Onks sulla nainen

Mietinvaa

työpaikka ihailijoita???

20

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetyttääkovin

      Miksi open lapsi ei osaa yhdyssanoja?

    • Yritinpyytääapua

      Onhan noita tuossa joitain kerääntynyt ja siks oikeestaan erästä pyysin et voisko tulla useemmin poikkeen siellä

      Kun olis kiva kun se menisi luonnollista reittiä ymmärrykseen et mulla on jo oma kulta.

    • josvähänhuijaan

      on hirveesti :) aina tulee kutsua kahville ja muualle :) ja pitkiä kuolaavia katseita :)

    • työläiseltä

      Ei tietääkseni.
      En harrasta.

    • eitosiaankaan

      meillä on töissä vain yksi mies, enkä ole huomannut, että olis minuun ihastunut. :D

      • Mietippäs

        Joissain toimipisteissä on oman työpisteen lisäksi muita työpisteitä joissa harjoitetaan aivan toista ammattia, kuin omasi.

        Ei siis välttämättä oma työkaveri kyseessä vaan samassa rakennuksessa työskentelevä jonka kanssa jotain kautta on tekemisissä. Vaikkapa lounastauolla


      • Töpsiii

        Aaivan, mistäs sitä sitte tietää jossei kukaa ääneen kerro kuka ihailee ja ketä 😏


    • Varmaansullaki

      Joo kai. Mutta ei ne kehtaa mitään onneksi😊.

      • veikkauksenkehittäjä

        Hmm niin minulla oli kerran joku vanhempi nainen, sihteeri, jolle piti opettaa tietokoneen käyttöä ja asennella yhteyksiä jne, vähän tuli keväällä ihastuttua tähän, mutta meni ohi aika nopeasti, sitten.

        Kun todella jouduin tekemään työtä hänen kanssaan paljon aikoja, kuukausia niin lähekkäin, minihame-sihteeriä opettaen :D

        Mutta pelijutuissa on todella tuo että: veikkauksen kannattaisi sallia joku lottoaminen tai sellainen joku, niillähän onkin joku veikkauskortti-juttu ja kamera, mistä kamera yrittää katsoa että ohkohan hän täysi-ikäinen pelaaja -tyylinen juttu huomasinkin :D

        Että jollain tavoin teinitkin voisivat pikkurahoillaan pelata jos haluaisivat.


    • persuuks

      on on, aina ne persettä kyylää ja kehuu.

    • WomanInChain

      Tíedan että on, mutta sen yhden huomiota vaan kaipaan. Meillä alkoikin jotain outoa loppuvuodesta, mutta.hän vetäytyi ja lipsautti jotain naisestaan. Halusi tehdä kai sillä stopin. Nyt.kai ihailen enää yksipuolisesti yrittämättä paljastaa mitään. Ja niiin vaikeaa olla lähellään. Luulen, ettei hän tätä edes uskoisi...kaikki muut kyllä lukevat tämän minusta.

    • eimtnmeetoota

      Onhan niitä, mutta se ei häiritse minua. Tottuneet että minuun ei imartelut tehoa eikä multa irtoa kuin ystävällisyyttä. Teen vain töitä siellä.

    • currymaustekarkkiöl

      Minkähänlaiselle tuo lumimyllerrys nyt ulkopuolellakin näyttää, että viitsisikö itsekin lähteä myllertelemään lumeen, ulkoilemaan, ei tuule joten ei tartte huppuakaan.

      Heräteostoksia tulee sitten kaupasta osteltua samalla aina karkkia (KALJAA).

      Jooh, ehkäpä on siltikin käytävä ulkoilemassa, ruokajuttujakin kaupasta samalla, mitähän sitä tarvitsisi sitten oikeastikin kaupasta muutakin kuin "karkkia". Niin joo curry-mauste taisi olla loppu, JOO.

    • NäyTosta

      Emmie tiiä, kaikki on kyllä mukavia. Mistä tunnistaa työpaikka ihailijan? 🤔

    • Mielessäyksi

      Ei. Ei ole mitään viritystä.

    • Joillainonminullaei

      Mulla ei ainakaan ole. Kyllä monet tuijottaa mutta varmaan enemmänkin ajattelevat että hyi mikä akka. Ei ne mitään flirttailevia katseita ole.

    • menitunteisiin

      Joo, minulla on joka paikassa vonkamiehiä.
      Se on oikeesti totta.
      Kun menen lähikauppaan, en saa olla rauhassa, tai bussiin, tai vaikkapa istun kotona.
      Onneksi nyt on jo vähän laantunut tuo miesten kiihko, nuorena kun kävelin torilla, minulle ehdoteltiin.
      En voi mennä minnekään koska joka helkkarin paikassa joku äijä alkaa iskemään.
      Kesät olen täsätä syystä metsässä niin korvessa että lähimmälle tielle on 5km.
      Ja tämä on muuten totta.

      • Hahhaah

        Söpö jii oot💋 💋💋


      • enojiiiiiiiiiii
        Hahhaah kirjoitti:

        Söpö jii oot💋 💋💋

        Joo, tosi söpö.
        Ja tosi rakastava.


    • nainentöistä

      juu,miehet tappelee huomiosta :) ja naiset kateellisii sit...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe