Missä ne viipyvät???

Asiat.asiana

Missä ovat kaikki aborttia vastustavat mielenosoitukset?

Missä laaja julkinen keskustelu?

Missä poliitikkojen ulostulot asian tiimoilta?

Missä kansalaisaloitteet?

Voisko olla niin, että suuret joukot aborttilain kiristämisen vaatijoista ovat vain mielikuvitusta?

74

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sokkojankkaakeskenään

      Eipä tähän hyödytä mitään enää edes vastata kun kaikki lähtee kuitenkin :D että senku pidät tunkkis vaan.

      • Asiat.asiana

        Eli et kykene vastaamaan solvaamatta?


      • näetomias
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Eli et kykene vastaamaan solvaamatta?

        Mitähän solvausta tossakaan taas oli? Sokko?! :D Sinähän olet, koska et näe koskaan jo ties monetko kerrat annettuja vastauksia ja TAAS uus turha tivausalotus samasta kun ne kummasti "unohtuu".


      • AsiatAsianaVaan
        näetomias kirjoitti:

        Mitähän solvausta tossakaan taas oli? Sokko?! :D Sinähän olet, koska et näe koskaan jo ties monetko kerrat annettuja vastauksia ja TAAS uus turha tivausalotus samasta kun ne kummasti "unohtuu".

        Et ole missään vaiheessa suoraan vastannut noihin kysymyksiin. Enimmäkseen olet sättinyt kysymysten esittäjää ja huudellut sivussa asiasta. Kuten nytkin.


      • bua-ha-haa
        AsiatAsianaVaan kirjoitti:

        Et ole missään vaiheessa suoraan vastannut noihin kysymyksiin. Enimmäkseen olet sättinyt kysymysten esittäjää ja huudellut sivussa asiasta. Kuten nytkin.

        Vataahan hän aina, että on jo monta kertaa vastannut. Vielä kun näkis ne vastaukset.
        Ehkä hän vastaa samassa paikassa missä ne abortinvastaiset mielenosoitukset pidetäåän: muiden silmiltä ja korvilta piilossa.


      • niinmonestinähty

        Ei oo vastaajan ongelma jos sinä et niitä vastauksia kykene näkemään. Tai kun näet niin joudut hädissäs huutamaan yIIäpitoa avuksi epämieluisien ja liian kiperien vastausten pikaiseen poistoon, jotta saat taas väittää valheitas kuinka mitään vastauksia ei oo koskaan annettukaan. Kuten ne mielenosotuskuvatkin kun haluat päästä jankuttaan jatkossakin tota piilohöpinääs.


      • bua-ha-haa
        niinmonestinähty kirjoitti:

        Ei oo vastaajan ongelma jos sinä et niitä vastauksia kykene näkemään. Tai kun näet niin joudut hädissäs huutamaan yIIäpitoa avuksi epämieluisien ja liian kiperien vastausten pikaiseen poistoon, jotta saat taas väittää valheitas kuinka mitään vastauksia ei oo koskaan annettukaan. Kuten ne mielenosotuskuvatkin kun haluat päästä jankuttaan jatkossakin tota piilohöpinääs.

        Jos vastaaja haluaa tulla ymmärretyksi, niin on vähän huono vastata niin ettei kukaan ymmärrä vastausta.

        En ole poistattanut ainoataan viestiä täältä.

        Mistä mielenosoituskuvista puhut?


      • ongelmaedelleensiellä
        bua-ha-haa kirjoitti:

        Jos vastaaja haluaa tulla ymmärretyksi, niin on vähän huono vastata niin ettei kukaan ymmärrä vastausta.

        En ole poistattanut ainoataan viestiä täältä.

        Mistä mielenosoituskuvista puhut?

        Jos sinä et kykene vastauksia ymmärtämään, ei tarkota ettei kukaan muukaan niitä ymmärrä.

        "Mistä mielenosoituskuvista puhut? "

        Niistä jotka häiriköidään jatkuvasti poistoon sieltä toisesta ketjusta.


      • bua-ha-haa
        ongelmaedelleensiellä kirjoitti:

        Jos sinä et kykene vastauksia ymmärtämään, ei tarkota ettei kukaan muukaan niitä ymmärrä.

        "Mistä mielenosoituskuvista puhut? "

        Niistä jotka häiriköidään jatkuvasti poistoon sieltä toisesta ketjusta.

        Miksi kaikki muutkin täällä sanovat, etteivät ole saaneet sinulta vastauksia? Onko niin, ettei kukaan vain ymmärrä "vastauksiasi"? Jos näin on, se kyllä kertoo jotain vastaajasta.

        "Niistä jotka häiriköidään jatkuvasti poistoon sieltä toisesta ketjusta."

        Älä mua syytä, jollen ole nähnyt kuvia jotka on poistettu.


      • eimeeläpi
        bua-ha-haa kirjoitti:

        Miksi kaikki muutkin täällä sanovat, etteivät ole saaneet sinulta vastauksia? Onko niin, ettei kukaan vain ymmärrä "vastauksiasi"? Jos näin on, se kyllä kertoo jotain vastaajasta.

        "Niistä jotka häiriköidään jatkuvasti poistoon sieltä toisesta ketjusta."

        Älä mua syytä, jollen ole nähnyt kuvia jotka on poistettu.

        Sinä yjksin et ole "kaikki muutkin". Se ei todista mitään että jankutat samoja tivauksia eri nimimerkeillä ja syyttelet perättömästi "vastaamattomuudesta".

        "Älä mua syytä,"

        No joku häirikkö ne sieltä jatkuvasti mitä ilmeisimmin ilmiantaa ja suosijoita suosiva y. p .n apuri sitten poistaa suunnilleen kaiken mitä häirikkö keksii ilmottaa.
        Se ei jotenkaan yllätä että sinä et jotakin ole "nähnyt". Onhan se näkökykys ilmenny jo siinäkin miten "hyvin" huomaat oman sakkis solvaukset vaikka niitä ketjukuinka pursuaiskin.


      • bua-ha-haa
        eimeeläpi kirjoitti:

        Sinä yjksin et ole "kaikki muutkin". Se ei todista mitään että jankutat samoja tivauksia eri nimimerkeillä ja syyttelet perättömästi "vastaamattomuudesta".

        "Älä mua syytä,"

        No joku häirikkö ne sieltä jatkuvasti mitä ilmeisimmin ilmiantaa ja suosijoita suosiva y. p .n apuri sitten poistaa suunnilleen kaiken mitä häirikkö keksii ilmottaa.
        Se ei jotenkaan yllätä että sinä et jotakin ole "nähnyt". Onhan se näkökykys ilmenny jo siinäkin miten "hyvin" huomaat oman sakkis solvaukset vaikka niitä ketjukuinka pursuaiskin.

        Kuvitteletko olevasi ovela, kun väität kaikkia eri mieltä kanssasi olevia samaksi kirjoittajaksi?

        "No joku häirikkö ne sieltä jatkuvasti mitä ilmeisimmin ilmiantaa..."

        Ilmeisesti.

        "...ja suosijoita suosiva y. p .n apuri sitten poistaa suunnilleen kaiken mitä häirikkö keksii ilmottaa"

        Tuo taas on omaa päätelmääsi, eikä välttämättä totta.
        Ensinnäkin käsitykseni mukaan yp ei sen kummemmin tarkasta kirjoitusta josta tehdään ilmoitus. He vain poistavat sen. Siksi kyse ei välttämättä ole mikään "suosijoita suosiva y.p .n apuri", etenkään kun täältä on selkeästi poistettu myös sellaisia viestejä joissa ei takuulla ole mitään poistamisen arvoista.

        "Se ei jotenkaan yllätä että sinä et jotakin ole "nähnyt". Onhan se näkökykys ilmenny jo siinäkin miten "hyvin" huomaat oman sakkis solvaukset vaikka niitä ketjukuinka pursuaiskin."

        Voi kulta pieni, NÄYTÄ minulle muutama väittämäsi solvaus, niin katsotaan huomaanko mitään. Pitäisi olla helppo homma, koska niitä kuulemma pursuaa "ketjukuinka". (Kai osaat linkittää juuri sen kommentin johon viittaat?)

        P.S. Mutta tulen katsomaan illemmalla. Mun pitää (tämä muuten on ihan totta) käydä hakemassa uudet silmälasini. Hetki sitten tuli liikkeestä ilmoitus että ne ovat valmiina.

        P.P.S. Mulla ei edelleenkään ole mitään sakkia, enkä kuulu mihinkään sakkiin.

        P.P.P.S. Mielestäni jokaisen naisten oikeuksia ja tasa-arvoa kannattavan nimittely feminatsiksi on aika ilkeä solvaus. Ihan vain tiedoksi.
        Vaikken minä olekaan poistojen takana, niin yp. saattaa olla kanssani samaa mieltä. Täällä saattaa olla myös poistobotti, joka automaattisesti poistaa määrätyt sanat sisältävät viestit.


      • eiluottamista
        bua-ha-haa kirjoitti:

        Kuvitteletko olevasi ovela, kun väität kaikkia eri mieltä kanssasi olevia samaksi kirjoittajaksi?

        "No joku häirikkö ne sieltä jatkuvasti mitä ilmeisimmin ilmiantaa..."

        Ilmeisesti.

        "...ja suosijoita suosiva y. p .n apuri sitten poistaa suunnilleen kaiken mitä häirikkö keksii ilmottaa"

        Tuo taas on omaa päätelmääsi, eikä välttämättä totta.
        Ensinnäkin käsitykseni mukaan yp ei sen kummemmin tarkasta kirjoitusta josta tehdään ilmoitus. He vain poistavat sen. Siksi kyse ei välttämättä ole mikään "suosijoita suosiva y.p .n apuri", etenkään kun täältä on selkeästi poistettu myös sellaisia viestejä joissa ei takuulla ole mitään poistamisen arvoista.

        "Se ei jotenkaan yllätä että sinä et jotakin ole "nähnyt". Onhan se näkökykys ilmenny jo siinäkin miten "hyvin" huomaat oman sakkis solvaukset vaikka niitä ketjukuinka pursuaiskin."

        Voi kulta pieni, NÄYTÄ minulle muutama väittämäsi solvaus, niin katsotaan huomaanko mitään. Pitäisi olla helppo homma, koska niitä kuulemma pursuaa "ketjukuinka". (Kai osaat linkittää juuri sen kommentin johon viittaat?)

        P.S. Mutta tulen katsomaan illemmalla. Mun pitää (tämä muuten on ihan totta) käydä hakemassa uudet silmälasini. Hetki sitten tuli liikkeestä ilmoitus että ne ovat valmiina.

        P.P.S. Mulla ei edelleenkään ole mitään sakkia, enkä kuulu mihinkään sakkiin.

        P.P.P.S. Mielestäni jokaisen naisten oikeuksia ja tasa-arvoa kannattavan nimittely feminatsiksi on aika ilkeä solvaus. Ihan vain tiedoksi.
        Vaikken minä olekaan poistojen takana, niin yp. saattaa olla kanssani samaa mieltä. Täällä saattaa olla myös poistobotti, joka automaattisesti poistaa määrätyt sanat sisältävät viestit.

        "väität kaikkia eri mieltä kanssasi olevia samaksi kirjoittajaksi?"

        Kuvitteletko olevas ovela kun kirjotat samat jorinas useemmilla vakionikeillä ja vielä väität että joku "ihan muu" ne kiperät vastaukset ilmottaa poistoon?

        "Tuo taas on omaa päätelmääsi, eikä välttämättä totta."

        Valitettavasti kun ei vaan ole, kaikkihan sen näkee mikä määrä täältä lähtee vastustavia viestejä.

        "yp ei sen kummemmin tarkasta kirjoitusta josta tehdään ilmoitus. "

        Riippuu yp .stä, kummallisen tarkkaan vaan tuntuu osaavan seuloo nimenomaan ne vastustavat poistoon, kun taas suosintatörkyille ei tehdä yhtikäs mitään vaikka muuta väitätkin.

        "täältä on selkeästi poistettu myös sellaisia viestejä joissa ei takuulla ole mitään poistamisen arvoista."

        Niin, sillon kun "väärämieliset" viestit ei miellytä sitä yp. tä.

        "NÄYTÄ minulle muutama väittämäsi solvaus, "

        Ei herranjesta.. etkö oikeesti LUE mitä sulle jo muualla kirjotetaan?? Kun on linkitetty, niin kappas kun kummasti katoo samantien!! Ja kun ne on poistettu, voitkin mukavasti jatkaa jankkausta kuinka "mitään" ei muka koskaan oo näytettykään!

        "Mulla ei edelleenkään ole mitään sakkia,"

        Täällä on karkeesti ottaen jako kahteen sakkiin, ja kaikki tietää millä perustella. Turha sitä on käydä kieltään.

        "naisten oikeuksia ja tasa-arvoa kannattavan nimittely feminatsiksi on aika ilkeä solvaus. "

        Tällä tarkotetaan yksinomaan niitä kiihkofeministejä jotka vouhottaa pro-abortionistista porpagandaa. Mitä mieltä muuten olet lapsia suojelevista käytetystä "naistenvihaajasta", ei yhtään ilkeää solvausta vai?

        "poistobotti, joka automaattisesti poistaa määrätyt sanat sisältävät viestit. "

        Se tuskin tunnistaa enää monin tavoin pisteillä ym. merkeillä pilkottuja "epäilyttäviä" sanoja.


      • bua-ha-haa
        eiluottamista kirjoitti:

        "väität kaikkia eri mieltä kanssasi olevia samaksi kirjoittajaksi?"

        Kuvitteletko olevas ovela kun kirjotat samat jorinas useemmilla vakionikeillä ja vielä väität että joku "ihan muu" ne kiperät vastaukset ilmottaa poistoon?

        "Tuo taas on omaa päätelmääsi, eikä välttämättä totta."

        Valitettavasti kun ei vaan ole, kaikkihan sen näkee mikä määrä täältä lähtee vastustavia viestejä.

        "yp ei sen kummemmin tarkasta kirjoitusta josta tehdään ilmoitus. "

        Riippuu yp .stä, kummallisen tarkkaan vaan tuntuu osaavan seuloo nimenomaan ne vastustavat poistoon, kun taas suosintatörkyille ei tehdä yhtikäs mitään vaikka muuta väitätkin.

        "täältä on selkeästi poistettu myös sellaisia viestejä joissa ei takuulla ole mitään poistamisen arvoista."

        Niin, sillon kun "väärämieliset" viestit ei miellytä sitä yp. tä.

        "NÄYTÄ minulle muutama väittämäsi solvaus, "

        Ei herranjesta.. etkö oikeesti LUE mitä sulle jo muualla kirjotetaan?? Kun on linkitetty, niin kappas kun kummasti katoo samantien!! Ja kun ne on poistettu, voitkin mukavasti jatkaa jankkausta kuinka "mitään" ei muka koskaan oo näytettykään!

        "Mulla ei edelleenkään ole mitään sakkia,"

        Täällä on karkeesti ottaen jako kahteen sakkiin, ja kaikki tietää millä perustella. Turha sitä on käydä kieltään.

        "naisten oikeuksia ja tasa-arvoa kannattavan nimittely feminatsiksi on aika ilkeä solvaus. "

        Tällä tarkotetaan yksinomaan niitä kiihkofeministejä jotka vouhottaa pro-abortionistista porpagandaa. Mitä mieltä muuten olet lapsia suojelevista käytetystä "naistenvihaajasta", ei yhtään ilkeää solvausta vai?

        "poistobotti, joka automaattisesti poistaa määrätyt sanat sisältävät viestit. "

        Se tuskin tunnistaa enää monin tavoin pisteillä ym. merkeillä pilkottuja "epäilyttäviä" sanoja.

        Viitsiikö tähän enää edes vastata. No koitetaan nyt vielä kerran.

        - En kirjoittele tänne muilla nikeillä. Kyse on harhoistasi ja mutuistasi, eikä sinulla ole mitään perustetta epäillä minua moisesta toiminnasta.
        - Minä en ole yhdenkään poiston takana. Lisäksi olen huomannut, että täältä kyllä poistetaan sekä puoltavien että vastustajien viestejä. Minunkin viestejäni on poistettu. En kannata minkäänlaista sensuuria.
        - Mitä voimme päätellä siitä, ettet pysty näyttämään aborttioikeuden hyväksyvien solvauksia?
        - En ole huomannut tänne kirjoittelevan yhdenkään " kiihkofeministin joka vouhottaisi pro-abortionistista porpagandaa".
        - Mielestäni naisten oikeuksien polkemista vaativaa voi aivan perustellusti sanoa naistenvihaajaksi.
        - Aborttikiellossa ei ole kyse lastensuojelusta.
        - En tunne mahdollisen poistobotin toimintaa. Tuo oli vain omaa arvailuani.


      • yritetäänvieläkerran
        bua-ha-haa kirjoitti:

        Viitsiikö tähän enää edes vastata. No koitetaan nyt vielä kerran.

        - En kirjoittele tänne muilla nikeillä. Kyse on harhoistasi ja mutuistasi, eikä sinulla ole mitään perustetta epäillä minua moisesta toiminnasta.
        - Minä en ole yhdenkään poiston takana. Lisäksi olen huomannut, että täältä kyllä poistetaan sekä puoltavien että vastustajien viestejä. Minunkin viestejäni on poistettu. En kannata minkäänlaista sensuuria.
        - Mitä voimme päätellä siitä, ettet pysty näyttämään aborttioikeuden hyväksyvien solvauksia?
        - En ole huomannut tänne kirjoittelevan yhdenkään " kiihkofeministin joka vouhottaisi pro-abortionistista porpagandaa".
        - Mielestäni naisten oikeuksien polkemista vaativaa voi aivan perustellusti sanoa naistenvihaajaksi.
        - Aborttikiellossa ei ole kyse lastensuojelusta.
        - En tunne mahdollisen poistobotin toimintaa. Tuo oli vain omaa arvailuani.

        turhaa se varmaan on mutta
        - en ole poistattanut ainuttakaan omaa viestiäni. Kyse on harhoistasi ja mutuistasi, eikä sinulla ole mitään perustetta epäillä minua moisesta toiminnasta.
        - pääasiassa törkyisimmätkään suosijoioden viestit ei lähde koskaan mihinkään.
        - sinä olet puolueellisen sokea omille ja muiden suosijoiden törkyille, ja kieltäydyt näkemästä niitä.
        - mitä voidaan päätellä siitä että kaikki näytetty asiattomuus lähtee pikavauhtia?
        - en ole huomannut tänne kirjoittavan yhdenkään kiihkonaisvihaajafanaatikon joka kannattaisi naisten oikeuksien rajottamista.
        - mielestäni lasten oikeuksien polkemista vaativaa voi perustellusti sanoa lapsivihaajaksi ja kiihkofeminatsiksi.
        - murha"oikeudessa" ei ole kyse naisen ihmisoikeuksista.


      • bua-ha-haa
        yritetäänvieläkerran kirjoitti:

        turhaa se varmaan on mutta
        - en ole poistattanut ainuttakaan omaa viestiäni. Kyse on harhoistasi ja mutuistasi, eikä sinulla ole mitään perustetta epäillä minua moisesta toiminnasta.
        - pääasiassa törkyisimmätkään suosijoioden viestit ei lähde koskaan mihinkään.
        - sinä olet puolueellisen sokea omille ja muiden suosijoiden törkyille, ja kieltäydyt näkemästä niitä.
        - mitä voidaan päätellä siitä että kaikki näytetty asiattomuus lähtee pikavauhtia?
        - en ole huomannut tänne kirjoittavan yhdenkään kiihkonaisvihaajafanaatikon joka kannattaisi naisten oikeuksien rajottamista.
        - mielestäni lasten oikeuksien polkemista vaativaa voi perustellusti sanoa lapsivihaajaksi ja kiihkofeminatsiksi.
        - murha"oikeudessa" ei ole kyse naisen ihmisoikeuksista.

        "pääasiassa törkyisimmätkään suosijoioden viestit ei lähde koskaan mihinkään."

        Eikä niitä silti löydy koskaan mistään :D              Hassua.

        Jos niitä löytyisi, voisit lopultakin kertoa mistä. Mulla on jo uudet silmälasitkin, eilen sain.


      • hassua_
        bua-ha-haa kirjoitti:

        "pääasiassa törkyisimmätkään suosijoioden viestit ei lähde koskaan mihinkään."

        Eikä niitä silti löydy koskaan mistään :D              Hassua.

        Jos niitä löytyisi, voisit lopultakin kertoa mistä. Mulla on jo uudet silmälasitkin, eilen sain.

        Kaikki muut näkee niitä helpostikin likimain joka ketjussa ja pursuamalla, mutta et sinä :D laseissa on mitä ilmeisimmin edelleen unohtunu ne sokkolaput näköesteeksi.

        Kerro nyt jo vihdoin MITEN niistä kerrotaan kun mitään ei saa linkittää eikä mainita niiden sisältämiä törkyjä (esim. viesti jossa vastustajalle pelkästään haistatettiin v....ua)?
        Kuten jo toisessa alotuksessa nähtiin, et edes vastustajien tyhmäksi, fanaatikoksi ja neurologisesti sairaaksi haukkumisessa kykene nkemään mitään asiatonta solvausta. Tämä kertoo ihan riittävästi objektiivisesta havaintokyvystäsi.


      • bua-ha-haa

        Tai no... hyvin ja hyvin. Pari huutomerkkiä liikaa ja linkki pitää copypastata, mut silti.


    • voivoi_

      Paljon melua tyhjästä. Taas kerran.

    • Asiat.asiana

      Vaikeaa näyttää olevan vastata ilman solvaamista. Siksihän täältä tekstejä koko ajan poistuu.

      • bua-ha-haa

        Nykyisin tekstejä näyttää poistuvan aika randomisti vähän kaikilta.
        Joku taitaa siis tehdä kiusaa ihan kiusallaan.

        Kyllähän tuo vaikeuttaa keskustelun seuraamista kun ei voi tietää mihin on vastattu ja mihin ei. No, onneksi tällaista palstaa ei tarvitse ottaa niin vakavasti.


      • omaannilkkaan

        Näin se on nähty taas kuinka suosijalle omat sanat peilattuna takasin on ihan liian vaikeita


    • ilmeisenasiatonta

      Kumma juttu kun täysin samat lauseet muuttuu vastustajan lähettäminä "asiattomiks" mutta kun suosija solvaa niillä vastustajaa niin johan pysyy kun tauti :D
      Jos täältä joskus tasapuolisesti todelliset solvaukset lähtis eikä vain ne "väärät" eli epämieluisasti vastustavat mielipiteet, ei ois suosijoiden viesteistä paljookaan jäljellä.

      • bua-ha-haa

        Niinhän sinä sanot, kun kukaan ei tiedä millaisia ne poistetut vastauksesi olivat.


      • dementiaako
        bua-ha-haa kirjoitti:

        Niinhän sinä sanot, kun kukaan ei tiedä millaisia ne poistetut vastauksesi olivat.

        Ja siis jos tarkotit muita vastustajien vastauksia, niin juurihan sulle kerrottiin yks esimerkkilause jotsta itekin myönsit ettei siinä ollu mitään asiatonta.. mutta sekin nyt on sitten jo "unohtunu" :D


      • bua-ha-haa
        dementiaako kirjoitti:

        Ja siis jos tarkotit muita vastustajien vastauksia, niin juurihan sulle kerrottiin yks esimerkkilause jotsta itekin myönsit ettei siinä ollu mitään asiatonta.. mutta sekin nyt on sitten jo "unohtunu" :D

        Kerroit mitä siinä oli. Se ei tarkoita, että se olisi oikeasti se sisältö, ainakaan kokonaisuudessaan.

        Katsos kun sulla ei ole ainakaan mun silmissäni pienintäkään luottamusta.


      • kappastaashätärynkyti
        bua-ha-haa kirjoitti:

        Kerroit mitä siinä oli. Se ei tarkoita, että se olisi oikeasti se sisältö, ainakaan kokonaisuudessaan.

        Katsos kun sulla ei ole ainakaan mun silmissäni pienintäkään luottamusta.

        "Se ei tarkoita, että se olisi oikeasti se sisältö, ainakaan kokonaisuudessaan."

        Et sitten näköjään kykene muuhunkaan kun koko asian kielämiseen kun yIIäpidon puolueellisus ja aiheettomat poistot on osotettu :D mutta aivan sama, senku intät vastaan vaan ja kuvittelet sinne viestiin kaikkea "muutakin" olematonta. Ja tietenkin käyt kitiseen jatkuvasti poistoon sen ihan liian kiperän kysymyksen. Katsos kun sulla ei ole ainakaan mun silmissäni pienintäkään luottamusta.
        Muut lukijat kyllä taatusti ehti nähdä kyseisen viestin, joka sinne useemmankin kerran takasin laitettiin. Mutta sinä voit tosiaan jatkaa epäilyjäs siellä omassa todellisuudessas.


    • "Voisko olla niin, että suuret joukot aborttilain kiristämisen vaatijoista ovat vain mielikuvitusta?"

      Kourallinen ihmisiä pitää kovaa meteliä. Voi melkein nimeltä mainita henkilöt, ketkä julkisuudessa ja netissä pitää tätä meteliä. Suomalaiset on nihkeitä lähtemään mukaan ääriajatteluun. Onneksi. Mutta tämän suomalaisen ajattelutavan tietäen OTV-aloitekin muotoiltiin näyttämään "tasa-arvo" ja "oikeudesta työhön" - aloitteilta, vaikka oikeasti sillä poljettiin useiden ryhmien oikeuksia ja kaikkien raskaana olevien naisten oikeutta turvalliseen terveydenhoitoon. Jos aloitteeseen olisi merkattu myös jotain sikiön oikeuksista ja elämän alkamisesta hedelmöityksestä ja vielä pari jumalajuttua, niin tuskin olisi tullut noin paljon kannatusta. Vielä jos olisi mainittu, että naisen elämä ja terveys ei ole minkään arvoinen jakautuneen solun rinnalla, ja että henkilökunnalla on oikeus päättää milloin nainen on tarpeeksi sairas saadakseen hoitoa, niin tuskin olisi tullut pariakymmentä kannatusta enempää. Jos oltaisiin puhuttu totta. Mutta totuuden puhuminen ei kuulu abortinvastustajien menettelyyn.

      • taastätäliiottelua

        "Kourallinen ihmisiä pitää kovaa meteliä."

        Niin, ja onneksi tosiaan niitä ääri-pro-abortionisteja on todella marginaalisesti.

        "poljettiin useiden ryhmien oikeuksia ja kaikkien raskaana olevien naisten oikeutta turvalliseen terveydenhoitoon"

        Aha, kaikkiko raskaana olevat haluaa tehdä abortin? Yhtään kenenkään ns. "oikeukisia" ei ois poljettu, vaan siinä sivussa pikemminkin parannettu tapettvien lasten oikeuksia.

        "Jos aloitteeseen olisi merkattu myös jotain sikiön oikeuksista ja elämän alkamisesta hedelmöityksestä"

        Ois voinu tulla vielä enemmän kannatusta. Sitä kun sinä et voi tietää.

        "naisen elämä ja terveys ei ole minkään arvoinen jakautuneen solun rinnalla, ja että henkilökunnalla on oikeus päättää milloin nainen on tarpeeksi sairas saadakseen hoitoa, niin tuskin olisi tullut pariakymmentä kannatusta enempää"

        Näinhän sun on pakko vääristellä ja uskotella ittelles.

        "Jos oltaisiin puhuttu totta"

        Mitään valheita et vaan vieläkään oo kyenny osottaan.
        Sen sijaan abortinsuosijoiden biologisten faktojen ja ihmisoikeuksien vastasista höpinöistä niitä löytyy vaikka millä mitalla.


      • bua-ha-haa
        taastätäliiottelua kirjoitti:

        "Kourallinen ihmisiä pitää kovaa meteliä."

        Niin, ja onneksi tosiaan niitä ääri-pro-abortionisteja on todella marginaalisesti.

        "poljettiin useiden ryhmien oikeuksia ja kaikkien raskaana olevien naisten oikeutta turvalliseen terveydenhoitoon"

        Aha, kaikkiko raskaana olevat haluaa tehdä abortin? Yhtään kenenkään ns. "oikeukisia" ei ois poljettu, vaan siinä sivussa pikemminkin parannettu tapettvien lasten oikeuksia.

        "Jos aloitteeseen olisi merkattu myös jotain sikiön oikeuksista ja elämän alkamisesta hedelmöityksestä"

        Ois voinu tulla vielä enemmän kannatusta. Sitä kun sinä et voi tietää.

        "naisen elämä ja terveys ei ole minkään arvoinen jakautuneen solun rinnalla, ja että henkilökunnalla on oikeus päättää milloin nainen on tarpeeksi sairas saadakseen hoitoa, niin tuskin olisi tullut pariakymmentä kannatusta enempää"

        Näinhän sun on pakko vääristellä ja uskotella ittelles.

        "Jos oltaisiin puhuttu totta"

        Mitään valheita et vaan vieläkään oo kyenny osottaan.
        Sen sijaan abortinsuosijoiden biologisten faktojen ja ihmisoikeuksien vastasista höpinöistä niitä löytyy vaikka millä mitalla.

        "Niin, ja onneksi tosiaan niitä ääri-pro-abortionisteja on todella marginaalisesti."

        Todella marginaalisesti. Itse en ole kuuullut ainoastakaan.


      • Rasittunut
        taastätäliiottelua kirjoitti:

        "Kourallinen ihmisiä pitää kovaa meteliä."

        Niin, ja onneksi tosiaan niitä ääri-pro-abortionisteja on todella marginaalisesti.

        "poljettiin useiden ryhmien oikeuksia ja kaikkien raskaana olevien naisten oikeutta turvalliseen terveydenhoitoon"

        Aha, kaikkiko raskaana olevat haluaa tehdä abortin? Yhtään kenenkään ns. "oikeukisia" ei ois poljettu, vaan siinä sivussa pikemminkin parannettu tapettvien lasten oikeuksia.

        "Jos aloitteeseen olisi merkattu myös jotain sikiön oikeuksista ja elämän alkamisesta hedelmöityksestä"

        Ois voinu tulla vielä enemmän kannatusta. Sitä kun sinä et voi tietää.

        "naisen elämä ja terveys ei ole minkään arvoinen jakautuneen solun rinnalla, ja että henkilökunnalla on oikeus päättää milloin nainen on tarpeeksi sairas saadakseen hoitoa, niin tuskin olisi tullut pariakymmentä kannatusta enempää"

        Näinhän sun on pakko vääristellä ja uskotella ittelles.

        "Jos oltaisiin puhuttu totta"

        Mitään valheita et vaan vieläkään oo kyenny osottaan.
        Sen sijaan abortinsuosijoiden biologisten faktojen ja ihmisoikeuksien vastasista höpinöistä niitä löytyy vaikka millä mitalla.

        Olishan esim voitu kieltäytyä abortista kun nainen sairastuu syöpään ja tarvii hoitoa. Ja että joku uskis lääkäri voi väittää ettei kohdunulkoinen raskaus ole hengenvaarallinen. Koska hän saisi päättää ja hänen paras olisi tärkein eikä potilaan.


      • Rasittunut
        bua-ha-haa kirjoitti:

        "Niin, ja onneksi tosiaan niitä ääri-pro-abortionisteja on todella marginaalisesti."

        Todella marginaalisesti. Itse en ole kuuullut ainoastakaan.

        Mikä on ääriabortionisti? En oo kuullu semmosesta. En ole ikinä kuullut ihmisistä jotka tekee tai haluaa muiden tekevän abortteja vaan koska oikeus. Valimnan mahdollisuus on taistelun arvoinen koska ennen tätä ei ollut ja siksi oli kamalaa.


      • Asiat.asiana
        taastätäliiottelua kirjoitti:

        "Kourallinen ihmisiä pitää kovaa meteliä."

        Niin, ja onneksi tosiaan niitä ääri-pro-abortionisteja on todella marginaalisesti.

        "poljettiin useiden ryhmien oikeuksia ja kaikkien raskaana olevien naisten oikeutta turvalliseen terveydenhoitoon"

        Aha, kaikkiko raskaana olevat haluaa tehdä abortin? Yhtään kenenkään ns. "oikeukisia" ei ois poljettu, vaan siinä sivussa pikemminkin parannettu tapettvien lasten oikeuksia.

        "Jos aloitteeseen olisi merkattu myös jotain sikiön oikeuksista ja elämän alkamisesta hedelmöityksestä"

        Ois voinu tulla vielä enemmän kannatusta. Sitä kun sinä et voi tietää.

        "naisen elämä ja terveys ei ole minkään arvoinen jakautuneen solun rinnalla, ja että henkilökunnalla on oikeus päättää milloin nainen on tarpeeksi sairas saadakseen hoitoa, niin tuskin olisi tullut pariakymmentä kannatusta enempää"

        Näinhän sun on pakko vääristellä ja uskotella ittelles.

        "Jos oltaisiin puhuttu totta"

        Mitään valheita et vaan vieläkään oo kyenny osottaan.
        Sen sijaan abortinsuosijoiden biologisten faktojen ja ihmisoikeuksien vastasista höpinöistä niitä löytyy vaikka millä mitalla.

        Lue avaus ja vastaa jo vihdoin kysymyksiin.


      • bua-ha-haa
        Rasittunut kirjoitti:

        Mikä on ääriabortionisti? En oo kuullu semmosesta. En ole ikinä kuullut ihmisistä jotka tekee tai haluaa muiden tekevän abortteja vaan koska oikeus. Valimnan mahdollisuus on taistelun arvoinen koska ennen tätä ei ollut ja siksi oli kamalaa.

        No niinpä. Onkin todella marginaaliryhmä kun kukaan ei ole sellaisesta kuullutkaan, mutta kai sellainen on oltava kun abortinvastustajien pää-äänenkannattaja herra multinikki niin kertoo. Kaikki on totta mitä hän sanoo, hallelujah.


      • anti-pro-life

        Odotan mielenkiinnolla millaista faktapitoista näyttöä tällä 110%:n objektiivisen maailmankuvan omaavalla vakiokommentoijalla on meille tarjota mainitsemastaan ihmisryhmästä.


      • bua-ha-haa
        anti-pro-life kirjoitti:

        Odotan mielenkiinnolla millaista faktapitoista näyttöä tällä 110%:n objektiivisen maailmankuvan omaavalla vakiokommentoijalla on meille tarjota mainitsemastaan ihmisryhmästä.

        Minä en odota mielenkiinnolla. 99% varmuudella hän väittää kertoneensa sen jo monta kertaa, mutta emme vaan ole huomanneet sitä. Tai se on aina poistettu.

        Mutta odotetaan nyt, EHKÄ saamme kerrankin vastauksen kysymykseen.


      • taastätäliiottelua kirjoitti:

        "Kourallinen ihmisiä pitää kovaa meteliä."

        Niin, ja onneksi tosiaan niitä ääri-pro-abortionisteja on todella marginaalisesti.

        "poljettiin useiden ryhmien oikeuksia ja kaikkien raskaana olevien naisten oikeutta turvalliseen terveydenhoitoon"

        Aha, kaikkiko raskaana olevat haluaa tehdä abortin? Yhtään kenenkään ns. "oikeukisia" ei ois poljettu, vaan siinä sivussa pikemminkin parannettu tapettvien lasten oikeuksia.

        "Jos aloitteeseen olisi merkattu myös jotain sikiön oikeuksista ja elämän alkamisesta hedelmöityksestä"

        Ois voinu tulla vielä enemmän kannatusta. Sitä kun sinä et voi tietää.

        "naisen elämä ja terveys ei ole minkään arvoinen jakautuneen solun rinnalla, ja että henkilökunnalla on oikeus päättää milloin nainen on tarpeeksi sairas saadakseen hoitoa, niin tuskin olisi tullut pariakymmentä kannatusta enempää"

        Näinhän sun on pakko vääristellä ja uskotella ittelles.

        "Jos oltaisiin puhuttu totta"

        Mitään valheita et vaan vieläkään oo kyenny osottaan.
        Sen sijaan abortinsuosijoiden biologisten faktojen ja ihmisoikeuksien vastasista höpinöistä niitä löytyy vaikka millä mitalla.

        "Mitään valheita et vaan vieläkään oo kyenny osottaan."

        On monta kertaa edellä osoitettu. Siitä vain katsoo, olkaa hyvä.


      • anti-pro-life

        Occamin partaveitsen kun antaa viuhua, niin pahoin pelkään, että arvelemasi vastausvaihtoehdot taitavat kyllä olla ne todennäköisimmät omastakin mielestäni.


      • muutamaniistä

        "Itse en ole kuuullut ainoastakaan. "

        pesii tällä palstalla, tai ainakin yks useemmalla nimimerkillä.

        "En ole ikinä kuullut ihmisistä jotka tekee tai haluaa muiden tekevän abortteja vaan koska oikeus. Valimnan mahdollisuus on taistelun arvoinen koska ennen tätä ei ollut ja siksi oli kamalaa. "

        No tältä tunkiolta löytyy niitäkin.
        Siis "valinnan", tappaako lapsensa vai antaako elää... onhan se nyt kamalaa että monet yritä suojella lapsia tältä!

        "vastaa jo vihdoin kysymyksiin. "

        Lue jo vihdoin niitä monet kerrat annettuja vastauksia.

        " kukaan ei ole sellaisesta kuullutkaan"

        Niin, millonkas sinä näkisit tai kuulisit mitään...

        "abortinvastustajien pää-äänenkannattaja herra multinikki "

        En oo koskaan kuulukaan eikä oo näkyny tällästä, missä lie omassa todellisuudessas tollasiakin mellastaa.

        "hän väittää kertoneensa sen jo monta kertaa, mutta emme vaan ole huomanneet sitä. Tai se on aina poistettu."

        Ja sinä väität että tällästä ei täällä ikinä tapahdu.

        "Siitä vain katsoo, olkaa hyvä. "

        Niin missä? Omia mutupäätelmiäs muiden teksteistä kuten aina ennenkin.


      • bua-ha-haa
        muutamaniistä kirjoitti:

        "Itse en ole kuuullut ainoastakaan. "

        pesii tällä palstalla, tai ainakin yks useemmalla nimimerkillä.

        "En ole ikinä kuullut ihmisistä jotka tekee tai haluaa muiden tekevän abortteja vaan koska oikeus. Valimnan mahdollisuus on taistelun arvoinen koska ennen tätä ei ollut ja siksi oli kamalaa. "

        No tältä tunkiolta löytyy niitäkin.
        Siis "valinnan", tappaako lapsensa vai antaako elää... onhan se nyt kamalaa että monet yritä suojella lapsia tältä!

        "vastaa jo vihdoin kysymyksiin. "

        Lue jo vihdoin niitä monet kerrat annettuja vastauksia.

        " kukaan ei ole sellaisesta kuullutkaan"

        Niin, millonkas sinä näkisit tai kuulisit mitään...

        "abortinvastustajien pää-äänenkannattaja herra multinikki "

        En oo koskaan kuulukaan eikä oo näkyny tällästä, missä lie omassa todellisuudessas tollasiakin mellastaa.

        "hän väittää kertoneensa sen jo monta kertaa, mutta emme vaan ole huomanneet sitä. Tai se on aina poistettu."

        Ja sinä väität että tällästä ei täällä ikinä tapahdu.

        "Siitä vain katsoo, olkaa hyvä. "

        Niin missä? Omia mutupäätelmiäs muiden teksteistä kuten aina ennenkin.

        "En oo koskaan kuulukaan eikä oo näkyny tällästä [herra multinikkiä], missä lie omassa todellisuudessas tollasiakin mellastaa."

        Herra on hyvä ja miettii kenen TIEDÄT VARMASTI kirjoittavan aina eri nimimerkillä. Hän on se, jota tarkoitan herra multinikillä.


      • kukaherra
        bua-ha-haa kirjoitti:

        "En oo koskaan kuulukaan eikä oo näkyny tällästä [herra multinikkiä], missä lie omassa todellisuudessas tollasiakin mellastaa."

        Herra on hyvä ja miettii kenen TIEDÄT VARMASTI kirjoittavan aina eri nimimerkillä. Hän on se, jota tarkoitan herra multinikillä.

        En tiedä kenen "herran" kuvittelet tätä lukevan mutta minä se en sitten ainakaan ole.
        E tiedä muita multinikkejä kun siellä suosijoissa ERÄÄN. Ilmeisesti tarkotat sitten sitä. Tuossa allakin vastaa taas eri nikillä vaikkei noilla ketjusta toiseen samoina toistuvilla mantroillaan hämää ketään.


      • bua-ha-haa
        kukaherra kirjoitti:

        En tiedä kenen "herran" kuvittelet tätä lukevan mutta minä se en sitten ainakaan ole.
        E tiedä muita multinikkejä kun siellä suosijoissa ERÄÄN. Ilmeisesti tarkotat sitten sitä. Tuossa allakin vastaa taas eri nikillä vaikkei noilla ketjusta toiseen samoina toistuvilla mantroillaan hämää ketään.

        On ihme ja kumma jollet tiedä itse käyttäväsi montaa nikkiä.
        Sitä en ihmettele, että LUULET minun vaihtelevan nikkiä.

        "Tuossa allakin vastaa taas eri nikillä"

        Har har har harhakuvitelmia. Arvaa kenellä.


      • enkäytä
        bua-ha-haa kirjoitti:

        On ihme ja kumma jollet tiedä itse käyttäväsi montaa nikkiä.
        Sitä en ihmettele, että LUULET minun vaihtelevan nikkiä.

        "Tuossa allakin vastaa taas eri nikillä"

        Har har har harhakuvitelmia. Arvaa kenellä.

        mitään vakionikkiä, mikäli olet huomannu, toisin kun ERÄS, jotta näyttäs siltä ikäänkuin ois useempikin samaa mieltä olevaa.

        "Arvaa kenellä."

        No kerro??
        Niin, siis sulla siitä että täällä (joku muukin sun lisäks?) haaskais aikaansa johonkin niin järjettömään että poistattais omia viestejään.


      • bua-ha-haa
        enkäytä kirjoitti:

        mitään vakionikkiä, mikäli olet huomannu, toisin kun ERÄS, jotta näyttäs siltä ikäänkuin ois useempikin samaa mieltä olevaa.

        "Arvaa kenellä."

        No kerro??
        Niin, siis sulla siitä että täällä (joku muukin sun lisäks?) haaskais aikaansa johonkin niin järjettömään että poistattais omia viestejään.

        Olen huomannut ettet käytä vakionikkiä. Tämän takia kutsunkin sinua herra multinikiksi. (Herra siksi, että on liki 100% varmaa että olet mies.)
        JOS viittaat minuun sanalla "eräs", niin usko pois: elät harhoissa.


      • pelkkiäharhojas
        bua-ha-haa kirjoitti:

        Olen huomannut ettet käytä vakionikkiä. Tämän takia kutsunkin sinua herra multinikiksi. (Herra siksi, että on liki 100% varmaa että olet mies.)
        JOS viittaat minuun sanalla "eräs", niin usko pois: elät harhoissa.

        Saat kuvitella ihan mitä lystäät jos pahaa oloos helpottaa ja vaikka kuinka monet kerrat ois muuta kerrottu. JOS viittaat minuun sanalla "herra", niin usko pois: elät harhoissa.
        Olet multinikki siksi, että on liki 100% varmaa että olet ainakin 3-4 muutakin täällä pesivää vakionikkiä ja lukuisia yksittäisiä päälle.


      • oletmultinikki

        siksi, että on liki 100% varmaa että olet ainakin 3-4 muutakin täällä pesivää vakionikkiä ja lukuisia yksittäisiä päälle.


      • jaTAASkerran

        vastustajaa sitten saa harhaisesti mutuilla herraksi ja haukkua harhaiseksi, mutta sama suosijasta ja toteeminen herra-luulon valheellisuudesta onkin aina vaan valtava hyshyss! :D


    • MieikuvitustaOn

      Mielenkiintoinen avaus. Vastaan että on pakko olla mielikuvitusta. Ei näy aborttia vastustavia mielenosoituksia, ei laajaa julkista keskustelua. En ole huomannut poliitikkojen ulostuloa vaalien alla enkä niiden jälkeen. Sehän olisi poliittinen itsemurha! Kansalaisaloitteita en ole seurannut, mutta jos sellainen on, niin on jäänyt vähälle uutisoinnille.

      • jankatjankkana

        Hienoo kun alottaja vastaa taas omaan alotukseensa :D
        Mutta edelleen, se että sinä et mitään toimintaa etkä muutakaan totuutta kykene näkemään, ei tarkota ettei sellaista ole olemassa.


      • MieikuvitustaOn
        jankatjankkana kirjoitti:

        Hienoo kun alottaja vastaa taas omaan alotukseensa :D
        Mutta edelleen, se että sinä et mitään toimintaa etkä muutakaan totuutta kykene näkemään, ei tarkota ettei sellaista ole olemassa.

        Ei muuten ollut minun aloitukseni, mut hienoo että omistat kristallipallon, vaikkakin kovin viallisen.
        Kyllä sinulla on vain kovin vilkas mielikuvitus tämän avauksessa olleen asian suhteen, kuten näemmä muutoinkin. Sinun totuutesi muhii jossakin foliohattusi alla ja se on ihan sinun ikiomasi. :DDDDDDDDDDDDDD


      • Asiat.asiana
        jankatjankkana kirjoitti:

        Hienoo kun alottaja vastaa taas omaan alotukseensa :D
        Mutta edelleen, se että sinä et mitään toimintaa etkä muutakaan totuutta kykene näkemään, ei tarkota ettei sellaista ole olemassa.

        On se nyt kyllä aika helppoa nähdä, onko avauksessa mainitsemiani juttuja näkyvissä vaiko ei.

        Esimerkiksi voit laittaa uutisen, joka kertoo edes YHDESTÄ Suomessa tapahtuneesta merkittävästä abortinvastaisesta mieleosoituksesta?


      • osujaupposnäköjään
        MieikuvitustaOn kirjoitti:

        Ei muuten ollut minun aloitukseni, mut hienoo että omistat kristallipallon, vaikkakin kovin viallisen.
        Kyllä sinulla on vain kovin vilkas mielikuvitus tämän avauksessa olleen asian suhteen, kuten näemmä muutoinkin. Sinun totuutesi muhii jossakin foliohattusi alla ja se on ihan sinun ikiomasi. :DDDDDDDDDDDDDD

        "Ei muuten ollut minun aloitukseni,"

        Eipä sitä mitään tartte kuvitella, jo toi hätänen seliselittely kertoo kaiken kun taas jäit kiinni multinikkeilystä :DDD et hämää ketään vaihtuvilla nikeillä, samantyylisiä ne on ollu ennenkin etä eipä oo vaikee tunnistaa :)

        "edes YHDESTÄ Suomessa tapahtuneesta merkittävästä abortinvastaisesta mieleosoituksesta? "

        Kato vaikka pro-life Suomen sivulta kun tänne ei saa kuitenkaan linkittää mitään. Mutta ainiin, lisäät nyt tietenkin että "merkittävästä", jotta sulle jää se mutuiluvara lytätä "mitättömiks" kaikki mahdollisesti löytyvät ;)) että mitä hyötyä taaskaan edes hakee mitään... sullahan se on The Ylin Valta määrittää onko joku tarpeeks "merkittävää" vaiko ei..


      • Asiat.asiana
        osujaupposnäköjään kirjoitti:

        "Ei muuten ollut minun aloitukseni,"

        Eipä sitä mitään tartte kuvitella, jo toi hätänen seliselittely kertoo kaiken kun taas jäit kiinni multinikkeilystä :DDD et hämää ketään vaihtuvilla nikeillä, samantyylisiä ne on ollu ennenkin etä eipä oo vaikee tunnistaa :)

        "edes YHDESTÄ Suomessa tapahtuneesta merkittävästä abortinvastaisesta mieleosoituksesta? "

        Kato vaikka pro-life Suomen sivulta kun tänne ei saa kuitenkaan linkittää mitään. Mutta ainiin, lisäät nyt tietenkin että "merkittävästä", jotta sulle jää se mutuiluvara lytätä "mitättömiks" kaikki mahdollisesti löytyvät ;)) että mitä hyötyä taaskaan edes hakee mitään... sullahan se on The Ylin Valta määrittää onko joku tarpeeks "merkittävää" vaiko ei..

        Eipä ole tainnut tuon sivuston mukaan näkyä mielenosoituksia sitten vuoden 2010?

        Olisi mielenkiintoista tietää myös se, miten paljon väkeä noihin mielenosoituksiin ehkä osallistui. Kymmenen?


    • AsiatAsianaVain

      Katsoin. Ei ollut uutisia mielenosoituksista.

      Kyllä fakta muuten on se, että esim. 20 ihmisen mielenilmauksella ei ole merkitystä.

      • sokkolaput

        No eipä taas yllätä että SINÄ et näe mitään mitä et haluakaan nähdä :D kato nyt vaan sieltä "vanhoja uutisia" osiosta. Tai hae googlesta "pro life suomi mielenosoitus".
        Ja ne omat mutu"faktas" tiedetään.


    • koivupuu55

      En ole huomannut yhtään aborttia vastustavaa mielenosoitusta. Eduskunnassa ei ole keskusteltu abortista, en muista milloin. Jos aborttiasia olisi tapetilla , niin siitähän vouhkattaisiin tuolla kansanedustuslaitoksessa jatkuvasti. Joten kansa on tyytyväistä. Itsehän olemme edustajat sinne äänestäneet.

      • Asiat.asiana

        Juuri näinhän asia on, mutta palstan pää-ääni kieltäytyy uskomasta sitä. Hän elää jonkinlaisessa rinnakkaistodellisuudessa?


      • harhatodellisuus

        "Eduskunnassa ei ole keskusteltu abortista"

        Palstan pää-jankka ei näe eikä usko linkkejäkään. Mieluummin elelee siellä rinnakkaistodellisuudessaan jossa vastustusta ei oo muualla kun tällä palstalla, ja sekin vaan yhden ainoan vastustajan toimesta.


      • niinvouhkataankin

        "Joten kansa on tyytyväistä. Itsehän olemme edustajat sinne äänestäneet. "

        Niinhän sinä haluat siellä pinkkikuplassas uskotella. Et vaan kykene tajuaan että äänestäessä joutuu miettiin aika monia muitakin juttuja kun yhtä lakia.


      • AsiatAsianaVain
        niinvouhkataankin kirjoitti:

        "Joten kansa on tyytyväistä. Itsehän olemme edustajat sinne äänestäneet. "

        Niinhän sinä haluat siellä pinkkikuplassas uskotella. Et vaan kykene tajuaan että äänestäessä joutuu miettiin aika monia muitakin juttuja kun yhtä lakia.

        Siitä huolimatta sinulla vain ei ole yhtään minkäänlaistanäyttöä siitä, että kansasta merkittävä osa oli halukkaita kiristämään aborttilakia. Tämä on koko ajan ollut se pääpointti. Esität väitteitä, mutta sinulla ei ole minkäänlaisia perusteluja väitteelleesi. Etkö tosiaankaan käsitä sitä?

        Perustelu ei ole se, että sinä vain aina kiellät eriävät mielipiteet. Perustelu on se, että löydät ja pystyt esittämään edes jotakin mielipiteittesi tueksi.


      • pääpointti

        Minä en ole missään vaiheessa väittäny tietävni varmasti jostain kannatuksista, toisin kun sinä jatkuvasti valehtelet, ja sitähän tässä vaan on jouduttu oikomaan.

        "Perustelu ei ole se, että sinä vain aina kiellät eriävät mielipiteet. Perustelu on se, että löydät ja pystyt esittämään edes jotakin mielipiteittesi tueksi."

        Millon alat noudattaa omia neuvojasi?


      • Asiat.asiana
        pääpointti kirjoitti:

        Minä en ole missään vaiheessa väittäny tietävni varmasti jostain kannatuksista, toisin kun sinä jatkuvasti valehtelet, ja sitähän tässä vaan on jouduttu oikomaan.

        "Perustelu ei ole se, että sinä vain aina kiellät eriävät mielipiteet. Perustelu on se, että löydät ja pystyt esittämään edes jotakin mielipiteittesi tueksi."

        Millon alat noudattaa omia neuvojasi?

        Älä viitsi.

        Väitteidesi perusidea on juuri se, että Suomessa on olemassa niin paljon aborttia vakaasti vastustavia ihmisiä, että kansanäänestyksen realisoituessa heidän määränsä riittäisi takaamaan meille kireämmät aborttilait! Tämä on ollut koko ajan jankutuksesi ydin.

        Vai, oletko nyt yhtäkkiä eri mieltä itsesi kanssa?


      • äläjaksavalehdella
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Älä viitsi.

        Väitteidesi perusidea on juuri se, että Suomessa on olemassa niin paljon aborttia vakaasti vastustavia ihmisiä, että kansanäänestyksen realisoituessa heidän määränsä riittäisi takaamaan meille kireämmät aborttilait! Tämä on ollut koko ajan jankutuksesi ydin.

        Vai, oletko nyt yhtäkkiä eri mieltä itsesi kanssa?

        Täällä on ainoastaan oikastu se jatkuva mutuväittees että kansan enemmistö kannattas nykystä lakia ja sen (ja uskonnon maallistumisen) takia muka mikään muutos ei ois mahdollista! Tämä on jankauksesi ydin vailla mitään todisteita.

        Edelleen, jos lakia päätettäs muuttaa tiukemmaks, se tuskin kiinnostais enemmistöö tai edes pikku marginaalia kummempaa määrää että muutokselle ois tarpeeks vastustusta.


      • Asiat.asiana
        äläjaksavalehdella kirjoitti:

        Täällä on ainoastaan oikastu se jatkuva mutuväittees että kansan enemmistö kannattas nykystä lakia ja sen (ja uskonnon maallistumisen) takia muka mikään muutos ei ois mahdollista! Tämä on jankauksesi ydin vailla mitään todisteita.

        Edelleen, jos lakia päätettäs muuttaa tiukemmaks, se tuskin kiinnostais enemmistöö tai edes pikku marginaalia kummempaa määrää että muutokselle ois tarpeeks vastustusta.

        Minun väitteeni on hyvin yksinkertainen: JOS suomalaisista merkittävä osa olisi jotenkin lakiin tyytymättömiä, se näkyisi. Varsinkin näin netin aikakaudella löytyisi suuri määrä erilaisia blogeja ja muita kannanottoja asian tiimoilta. Iltapäivälehdissä aiheen ympäriltä olisi jo jokin raflaava otsikko ajat sitten keksitty. Näin ei kuitenkaan ole?

        Minun perusväitteeni on ollut toistuvasti ja loputtoman monta kertaa se, että jos lakiin tiukkoja heikennyksiä suunniteltaisiin, osa väestöstä VARMASTI reagoisi. Olet täysin idiootti, jos et sitä käsitä! Toki linjasi on ollut koko ajan pelkästään se, että kiellät kaikki perusteluni, mutta se on typerää.

        Sinun TÄYTYY käsittää, että tässä maassa kuitenkin ON paljon koulutettuja nuoria naisia ja myös miehiä, jotka varmasti ottaisivat kantaa aborttilakien kiristämiseen. Etkö tosiaankaan käsitä sitä? Etkö ymmärrä, että monien kohdalla aborttioikeus on muutakin kuin vain itse oikeus aborttiin? Se on myös symboli sille, että naisella on oikeus omaan ruumiiseensa. Se on osa sitä kokonaisuutta, johon kuuluvat lukuisat muutkin modernin yhteiskunnan naisiin kohdistuvat oikeudet. Etkö tosiaankaan ymmärrä tätä, vai joutessasiko käyt tänne aina yöllä jankutruksesi huitaisemassa?

        Sinun täytyy kyetä näkemään ja YMMÄRTÄMÄÄN se, että netin aikakaudella julkinen haloo ja poru nousevat jo paljon mitättömämmistäkin asioista, mikäli joku kokee oikeuksiensa heikkenevän! On typerää loilottaa vuodesta toiseen sitä, miten muutos "voi" tulla. MITEN se tulee, jos painetta vain ei ole?

        Sen minä kyllä ymmärrän, että esimerkiksi uskovaiset tässä maassa voisivat suurelta osin kannattaakin kireämpiä aborttilakeja. Minä jo näen silmissäni sen, millaista olisi se keskustelu mahdollisen kansanäänestyksen tiimoilta. Sinä olet kuitenkin joko täysin typerä kuvitelminesi tai juttuinesi tai sitten vain harvinaisen sitkeä trolli. Sinulla täytyy olla kuvitelma esim. siitä, mitkä MUUT väestönosat tässä maassa lopulta haluaisivat kireitä aborttilakeja. Onko sellaisia ryhmiä olemassa?

        Minua todellakin ärsyttää joutava jankutuksesi. Tämä palsta voisi oikeasti sisältää ihan vakavaakin keskustelua abortista, mutta muutama typerys pilaa tämän täysin. Monimutkainen ilmiö pelkistyy hölmön jankutuksen seurauksena pelkäksi nimittelyksi. En ole esimerkiksi sinun teksteistäsi löytänyt ikinä oikein mitään sellaista, mikä olisi keskustelua eteenpäin vienyt. Lopuutomasti strategiasi on vain kieltää kaikki eriävät mielipiteet.

        Oikeastaan ymmärränkin sitä, että tekstisi poistuvat. Taidan alkaa itsekin ilmoitella ne systemaattisesti ylläpidolle. Mitta vain tuli täyteen.


      • väitteesmutua
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Minun väitteeni on hyvin yksinkertainen: JOS suomalaisista merkittävä osa olisi jotenkin lakiin tyytymättömiä, se näkyisi. Varsinkin näin netin aikakaudella löytyisi suuri määrä erilaisia blogeja ja muita kannanottoja asian tiimoilta. Iltapäivälehdissä aiheen ympäriltä olisi jo jokin raflaava otsikko ajat sitten keksitty. Näin ei kuitenkaan ole?

        Minun perusväitteeni on ollut toistuvasti ja loputtoman monta kertaa se, että jos lakiin tiukkoja heikennyksiä suunniteltaisiin, osa väestöstä VARMASTI reagoisi. Olet täysin idiootti, jos et sitä käsitä! Toki linjasi on ollut koko ajan pelkästään se, että kiellät kaikki perusteluni, mutta se on typerää.

        Sinun TÄYTYY käsittää, että tässä maassa kuitenkin ON paljon koulutettuja nuoria naisia ja myös miehiä, jotka varmasti ottaisivat kantaa aborttilakien kiristämiseen. Etkö tosiaankaan käsitä sitä? Etkö ymmärrä, että monien kohdalla aborttioikeus on muutakin kuin vain itse oikeus aborttiin? Se on myös symboli sille, että naisella on oikeus omaan ruumiiseensa. Se on osa sitä kokonaisuutta, johon kuuluvat lukuisat muutkin modernin yhteiskunnan naisiin kohdistuvat oikeudet. Etkö tosiaankaan ymmärrä tätä, vai joutessasiko käyt tänne aina yöllä jankutruksesi huitaisemassa?

        Sinun täytyy kyetä näkemään ja YMMÄRTÄMÄÄN se, että netin aikakaudella julkinen haloo ja poru nousevat jo paljon mitättömämmistäkin asioista, mikäli joku kokee oikeuksiensa heikkenevän! On typerää loilottaa vuodesta toiseen sitä, miten muutos "voi" tulla. MITEN se tulee, jos painetta vain ei ole?

        Sen minä kyllä ymmärrän, että esimerkiksi uskovaiset tässä maassa voisivat suurelta osin kannattaakin kireämpiä aborttilakeja. Minä jo näen silmissäni sen, millaista olisi se keskustelu mahdollisen kansanäänestyksen tiimoilta. Sinä olet kuitenkin joko täysin typerä kuvitelminesi tai juttuinesi tai sitten vain harvinaisen sitkeä trolli. Sinulla täytyy olla kuvitelma esim. siitä, mitkä MUUT väestönosat tässä maassa lopulta haluaisivat kireitä aborttilakeja. Onko sellaisia ryhmiä olemassa?

        Minua todellakin ärsyttää joutava jankutuksesi. Tämä palsta voisi oikeasti sisältää ihan vakavaakin keskustelua abortista, mutta muutama typerys pilaa tämän täysin. Monimutkainen ilmiö pelkistyy hölmön jankutuksen seurauksena pelkäksi nimittelyksi. En ole esimerkiksi sinun teksteistäsi löytänyt ikinä oikein mitään sellaista, mikä olisi keskustelua eteenpäin vienyt. Lopuutomasti strategiasi on vain kieltää kaikki eriävät mielipiteet.

        Oikeastaan ymmärränkin sitä, että tekstisi poistuvat. Taidan alkaa itsekin ilmoitella ne systemaattisesti ylläpidolle. Mitta vain tuli täyteen.

        "Näin ei kuitenkaan ole?"

        Se että sinä et suostu ikinä näkemään mitään epämieluisaa, ei tarkota ettei sitä ole. Typeräähän se on kuten kaikkien perustelujen kieltäminen, vaikka mitä muitakaan voisit.

        "osa väestöstä VARMASTI reagoisi. "

        Varmaan OSA, kuten on sanottukin, mutta se osa ois hyvin todennäkösesti erittäin marginaalinen. Olet idiootti jos et tätä kykene tajuaan!

        "Olet täysin idiootti,"

        Huomhuomhuom!!!!
        Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä halventavan törkysolvausnälvinnän!!
        Oletko ylepee ittelstäs ja keskustelu"taidoistas"? :)

        "Etkö tosiaankaan käsitä sitä? "

        Mutujasi ei tarvi käsittää niin kauan kun niille ei minkäänlaisia perusteluja eikä todisteita löydy.
        Käsitätkö että moni sen sijaan tajuaa lapsillakin olevan ihmisoikeuksia joita aboteissa mitä julmimmin riistetään? Ei useimpien tarvi kiistää itsestäänselviä tosiasioita, toisin kun sun ja kaltastes.
        Etkö tosiaankaan ymmärrä tätä, vai joutessasiko käyt tänne aina pitkin yötä ja päivää jankutruksesi huitaisemassa?

        "esimerkiksi uskovaiset tässä maassa voisivat suurelta osin kannattaakin kireämpiä aborttilakeja. "

        Niin, ethän sä kykene ymmärtään ettei laki liity mitenkään uskontoon ja haluat muutenkin mielelläs ujuttaa kaiken vastustuksen jonkin uskonnollisen hurmoksen alle.
        Sinä olet kuitenkin joko täysin typerä kuvitelminesi tai juttuinesi tai sitten vain harvinaisen sitkeä trolli.
        Oletko sinä omasta mielestäsi hyvinkin tasokas keskustelija? Kun juttujasi lukee, saako lukija niistä uutta tietoa tai peräti uussia ideoita? Loputon kiukkusi ja ravisi tympäisevät. Sinun kohdallasi ei voi sanoa, että asiat riitelisivät. Sinä haluat ihmisten riitelevän. Sinä myös monimutkaistat asiaa, joka on yksinkertainen.
        Yritän koko ajan saada aikaan asiallista keskustelua kanssasi. Pyydän sinua todistamaan väitteesi, mutta vastauksen sijaan kiemurtelet ja keskityt rähjäämään ja vähättelemään.
        Sinulla ei ole todellista halua täällä keskustella, koska et siihen pysty. Huudat, häiriköit ja julistat.

        "Tämä palsta voisi oikeasti sisältää ihan vakavaakin keskustelua abortista, mutta muutama typerys pilaa tämän täysin. Monimutkainen ilmiö pelkistyy hölmön jankutuksen seurauksena pelkäksi nimittelyksi."

        Niinpä.. Miksi sitten edelleen jatkat täällä häiriköintiäsi, mm. poistattamalla lähes kaikki vastustavat vastaukset?

        Voit mellastaa, huutaa, raivota ja nimitellä vaikka vuoden putkeen joka ketjussa, mutta se ei tilannetta muuta.
        Jos ihminen haluaa, hänen toimiinsa ei lakikirja vaikuta. Suomen laki määrittää sananvapauden ja esim. keskustelupalstajärjestelmä toteuttaa julkaisun.
        Yksinkertaista. Kaikki muu on epäolennaista ja sivuseikkaa, dramatisoitpa tilannetta miten paljon tahansa.
        Sinut on näissä keskusteluissa nujerrettu 33 - 0, mutta et vain tajua sitä. Olet äärimmäisen rasittava ja tyhmä nettihäirikkö, joka kaiken lisäksi tekee suoranaista vahinkoa täällä ajamalla asialliset keskustelijat pois. Siitä ilmeisesti saat jonkinlaista tyydytystä.
        Koeta käsittää, että sinut on nyt jyrätty. Pidä vähän lomaa. Puolustele välillä vaikkapa makkaran syömistä. Pääset paljon helpommalla.


      • arvattavissaoli

        muutahan et ressukka osaakaan, kun asia menee liian vaikeeks.

        "Taidan alkaa itsekin ilmoitella ne systemaattisesti ylläpidolle."

        Niinhän sä oot tähänkin asti tehny ;DD

        Analyysin tulos: jankutat samaa vanhaa juttuasi sanomatta oikeastaan mitään.
        Analyysin tulos: et sano yhtään mitään.
        Analyysi: et sano oikeastaan mitään.
        Analyysi: et sano mitään.
        Analyysi: jankutat taas vanhaa samaa.
        Analyysi: pelkkää tuttua roskaa.
        Lopputulos: et sanonut oikeastaan mitään koko tekstissäsi.


      • anti-pro-life

        Tämän palstan pro-lifehäirikön kanssa kinastelu on kuin sitä kuuluisaa pulushakkia: kyseinen pulu ei ymmärrä yhtään mistä on kyse, paskoo laudalle ja sen jälkeen tepastelee laudalla ympäriinsä kuin olisi voittanut pelin.


      • JustJust
        anti-pro-life kirjoitti:

        Tämän palstan pro-lifehäirikön kanssa kinastelu on kuin sitä kuuluisaa pulushakkia: kyseinen pulu ei ymmärrä yhtään mistä on kyse, paskoo laudalle ja sen jälkeen tepastelee laudalla ympäriinsä kuin olisi voittanut pelin.

        Juuri näin, ja sinä olet se pulu.


      • AsiatAsianaAina
        arvattavissaoli kirjoitti:

        muutahan et ressukka osaakaan, kun asia menee liian vaikeeks.

        "Taidan alkaa itsekin ilmoitella ne systemaattisesti ylläpidolle."

        Niinhän sä oot tähänkin asti tehny ;DD

        Analyysin tulos: jankutat samaa vanhaa juttuasi sanomatta oikeastaan mitään.
        Analyysin tulos: et sano yhtään mitään.
        Analyysi: et sano oikeastaan mitään.
        Analyysi: et sano mitään.
        Analyysi: jankutat taas vanhaa samaa.
        Analyysi: pelkkää tuttua roskaa.
        Lopputulos: et sanonut oikeastaan mitään koko tekstissäsi.

        Mihin tarkalleen ottaen perustuu oletuksesi siitä, että kansan enemmistö hyväksyisi äärimmäisen tiukat aborttilait tai peräti ehkä haluaisi niitä?

        Mitkä merkit yhteiskunnassamme sinusta viittaavat siihen?


    • ylpeästivalkoinenhetero

      voisi sitä kai pitkästä aikaa kirjotella... aloittajalle: mielen osoituksia ja netti kirjoitteluja ei suomessa ole paljon ollut mutta nykyinen arvo näkemyksien kehitys on näyttänyt merkkejä minkä mukaan mahdollinen abortteihin tiukemmin suhtautuminen voi olla lähi tulevaisuudessa todenäköistä. lakien muuttuminen toki voi viedä aikansa mutta esim nuorten suosimassa ylilauta nimisessä kuvalauta sivustossa on ollut keskusteluja jossa siis nuoret ihmiset ovat kertoneet vastusvansa abortteja koska ovat konservatiiveja ja huolissaan moraalin rappiosta. myös perusuomalaisten kannatuksen nousu ja huhtasaaren hyvä sijoitus vaaleissa kertoo terveiden arvojen noususta minkä rinnalla myös perhe arvot ja sitä myötä abortin vastaisuus voi tulla pinnalle. sitä päivää siis odotellessa!

      • Asiat.asiana

        Oletatko, että jos joku Huhtasaarta kannatti, hän vastustaa abortteja?


      • JytkySusi

        "myös perusuomalaisten kannatuksen nousu ja huhtasaaren hyvä sijoitus"

        Huhtasaari kannattaa nykyistä aborttilakia. Näin Satakunnan kansan haastattelussa. Mitenkäpä pakottamalla mitään hyvää aikaanssaadaan?


      • ylpeästivalkoinenhetero

        Oletatko, että jos joku Huhtasaarta kannatti, hän vastustaa abortteja?"

        en automaattisesti niin ajattele mutta abortin vastustajille huhtasaari oli varmasti paras ehdokas vaikkei huhtasaari itse ole abortin vastustaja. mutta hän silti oli otv-aloitteen kannalla ja korostaa perhe arvoja ihan toisella lailla kuin suurin osa muista politikoista. siitä syystä mm huhtasaaren suosio voi olla merkki mahdollisista abortiin tiukemmin suhtautumisesta kansan keskuudessa tulevaisuudessa jos hyveiden päälle aletaan ymmärtää yhä enemmän.


      • Rahantakianäytellään

        Ja maksaa 5euroa lastenhoitajalle. Sillä palkalla ei pitäisi kenenkään ottaa vastuuta toisten kakaroista.

        Kyllä näitä tekopyhiä paskanjauhajia löytyy joka junaan. Joo ja kaikki käy salassa abortissa kun ehkäisy voi pettää oli sitten mikä "saarnaaja tai tuomitsija" tahansa. Kenenkään ihmisen kiillotettuun pintaan ei kannata luottaa eikä uskoa. Kaikilla mielipiteet ja arvot muuttuu iän, elämänkokemuksen ja tilanteiden mukaan.

        Minut pakotettiin aborttiin kun seksiäkin haluaa harrastaa nuorena eikä sitten vanhana rumana ikäloppuna ja tiedän monia muitakin joillekka ei sallittu vahinkoraskauksia, ei ennen kuin pappi oli aamenensa sanonut ja virallisesti naimaluvan antanut. Ja nykyään on muuttunut niin sallivaksi ettei isättömien lasten synnyttäminen ole enään mikään häpeä ja isukit saattaa häipyä vaikka aluksi luullaan sen myös ottavan vastuuta. Lapsen tekeminen yksin ilman miestä, parisuhdetta sallitaan, mutta jos nainen päättää itse lapsenteosta niin pitäisi vapauttaa veronmaksajat ja se siittäjä elatusmaksuista.

        Miten voi olla niin sallivaa että vahinkolapsi olisi vaan pakko synnyttää vaikka ei kukaan elätä sitä perhettä kun lapsi muodostaa perheen ja jokun pitäisi se elättääkkin. Tänne tulvii pakolaisperheitä ja tulevaisuudessa ilmastopakoilaisia, veronmaksajat vähenevät siis soliaaliturvalla eläviä elättejä on yhä enemmän. Abortin vauhkoojat eivät puhu mitään siitä rahasta mitä lapsen elättäminen ja kouluttaminen vaatii. Ei meidän työssäkävienkään selkänahasta revitä loputtomiin lois sakkien elättämiseen.

        Mikä on perhe arvo? Siis näyttelemistä. Ei elämä mene kuin satukirjoissa on kirjoitettu.
        Minkä hyveiden päälle aletaan ymmärtää enemmän, siis todella minkä? Lapsi on niin kamala vastuu ja urakka niin että kansan mielipiteillä ei ole mitään merkitystä jos en sitä halua eikä ole valmis. Jos hyvä elintaso tulee, joku elättää ja hoitaa kakarat niin joku voisikin olla paksuna kymmenen vuotta ja niin kauan kun kestää perse revetä. Ei tarvitse opiskella eikä töitä haeskella. Puolisoni on sellaisesta perheestä ja sai ainosataan potkun persuuksinsa että alahan mennä maailmalle, mitään ei saanut kotoa eikä koulutusta maksettu. Minä samanlaisesta niin että käskynä mee heti töihin ja ala maksamaan ruokarahaa kun peruskoulu loppui niin jos täällä aiot asua. Mitään ei neuvottu eikä mistään puhuttu niin että onkohan sellaisi vanhempia vieläkin olemassa kun näen niin hukassa ja koomassa olevia nuoria ja vanhempiakin ihmisiä.


      • vauhkoojantraumat

        "Abortin vauhkoojat eivät puhu mitään siitä rahasta mitä lapsen elättäminen ja kouluttaminen vaatii. Ei meidän työssäkävienkään selkänahasta revitä loputtomiin lois sakkien elättämiseen. "

        Lasten tappaminen se vasta kalliiks tulee, ja tekijän täyshoito jossain hourulassa. Lapsiuhrit maksaa toisten itsekkäistä mukavuudenhauista kalleinta hintaa.
        Mutta siis loistava ratkasu, aletaan tappaa ihmisiä kun ne alkaa käymään yhteiskunnassa liian kalliiks?

        "Lapsi on niin kamala vastuu ja urakka "

        No siitähän sulla ei mitään tietoo ollukaan.


    Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe