Tämän palstan paras kirjoittaja On RoT

HolyLight

Hän tietää slvästi mistä puhuu ja se näkyy. Ihmettelen hänen kärsivällisyyttään kun hän joutuu jatkuvasti oikaisemaan ja opettamaan tietämättömiä ateisteja täällä.
Odotan innolla seuraavaa hänen artikkelia.

59

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikauskonnoton

      Aloituksen on varmaan tarkoitus olla vitsi.

      • Mauttomuuden_rajat

        Ikään kuin ROT ihan sellaisenaan ei olisi jo tarpeeksi naurettava tapaus.


      • Näistä ei koskaan tiedä. ☹️


      • tieteenhaastaja
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Näistä ei koskaan tiedä. ☹️

        Tämä kuitenkin on totta;

        "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

        (Laitoin engl. version koska suomalainen poikkeaa muiden kielten käännöksistä.)


      • JyriTäsMoi
        tieteenhaastaja kirjoitti:

        Tämä kuitenkin on totta;

        "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

        (Laitoin engl. version koska suomalainen poikkeaa muiden kielten käännöksistä.)

        Pröööt! Hehe!


      • tieteenhaastaja kirjoitti:

        Tämä kuitenkin on totta;

        "For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."

        (Laitoin engl. version koska suomalainen poikkeaa muiden kielten käännöksistä.)

        Salaliittoteoretisointia.


      • tieteenhaastaja
        kekek-kekek kirjoitti:

        Salaliittoteoretisointia.

        Salaliittoteoretisointia? Kenen taholta?
        Raamattu sanomassaan keskittyy kaikkein mahtavimpiin toisin kuin lakot.
        Kuninkaat, tuomarit, opettajat ja virkamiehet ovat Raamatun sanan hampaissa kuten oli Jeesuksenkin puheissa.
        Nämä lahkot ovat keskittyneet pienimpiin pahantekijöihin.


    • >Odotan innolla seuraavaa hänen artikkelia.

      Minä odotan että kävisit edes lukion, jotta tietäisit biologiasta jotain.

      • Pakko sanoa tuohon, että olen oikeastaan aloittajan kanssa samaa mieltä. Tosin itse laittaisin "innolla" lainausmerkkeihin. Lähinnä uusissa avauksissa kiinnostaa se, että kuinka RoT on jälleen vääristellyt tietoja, ja erityisesti se, että olenko onnistunut edellisen keskustelun aikana jälleen muuttamaan RoT:n kantaa päinvastaiseksi. Muutaman kerran on käynyt niin, että artikkeli, joka on "tukenut" hänen näkemystään aiemmassa keskustelussa, onkin nyt täysin väärässä.


      • YksiBioinformaatikko kirjoitti:

        Pakko sanoa tuohon, että olen oikeastaan aloittajan kanssa samaa mieltä. Tosin itse laittaisin "innolla" lainausmerkkeihin. Lähinnä uusissa avauksissa kiinnostaa se, että kuinka RoT on jälleen vääristellyt tietoja, ja erityisesti se, että olenko onnistunut edellisen keskustelun aikana jälleen muuttamaan RoT:n kantaa päinvastaiseksi. Muutaman kerran on käynyt niin, että artikkeli, joka on "tukenut" hänen näkemystään aiemmassa keskustelussa, onkin nyt täysin väärässä.

        Minä en ole.
        Itse asiassa ROT:n kirjoittelusta ylivoimaisesti suurin osa on plagioitua. Se antaa vaikutelman, että ROT tuntisi asiaa syvällisesti. Mutta kun mennään ROT:n omiin johtopäätöksiin ja kommentteihin, niin käsitys asiantuntevuudesta heittää äkkiä häränpyllyä. Karkeimmin tasoero näkyy muutamasta ROT:n itsensä kirjoittamista aloituksista, jotka tuovat esiin ROT:n heikot perustiedot alalta ja sen lisäksi vielä hänen kannaltaan kiusallisen heikon ajattelun.


      • Kreationismin_valheet
        agnoskepo kirjoitti:

        Minä en ole.
        Itse asiassa ROT:n kirjoittelusta ylivoimaisesti suurin osa on plagioitua. Se antaa vaikutelman, että ROT tuntisi asiaa syvällisesti. Mutta kun mennään ROT:n omiin johtopäätöksiin ja kommentteihin, niin käsitys asiantuntevuudesta heittää äkkiä häränpyllyä. Karkeimmin tasoero näkyy muutamasta ROT:n itsensä kirjoittamista aloituksista, jotka tuovat esiin ROT:n heikot perustiedot alalta ja sen lisäksi vielä hänen kannaltaan kiusallisen heikon ajattelun.

        Niinhän se hyvin pitkälti on, että ROT:n omat kommentit ovat muutaman fraasin toistelua joillain röyhkeillä kytkössanoilla toisiinsa liitettynä - ja siinä kaikki. Se kun on tällä tavalla kreationismin osalta, että kaikki siinä on valhetta mukaan lukien sen mitä tapahtuu kreationismin sisäisesti. Toinen toistaan asiaatuntemattomammat julistajat kiipeävät toistensa harteille hölöttämään, niin sitten nähdään komediaa miten joku katkeroitunut nettihuijari plagioi pseudotieteilevää hajuvesikauppiashörhöä ja lätkii satiirilehtien linkkejä palstalle kehuen olevansa täällä oikein opettamassa muita.


      • agnoskepo kirjoitti:

        Minä en ole.
        Itse asiassa ROT:n kirjoittelusta ylivoimaisesti suurin osa on plagioitua. Se antaa vaikutelman, että ROT tuntisi asiaa syvällisesti. Mutta kun mennään ROT:n omiin johtopäätöksiin ja kommentteihin, niin käsitys asiantuntevuudesta heittää äkkiä häränpyllyä. Karkeimmin tasoero näkyy muutamasta ROT:n itsensä kirjoittamista aloituksista, jotka tuovat esiin ROT:n heikot perustiedot alalta ja sen lisäksi vielä hänen kannaltaan kiusallisen heikon ajattelun.

        Tämä plagiointi-osa tekee tästä aavistuksen verran mielenkiintoisen. Koska RoT:lla ei todellisuudessa ole käsitystä kirjoittamistaan asioista, on mielenkiintoista nähdä se ajatusprosessi, joka kulkee aloituksesta keskustelun hylkäämiseen ja uuden aloituksen kirjoittamiseen, jossa pääosa edellisen aloituksen perusteluista onkin vääriä. On vain muutamia ajatuksia, joita hän haluaa pitää keskustelut toisiinsa kytkevinä, kuten epigenetiikka ja mRNA, jotka hänen mielestään jollain tavalla kumoavat evoluution. Tämä tekee itse keskusteluista kuitenkin turhauttavia, ja välillä raivostuttavia. RoT itse tuo jonkin asian tukemaan "omia" väittämiään, vaikka esim. ApoA-1 Milano, mutta hetkeä myöhemmin hän on syyttämässä toista siitä, että tämä olisi muka tuonut tämän nyt hänen mielestään virheellisen asian keskusteluun.
        Mutta lopulta nämä keskustelut herättävät minussa enemmän sääliä, kuin huvittuneisuutta RoT:a kohtaan. Hän kuvittelee olevansa niin oikeassa, ettei kykene tarkastelemaan omaa toimintaansa, eikä suostu ottamaan asioista selvää.


    • puolipätevä

      Toki Rottis on palstan oppinein ja laajatietoisin ja mitä kärsivällisin opettaja, mutta eiköhän hänkin tule huomaamaan että homoudestaan lujasti kiinnipitäville aivopiereskelijöille on ihan turha yritttää puhua järkeä ja tosi tiedettä sillä vaikka he kuinka hyvvin tahansa tajaisivat olevansa väärässä niin heidän halunssa pitää kiini homoudestaan saa heidät aivopieraisemaan faktat nurinpäin rauhoittaakseen soimaavaa omaatuntoaan.

      Kun tämä homoudellaan ratsastava musta kansanedustajamamme kertoi julkisuudessa ensimmäisestä homostelukokemuksestaan niin häneltä lipsahti että häntä hävetti valtavasti se että meni sellaista tekemään.
      --Niin että se siitä homouden luonnollisuudesta.

    • asdfs

      ROT on fiksu nuori mies.
      Koittakaa joskus oikeasti tieteellisesti kumota hänen väitteensä älkääkä vain tyytykö haukkumaan ja pilkkaamaan.

      • Ei.luotu.eikirj

        "Koittakaa joskus oikeasti tieteellisesti kumota hänen väitteensä"
        Et ole tainnut seurata palstaa, mutta ROT on juurikin upotettu tieteellisillä faktoilla.


      • Sexytitsteen

        Ja tosi komea myös, kukapa nainen ei haluaisi tuollaista älykästä ja komeaa miestä itselleen.


      • Jyri.tykkää.molosta
        Sexytitsteen kirjoitti:

        Ja tosi komea myös, kukapa nainen ei haluaisi tuollaista älykästä ja komeaa miestä itselleen.

        Katos. Jyri tyttöilee taas.


      • Hänen väitteensä on kumottu tieteellisesti useita kertoja mm. Solon1:n toimesta. Pitkät plagioinnit ovat usein ainakin osin asiaa, mutta ROT:n omat johtopäätökset eivät. Silloin kun ROT kirjoittaa omaa tekstiään, ei tarvita solonia eikä bioinformaatikkoa. Biologian suhteen diletanttikin pärjää aivan mainiosti.


      • Normievokki
        Jyri.tykkää.molosta kirjoitti:

        Katos. Jyri tyttöilee taas.

        Ihan kuin et itse. Sehän on vain luonnollista toimintaa.


      • Normievokki kirjoitti:

        Ihan kuin et itse. Sehän on vain luonnollista toimintaa.

        No jos tyttöily normievokin mielestä olisikin ihan luonnollista toimintaa, niin mikä selittää Jyri sinun tyttöilysi?


      • Normievokki
        Thanatos kirjoitti:

        No jos tyttöily normievokin mielestä olisikin ihan luonnollista toimintaa, niin mikä selittää Jyri sinun tyttöilysi?

        Minä en ole mikään Jyri vaan normievokki!!!


    • "Tämän palstan paras kirjoittaja On RoT"

      Jos itsensä häpäisy ad nauseam on päämäärä, niin toki on.

      • Kärsi, kärsi. Kirkkaamman kruunun saat.
        Hän näkee itsensä Kristuksen totisena todistajana ja siksi maailma vastustaa häntä ja hänen julistamaansa totuutta. Itsehäpäisy on erottamattomasti Jumalan Sanan julistukseen kuuluva lisä. Maailma hääpäisee Kristuksen todistajan, mutta kotipesässä siitä saa martyyrin viittaa harteilleen.


    • "B-klusteriin kuuluvat epäsosiaalinen (F60.2), epävakaa (F60.3), huomionhakuinen (F60.4) sekä narsistinen persoonallisuushäiriö (F60.8).

      Tätä ryhmää leimaavat toistuvat ristiriidat yhteiskunnan ja/tai lähipiirin kanssa. Häiriöstä saattaa aiheutua kärsimystä lähipiirille ja ympäristölle, samoin kuin potilaalle, joka usein hakee apua ihmissuhderistiriidoista aiheutuvaan ahdistuneisuuteen tai masentuneisuuteen. Epäsosiaaliselle persoonallisuudelle on tyypillistä impulsiivisuus sekä piittaamattomuus laista ja moraalista, josta johtuen hän altistuu ristiriidoille lähipiirin ja yhteiskunnan kanssa. Epävakaaseen persoonallisuuteen taas kuuluu mielialojen ja suunnitelmien ailahtelevuus sekä impulsiivisuus, josta seuraa usein ihmissuhdemyllerryksiä ja masennusoireita. Huomionhakuinen persoonallisuus pyrkii hankkimaan erilaisin keinoin huomiota, ja altistaa itsensä parisuhderistiriidoille, sekä huomion puuttuessa myös masennusoireille. Narsistisessa persoonallisuudessa tavoittelun kohteena on arvostus, ja sitä leimaa usein epärealistiset kuvitelmat omista kyvyistä."

      Oireet sopii taudinkuvaan?

    • Kyllähän näitä aina "innolla" odottaa :D Onhan RoT:in aivopieruilla tietynlainen viihdearvo :) Tosin ne keskustelut päättyy viimeistään silloin ku solon iskee kaverin kanveesiin. Ja varsin usein ei edes solonin tietämystä tarvita siihen vaan palstalta löytyy muutenkin ylin-kyllin tietämystä RoT:in tasoon nähden :)

    • ROT on eräänlainen barometri, jonka kirjoituksissa voi nähdä tämänhetkisen tason kreationismissa. ROT on siirtynyt vanhan ajan kreationisteihin verrattuna enemmän pseudotieteen puolelle, kiitos hänen käsityksensä epigenetiikan ja DNA:n suhteesta. Seuraava kreationistisukupolvi löytänee kvantit ja muut hiukkaset yrittäessään selittää miten tomusta tehdään mies ja kylkiluusta nainen.

    • Äänestetäänätmejävastaan

      Ateistit ja setalaiset ovat palsta ätmejä.Heillä ei ole mitään omaa ja rakentavaa,koska heidän
      elämänsä perustuu toisten asioiden sekoittamiseen ja häirintään.Itsesäälillä itkemisellä
      he yrittävät saada kaikki asiat itselleen sopivaksi.Uutisissakin oli kohujuttu ,kun joku setalainen
      oli tullut raskaaksi sillä peräjutulla.Kyselytunnilla setalaisten pää hihhuli ajoi asioita transulasten
      olosuhteiden parantamiseksi yhteiskunnan varoin.Seurasin kun keskustan setamyönteinen
      saarikko nyökytteli hyväksyvästi jpani ,että kyllä näin täytyisi tehdä.Seta ja ateistit ovat tuoneet
      niin sairaita asioita yhteiskunnan rattaisiin ,että koska tulee päivä jolloin saadaan taas yhteiskunta terveeksi päästänsä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe