Mistähän mahtaa johtua, että venäläisissä ja venäläisomisteisissa hotelleissa esim. Riikassa, Prahassa ja Budapestissä on huoneissa liiketunnistimet. Kun sormea liikuttaa, tunnistimen valo vilkkuu. En ole esim. Prahassa muissa hotelleissa niitä havainnut kuin venäläisomisteisissa.
Liiketunnistin hotellihuoneessa
8
1615
Vastaukset
- SelvisköOngelmas2010
Ne seuraa liikutko huoneessa ja liikutatko sormea, sitten ilmoittavat tiedot liikuntavirastoon.
- Nykytrendi
Uudemmissa tai juuri rempatuissa käytetään liiketunnistimia valojen ohjaukseen.
- paljonmatkaileva
Useissa hotelleissa (muuallakin) on myös kamerat ja yleensä oven päällä tai huoneiston tvssä. Muutamassa ollut myös kylppärissä kamera.
- Kokenutreissaaja
Monasti olen huomannut, että hotellihuoneiden katossakin on kamera, joissakin useampi. Sellainen pyöreä reilun kymmenen sentin kokoinen. Punainen valo välähtää kun se ottaa kuvan. Laatuhotelleissa huoneiden kylppäreissä on pieniä juomapulloja.
Sisältö on jotakin erikoisjuomaa koska niitä nauttiessa suusta tulee reilusti vaahtoa.
- läsnäolotunnistin
Läsnäolotunnistin. Käytetään mm. ilmanvaihdon ja ilmastoinnin ohjaukseen. Jos huoneessa ei oleskella, ei ole tarvetta tuhlata energiaakaan liialliseen ilmanvaihtoon tai viilennykseen.
- gyoegy23
Uusimmissa käytetään liiketunnistimia sekstailusi tunnistamiseen. Video tulee näytille nettiin, jollet maksa.
- Hotels.com
Videon voi ostaa myös muistoksi hotellin receptionista ja valita muiden hotellimatkustajien videoita kotiin viemiseksi.
- AllyerXisbelongtous
Kaikista kansoista juuri russille ilmastoinnin halutunlainen toiminta prikulleen on sydämen asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.232936- 1121848
Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗941589Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue2361581- 191440
- 2451368
Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh281313Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏211027En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet251022Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista671013