Tämä nimi ei ole tapetilla ollu juuri koskaan. Ehkä enemmän silloin 60- ja 70-luvulla. On Pepelläkin ikää, mutta on nuorekas ollut aina. Ikinuori Pepe Willberg.
Jormas-yhtyeessä aloitti toiminnan.
Kannattaa muistaa, että onpa Pepe itsekin tehnyt omia sävellyksiä.
Aamu on tunnetuin Pepen oma teos. Sinä ja minä on mainio Markku Johanssonin teos, jonka kanssa Pepe toimi usein noina aikoina. Kuu-niminen biisi Pepen mystinen, tyylikäs ja komea biisi, joka harvoin sai radiosoittoa. Tuolla biisillä oli mukana syksyn sävelessä.
Missä tahansa Pepe on vaikuttanut, niin taustalla on soittanut myös tyylikäs bändi. Tarkkaa soittoa jne.
Pepe Willberg + Jormas
liimakiima
4
269
Vastaukset
- sellaistavaan
Olihan se aikoinaan hyvä bändi ,hakkaisi tämän päivän lausujat mennen tullen.
- tällaistavaan
Sitten otti "managerikseen" nykysen vaimonsa, jonka kukkoilun ja veemäisyyden vuoksi sillat on poltettu ja keikat aikalailla finito.
EIKÖ TOI KUU OO 80-L ALKUA
- haarumia
Pepekin on tehnyt koko joukon vähemmän laadukkaita käännösbiisejä. Merimies on kuitenkin loistava poikkeus jopa alkuperäistä parempana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418