Käteisvarantonne tällä hetkellä?

Kaikysyäsaa

Minkälainen summa pankkitilillänne on tällä hetkellä?

a) 10.000-50.000 euroa
b) 51.000-100.000 euroa
c) reilusti yli 100.000 euroa

Vastaa rehellisesti niin minäkin vastaan. Ei ole pakko vastata edes anonyymisti.

15

778

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylisatatonnisetkiinnosta

      Jos on yli 100.000 cashia niin laita vain tarkkakin summa.

    • Rauhattomatajat

      Cash is king mielestäsi, kun ajattelee tulevia tapahtumia Venäjän suunnaltakin?

    • JonCash

      Koskaan ei ole liikaa cashia jos näin on, että pelkää tulevia tapahtumia?
      Onneksi olet varautunut omaan pommisuojaan casheinesi.

    • Paljastelijat

      Joko paljastat vapaaehtoisesti tai....

    • Miksinäinon

      Oletko huomannut kuinka vaikeaa joillekin on paljastaa......massinsa suuruuden?

    • Mautonkinmenee

      Myönnetään mauton kysymys. Mennään muihin aiheisiin.

    • Armoton_totuus

      Pankkitilillä on 36240 euroa, korko 0,1 %. Lisää tulee lähiviikkoina kun osinkokausi jatkuu. Pitää ruveta tässä pikapuoliin katselemaan parempaa kohdetta parillekympille.

      Varsinaisesti käteistä on noin 650 euroa.

    • OmatHampaat

      Noh, kolomella pankkitilillä on joku semmonen 257 000 euroa. Parhaan koron maksaa Sberbank, 11,75%. Norskit vain 1,75%. Eläkeläinen ei viitti sijotella muuten. Enkä ees omista eskorttia.

    • Eilainaarakentamiseen

      700k€ josta 500k€ varatyu mökkiprojektiin joka on käynnissä

    • ddeuudueurfnur

      Rahalla kehuminen ei tunnu olevan muodissa vieläkään. Kukaapuhu AS n ei DJIF

      • Pankkitilin_vanki

        Ei se nyt oikeastaan ole rahalla kehumista tai itsensä korostamista, jos myöntää ettei ole keksinyt parempaa sijoituskohdetta kuin pankkitili. Minullakin on vaikeuksia tämän suhteen, kun osakemarkkinoilla ei enää minkäänlainen tulos tunnu riittävän. Rahat pitäisi ottaa sieltä pois ja olen ottanutkin, mutta mihin helvettiin minä ne sitten laitan?

        Tällä hetkellä on käyttötilillä 83000 euroa, jolle saa ruhtinaallista 0,1 prosentin korkoa eli verojen jälkeen euron verran viikossa. Ja lisää osakkeita on menossa myyntiin eli ongelma paisuu.


    • Mitässitten

      Pankkitilillä noin 0,5M ja osakkeissa 10M. Kiinteistöt muu käypä omaisuus noin 2M. Velkaa 1,7M.

    • rehellinen.vastaus

      27,82€ tilillä tällä hetkellä, eli ei mikään aloituksessa mainituista vaihtoehdoista. Jos ois edes a-vaihtoehdon 10tuhatta euroa, niin en istuis tässä kirjoittelemassa, vaan lähtisin heti vaikka thaimaan lomalle

    • JärkiKäteen

      Ei köyhällä duunarilla ole varaa pitää rahaa käyttötilillä. Tilipäivänä päältä menee vastikkeet, asunto- ja sijoitusasuntolainojenlyhennykset sekä maksuaikakorttien laskut, joilla siis hoidan arjen menot. Sitten muut laskut tarvittaessa. Loput lähes viimeistä senttiä myöten sijoituksiin. Toki Bank Norwegianin säästötilillä on aina kymppitonni varalta yllättäviin kuluihin ja sijoitustilillä viisi, jos tulee hyvä ostonpaikka.

    • Mitä__lienee

      Ei rahaa kannata pitää millään tilillä kuin sen verran, että laskut saa maksettua ja on sopivasti rahaa nostettavaksi jokapäiväisiin tarpeisiin. Muutama kymppitonni on. En tiedä tarkasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe