Poistunut
28.3.2018 9:31
Kyllä Helluntaiuskonto on todella mennyt eteenpäin,siis kohti maailman hyväksyntää siis nuolevat maailman ihmisiä kieli ruskeana.Mielensä järkyttäneitä on ollut aina,mutta Hellareissa niitä kyllä piisaa.Yksikin hellarisrk.Myy kenkiä ja vaatteitaYm.(Kauhajoen Hell.srk.)Jeesus jos eläisi täällä,niin hän tekisi ruoskan ja ajaisi kaupustelijat pois.Minun Isäni(JEHOVA)huone on rukoushuone,ja te ahneet hellarit olette tehneet siitä markkinapaikan RYÖVÄRIEN LUOLAN.Älkää ahneet hellarit menettäkö uskoanne(maallisiin)kyllä rätei ja lumppui piisaa.RAAMATTU pyytää tekemään parannuksen maailman rakkauksista.Voi te sokeat johtajat,millä te voitte ohjata ihmisiä uskon tielle,kun te itse tarvitsette voidetta silmiinne.Missä on se ylpeä ns.allekirjoittanut vanhin joka on mielestänsä aina oikeassa
Harhaako vai Ei
24
941
Vastaukset
- kaupustelijavaan
En saanut kiinni- ei päätä, eikä häntää.
- Niinsevainon
En saanu kiinni minäkään. Kaveri on varmaan ottanu liikaa viintä ja öylättiä.
- Poistunut
Joo Tässähän oli kysymys hellariseurakunnan toiminnasta K.joella.Jos et ole kiinnostunut asiasta,niin ole hiljaa näitähän asioita voi vain sellaiset kommentoida jotka tietävät tästä alueesta.Mitä tuohon viinin ja öylättiin tulee,niin en ole aikoihin käynyt kirkossa,että sillai kait.Otsikkohan oli hellarien toiminnasta K.joella.Harhaako vai ei.Mitä mieltä olet.Kysymys on tarkoitettu ainoastaan siitä jotain ymmärtäville.Onkohan hellarikirkon seinälle ilmestynyt jo kirjoitus.Mene,mene,tekekel.in ufarsin(sinut on vaa-alla punnittu ja köykäiseksi havaittu.)
- Topeekanjuusee
Kylläpäs vaikia päästä tähän yhyteisöön sisään, mistähän on oikein kysymys, toiminnasta kai?
- Uskonnonvapaus_
Tontulle tiedoksi että niin hellarit kun muutkin saa tehdä juuri niin kun parhaaksi näkee kunhan eivät rikoksia tee.
Siinä ei kellään kyttääjällä ole nokan koputtamista,normaalia ihmistä ei kiinnosta toisten uskomiset. - Missäsunjärki
Huoh. Järjenkäyttö sallittua, myy kenkiä?
helluntaalaaset on järjestänsä tyhymiä ja vammaasia
kotos kirjoitti:
tairat olla samanlaanen hihhuli...saatana tollaasille pitääs antaa SELKÄHÄN!!!
Tulihan se sieltä! " Joka toista haukkuu, on itse sitä! " 🤣
nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
Tulihan se sieltä! " Joka toista haukkuu, on itse sitä! " 🤣
Sinuna ottaisin nämä kirjoitukset hyvin vakavasti. Sinun ei todellakaan kannata ärsyttää minua tai joudut vielä maksamaan typeryydestäsi.
kotos kirjoitti:
Sinuna ottaisin nämä kirjoitukset hyvin vakavasti. Sinun ei todellakaan kannata ärsyttää minua tai joudut vielä maksamaan typeryydestäsi.
Ihanko oikein rahalla maksamaan? Astuiko tuo kenkäkauppias ehkä sinun reviirillesi, kun noin meni tunteisiin? Pois se minusta, että ärsyttäisin. Kunhan arvailen mitä tässä on takana. 😇
- Isoontaloonmatti
kotos kirjoitti:
"rehti ja komea mies" lukee profiilissa, äitisikö näin kehui? Ikäloppu pappa muuta elämää kun jossain Suomi24 palstalla kehittää voimafantasioita. "Tarttis ite selekähäs" olis aika sunki kattoa peiliin ja miettiä elämän realiteettejä ja jättää turhat päänaukomiset pois.
Isoontaloonmatti kirjoitti:
"rehti ja komea mies" lukee profiilissa, äitisikö näin kehui? Ikäloppu pappa muuta elämää kun jossain Suomi24 palstalla kehittää voimafantasioita. "Tarttis ite selekähäs" olis aika sunki kattoa peiliin ja miettiä elämän realiteettejä ja jättää turhat päänaukomiset pois.
joku päivä pistän teidän MONTUN POHJALLE.
- Anonyymi
kotos kirjoitti:
joku päivä pistän teidän MONTUN POHJALLE.
Joo saatana!!!
- HHhuimaa
Meniköhän tämä viesti nyt näin: Jeesus jos eläisi täällä,niin hän tekisi ruoskan ja ajaisi kaupustelijat pois ja itse myisi ruskeita vaatteita ja kenkiä...?
- Anonyymi
Taitaa olla kaaleiten uskonto missä kaaleet enemmistö minäkin kävisin siellä mutta en uskalla mennä ja jättää takkiani naulakkoon
- Päitä_vadille
Körtti lapsiaan hakkaava "perheenisä" kiven sisään ja lapset huostaan! Körtit ovat kieroja kuin vapaamuurarit!
- Hihhuu
Kunpa ihmiset viitsisivät lukea, mitä on saavutettu viimevuosikymmenenä tieteen saralla.
Huomaisivat ettei mihinkään jumaliin enää kannata uskoa. Loppusi maailmasta turha kärsimys ja tappaminen uskon varjolla. - Tainio
Älkää Älkää en minä mitään pahaa!!!!!!! Jehovan totistajat ja muut LAHKOT on kyllä aivan turhia,ihmisten harhautusta.Pysykää hyvät immeiset EV-LUT kirkosa niin ei tule vahinkoja PSYYKKEELLEKÄÄN.Siellä on armon sanaa meille syntisille ihimisille.
- Suittethukas
Helluntaiseurakunnas isä ja poika samas työpaikas tekee huorin?
- Tykky
Asiaa on , pulinat pois
- Juudas32
Niin miten se asia on
- Anonyymi
Juudas32 kirjoitti:
Niin miten se asia on
Toivotaan että kaikki jotka kuuluvat kaikenmaailman lahkoihin palaisivat helvetissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809