaisit salata

jokuvaaaaannnn

Onko jotain sellaista, mitä et halua muille paljastaa?
Onko se sinusta kamalaa, jos et voi salata kaikkea kaikilta kuitenkaan?

20

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Knainen

      En minä avaudu kaikille tuttaville kaikesta elämästäni.

      Mutta omille seurustelukumppaneille olen aina ollut avoinkirja. Rehellisyys on hyvin tärkeää suhteessa.

      Ex-Avokin ties elämästäni kaiken ja kun yritin edes jotain salata se näki heti et nyt on jotain mätää.

      Se vain tunsi mut jo niin hyvin että se havaitsi pienenkin käytösmuutoksen ja alkoi tivaan että mikä nyt on.

      Toisinaan se oli tietoisempi minun fiiliksistä kuin mä itse.

      Se oli tarkka ja silloinkin kun yritin siltä jotain salailla se kyllä haistoi palaneen käryä ja alkoi uteleen.

      Kaippa yhdessä asuva pari tuntee toisensa tavat niin hyvin että pienenkin muutoksen huomaa

      Itse kuitenkin pyrin aina avoimuuteen koska ei niitä
      Suhteita valheilla, feikillä, salailulla ja näyttelyllä kasassa pidetä.

      Sellainen korttitalo huojuu kunnes kaatuu. Rehellisyys ja avoimmuus siitä kestävän tekee

      Tuttaville mun kaikki asiat ei kuulu. Enkä niistä tiedottele. Ei se sinällään haittaa vaikka tietäisivätkin mut silti ei huvita kaikkea itsestäni avata lähes tuntemattomille.

    • valheitaviljelen

      Salaan sen minkä haluan. En loukkaa enkä varsinkaan totuudella töksäytä edes. Valkoisia valheita viljelen. Eli sen minkä muilta salaan on täysin minun hallussa. Mitä salattavaa sulla on?

    • ei.ole.mitään

      isoja luurankoja kaapeissa. En tykkää kertoa puolitutuille jotaki herkempiä puolia itsestäni. Asiat jotka voi vaarantaa jotakin, pidän omana tietonani. Ellei löydy tosi luotettavaa tyyppiä jolle puhua.

    • säteinenmenninkäinen

      Ainut salaisuuteni on se, ettei minulla ole ystäviä. Ja tätä asiaa kukaan elämässäni olevista ihmisistä ei tiedä eikä tajua. Elämässäni on paljon ihmisiä, ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa, mutta tosi asiassa ei ole ketään, jonka kanssa olisi hyvä olla enemmän kuin vain arkipäivän tuttu tai kaveri. Sisälläni joku huutaa, se on yksin. Sitä ei kukaan tiedä.

      • mistäapuatilanteeseen

        Olet hyvin surullinen koska huudat yksinäisyyttäsi hiljaisesti.


      • säteinenmenninkäinen
        mistäapuatilanteeseen kirjoitti:

        Olet hyvin surullinen koska huudat yksinäisyyttäsi hiljaisesti.

        Niin olen. Surullinen siis. Yksinäisyyttä en huuda, mutta huudan äänettömästi yksin.


      • tullaymmärretyksi
        säteinenmenninkäinen kirjoitti:

        Niin olen. Surullinen siis. Yksinäisyyttä en huuda, mutta huudan äänettömästi yksin.

        Eli viihdyt hyvin yksin, mutta haluaisit ystävän itsellesi jonka kanssa joskus viettäisit aikaa ja joka ymmärtäisi sinua.


    • SalillaEkajaVika
    • pitkäpiimä

      Mulla oli aina piiitkästi asiaa kerrottavana. Kaikki pistelin päin naamaa niin että kalpenee :) Isommasti mulle on syntiä tehty kuin minä konsanaan ilikeisin.

    • voinkertoakaikki

      Ei minulla ole mitään salattavaa.

    • NarttuTaistelee

      Sinua minä en halua kenellekään paljastaa. Häpeän, että antauduin viekoitteluusi

      • yksityisyys

        Niin kaikkea ei tarvitsekaan paljastaa muille. Siihen on jokaisella oikeus.


    • Kaikki ne asiat, joita en halua,.. jos tulisi ne tietämään
      Jotka joskus haluan huutaa edes itselleni sisään kuolleeseen pimeyteen
      Joskus sitä herää koneiden ääneen, haamut istuu puhelinlinjoilla
      Ne uneksii toisinaan samoista ilon ja helpotuksen tunteista

    • JokuNainen____

      On paljonkin. Siinä yksi syy miksen oikeestaan halua suhdetta vaikka toisaalta haluaisinkin olla hänen kanssaan

      • HarrastatkoMuuten

      • EiTarvitseVastata

        Huoraamallahan ne kivut lähtee :D Terveisin Welho.


      • JooMeToivotaanEttä

      • JokuNainen__

      • OletkoVäittänytMuuta

        Kysynpä Sinulta Sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      433
      13500
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2654
    3. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      158
      2653
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2612
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2097
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2068
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1545
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1507
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe