Onko Sarasvuo bi ??

Kalman helistäjä

Onko Sarasvuo bi-seksuaali
Vähän niinkuin se Baletti Jorma?
Tämmöistä huhuttiin Ruoholahden metroasemalla..

31

3141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoo Moilanen

      Naismainen tyyppi, sihauttelee ässää.

      • Sari Jarasvuo

        itse joskus 90 luvulla jossain haastattelussa kokeilleensa myös miehiä. En tosin tiedä tekeekö vielä bi-seksuaalia.


      • Kari U.
        Sari Jarasvuo kirjoitti:

        itse joskus 90 luvulla jossain haastattelussa kokeilleensa myös miehiä. En tosin tiedä tekeekö vielä bi-seksuaalia.

        Moi taas.


      • 9++19
        Kari U. kirjoitti:

        Moi taas.

        Toivottavasti Virpi, personal trainerina tietää..


      • 7+14
        Kari U. kirjoitti:

        Moi taas.

        Kuka on kari U.?


      • Jari S.H.
        Sari Jarasvuo kirjoitti:

        itse joskus 90 luvulla jossain haastattelussa kokeilleensa myös miehiä. En tosin tiedä tekeekö vielä bi-seksuaalia.

        Mikä haastattelu? Mikä ohjelma?


      • MRMIM
        Sari Jarasvuo kirjoitti:

        itse joskus 90 luvulla jossain haastattelussa kokeilleensa myös miehiä. En tosin tiedä tekeekö vielä bi-seksuaalia.

        No en tiedä. Suomen kaltaisessa homofobiamaassa tällaiset jutut lähtee tyhjästä liikkeelle.
        Ruben Stiller on jotain 15 vuotta sitten kertonut haastattelussa että hänellä on "yksi homoseksuaalinen kokemus", joka ilmeisesti kuitenkaan ei tyydyttänyt. Luulen, että on vuosien saatossa sekoitettu tähän.

        Sarasvuo ei kauheesti kiinnosta. Umpitylsä bisnespaskan jauhaja.


    • juur nii

      Tuskin on hetero, bii taa böö. Osaako jannu mitään makkarissa. Taitaa naiset olla vaan rahan perässä.

      • Erkki x.

        Jari on ihana.


      • Sexpena
        Erkki x. kirjoitti:

        Jari on ihana.

        Can't we Jari?


      • saraspuo
        Sexpena kirjoitti:

        Can't we Jari?

        But dont tell Virpi..


      • 10+2

        Kuka muu on B?


      • Heinosen akan poika
        saraspuo kirjoitti:

        But dont tell Virpi..

        On sillä takana luistavia kilometrejä muuallakin kuin ladulla!

        Kysy vaikka italiaanohiihtäjien eukoilta niiden mielipidettä erään nuoren hiihtäjättären alppileireistä...


    • aljkfafdsfa

      Rakastuihan se siihen helmenkalastelijaankin ilmiselvästi. Laittoi varmaan siksi pihallekkin, ei olisi pystynyt keskittymään mihinkään jos olisi ollut niin potenttiaalinen työkaveri.

      • 10+5

        Voi olla perääkin?


      • Virpi--fan

        Toivottavasti asia on kerrottu myös Virpille.


      • ....................
        Virpi--fan kirjoitti:

        Toivottavasti asia on kerrottu myös Virpille.

        sellanen tunne, että yli puolet julkkiksista on jotain sekasikiöseksuaaleja. Haluaako sellaiset ihmiset julkisuuteen? Vai tekeekö julkisuus ihmisen alttiiks kaikkien mielistelylle, sukupuolesta riippumatta. Ja noi miehet varsinki on täysiä jakorasioita, kuten esim. BB:ssä huomattiin mm. Sampon kohdalla. Minulta ei saa kyllä rohkeuspisteitä, päinvastoin. Ymmärrän ehkä vielä jotenkuten homoseksuaalisuuden, mut bi-seksuaalit menee jo yli hilseen.


      • alllaa

        päälle ei voi kaikkea nähdä.


      • 12+13
        alllaa kirjoitti:

        päälle ei voi kaikkea nähdä.

        Tuleeko aviosta mitään? Varmaankin avioehto laaditaan?


      • ubhl
        12+13 kirjoitti:

        Tuleeko aviosta mitään? Varmaankin avioehto laaditaan?

        Keitä muita on tällä listalla?


      • Jalukallu
        ubhl kirjoitti:

        Keitä muita on tällä listalla?

        Kaikki irstaat sedät mahtuvat meille

        Ai MIHIN?

        Rantarock -95.

        Nahkarukkanen ruvella jumpataan proteiinit kentälle.

        Say No More!


      • Kuulemma shemale
        Jalukallu kirjoitti:

        Kaikki irstaat sedät mahtuvat meille

        Ai MIHIN?

        Rantarock -95.

        Nahkarukkanen ruvella jumpataan proteiinit kentälle.

        Say No More!

        Oliko Sarasvuo Rantarockissa -95?


      • Onnnneeen
        Kuulemma shemale kirjoitti:

        Oliko Sarasvuo Rantarockissa -95?

        Onnen morsian.


      • ikbkbg,
        Onnnneeen kirjoitti:

        Onnen morsian.

        Ei sitten tartte kytätä naisia vaimon... miehiä ehkä?


      • Panskelisetä
        ikbkbg, kirjoitti:

        Ei sitten tartte kytätä naisia vaimon... miehiä ehkä?

        Se kai pitää rekisteröidä 2-3 kk sisällä.
        Seurataan.


      • käry käy......
        Panskelisetä kirjoitti:

        Se kai pitää rekisteröidä 2-3 kk sisällä.
        Seurataan.

        Peitellä valon arkaa menneisyyttään....


      • ellerhur
        .................... kirjoitti:

        sellanen tunne, että yli puolet julkkiksista on jotain sekasikiöseksuaaleja. Haluaako sellaiset ihmiset julkisuuteen? Vai tekeekö julkisuus ihmisen alttiiks kaikkien mielistelylle, sukupuolesta riippumatta. Ja noi miehet varsinki on täysiä jakorasioita, kuten esim. BB:ssä huomattiin mm. Sampon kohdalla. Minulta ei saa kyllä rohkeuspisteitä, päinvastoin. Ymmärrän ehkä vielä jotenkuten homoseksuaalisuuden, mut bi-seksuaalit menee jo yli hilseen.

        Joskus joku musiikkibisneksessä oleva heitti nimiä julkkiksista jotka on, hmm," kaksineuvoisia". Onhan noita niin poliitikoissa kuin muissakin. Jopa ns. naistenmiehetkin saattavat olla jotain muutakin...


      • 47589
        Panskelisetä kirjoitti:

        Se kai pitää rekisteröidä 2-3 kk sisällä.
        Seurataan.

        Kohta pitäisi löytyä maistraatista...


    • varma tieto

      ei ole.

    • nbl.iuho86666666

      Varma tieto. On.

    • jk

      kyllä hännon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe