Kohta pääsee porot kesälaitumelle
Kesäloma alkaa!
9
785
Vastaukset
- hehehheh
Taitaa kuitenkin käydä niin,että Porin junttihitsaereilta alkaa kaasu ja happiloppua tankeista.... Tänäänkin haettiin helppo voitto isopään navetasta...
- Poronhoitoalueella
Porot pääsee kesälaitumille sitten kun lumet on vähempänä. Kävin viikko sitten Lapissa ja ei kyllä poroja maanteillä näy. Ovat kotiruokinnassa. Kyllä ne varmaan toukokuun alkupuolella luontoon taas päästetään.
- Kärpätliiganvitsi
Jep nämä kärppäjuntit pääsee kohta niitä poroja hässimään koko kesäksi kun hifki voittaa. Niinkun tänään 1-4 voitto hifkille vaik hifki vaa neppaili vähän kiekkoa sinne tänne ja kärpät paino naama punasena xDD paskat.
- Piku21
niin näyttää 3-neljä :) :)
- Poroporvarit
Kesäloma alkaa sitten kun lumet sulaneet eli taitaa Helssingissä alkaa aikaisemmin ja meille riittä hässimiseen etelän naiset jotka käy täällä hakemassa kunnon miestä kun naitattaa.
- hopeastapelataan
Ei me tää sarja poikki ennen lauantaina. Tuloksena on kaksi puolikuollutta raatoa, joten ihan sama kumpi pääsee finaaliin Tapparan suorittamaan saattohoitoon.
- hopeastapelataan
Näinhän se meni seitsemänteen peliin. Sinänsä ihan sama kumpi menee finaaliin, Rautakorpi myhäilee hyvin tyytyväisenä kotisohvallaan juuri nyt. Ei olisi voinut Tapparan kannalta paljon paremmin mennä; oma sarja poikki 4-muna, toisessa sarjassa tuli game 7 ja kahdessa viimeisessä ottelussa pelattu yhteensä yli 143 minuuttia. Finaaleista on tulossa Tapparalle liigahistorian helpoin ylikävely.
- pikku-Reijo10
Saattohoitoon :) Tappara on terästä...vai rautaa...ruostunu on ja pahasti.
- LomilleLomps
Tänään alkaa loma.
Maajoukkueella ei vielä, mutta muilla.
Lomps!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086