Olen alkanut tuntemaan

Pahojatunteita

Vihan tunteita sinua kohtaan. Tiedän, että se on lopun alkua.

17

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älävalehteleitelles

      Viha ja rakkaus kun on niin lähellä toisiaan ;)

    • jfhgdyrt

      Vihaan sinua akka.

    • Nimiesiin

      Ketä akkaa vihaat?

    • Tappoonerikoistunut

      Haluatko että akka tapetaan?

      • Muutaeitarvita

        Tuskin akka haluaa mitään tuollaista!? Haluaisiko äitisi, tyttäresi, sisaresi!? Mitä luulet??SS


    • Kuristinpanta

      Tapan ilmaiseksikin jos on vittumainen akka.

      • Eikylläahdistamutprkl

        Joo voi olla tosi veemäinen, kun haluaa elää omaa elämäänsä, rauhassa. Juuri niin ärsyttävä. SS


    • OikeastaanPidänSinusta

      Silloin Enemmän. Sinulta En toivo Niinkään Rakkautta, kuin sitä että toteutat toiveitani. Koira vihaa aina vähän omistajaansa.

      • Eikylläahdistamutprkl

        Minä taas en pidä tuollaisesta asenteesta ollenkaan. Vastauksesi ovat hiuksia nostattavia: koira ja ihminen, nähtävästi nainen, eivät ole verrattavissa. Millään tasolla. Olisikohan sinun unohdettava toiveesi tässä tilanteessa, ihan jo itsesi tähden. Kukaan ei suostu toteuttamaan tuonsuuontaisia toiveita.


      • HeräsinVastaSikeästä

        Unesta. Ja raivosin niin kuin joka kerta kun herään. Olen ollut sellainen lapsesta asti. Tai oikeastaan en - heräsin ennen aina onnellisena. Minulle on aina kerrottu mitten tulen muuttumaan ja miten asiat muuttuu. EI hän tietenkään mikään koira ole :) Eräs asia teki minut onnelliseksi. On surullista että jos olisin liian onnellinen hänen kanssaan ruostuisin silloin puhki. Hänen ajottainen (jatkuva) ilkeytensä pitää minut terässä.


    • TheHeroin

      helppoo ku heinä teko.

    • Tappajasyntyessään

      Onko akka jo tappolistalla? Nimi ja osoite niin teen murhan.

    • MurderM

      Antaako akka itse osoitteensa vai joku muu?

    • Miestäsiis

      Minä taas vihaisenakin haluan häntä enemmän kuin mitään tai ketään koskaan

    • Eikäylihuomenn

      Höpö höpö muttei huomenna lissee.

      • Eikylläahdistamutprkl

        Miten voit lyödä leikiksi tällaiset kirjoittelut? Tämä ei ole mikään " lissee" juttu. Mikä ihmisiä vaivaa?? Ei ymmärretä mikä on leikiksi sopimatonta!? Ja ei anneta ilmiantaa, eli tekijät ovat " ruorissa" !!? Ja tällä palstalla? Kuvitteletteko olevanne elämää suurempia?? Joku tolkku tähän nyt..


      • Kylläkylläkylläky
        Eikylläahdistamutprkl kirjoitti:

        Miten voit lyödä leikiksi tällaiset kirjoittelut? Tämä ei ole mikään " lissee" juttu. Mikä ihmisiä vaivaa?? Ei ymmärretä mikä on leikiksi sopimatonta!? Ja ei anneta ilmiantaa, eli tekijät ovat " ruorissa" !!? Ja tällä palstalla? Kuvitteletteko olevanne elämää suurempia?? Joku tolkku tähän nyt..

        Kylläkylläkyllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      69
      1071
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe