projekti: sähkökuormakärry
Ideoita sähkökuormakärryn toteutukseen ?
Pohjana siis ihen perinteinen kuormakärry, ja siihen sähkömoottori ja akku.
Ideana siis se, että sitä voisi työntää ylämäkeäkin ylös turhia hikoilematta.
Eli kummassakin tapauksessa kärryä työnnetään tai vedetään, mutta sähköistetyssä versiossa moottori vetäisi kärryä, jolloin sen työntäminen/vetäminen vaatisi enää hyvin vähän voimaa.
Eli millainen moottori, ja miten toteuttaa voimansiirto moottorilta olemassaoleville muovi/kumipyörille ?
Vai pitäisikö pyörät vaihtaa?
Nykyisessä kun taitaa toteutus olla sellainen, että akseli ei pyöri, vaan akselin ja pyörän väli toimii laakerina.
projekti: sähkökärry
kärryn_sähköistys
2
683
Vastaukset
- peruskärräilijä
Mikä on "perinteinen kuormakärry"? Enpä ole vielä tavannut, monenlaisia kuormankuljettimia olen työntänyt (kottikärryjä, maitokärryjä, nokkakärryjä, puppuvaunuja yms.) mutta se "perinne"?
- perinteinen_kärry
Pumppukärryjä on ollut myynnissä sähköisetttynä jo pitkään. Käy valitsemassa mieleisin malli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673