Miten naiset reagoisitte ehdotukseen?

Olemme vaimoni kanssa aiemmin leikitelleet ajatuksella kolmannen pyörän kokeilusta sängyssä ja vaimoni kiihottuu ainakin ajatuksesta. Olen harkinnut asian ehdottamista hänelle suoraan, mutta olisin kiinnostunut tietämään miten te naiset reagoisitte, jos miehenne ehdottaisi tälläistä kokeilua?

17

2375

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innostuisin. Harmi vaan että meillä menee toisin päin että mies ei ole halukas.

• P.ervo

Yllätetään miehesi:)

• P.ervo kirjoitti:

Yllätetään miehesi:)

En minä eroa kaipaa:D

• P.ervo

No tehdään sitten salaa ettei miehesi tiedä että sen paikkaa on jo kokeiltu:)

• nainen-1984

Mä olen haaveillut että toinen muija mukaan. Mutta vain niinpäin ja ettei mies tee sen kanssa mitään, vaan hoitelee mua samalla takaapäin. Tosin olen miettinyt myös sitä että kysyisin vain mieheltä et olisko mahdollista että saisin kerran yksin kokeilla naisen kanssa. ja sit antas asian olla. jotenkin vaan vaivaa se ettei koskaan tullut mahdollisuutta kokeilla naista.

• Nahaton

Tai sitten ehdotat ukollesi,että sinä peuhaat naisen kanssa,hän saa vaan katsoa(ja tumputtaa?)
        Itse haluaisin ainakin sen tapahtuvan niin,mutta vielä enemmän sillai,että vaimon kanssa touhuaisikin vanhempi vieras,paksuvarusteinen mies ; )

• P.ervo

Kumpa naisenikin suostuisi että saisin ottaa toisen naisen mukaan yhteisiin leikkeihin:)

• Toinen mies mukaan olisi onnen täyttymys!

• Saanko kysyä haaveiletko kuviosta ihan yleisesti vai että ottaisitte toisen miehen mukaan omasi lisäksi?

• tomi.doe kirjoitti:

Saanko kysyä haaveiletko kuviosta ihan yleisesti vai että ottaisitte toisen miehen mukaan omasi lisäksi?

Me ainakin ollaan periaatepäätös tehty että otetaan toinen mies mukaan kimppa juttuihin.

• Tiina-61v

Jos on hyvät ja turvalliset miehet , niin kyllä se ihanaa on . Tosin nykyään harvemmin ukkoni antaa muutenkaan , joten mun on käytettävä rakastajaa , joka antaa mulle lähes aina kun mä haluan . Kahden nuorehkon miehen kanssa on kyllä kokemusta , mutta en ole naisen kanssa ollut . Toki sekin olis ihana kokemus vielä kokea .

• Mimmu27

Olen ehdottanut miehelleni, mutta hän ei innostu. Voi, kun minullekin ehdotettaisiin, niin olisin heti valmis.

• Onko miehesi sitten avannut enemmän miksei kuvio häntä innosta?

• Mimmu27
        tomi.doe kirjoitti:

Onko miehesi sitten avannut enemmän miksei kuvio häntä innosta?

Sanoi vain, ettei halua nähdä minua vieraan miehen kanssa. Luultavasti on mustsukkainen, vaikka ei sitä muuten osoitakkaan. Minulle sopisi myös toinen pari, niin saisi mieheni vierasta pimppiä. Mutta sekään ei kiinnosta.
        Näillä mennään. Ei siinä mitään, hyvin pärjään enkä elä puutteessa. Vaihtelua kaipaisin vain välillä.

• Hyvillään olen kun mies haluaa minua kimpassa 1N minä ja 2-3 miestä oma mies mukana.

• Mirkkis

1m 2n niin että myös naiset nauttivat toisistaan, niiiiiiiin kiiihottava ajatus!

• Halukaspari

Olemme pariskunta joka on haaveillut samaa, ja olemme päättäneet kokeilla.
      Olisitteko halukkaita kokeilemaan samanmielisten pariskunnan kanssa yhdessä. Molemmat pääsisivät samalla kokeilemaan luvalla vierasta ja kimppaan.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      39
      9321
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      33
      3883
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      88
      2456
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      126
      2436
    5. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      39
      2334
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      25
      1945
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      15
      1610
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      32
      1431
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1267
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173