Valemediaa

tajunnan-vaikeus

Kreetta Karvala paljasti karvansa jälkiviivas-lähetyksessä. Hänen mielestään Helsingin Sanomat on ainoa oikea media valtakunnassa ja kehoitti kansaa YLEn ohjelmassa luottamaan siihen nettimedian sijaan. Tämä mainos tehtiin ilmaiseksi kun kansa senkin joutui taas maksamaan.
Me muistamme hyvin mitä HS kertoi EUsta . Nyt kun kaikki valeet ovat paljastuneet niin vieläkään syylliset eivät suostu tunnustamaan syyllisyyttään kaikkeen siihen mitä he saivat aikaan.Aina syntyy uusia karvaloita jotka eivät tiedä mitään asioista jotka muut päättivät. Tuntuu vastenmieliseltältä puhuakin tästä näin pitkän ajan jälkeen. Se media jota silloin kansa joutui lukemaan keinottelijoiden lehdistä ja puolueiden YLEstä seuraamaan,puhui kansan ympäri koska ne mediat ostettiin tätä tarkoitusta varten. Kansa aivopestiin totalitarismin keinoin.
Nyt on nyt. Turha heikäläisten on puhua enää mitään kun monopoli on murtunut tuusan nuuskaksi. Valitettavasti kansaa on kyykytetty niin mahtavasti että sen työpaikat ja omaisuus on mennyttä. tilalle tuo media on tehnyt rahoittajineen pelkkää velkaa joka tuhoaa Suomen tulevaisuuden koska omistus on tässäkin yhteiskunnassa pärjäämisen edellytys. Tähän nyt liittyy kiinteästi valemedian trollien peli jolla on IPUa syytetty kommunismista vaikka juuri IPU oli se puolue joka eniten karsasti kommunismia ja sosialismia taloudessa.
Nyt kun rosvot ovat ostaneet muut puolueet puhumaan ja tekemään lakeja puolestaan,on heidän viimeinen toivonsa petkuttaa kansaa ja häpäistä IPU kommunismilla johon he itse ovat saalistuksensa perustaneet.Tuo porukka on viimeiset 7 vuotta tuhonnut varallisuuttamme biljoonilla viimeisenä keinonaan itse rikstua tukiaisilla eikä loppua tule ennenkuin kansa tajuaa kokonaisuudessaan valtamedian pelaavan meiltä kaiken pois eduskunnan avulla.

5

175

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petri_Heikkinen

Mä pyyhin perseeni yhtä hyvin Hesarilla kuin Ipun brosyyreilla. Tasan yhtä turhia ja vääriä medioita.

• uskottavaa

IPUn mediahan tulee ainakin tänne Tikkakosken rannalta. Uskot siis tähän valemediaan.

• Petri_Heikkinen

En usko Ipun medioita.

• niinpä-

Mutta uskot Tikkakosken valemediaa.

• hybridikeskussuoja
        niinpä- kirjoitti:

Mutta uskot Tikkakosken valemediaa.

Veikkaan, että osa Tikkakosken henkilökunnasta on Hybridikeskuksen suojeluksessa Sinivihreän Naisen lisäksi:
        https://yle.fi/uutiset/3-9853804

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      436
      1832
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      818
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      787
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      744
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      721
    6. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      423
      680
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      655
    8. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      37
      571
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      563
    10. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      39
      553
    Aihe