Olemme lähdössä lokakuun lopussa Malagaan. Etsimme vuokra-asuntoa Malagan kaupungin keskustasta. Onko kokemusta, laskevatko vai nousevatko vuokrat ennen syksyä. Olemme katselleet airbnb:n asuntoja ja idealista.com:n kautta. Onko molemmat luotettavia?
Vuokra-asuntojen hinnat Malagan kaupungissa
1
429
Vastaukset
- Espana2018
Idealista.com ei omia kokemuksia, vaikuttaa olevan silti ihan täysin luotettava. Airbnb on luotettava kun katsot että asunnolla on hyviä arvosteluja ja mieluusti myös runsas määrä.
Lokakuu ei ole enää sesonkiaikaa, joten voit odottaa hintojen olevan hieman alhaisempia sekä saatavuus parempaa luokkaa kuin heinäkuu-syyskuu akselilla. Itse olen majoittunut myös Spain Holiday sivuston sekä Homeawayn kautta varaamillani asunnoilla ihan yksityisiltä henkilöiltä ja homma on pelannut.
Omat majoitukset ovat sijainneet Malagan kaupungin suosikkipaikassani keskustasta noin 3-4km itään Pedregalejon ja El Palon asuinalueella. Pitkät rannat, paljon supersuosittuja rantaravintoloita (paikallisten asukkaiden myötä myös hieman edullisemmat hinnat) ja loistava rantabulevardi lenkkeilyä ja muuta oleskelua varten myös syksyllä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821625- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87966Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.60805- 37779
- 33769