Miten naiset reagoisitte ehdotukseen?

Olemme vaimoni kanssa aiemmin leikitelleet ajatuksella kolmannen pyörän kokeilusta sängyssä ja vaimoni kiihottuu ainakin ajatuksesta. Olen harkinnut asian ehdottamista hänelle suoraan, mutta olisin kiinnostunut tietämään miten te naiset reagoisitte, jos miehenne ehdottaisi tälläistä kokeilua?

17

2387

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innostuisin. Harmi vaan että meillä menee toisin päin että mies ei ole halukas.

• P.ervo

Yllätetään miehesi:)

• P.ervo kirjoitti:

Yllätetään miehesi:)

En minä eroa kaipaa:D

• P.ervo

No tehdään sitten salaa ettei miehesi tiedä että sen paikkaa on jo kokeiltu:)

• nainen-1984

Mä olen haaveillut että toinen muija mukaan. Mutta vain niinpäin ja ettei mies tee sen kanssa mitään, vaan hoitelee mua samalla takaapäin. Tosin olen miettinyt myös sitä että kysyisin vain mieheltä et olisko mahdollista että saisin kerran yksin kokeilla naisen kanssa. ja sit antas asian olla. jotenkin vaan vaivaa se ettei koskaan tullut mahdollisuutta kokeilla naista.

• Nahaton

Tai sitten ehdotat ukollesi,että sinä peuhaat naisen kanssa,hän saa vaan katsoa(ja tumputtaa?)
        Itse haluaisin ainakin sen tapahtuvan niin,mutta vielä enemmän sillai,että vaimon kanssa touhuaisikin vanhempi vieras,paksuvarusteinen mies ; )

• P.ervo

Kumpa naisenikin suostuisi että saisin ottaa toisen naisen mukaan yhteisiin leikkeihin:)

• Toinen mies mukaan olisi onnen täyttymys!

• Saanko kysyä haaveiletko kuviosta ihan yleisesti vai että ottaisitte toisen miehen mukaan omasi lisäksi?

• tomi.doe kirjoitti:

Saanko kysyä haaveiletko kuviosta ihan yleisesti vai että ottaisitte toisen miehen mukaan omasi lisäksi?

Me ainakin ollaan periaatepäätös tehty että otetaan toinen mies mukaan kimppa juttuihin.

• Tiina-61v

Jos on hyvät ja turvalliset miehet , niin kyllä se ihanaa on . Tosin nykyään harvemmin ukkoni antaa muutenkaan , joten mun on käytettävä rakastajaa , joka antaa mulle lähes aina kun mä haluan . Kahden nuorehkon miehen kanssa on kyllä kokemusta , mutta en ole naisen kanssa ollut . Toki sekin olis ihana kokemus vielä kokea .

• Mimmu27

Olen ehdottanut miehelleni, mutta hän ei innostu. Voi, kun minullekin ehdotettaisiin, niin olisin heti valmis.

• Onko miehesi sitten avannut enemmän miksei kuvio häntä innosta?

• Mimmu27
        tomi.doe kirjoitti:

Onko miehesi sitten avannut enemmän miksei kuvio häntä innosta?

Sanoi vain, ettei halua nähdä minua vieraan miehen kanssa. Luultavasti on mustsukkainen, vaikka ei sitä muuten osoitakkaan. Minulle sopisi myös toinen pari, niin saisi mieheni vierasta pimppiä. Mutta sekään ei kiinnosta.
        Näillä mennään. Ei siinä mitään, hyvin pärjään enkä elä puutteessa. Vaihtelua kaipaisin vain välillä.

• Hyvillään olen kun mies haluaa minua kimpassa 1N minä ja 2-3 miestä oma mies mukana.

• Mirkkis

1m 2n niin että myös naiset nauttivat toisistaan, niiiiiiiin kiiihottava ajatus!

• Halukaspari

Olemme pariskunta joka on haaveillut samaa, ja olemme päättäneet kokeilla.
      Olisitteko halukkaita kokeilemaan samanmielisten pariskunnan kanssa yhdessä. Molemmat pääsisivät samalla kokeilemaan luvalla vierasta ja kimppaan.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      274
      2507
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2419
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      12
      1615
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      51
      1510
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1359
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1029
    Aihe