Millä extra prima sheivaus?

Kun katselee seksisivujen sievien tyttöjen kuvia, voi vain ihmetellä, miten jotkut ovat saaneet vittunsa niin täydellisesti sheivattua. Ei pientäkään sänkeä, ei tulehtumia, silkkinen iho. Mitä he ovat tehneet? Liikumattomista kuvista voisi kuvitella, että niistä on jälkeenpäin korjailtu virheet, mutta kun elävissäkin kuvissa tulos on uskomattoman täydellinen.

3

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Undu34

      Brasilialsinen vahaus ja sokerinti.
      Itse vedän epilaattorilla sileeksi, mutta se saattaa jättää katkenneita karvoja sekaan ja vaatii itsekuria tehdä se.

    • Kiitos asiallisesta vastauksesta!

      Tätä olen kyllä epäillyt. Se on silloin hintajuttu. Epilaattori lienee keskiaikainen kidutusväline. En toki tarkoita, että viehättävällä tytöllä vitun täytyisi olla, varsinkaan aina, extra prima sheivattu, kunhan vitunhuulet tai rako on suloisesti näkyvissä. Myöskin niillä tytöillä, jotka eivat voi tulehtumishaitan takia ajaa aivan sileäksi, sentin sänki on verrattomasti kauniimpi kuin luomu. Senhän voi toteuttaa kotiparturilla.

      "Ajoin" kerran parran nyppimällä pinseteillä. Tulos oli hyvä. mutta kun karvat alkoivat tavallista pitemmän ajan kuluttua kasvaa, moni karva kasvoi ihon sisää. Vastannee epilaattoria, ei hyvä. Vaimoni vittukarvat olen poistanut Veet-voiteella. Sitä ovat muutkin miehet ihailleet, kun hän on ilostuttanut heitä avamalla heille sukupuolielimiään. Kovasti nättiä, mutta ei pysy yhtä hyvänä yhtä kauan kuin brasilialainen.

      Oletko koskaan kuullut, että joku olisi poistattanut laserilla? Kuulemma tarvitsee useamman käsittelyn. Tulos lienee pysyvä, mutta jonkin aikaa tulee uusia, koska ovat laseroinnin aikaan olleet kasvun alussa. Lisäksi minua mietityttää, miten pitkään iän mukana tulee uusia karvoja. Olen havainnut, että vanhemmilla naisilla on paljon runsaampi karvoitus kuin nuorilla. Itsekin olen huomannut, että sekä parta että kyrvän ympäristö tulee jatkuvasti tuuheammaksi. Siis jos nuori nainen laseroituttaa vittunsa, tuleeko uusien karvojen kasvusta koskaan loppu. Tiedätkö edes suunnilleen, mitä se maksaa?

      Olen lisäksi kuullut, että laseroinnissa karvojen tulisi olla tummia ja vahvoja. Muuten ne eivät johda riittävästi laservaloa. Vaimollani se ei tule kyseeseen, sillä hänellä on vaaleat ja hentoiset. :)

    • PysyväPoisto

      Ovat aika moni käyneet laserhoidossa tai elektrolyysissä. Photoshopilla lähtee myös sänki hyvin.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe