Lisähapen toimittajat

tarvitaan_tietoa

Onkos Suomessa muita lisähapen toimittajia kuin Aaga ja woikoski

31

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti on. Sairaalaoloissa hapensaanti on turvattava!

    • kriisivalmius--

      Suomen kriisivalmiutta lisähapen saatavuuden suhteen on ehdottomasti parannettava

      • tee.se.itse.vajakeille

        Katsoppa kemian oppikirjasta hapen valmistuksen ohjeet.


      • tee.se.itse.vajakeille kirjoitti:

        Katsoppa kemian oppikirjasta hapen valmistuksen ohjeet.

        Happi on alkuaine. Sitä ei voi valmistaa!


      • happi_välttämätön
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Happi on alkuaine. Sitä ei voi valmistaa!

        Happi on välttämätön muuten muuttuu siniseksi


    • Happivähis

      Lisähappea saa hengittämällä pierukaasuja.

      • En_usko_tuohon

        Kyseessä täytyy olla disinformaatio naamarissa ei saa olla pierukaasuja


      • Heidän kasvonsa ovat selvästi tunnistettavissa happinaamarimiesten profiilikuvissa.


      • Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Heidän kasvonsa ovat selvästi tunnistettavissa happinaamarimiesten profiilikuvissa.

        Kuinka helposti lukijat tunnistavat esim. nämä kasvot, jotka lymyävät tämän naamarin takana?


      • sivu48tiedot
        karva.noppa kirjoitti:

        Kuinka helposti lukijat tunnistavat esim. nämä kasvot, jotka lymyävät tämän naamarin takana?

        Kasvojen omistajan tiedot saa kun klikkaa tuossa edellisessä
        olevaa sinistä nimmaria.


      • sivu48tiedot kirjoitti:

        Kasvojen omistajan tiedot saa kun klikkaa tuossa edellisessä
        olevaa sinistä nimmaria.

        Kaikilla sininimmareilla on saman herran kasvot.


      • kolmella.atomilla
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Kaikilla sininimmareilla on saman herran kasvot.

        Hommaa otsonaattori.


      • se_on_merkki
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Kaikilla sininimmareilla on saman herran kasvot.

        Se on merkki siitä että myllisläisyydestä on tullut uskonto ja samoja kasvoja nähdään joka paikassa halleluja


      • se_on_merkki kirjoitti:

        Se on merkki siitä että myllisläisyydestä on tullut uskonto ja samoja kasvoja nähdään joka paikassa halleluja

        Mylliksen kannattajat eivät pysty elämään ilman lisähappea!


      • Pyhä_happi
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Mylliksen kannattajat eivät pysty elämään ilman lisähappea!

        mylllis jumalanpalvelukseen kuuluu ensimmäiseksi Pyhän hapen jakelu seurakuntalaisille


    • jopuje

      Lasergas Kankaanpäässä tekee laitteita mm. sairaaloille, laitteilla eritetaan happi ulkoilmasta.

      • kiitoksia_tiedoista

        Kiitämme näistä tiedoista lisähapen tarve on akuutti


      • kiitoksia_tiedoista kirjoitti:

        Kiitämme näistä tiedoista lisähapen tarve on akuutti

        Käykö keskoskaappiin sama happi kuin muillekkin?


      • hipelöitäviä-

        Voivatko he hipelöidä toisiaan siinä keskoskaapissa lisähapen turvin


      • Lapsena kaikki on kivaa. Miksi kenenkään edes pitäisi kasvaa aikuiseksi?


      • kylä_näi_o
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Lapsena kaikki on kivaa. Miksi kenenkään edes pitäisi kasvaa aikuiseksi?

        Aikuisena monesta tulee niin tosikkomaisia ei kestä edes mitään kirjoituksia :)


      • voi.raukkoja
        kylä_näi_o kirjoitti:

        Aikuisena monesta tulee niin tosikkomaisia ei kestä edes mitään kirjoituksia :)

        Siksi Käki-Metelän veljekset poistavat eniten juttuja palstalta.


      • voi.raukkoja kirjoitti:

        Siksi Käki-Metelän veljekset poistavat eniten juttuja palstalta.

        Poistamme ainoastaan meille epämieluisat kirjoitukset. Muut saavat midän puolestamme jäädä.


      • aivan_kohtuullista
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Poistamme ainoastaan meille epämieluisat kirjoitukset. Muut saavat midän puolestamme jäädä.

        Kuulostaa aivan kohtuulliselta


    • Frenchgas

      Ehkä myös Air Liquide

      • Ikaalisiin_tarvitaan

        Ikaalisiin tarvitaan oma Oxygen Europlaneringen tuottamaan tarvittavaa lisähappea on syytä huolehtia hapen omavaraisuudesta omin käsin


      • Ikaalisiin_tarvitaan kirjoitti:

        Ikaalisiin tarvitaan oma Oxygen Europlaneringen tuottamaan tarvittavaa lisähappea on syytä huolehtia hapen omavaraisuudesta omin käsin

        Kaikkien tulisi käyttää tuotetta päivittäin.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe