11-vuotiaan laihdutus.

11-vuotias

Moi! Olen 11-Vuotias ja olen 164cm pitkä. Painan noin 60kg. Tiedän, että olen lihava ja sen takia aijon laihduttaa. Tavoitteeni on noin 10kg ja maksimissaan 2 kuukaudessa. Aloitin tänään laihduttamisen. Juon joka aamu paljon vettä, koska luin jostain, että se auttaa. Syön tasan neljän tunnin välein pieniä määriä ruokaa. Eli aamupalaksi esimerkiksi hieman maustamatonta yogurttia ja vähän marjoja pääälle ja neljän tunnin päästä hieman ruokaa. Eli kysymys on, miten laihdutan nopeasti? Saanko syödä leipää? Mitö ruokia en saisi syödä, jotta en lihoisi? Mitä kuntoilu ja paljonko minun pitäisi tehdä? Minulla on voisi sanoa, että koko ajan nälkä, kun syön aina tosi vähän, mutta se varmaan liittyy laihtumisen? Kiitos, jos autat!

6

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo...emt

älä syö enää kuuden jälkeen mitään

• Lngdd

Voi apua! Et sinä ole lihava! Painoindeksisi on oikein hyvällä mallilla. ❤

• Elielieli

Olisi hyvä, mene kouluterveydenhoitajan luokse. Terveyskeskukseen hoitajan puheille. Tämän jälkeen saat heiltä hyviä neuvoja laihduttamiseen

• ojhoee

Ei sinun kokoisen ihmisen kuulu laihduttaa! 164cm ja 60kg ei ole ylipainoa nähnytkään!

• terveterveempi

Sinun ikäisesi EI SAA laihduttaa!!! On ihan ravintoterapeutin sanomaa, että ikäisesi ei saa laihduttaa, vaan ruokavaliota muutetaan säännölliseksi ja terveellisemmäksi.
      Meillä ohjeena oli syödä 4-5 tunnin välein. Illalla myös iltapala eli älä jätä sitä pois.

• Moikkamoimoi

Olet juuri sopivissa mitoissa. En siis suosittele laihduttamista, mutta tottakai voit elää terveellisesti jolloin ei painoa ainakaan tule lisää. Laihduttamisessa ehdoton on terveellinen ja monipuolinen ruokavalio. Kannattaa siis panostaa syömisiin ja syödä terveellisesti. Aamupalalla esim. puuroa ja marjoja, lounaaksi sopivasti kasviksia,lihaa/kalaa tai kanaa ja lisukkeena peruna, makarooni riisi tms. Välipalaksi esim. ruisleipää ja päivällinen lounaan tapaan. Iltapalaksi puuroa/smoothieta tai ruisleipää. Veden juominen on myös tärkeää ja kun olet noin nuori, kannattaa liikuntaa harrastaa jossain muodossa muutenkin. Tsemppiä itsesi hyväksymiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4511
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2314
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      64
      1538
    4. 57
      1289
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1167
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      137
      1140
    7. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      10
      1026
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      876
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      33
      838
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      800
    Aihe