Ostin uudet sinkit. http://www.motonet.fi/fi/tuote/387263/Yamaha-40-60--sarja-sinkki. Tuo evä ja vedenottoaukon palanen löysivät hyvin paikkans ja yksi noita kolmestakin sielä moottorin kiinnityksen alapäästä oiekin näkyvältä paikalta, mutta mMihin ne 2 muuta samanlaista? Vaikea löytää kunnon räjäytyskuvia netistä eikä silmämääräisesti ainakaan siinä näkyvillä pinnoilla ole kuluneita sinkkejä näkynyt. Pitääköhän poistaa jotain koteloa tms. että pääsee käsiksi? Jonkin surkean "räjätyskuvan löysin, mutta siitä ei paljon apua ollut. Sen verran kitenkin, että kaikki sinkit näyttävät menevä sinne jonnekin alapäähän. Onko siis todella totta, ettei itse koneen puolella ole minkään valtakunnan sinkkejä?
Yamaha f40 nelari sinkkien(5kpl) paikat
Kiirekevääseen
4
2370
Vastaukset
- Kenen_kone_oikeesti
Miten niin monella on se omistajan käyttöohjekirja hukassa vai ettekö osaa lukea?
- Anonyymi
tämä vaikuttaa sellaisen ihmisenkommentilta, jolla ei ole venettä tai on puinen soutuvene.
- Argon86
Yamahan sähköinen varaosakirja auttaa tässäkin tilanteessa.
http://www.yamaha-motor.eu/fi/services/yamaha-online-catalogue/index.aspx
Esim vuoden -05 F40 Yammusta löysin minuutissa sinkin termarikotelon alapuolelta pakokannesta. - Anonyymi
Kellään tietoa miten vaihtaa pakosarjan / sylinterikannen sinkin f40 4tahti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275