Onkos Suomessa muita lisähapen toimittajia kuin Aaga ja woikoski
Lisähapen toimittajat
31
443
Vastaukset
Toivottavasti on. Sairaalaoloissa hapensaanti on turvattava!
- kriisivalmius--
Suomen kriisivalmiutta lisähapen saatavuuden suhteen on ehdottomasti parannettava
- tee.se.itse.vajakeille
Katsoppa kemian oppikirjasta hapen valmistuksen ohjeet.
tee.se.itse.vajakeille kirjoitti:
Katsoppa kemian oppikirjasta hapen valmistuksen ohjeet.
Happi on alkuaine. Sitä ei voi valmistaa!
- happi_välttämätön
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Happi on alkuaine. Sitä ei voi valmistaa!
Happi on välttämätön muuten muuttuu siniseksi
- Happivähis
Lisähappea saa hengittämällä pierukaasuja.
- En_usko_tuohon
Kyseessä täytyy olla disinformaatio naamarissa ei saa olla pierukaasuja
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Heidän kasvonsa ovat selvästi tunnistettavissa happinaamarimiesten profiilikuvissa.
Kuinka helposti lukijat tunnistavat esim. nämä kasvot, jotka lymyävät tämän naamarin takana?
- sivu48tiedot
karva.noppa kirjoitti:
Kuinka helposti lukijat tunnistavat esim. nämä kasvot, jotka lymyävät tämän naamarin takana?
Kasvojen omistajan tiedot saa kun klikkaa tuossa edellisessä
olevaa sinistä nimmaria. sivu48tiedot kirjoitti:
Kasvojen omistajan tiedot saa kun klikkaa tuossa edellisessä
olevaa sinistä nimmaria.Kaikilla sininimmareilla on saman herran kasvot.
- kolmella.atomilla
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Kaikilla sininimmareilla on saman herran kasvot.
Hommaa otsonaattori.
- se_on_merkki
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Kaikilla sininimmareilla on saman herran kasvot.
Se on merkki siitä että myllisläisyydestä on tullut uskonto ja samoja kasvoja nähdään joka paikassa halleluja
se_on_merkki kirjoitti:
Se on merkki siitä että myllisläisyydestä on tullut uskonto ja samoja kasvoja nähdään joka paikassa halleluja
Mylliksen kannattajat eivät pysty elämään ilman lisähappea!
- Pyhä_happi
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Mylliksen kannattajat eivät pysty elämään ilman lisähappea!
mylllis jumalanpalvelukseen kuuluu ensimmäiseksi Pyhän hapen jakelu seurakuntalaisille
- jopuje
Lasergas Kankaanpäässä tekee laitteita mm. sairaaloille, laitteilla eritetaan happi ulkoilmasta.
- kiitoksia_tiedoista
Kiitämme näistä tiedoista lisähapen tarve on akuutti
kiitoksia_tiedoista kirjoitti:
Kiitämme näistä tiedoista lisähapen tarve on akuutti
Käykö keskoskaappiin sama happi kuin muillekkin?
- hipelöitäviä-
Voivatko he hipelöidä toisiaan siinä keskoskaapissa lisähapen turvin
- kylä_näi_o
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Lapsena kaikki on kivaa. Miksi kenenkään edes pitäisi kasvaa aikuiseksi?
Aikuisena monesta tulee niin tosikkomaisia ei kestä edes mitään kirjoituksia :)
- voi.raukkoja
kylä_näi_o kirjoitti:
Aikuisena monesta tulee niin tosikkomaisia ei kestä edes mitään kirjoituksia :)
Siksi Käki-Metelän veljekset poistavat eniten juttuja palstalta.
voi.raukkoja kirjoitti:
Siksi Käki-Metelän veljekset poistavat eniten juttuja palstalta.
Poistamme ainoastaan meille epämieluisat kirjoitukset. Muut saavat midän puolestamme jäädä.
- aivan_kohtuullista
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Poistamme ainoastaan meille epämieluisat kirjoitukset. Muut saavat midän puolestamme jäädä.
Kuulostaa aivan kohtuulliselta
- Frenchgas
Ehkä myös Air Liquide
- Ikaalisiin_tarvitaan
Ikaalisiin tarvitaan oma Oxygen Europlaneringen tuottamaan tarvittavaa lisähappea on syytä huolehtia hapen omavaraisuudesta omin käsin
Ikaalisiin_tarvitaan kirjoitti:
Ikaalisiin tarvitaan oma Oxygen Europlaneringen tuottamaan tarvittavaa lisähappea on syytä huolehtia hapen omavaraisuudesta omin käsin
Kaikkien tulisi käyttää tuotetta päivittäin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483