Stag ja Hotwife !

Hotfuck

Stag on vakiintunut nimitys vieraalle miehelle ja tuo Hotwife on parin vaimo. Tuossa suhteessa parin miestä kiihottaa, kun vaimo hänen katsellessaan harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa. Tuossa suhteessa ei ole kysymys miehen alistamisesta tai kyvyttömyydestä. Onko kokemuksia ? Ja millaisia ?

20

11378

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TulevaAisuriko

      Ei kokemuksia,mutta pitkäaikainen unelma löytää tuollainen 'stag'-niin kuin asetelmassa nimitit- pitkäaikaiseen 'suhteeseen'...
      Saisi olla terve,paksuvarust.,sinkku, siisti,pulleasta 40v naisesta pitävä,yli 65v ja asuinpaikkana H:ki
      Oma sauna tietysti :ssaa

      No,haaveillahan aina saa...

      • Ja taitaa vaan haaveeksi jäädäkkin...


      • Joo-o,eipä ole näköjään tullu kommetteja/ ollut kiinnostuneita...😯


      • EiNiinMitään

        Eipä täältä varmaan kukaan ole koskaan mitään löytänyt...
        Provoja ja feikkejä!


    • RouvaB

      Meillä noita Stageja on ollut lukemattomia. Ikähaitari 16 - 55 vuotta. Kaiken näköistä ja kokoista. Vaikka olenkin kaunis ja solakka nainen, nyt jo 44v. en ole ollut kranttu tuon seksiseuran suhteen. Välillä huononnäköisessä repussa on hyvät evään.

    • Unelmoijat

      Kiinnostaisi todellakovasti. Ei pelkästään katsella vierestä vaan nussia kimpassa vaimoa.
      Vaimoni on todella kuuma pakkaus, jonka suurin osa miehistä haluaisi petiinsä.

      Unelmamme olisi löytää nuori täysin kokematon poika jolla riittäisi kuntoa useampaan aktiin.
      Poika saisi opetella käyttämään jokaista reikää super hyvän näköisen naisen kanssa ja hyvät valmiudet käsitellä naisia sängyssä jatkossa. Saisi myös hyvän itsetunnon saatuaan jotain sellaista mitä suurin osa ei koskaan saa.

      Taitaa vaan jäädä fantasiaksi vaikka ei tarvitsi jonkun muuta kuin tulla juttelemaan esim. baarissa, koska harvoin kukaan muu kuin älyttömässä jurrissa olevat uskaltavat tulla juttelemaan vaimolleni.

    • Stagwifee

      Meillä kerran lähti baarista mukaan vaimoani 17 vuotta vanhempi mies. Nussittiin pari tuntia ristiin ja vaimo otti suihin. Sai useita orgasmeja. Tästä nyt kulunut reilu 3 kuukautta ja uutta ollaan katseltu... suosittelen kaikille, elämäni parasta seksiä.

    • Bull

      Tarkemmin s-postilla.

      • Nahaton

        Laitoin gmailiin postia,et oo vastaillu...


    • Bull

      Nyt olen...

      • Nahaton

        Vähän nuori oli tuo Bull,H:gistä vanhempaa, 65v aiheesta kiinnostunutta?


    • Anonyymi

      Hei. kiinnostaisi myös kovasti tämä aihe. Vaimon kanssa asiasta keskusteltu mutta vielä olen itse se aktiivinen osapuoli ollut ja vaimo ei niinkään. Miten vaimon saisi kiinnostumaan ja muutenkin kaikki vinkit ensikertalaisille olis kiva kuulla. Miehenä minua kiihottaa ihan saamarin paljon nähdä kuinka vaimo saisi nauttia vieraan huomiosta ja tuntea itsensä halutuksi ja himottavaksi vieraankin toimesta.

      • Anonyymi

        Kauan kerti, pari vuotta, ja sit sulla sytytti...


    • Anonyymi

      Pirun vanha ketju, mutta jotta ei totuus unohtuisi :)
      Aloituksessa termit sekaisin. Stag on parisuhteen mies ja vixen nainen. Kolmas osapuoli eli se vieras mies bull. Toki kuten rakkaalla lapsella , myös hienolla harrastuksella on muitakin termejä. Cuckold, aisuri , aisankannattaja tai hotwife ja hottis. Bull voi olla myös alffa.

      Stag, vixen ja bull ovat ehkä vähemmän alisteisia kuin nuo edelliset, mutta kuviothan voi muuttua ja nimitykset ja niiden oikeellisuus ei lopulta merkkaa mitään, kunhan kaikki nauttii. Ja miksipä ei nauttisi.

      • Anonyymi

        Edes google ei löydä merkityksiä joillekin sanoille joten ei ihme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes google ei löydä merkityksiä joillekin sanoille joten ei ihme

        Tarkempi tutkiskelu vaatii siis syvällisempää paneutumista asiaan. Pelkät googlen vastaukset ei aina siis riitä ? Mutta eikö näitäkään siis löydy ?


    • Anonyymi

      Onhan tämä vanha ketju mutta.
      En tiedä kuuluuko tänne. Emme ihmeemmin hakeneet mutta vaimo kysyi että voisiko,kun tuli tilanne. Kaikki oli kohdallaan,paikka ja aika.
      Tiesin että vaimoa miellytti nuoret miehet ja komeat. En tiedä koehtoko minua alistuminen,enemmänkin halusin nähdä miten se työntyy vaimoon..tuoksu ja se kuinka vaimo nauttii. Ja ehkä sekin miten mies nauttii .ja onko vaimo kiimassa. Eikä vaimo ollut iällä pilattu,nätti pieni hoikka. Vaimo useinkin sanoi ettei uskaltaisi kysyä haluutko naida. No en kyllä minäkään.
      Oon lukenut täältä kuinka ravintolan tansseista.
      Niin meillekin kävi.
      Nuori mies tanssitti vaimoa,kun lähdin käymään vessassa. Tulivat juuri pöytään kun palasin pöytään..
      Vaimo kuiskasi että sillä seisoi,ja mun oli pakko kysyä että mitkä ajatukset. Vaimon hymystä sen jo näki,sanoin että olisko se siinä.
      Vaimo sanoi katsellaan .
      Kun seuraavan kerran vaimo palautettiin pöytään sanoin nuorukaiselle jos voisivat tulla meidän pöytään..se tanssittaja ja hänen kaveri.
      Muutama tanssi siitä,ja kysyin että voisimmeko siirtyä mökillemme jatkoille.
      Kaikkihan sen tiesi että minkä takia nuoret miehet olivat kutsuttu mökille.
      Olihan se jännä hetki,vaimosta näki että hän halusi. Vapisi ja punasteli, puhe takelteli.
      Nuorten miesten katseet olivat vaimon tisseillä ja pyllyssä. Se oli kun hiiri kissa leikkiä,teki mieli sanoa että nussikaa.
      Kyllä se minunkin vaikutti,poistuin että uskaltaisivat.
      Kun tulin takaisin ,vaimon hame oli noussut ja pikkuhousut näkösällä. Vaimo oli hävinnyt pelin.
      Ujous ja häpeä paistoi naamalla ,ja pillu tuoksui.
      Molemmat kaverit olivat vaimon kimpussa ja pussasivat. Ja..vaimo voihki.
      Housut lähtivät ja vaimo talutettiin sohvalle ja persettä alettiin hoitamaan,ei vaimo sille mitään voinut ,se naaman ilme vaimolla. Se oli nautintoa,mutta se nuoren miehen ilme. Kädet vapisivat kun solki avautui ja housut putosi ,ja kulli oli kivikova. Se oli niin epävarmaa ja vaimo yritti hamuta miestä päälleen. Niin se se alkoi.
      Näin eka kerran kun mies ja nainen teki sitä.
      Ja se teki vielä enemmän että vaimoon työnnyttiin.
      Se oli kiihkeää ja täynnä kiimaa. Ei se ollu tasaarvoista vaimolta näkyi strategiset paikat,mutta mieheltä lantion seutu ja ja siitin. Juttelin sen toisen kans,epävarmuus oli se että vaimo oli poikien eka pillu. Ja kulli työntyi vaimoon nautinnollisesti. Yritin rauhoitella sitä toista nuorta miestä että ottais vaatteet pois..ja kaikki vaatteet. Vaimo tarvii alastoman miehen päälleen. Vilkaisin kaveria kun se kuori vaatteitaan kiihkon vallassa, suu jäi auki..se oli iso. Tiesin mitä se aiheuttaa kun vaimo näkee sen. Sen on pakko nähdä se,luoja minkä kiiman se aiheuttaa.
      Kuiskasin kaverille että tarjoa kullia vaimon imettäväksi. Kun vaimo näki ,kaikki pysähtyi.
      Yritti hapuilla ja tais muutaman ilmaisun saada kun alkoi tärisee ja valittaan. Sai orkun ja se oli liikaa pillua naivalle miehelle. Hyvin kuuluvasti junttas siemenet vaimon pilluun. Vaimo oli toisessa maailmassa ,koputin miestä olkapäälle ja sanoin että antaa kaverin jatkaa.
      Kaveri nousi päälle ja ihme ja kumma kulli meni pilluun. Kuului litinää ja vaimo valitti kunsai isoa arkaan turvonneeseen pilluun.
      Se oli kiimaista katsottavaa .mulla seisoi kun katsoin vaimon ja vieraan nautintoa.
      Kait tuo on sitten sitä hot fuck naintia ja stag kun annoin vieraan naida vaimoa joka oli tosi hotwife. Ja eteenkin kun vaimo on antanut myöhemminkin tyydyttää miesten tarpeet.

    • Anonyymi

      Uu­­­s­­­i s­­­ek­si­tea­tteri avautu­u Su­omeen! Ku­tsumme kai­­­kk­­­i. Il­­­moit­­tau­­tum­ine­n ry­­hmä­­­ämm­­­e tä­­äl­l­ä 👉 http://alegroup.info/H/T1y1C1

    • Anonyymi

      Pakko nostaa tämä esille. On niin hyvä ketju.
      Meilläkin tuo tapahtui juuri tuolleen.
      Kaksi nuorta kaveria lähti jatkoille.
      Oli hauska katsella vaimoa,se hermostuneisuus kun joutuu näyttämään pojille. Ja se poikien into ,tais olla testoa pojilla keho täynnä.
      Ei siinä ollut muuta tarkoitusta kun vaan naida vaimoa.
      Itse? Olin kiihottunut ja olihan siinä mustasukkainen,pakko myöntää.
      Kun katsoi kuinka kovana kyrvät seisoi ,ja alkoi työntämään vaimon pilluun.
      Ja se kiiman tuoksu😜🥲

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe