Katsoin osan Jussi-gaalasta ja kauhistuin, kuinka jokaisen puhujan piti palata tapaukseen Aki Louhimies. Oli tyylitajutonta ja tyhmää. Ajattelepas jos sama tyhmyys olisi tehty Linnan isenäisyyspäivän kutsuilla. Melko tyhmää ja tunteiden varassa keikkuvaa on tuo elokuvaväki, sietäisvät hävetä.
Ei kovin fiksua väkeä elokuva-alalla
3
433
Vastaukset
- kat.soja
Kulttuurinen ja laadullinen ero muihin pohjioismaihin olisi suuremman kohun aihe.
Miksi suomalaisisssa elokuvissa niin usein sisältö on ala-arvoinen heikon drnmaturgian takia?
Miksi perusteeton uho ja kiroilu ovat usein ylikorostuneessa roolissa kotimaisissa elokuvissa?
Miksi laadunvalvonta elokuvissa ei toimi, vai toimiiko se niin että heikko laatu varmistetaan?
Aihetta sivuten:
https://blogit.iltalehti.fi/tuomas-enbuske/2018/03/23/aku-louhimiehen-pomo-on-pelkuri-kuten-muutkin-suomalaiset-johtajat/- Hponhp
Niille oli luvattu rahaa tai muuta jos kommentoivat asiaa,tämä jatkuu,halpaan on mennyt Anssi Halonenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473432
- 1053315
- 1992493
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342491Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️232067- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51679- 1821668