Miten naiset reagoisitte ehdotukseen?

Olemme vaimoni kanssa aiemmin leikitelleet ajatuksella kolmannen pyörän kokeilusta sängyssä ja vaimoni kiihottuu ainakin ajatuksesta. Olen harkinnut asian ehdottamista hänelle suoraan, mutta olisin kiinnostunut tietämään miten te naiset reagoisitte, jos miehenne ehdottaisi tälläistä kokeilua?

17

2391

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innostuisin. Harmi vaan että meillä menee toisin päin että mies ei ole halukas.

• P.ervo

Yllätetään miehesi:)

• P.ervo kirjoitti:

Yllätetään miehesi:)

En minä eroa kaipaa:D

• P.ervo

No tehdään sitten salaa ettei miehesi tiedä että sen paikkaa on jo kokeiltu:)

• nainen-1984

Mä olen haaveillut että toinen muija mukaan. Mutta vain niinpäin ja ettei mies tee sen kanssa mitään, vaan hoitelee mua samalla takaapäin. Tosin olen miettinyt myös sitä että kysyisin vain mieheltä et olisko mahdollista että saisin kerran yksin kokeilla naisen kanssa. ja sit antas asian olla. jotenkin vaan vaivaa se ettei koskaan tullut mahdollisuutta kokeilla naista.

• Nahaton

Tai sitten ehdotat ukollesi,että sinä peuhaat naisen kanssa,hän saa vaan katsoa(ja tumputtaa?)
        Itse haluaisin ainakin sen tapahtuvan niin,mutta vielä enemmän sillai,että vaimon kanssa touhuaisikin vanhempi vieras,paksuvarusteinen mies ; )

• P.ervo

Kumpa naisenikin suostuisi että saisin ottaa toisen naisen mukaan yhteisiin leikkeihin:)

• Toinen mies mukaan olisi onnen täyttymys!

• Saanko kysyä haaveiletko kuviosta ihan yleisesti vai että ottaisitte toisen miehen mukaan omasi lisäksi?

• tomi.doe kirjoitti:

Saanko kysyä haaveiletko kuviosta ihan yleisesti vai että ottaisitte toisen miehen mukaan omasi lisäksi?

Me ainakin ollaan periaatepäätös tehty että otetaan toinen mies mukaan kimppa juttuihin.

• Tiina-61v

Jos on hyvät ja turvalliset miehet , niin kyllä se ihanaa on . Tosin nykyään harvemmin ukkoni antaa muutenkaan , joten mun on käytettävä rakastajaa , joka antaa mulle lähes aina kun mä haluan . Kahden nuorehkon miehen kanssa on kyllä kokemusta , mutta en ole naisen kanssa ollut . Toki sekin olis ihana kokemus vielä kokea .

• Mimmu27

Olen ehdottanut miehelleni, mutta hän ei innostu. Voi, kun minullekin ehdotettaisiin, niin olisin heti valmis.

• Onko miehesi sitten avannut enemmän miksei kuvio häntä innosta?

• Mimmu27
        tomi.doe kirjoitti:

Onko miehesi sitten avannut enemmän miksei kuvio häntä innosta?

Sanoi vain, ettei halua nähdä minua vieraan miehen kanssa. Luultavasti on mustsukkainen, vaikka ei sitä muuten osoitakkaan. Minulle sopisi myös toinen pari, niin saisi mieheni vierasta pimppiä. Mutta sekään ei kiinnosta.
        Näillä mennään. Ei siinä mitään, hyvin pärjään enkä elä puutteessa. Vaihtelua kaipaisin vain välillä.

• Hyvillään olen kun mies haluaa minua kimpassa 1N minä ja 2-3 miestä oma mies mukana.

• Mirkkis

1m 2n niin että myös naiset nauttivat toisistaan, niiiiiiiin kiiihottava ajatus!

• Halukaspari

Olemme pariskunta joka on haaveillut samaa, ja olemme päättäneet kokeilla.
      Olisitteko halukkaita kokeilemaan samanmielisten pariskunnan kanssa yhdessä. Molemmat pääsisivät samalla kokeilemaan luvalla vierasta ja kimppaan.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      188
      4820
    2. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3690
    3. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      39
      2582
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      157
      2257
    5. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1588
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1328
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1171
    8. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1152
    9. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      40
      1125
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1021
    Aihe