Mies ei nuole

Ap123k

Mitä mää teen. Käsissäni on muuten täydellinen mies, mutta seksi ei toimi ja se ahdistaa.

Hän ei meinaan nuole minua... Olen posliini ja pesen itseni jokaisen vessakäynnin jälkeen. Olen aina saanut suuseksiä, mutta en tältä. Otan häneltä suihin päivittäin, mutta omat halut ovat hänen kanssaan hieman kadoksissa, kun mietin miksi hän ei halua tehdä niin.
Vaikka hän on kertonut että on suustaan todella herkkä ja suuseksin antaminen ällöttää.

Hän ei myöskään pahemmin sormita, joten saantini on aika omissa käsissäni ja se todella harmittaa ja uuvuttaa...

Ollaan keskusteltu asiasta ja hän on luvannut tekevänsä sen joskus... Mutta luoja tietää tekeekö koskaan.. Miten asia muka ajallaan muuttuisi?

Mietin kerran jopa tosissani eroa tämän suuren puutteellisen asian takia...

Onko mitään keinoa?

Tiedän että jossain kohtaa kyllästyn lopullisesti jos ei asiat muutu.. Se on niin tärkeää.

22

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • predator

      helppoa,tunge nyrkki perseeseen ja mene keittiöön!

    • jaakkosuovaara

      Anna numero ni tulen kylään. ;)

    • MiulOnMersu

      En arvosta sitä, että kerrot ongelmistamme tänne. Minä en koske Saran (nimi muutettu) vaginaan, koska hän ei ole peseytynyt kuukauteen. Ja sen viidakon sheivaamiseen tarvitsisi vähintään viidakkoveitsen. Sitä paitsi minä mielummin masturboisin, kun antaisin sinun imeä minun massiivista penistä. Haavoja siitä saa. Pitäisi varmaan ne sinun hampaasi poistattaa, ei ole se pureminen hyväksi.. Vaikka onhan se kiihottavaa nyt, kun alkaa ajattelemaan tarkemmin.

    • Ugh

      Lopeta se parturointi, kyllä luonnollinen karvoitus kuuluu asiaan.

    • Kikkeliskok

      Aloittajalle, epäilen kyllä vahvasti, että paraneeko se siitä. Suhteen kestäessä seksielämällä on yleisemmin taipumus laimentua, kuin tulla monipuolisemmaksi tai aktiivisemmaksi. Toki varmasti poikkeuksiakin on, mutta pari ensimmäistä kuukautta suhteessa varmasti näyttää tulevan suunnan.
      Yksi juttu, millä vasta-alkaja miestä voi houkutella suuseksin antoon on ruokaleikki elokuvasta 9 1/2 -viikkoa tuttuun tyyliin. Eli kermavaahtoa, suklaa- tai kinuskikastiketta sopiviin paikkoihin annosteltuna saattaa totuttaa huomaamatta pillun herkulliseen makuun.
      Ällöttääkö häntä myös hänen omat vehkeensä? Eli jos otat häneltä suihin ja sitten siirryt samantien intensiivisesti suutelemaan suulle, niin väistääkö hän? Entä jos otat loppuun saakka ja sinulla on hänen spermaa suussa ja sitten suutelet? Kuvaamasi perusteella veikkaan, että hän väistää. Siinä on kyllä vakavan keskustelun paikka, jos on niin eritekammoinen, että ei omankaan vehkeen makua kestä.

      • Ap123k

        Itseasiassa.. Nyt kun sanoit, niin kyllä muuten suutelee. Tokihan en suutele spesset suussa 😀 mutta kuitenkin.
        Tosin tällä miehellä on ollut vaan 2 - 3 naista vaikka ikää on jo yli kolmekymmentä.
        Ehkä se ei vaan osaa? Kerran se yritti, muutaman minuutin kielen kärjellä kokeili mutta sitten vetäsin sen poies kun oli niin säälittävää kohellusta.
        En oikeen ymmärrä mikä siinä häntä pelottaa? Suhteen alussa väitti kuitenkin harrastaneensa 69, kun kysyin.

        Arvaa vaan mikä katkeruus sisälläni on, kun exien kanssa tollasta tehdään mutta ei mun? Liekö jäänyt sitten siitä akasta traumat? Vai onkohak tämä 69 ollut vaan yhtä koheltamista..

        Mies on todella alkeellinen sängyssä ja hänestä huomaa että ei ole ollut mikään panomies.
        Huom, ei ole homo. On vaan uskovaisesta perheestä, josta luikkinut vasta muutamia vuosia sitten elämään normaalisti.

        Eikä se haittaa, hyvin se oppii... Mutta tämä asia kyllä vaivaa. Kai se on juotettava humalaan ja tungettava pää vaan sinne haaroihin, vaikka suihkussa.


      • Istu sen päälle kun se nukkuu jos vaikka sitten innostuisi tai sano että otetaan toinen mies joka nuolee ja omamies voi sitten panna:)


      • Kikkeliskok
        Ap123k kirjoitti:

        Itseasiassa.. Nyt kun sanoit, niin kyllä muuten suutelee. Tokihan en suutele spesset suussa 😀 mutta kuitenkin.
        Tosin tällä miehellä on ollut vaan 2 - 3 naista vaikka ikää on jo yli kolmekymmentä.
        Ehkä se ei vaan osaa? Kerran se yritti, muutaman minuutin kielen kärjellä kokeili mutta sitten vetäsin sen poies kun oli niin säälittävää kohellusta.
        En oikeen ymmärrä mikä siinä häntä pelottaa? Suhteen alussa väitti kuitenkin harrastaneensa 69, kun kysyin.

        Arvaa vaan mikä katkeruus sisälläni on, kun exien kanssa tollasta tehdään mutta ei mun? Liekö jäänyt sitten siitä akasta traumat? Vai onkohak tämä 69 ollut vaan yhtä koheltamista..

        Mies on todella alkeellinen sängyssä ja hänestä huomaa että ei ole ollut mikään panomies.
        Huom, ei ole homo. On vaan uskovaisesta perheestä, josta luikkinut vasta muutamia vuosia sitten elämään normaalisti.

        Eikä se haittaa, hyvin se oppii... Mutta tämä asia kyllä vaivaa. Kai se on juotettava humalaan ja tungettava pää vaan sinne haaroihin, vaikka suihkussa.

        Ehkä se sitten vain on niin, että hän ei osaa, siitä seuraa se, että on epävarma eikä siksi oikein haluakaan. Tuo kertakokeilunne ei varmastikaan parantanut edes tilannetta. Vielä kun lisää sen mahdollisuuden, että käytetään lievää liioittelua, niin hänellä onkin partnereita ollut aiemmin yksi ja hänen kanssa on kerran kokeiltu 69 ja todttu, että ei tästä mitään tule, kumpikaan ei pysty keskittymään, ei antamiseen eikä saamiseen.
        Kun mies on mielestäsi muuten oivallinen ja oppimiskykyinen, niin sitten sinun täytyy kouluttaa hänestä haluamasi seksipeto. Miehet tykkäävät, kun heitä kehutaan ja positiivisuuden kautta kannustetaan oikeaan suuntaan. Ensimmäiseksi sinun täytyy kertoa aivan suoraan, minkälaista hyväilyä haluat. Voisit käydä illalla suihkussa ja sillä aikaa mies voi katsoa telkkaria tms. Suihku on tärkeä, koska vasta-alkajat eivät ymmärrä vielä kiihottuneen ja mehustuneen pillun herkän makumaailman päälle, joten hajuton ja mauton pillu sopii tähän harjoitukseen parhaiten. Kun tulet kylpytakissa olojuoneeseen, niin avaa se viettelevästi, ja asetu jalat levällään sohvalle. Sitten sanot miehellesi, että tulepa katsomaan mitä haluaisit hänen tekevän. Sitten näytät sormellasi miten kieltä kuuluu kuljettaa. Muista kertoa, että se on ihan yhtä herkkä kuin terska, ei saa liian karhealla ja kovalla kielellä jynssätä. Kielen alapinta tuntuu parhaalta, joten sillä..


    • PosliiniLover

      Jos posliini ja hoidettu pimppi ei miehelle maistu,niin:
      EI JATKOON!

    • Ei se kyllä todennäköistä ole, että mieltyy tulevaisuudessa tekemaan enemmän kuin nyt. Sen sijaan sinun asenteesi on jo täydellinen, kun vielä peset vitunkin niin usein. Kyllä sinun täytynee valita, kestätkö puutteen vai eroatteko. Tuskin kestät, vaikka mies muuten olisi kuinka hyvä. Useille siskoille vitun helliminen kielellä ja suudellen ei ole vain hyvä, vaan välttämättömyys Ei sen puutteeseen ihan kuole, mutta kärsimystä se on.

      Onnea ja menestytä sinulle! :)

      • Ap123k

        No siis tämä... Vaikka olen aina ollut vanhanaikainen ja erittäin uskollinen, voin melkein varmaksi sanoa että näin suuri aukko veisi pettämään ja hakemaan tätä muualta, on se vaan niin taivas, enkä osaa kuvitella että en ikinä enään sitä saisi.

        Mies kuitenkin viimeksi luoasi tekevänsä niin kun hetki on oikea ja hän on valmis.

        Hää on myls suhteessa erittäin "hidas" eli etenee todella uuvuttavan hitaasti. Mä haluisin jo muuttaa yhteen ja mennä vihille ja toinen vielä kamppailee siitä että me ollaan virallisesti parisuhteessa 😀
        Siksi voisin jopa ajatella että kyllä se jossain vaiheessa.


      • Ap123k kirjoitti:

        No siis tämä... Vaikka olen aina ollut vanhanaikainen ja erittäin uskollinen, voin melkein varmaksi sanoa että näin suuri aukko veisi pettämään ja hakemaan tätä muualta, on se vaan niin taivas, enkä osaa kuvitella että en ikinä enään sitä saisi.

        Mies kuitenkin viimeksi luoasi tekevänsä niin kun hetki on oikea ja hän on valmis.

        Hää on myls suhteessa erittäin "hidas" eli etenee todella uuvuttavan hitaasti. Mä haluisin jo muuttaa yhteen ja mennä vihille ja toinen vielä kamppailee siitä että me ollaan virallisesti parisuhteessa 😀
        Siksi voisin jopa ajatella että kyllä se jossain vaiheessa.

        Vitun helliminen suulla, klitoriksen hyväily kielellä, kielen työntäminen emättimeen, emättimen aukon reunuksen pyörittäminen kielellä, häpyhuulten nuoleminen ja peräaukon koskettelu kielellä ovat niin ihania asoita, että itsekin olen tehnyt niitä jopa tunteja, sekä esileikkinä, että kun toinen ei enää jaksa laueta, mutta sekä hän että minä tunnemme edelleen kuin olisimme pumpulissa. Niin kerta kaikkkiaan ihanaa, että on vaikea edes ymmärtää, että joku ei siitä pitäisi. :)


    • kloiu

      Kyllä nuolijaa löytyy ....missä päin asuilet

    • Kylläpä on vässykkä mieheksi, ei pillua saa jättää nuolematta. Täällä toiset riutuu kun ei pääse nuolemaan.... PERKELE.

    • Tuttu.juttu

      Meillä sama ongelma kotona. Mies aina sanoo, kuinka haluaa nuolla ja sitten kun harvoin sitä tekee, niin se on niin ällöttävän märkää ja laimeaa, etten halua sitä. Edes hyvällä mielikuvituksella, en saa siitä nautinnollista. Sormettamista hän ei hallitse myöskään. Itse en usko asian koskaan muuttuvan, miksi muuttuisi kun mies saa nautintonsa panemisesta.

    • kolmijalkainenvaan

      Pillua pitää nuolla, imeä, näykkiä. Kielenkärjellä hieroa, ahmaista kokonaan suuhun. Työntyä syvälle sisään, kairata kuin kullilla. Lipoa koko kielenleveydellä, ensin hitaasti ja hellästi, sitten painaen kovaa ja nopeasti.
      Ja jos nainen haluaa niin sama käsittely perseenreijälle.
      Kyllä hekumaan saatettuun pilluun on ilo kyrpää työntää, pillu alkaa lypsämään heti automaattisesti kun saa kyrvännupin sisälle.
      Ja mitä kauemmin saa itse pidätettyä laukeamista niin sitä kovemmaksi pillun supistelu käy.

      • Puhut vähän mutta asiaa


    • Maistuukyllä

      No jo nyt perkale on outoa hommaa, jos ei voi.. Mä voin mieluusti nuolla niin pitkään ku nainen haluaa..
      Kiihottaa itteekkin paljon ja enpä vois kuvitella parempaa makua kun pillu ja sen nuoleskelu pitkillä
      kielen vedoilla, välillä kunnon häppärin lipityksellä ja näykkimisellä.. Välillä sormet kehiin kielen lisäks, niin ai että mie ainakin tykkään jos nainen nauttii!

    • pop98

      Huomaavaisuudesta kysymys, että ajatteleeko ainoastaan itseään ,vaiko myös toista.
      Minkä kyllä sormin tai suulla huolehdin että naiseni saa myös orgasmin, perinteisessä ei tahdo saada koskaan.

      Kovin itsekkäältä mieheltä kuulostaa jos ei tippaakaan kiinnosta toisen osuus.

    • pillun nuoleminen on parasta esileikkiä.

    • Karvamies

      Tuo harhaileva kirjoituksesi sai minussa seuraavia / harhaisia/ ihmetteleväisiä huomioita.

      Kaikki eivät pidä oraalisesta nautinnosta/ yökytestä. Vastoin omaa tahtoansa ketään ei saa pakoittaa / komentamaan toteuttamaan omaa fantasiotansa. Olet käsittääkseni ajanut häpykumpusi paljaaksi sekä päivittäin imenyt kyseisen miehen mulkkua ja hän ei ole kiinnostunut kyseisistä teoista. Oletko ikinä ajatellut sellaista mahdollista vaihtoehtoa, jotta olet nyt raiskannut tämän kyseisen miehen ja nyt pyydät tällä palstalla miten voit jatkaa edelleen toimiintaasi ilman jottei tämä kyseinen mies jätä sinua.

    • Akuzzi

      Nuolen pillua naiselta 52v mies oulusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      2035
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      187
      1788
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      129
      1665
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      127
      1582
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      134
      1475
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      316
      1168
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      174
      1145
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1123
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1034
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1015
    Aihe