Olemme vaimoni kanssa aiemmin leikitelleet ajatuksella kolmannen pyörän kokeilusta sängyssä ja vaimoni kiihottuu ainakin ajatuksesta. Olen harkinnut asian ehdottamista hänelle suoraan, mutta olisin kiinnostunut tietämään miten te naiset reagoisitte, jos miehenne ehdottaisi tälläistä kokeilua?
Miten naiset reagoisitte ehdotukseen?
17
2365
Vastaukset
Innostuisin. Harmi vaan että meillä menee toisin päin että mies ei ole halukas.
- P.ervo
Yllätetään miehesi:)
- P.ervo
No tehdään sitten salaa ettei miehesi tiedä että sen paikkaa on jo kokeiltu:)
- nainen-1984
Mä olen haaveillut että toinen muija mukaan. Mutta vain niinpäin ja ettei mies tee sen kanssa mitään, vaan hoitelee mua samalla takaapäin. Tosin olen miettinyt myös sitä että kysyisin vain mieheltä et olisko mahdollista että saisin kerran yksin kokeilla naisen kanssa. ja sit antas asian olla. jotenkin vaan vaivaa se ettei koskaan tullut mahdollisuutta kokeilla naista.
- Nahaton
Tai sitten ehdotat ukollesi,että sinä peuhaat naisen kanssa,hän saa vaan katsoa(ja tumputtaa?)
Itse haluaisin ainakin sen tapahtuvan niin,mutta vielä enemmän sillai,että vaimon kanssa touhuaisikin vanhempi vieras,paksuvarusteinen mies ; ) - P.ervo
Kumpa naisenikin suostuisi että saisin ottaa toisen naisen mukaan yhteisiin leikkeihin:)
Toinen mies mukaan olisi onnen täyttymys!
Saanko kysyä haaveiletko kuviosta ihan yleisesti vai että ottaisitte toisen miehen mukaan omasi lisäksi?
tomi.doe kirjoitti:
Saanko kysyä haaveiletko kuviosta ihan yleisesti vai että ottaisitte toisen miehen mukaan omasi lisäksi?
Me ainakin ollaan periaatepäätös tehty että otetaan toinen mies mukaan kimppa juttuihin.
- Tiina-61v
Jos on hyvät ja turvalliset miehet , niin kyllä se ihanaa on . Tosin nykyään harvemmin ukkoni antaa muutenkaan , joten mun on käytettävä rakastajaa , joka antaa mulle lähes aina kun mä haluan . Kahden nuorehkon miehen kanssa on kyllä kokemusta , mutta en ole naisen kanssa ollut . Toki sekin olis ihana kokemus vielä kokea .
- Mimmu27
Olen ehdottanut miehelleni, mutta hän ei innostu. Voi, kun minullekin ehdotettaisiin, niin olisin heti valmis.
- Mimmu27
tomi.doe kirjoitti:
Onko miehesi sitten avannut enemmän miksei kuvio häntä innosta?
Sanoi vain, ettei halua nähdä minua vieraan miehen kanssa. Luultavasti on mustsukkainen, vaikka ei sitä muuten osoitakkaan. Minulle sopisi myös toinen pari, niin saisi mieheni vierasta pimppiä. Mutta sekään ei kiinnosta.
Näillä mennään. Ei siinä mitään, hyvin pärjään enkä elä puutteessa. Vaihtelua kaipaisin vain välillä.
Hyvillään olen kun mies haluaa minua kimpassa 1N minä ja 2-3 miestä oma mies mukana.
- Mirkkis
1m 2n niin että myös naiset nauttivat toisistaan, niiiiiiiin kiiihottava ajatus!
- Halukaspari
Olemme pariskunta joka on haaveillut samaa, ja olemme päättäneet kokeilla.
Olisitteko halukkaita kokeilemaan samanmielisten pariskunnan kanssa yhdessä. Molemmat pääsisivät samalla kokeilemaan luvalla vierasta ja kimppaan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593511Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482673Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572341Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572083- 1601800
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381313- 241224