...ja kunnon kansalaisia?
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803272200839578_u0.shtml
Ei se ihan niin taida mennä?
Tämä tietenkin yritetään kuitata että "aina joukossamme saattaa olla mustia lampaita"?
Samanlaisia ovat kuitenkin kuin kaikki muutkin, itse vain nostavat itsensä muiden yläpuolelle: "eihän me vaan ne muut"!
Pahimpia kaksinaismoralisteja ovat juuri uskovaiset!
Kristilliset ovat kaikki nuhteettomia....
5
281
Vastaukset
- eisemtn
kun on kyse kristillisestä, yläkerran ukko antaa synnit anteeksi kun käy pyytämässä pyhänä kirkossa
- tankel
Eikä tartte mennä yläkertaakaankaan.
Menee Huhtasaaren juttusille ja kaikki pahat teot unohdetaan. - Pässejäovat
Kristilliset on Suomen Syöpä. Itsekkäitä tuomitsijoita ja valehtelijoita!!!
- älyäläjätä
Kun kolikko kirstuun kilahtaa,
niin sielu taivaaseen vilahtaa.
Ei pidä samaistaa sillä siellä on myös todellisia uskovaisia
ja vaatimattomia luterilaisen kirkon palvelijoita.
Olen syntynyt Karjalassa ennen sotia ja meillä oli pappi
joka talvisin käveli lumihankessa syrjäkyliin tapaamaan
seurakutalaisiaan.
Hän ja hänen vaimonsa olivat mukana hyväntekeväisyys
järjestöissä toimijoina.
Joita he sodan jälkeen jatkoivat Helsingissä lapsiensa kanssa.
Vaimon Motto oli: En ole ruustinna vaan olen tavallinen maatalon emäntä.
Joten erotetaan jyvät ruumenista. - joopajuu
Hohhoijaa. Taas näitä.
Suomen Kristillisdemokraatit on poliittinen puolue ja yksi puolue muiden joukossa.
Kaikki ihmiset ovat syntisiä. Sitä vartenhan Jeesuksen piti kärsiä ja kuolla, eikös?
Onko tämä nyt niin vaikeaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776