Miten naiset reagoisitte ehdotukseen?

Olemme vaimoni kanssa aiemmin leikitelleet ajatuksella kolmannen pyörän kokeilusta sängyssä ja vaimoni kiihottuu ainakin ajatuksesta. Olen harkinnut asian ehdottamista hänelle suoraan, mutta olisin kiinnostunut tietämään miten te naiset reagoisitte, jos miehenne ehdottaisi tälläistä kokeilua?

17

2365

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innostuisin. Harmi vaan että meillä menee toisin päin että mies ei ole halukas.

• P.ervo

Yllätetään miehesi:)

• P.ervo kirjoitti:

Yllätetään miehesi:)

En minä eroa kaipaa:D

• P.ervo

No tehdään sitten salaa ettei miehesi tiedä että sen paikkaa on jo kokeiltu:)

• nainen-1984

Mä olen haaveillut että toinen muija mukaan. Mutta vain niinpäin ja ettei mies tee sen kanssa mitään, vaan hoitelee mua samalla takaapäin. Tosin olen miettinyt myös sitä että kysyisin vain mieheltä et olisko mahdollista että saisin kerran yksin kokeilla naisen kanssa. ja sit antas asian olla. jotenkin vaan vaivaa se ettei koskaan tullut mahdollisuutta kokeilla naista.

• Nahaton

Tai sitten ehdotat ukollesi,että sinä peuhaat naisen kanssa,hän saa vaan katsoa(ja tumputtaa?)
        Itse haluaisin ainakin sen tapahtuvan niin,mutta vielä enemmän sillai,että vaimon kanssa touhuaisikin vanhempi vieras,paksuvarusteinen mies ; )

• P.ervo

Kumpa naisenikin suostuisi että saisin ottaa toisen naisen mukaan yhteisiin leikkeihin:)

• Toinen mies mukaan olisi onnen täyttymys!

• Saanko kysyä haaveiletko kuviosta ihan yleisesti vai että ottaisitte toisen miehen mukaan omasi lisäksi?

• tomi.doe kirjoitti:

Saanko kysyä haaveiletko kuviosta ihan yleisesti vai että ottaisitte toisen miehen mukaan omasi lisäksi?

Me ainakin ollaan periaatepäätös tehty että otetaan toinen mies mukaan kimppa juttuihin.

• Tiina-61v

Jos on hyvät ja turvalliset miehet , niin kyllä se ihanaa on . Tosin nykyään harvemmin ukkoni antaa muutenkaan , joten mun on käytettävä rakastajaa , joka antaa mulle lähes aina kun mä haluan . Kahden nuorehkon miehen kanssa on kyllä kokemusta , mutta en ole naisen kanssa ollut . Toki sekin olis ihana kokemus vielä kokea .

• Mimmu27

Olen ehdottanut miehelleni, mutta hän ei innostu. Voi, kun minullekin ehdotettaisiin, niin olisin heti valmis.

• Onko miehesi sitten avannut enemmän miksei kuvio häntä innosta?

• Mimmu27
        tomi.doe kirjoitti:

Onko miehesi sitten avannut enemmän miksei kuvio häntä innosta?

Sanoi vain, ettei halua nähdä minua vieraan miehen kanssa. Luultavasti on mustsukkainen, vaikka ei sitä muuten osoitakkaan. Minulle sopisi myös toinen pari, niin saisi mieheni vierasta pimppiä. Mutta sekään ei kiinnosta.
        Näillä mennään. Ei siinä mitään, hyvin pärjään enkä elä puutteessa. Vaihtelua kaipaisin vain välillä.

• Hyvillään olen kun mies haluaa minua kimpassa 1N minä ja 2-3 miestä oma mies mukana.

• Mirkkis

1m 2n niin että myös naiset nauttivat toisistaan, niiiiiiiin kiiihottava ajatus!

• Halukaspari

Olemme pariskunta joka on haaveillut samaa, ja olemme päättäneet kokeilla.
      Olisitteko halukkaita kokeilemaan samanmielisten pariskunnan kanssa yhdessä. Molemmat pääsisivät samalla kokeilemaan luvalla vierasta ja kimppaan.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3441
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2816
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2620
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2321
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2043
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      155
      1697
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1495
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1338
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1293
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1174
    Aihe