Onko Sarasvuo bi-seksuaali
Vähän niinkuin se Baletti Jorma?
Tämmöistä huhuttiin Ruoholahden metroasemalla..
Onko Sarasvuo bi ??
31
3141
Vastaukset
- Hoo Moilanen
Naismainen tyyppi, sihauttelee ässää.
- Sari Jarasvuo
itse joskus 90 luvulla jossain haastattelussa kokeilleensa myös miehiä. En tosin tiedä tekeekö vielä bi-seksuaalia.
- Kari U.
Sari Jarasvuo kirjoitti:
itse joskus 90 luvulla jossain haastattelussa kokeilleensa myös miehiä. En tosin tiedä tekeekö vielä bi-seksuaalia.
Moi taas.
- 9++19
Kari U. kirjoitti:
Moi taas.
Toivottavasti Virpi, personal trainerina tietää..
- 7+14
Kari U. kirjoitti:
Moi taas.
Kuka on kari U.?
- Jari S.H.
Sari Jarasvuo kirjoitti:
itse joskus 90 luvulla jossain haastattelussa kokeilleensa myös miehiä. En tosin tiedä tekeekö vielä bi-seksuaalia.
Mikä haastattelu? Mikä ohjelma?
- MRMIM
Sari Jarasvuo kirjoitti:
itse joskus 90 luvulla jossain haastattelussa kokeilleensa myös miehiä. En tosin tiedä tekeekö vielä bi-seksuaalia.
No en tiedä. Suomen kaltaisessa homofobiamaassa tällaiset jutut lähtee tyhjästä liikkeelle.
Ruben Stiller on jotain 15 vuotta sitten kertonut haastattelussa että hänellä on "yksi homoseksuaalinen kokemus", joka ilmeisesti kuitenkaan ei tyydyttänyt. Luulen, että on vuosien saatossa sekoitettu tähän.
Sarasvuo ei kauheesti kiinnosta. Umpitylsä bisnespaskan jauhaja.
- juur nii
Tuskin on hetero, bii taa böö. Osaako jannu mitään makkarissa. Taitaa naiset olla vaan rahan perässä.
- Erkki x.
Jari on ihana.
- Sexpena
Erkki x. kirjoitti:
Jari on ihana.
Can't we Jari?
- saraspuo
Sexpena kirjoitti:
Can't we Jari?
But dont tell Virpi..
- 10+2
Kuka muu on B?
- Heinosen akan poika
saraspuo kirjoitti:
But dont tell Virpi..
On sillä takana luistavia kilometrejä muuallakin kuin ladulla!
Kysy vaikka italiaanohiihtäjien eukoilta niiden mielipidettä erään nuoren hiihtäjättären alppileireistä...
- aljkfafdsfa
Rakastuihan se siihen helmenkalastelijaankin ilmiselvästi. Laittoi varmaan siksi pihallekkin, ei olisi pystynyt keskittymään mihinkään jos olisi ollut niin potenttiaalinen työkaveri.
- 10+5
Voi olla perääkin?
- Virpi--fan
Toivottavasti asia on kerrottu myös Virpille.
- ....................
Virpi--fan kirjoitti:
Toivottavasti asia on kerrottu myös Virpille.
sellanen tunne, että yli puolet julkkiksista on jotain sekasikiöseksuaaleja. Haluaako sellaiset ihmiset julkisuuteen? Vai tekeekö julkisuus ihmisen alttiiks kaikkien mielistelylle, sukupuolesta riippumatta. Ja noi miehet varsinki on täysiä jakorasioita, kuten esim. BB:ssä huomattiin mm. Sampon kohdalla. Minulta ei saa kyllä rohkeuspisteitä, päinvastoin. Ymmärrän ehkä vielä jotenkuten homoseksuaalisuuden, mut bi-seksuaalit menee jo yli hilseen.
- alllaa
päälle ei voi kaikkea nähdä.
- 12+13
alllaa kirjoitti:
päälle ei voi kaikkea nähdä.
Tuleeko aviosta mitään? Varmaankin avioehto laaditaan?
- ubhl
12+13 kirjoitti:
Tuleeko aviosta mitään? Varmaankin avioehto laaditaan?
Keitä muita on tällä listalla?
- Jalukallu
ubhl kirjoitti:
Keitä muita on tällä listalla?
Kaikki irstaat sedät mahtuvat meille
Ai MIHIN?
Rantarock -95.
Nahkarukkanen ruvella jumpataan proteiinit kentälle.
Say No More! - Kuulemma shemale
Jalukallu kirjoitti:
Kaikki irstaat sedät mahtuvat meille
Ai MIHIN?
Rantarock -95.
Nahkarukkanen ruvella jumpataan proteiinit kentälle.
Say No More!Oliko Sarasvuo Rantarockissa -95?
- Onnnneeen
Kuulemma shemale kirjoitti:
Oliko Sarasvuo Rantarockissa -95?
Onnen morsian.
- ikbkbg,
Onnnneeen kirjoitti:
Onnen morsian.
Ei sitten tartte kytätä naisia vaimon... miehiä ehkä?
- Panskelisetä
ikbkbg, kirjoitti:
Ei sitten tartte kytätä naisia vaimon... miehiä ehkä?
Se kai pitää rekisteröidä 2-3 kk sisällä.
Seurataan. - käry käy......
Panskelisetä kirjoitti:
Se kai pitää rekisteröidä 2-3 kk sisällä.
Seurataan.Peitellä valon arkaa menneisyyttään....
- ellerhur
.................... kirjoitti:
sellanen tunne, että yli puolet julkkiksista on jotain sekasikiöseksuaaleja. Haluaako sellaiset ihmiset julkisuuteen? Vai tekeekö julkisuus ihmisen alttiiks kaikkien mielistelylle, sukupuolesta riippumatta. Ja noi miehet varsinki on täysiä jakorasioita, kuten esim. BB:ssä huomattiin mm. Sampon kohdalla. Minulta ei saa kyllä rohkeuspisteitä, päinvastoin. Ymmärrän ehkä vielä jotenkuten homoseksuaalisuuden, mut bi-seksuaalit menee jo yli hilseen.
Joskus joku musiikkibisneksessä oleva heitti nimiä julkkiksista jotka on, hmm," kaksineuvoisia". Onhan noita niin poliitikoissa kuin muissakin. Jopa ns. naistenmiehetkin saattavat olla jotain muutakin...
- 47589
Panskelisetä kirjoitti:
Se kai pitää rekisteröidä 2-3 kk sisällä.
Seurataan.Kohta pitäisi löytyä maistraatista...
- varma tieto
ei ole.
- nbl.iuho86666666
Varma tieto. On.
- jk
kyllä hännon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664