Eilen alkoi outo oikku keskustelupalstalla ja jatkuu nytkin. Kun vaihdan eri otsikon alle, esim. eilen terveyssivun sairauksiin ja 50 plus-pastalle, tulee vain otsikko ja sen jälkeen lause: ei yhtään keskustelua. Kun sitten menen pois koneelta ja takaisin, niin siellä keskustelut kuitenkin ovat. Ei ole aikaisemmin tuollaista ollut. Kokeilin satunnaisesti kurkata muidenkin otsikoiden alle, toisten kohdalla teksti tuli (siis niinikään virheellisesti) ja toisten ei.
Outoa Suomi24ssä
21
563
Vastaukset
- rakenteetprakaa
Pääsiäispyhät, liian pitkä perjantai, liikaa ruuhkaa, sivusto ei kestä, taitaa taas olla tietoturvariski.
- 98709876
Jatkuu vielä.
- Mustaakinmagiata
Ittelläni oli sama tilanne kun tulin mökille. Keskustelut katosivat, alkoi näyttää nollaa alvariinsa. Mutta minulla on 5 internet yhteyttä, idässä päin kun ollaan, on syytä ottaa huomioon myös veli venäläiset vaikka huvikseen.
On siis kaksi nettiyhteyttä ja kaksi puhelimien kautta ja yksi mokkulana, voi valita.
Hylkäsin päämodeemin ja avasin niin sanotun pömpeli (2 kpl ORBI) yhteyden joihin on kytketty iso kokoinen singaalivahvistin. Lakkasi nikottelu ja enää ei kysele reCAPTCHA kuviakaan, vaan kaikki mustat nimmarit kelpaa
- Nykyaikaista-vain
Mennyt normaaliksi tarkkailuksi. Ohjelmallisesti aiheutettu viive ehtii reagoida, mistä ip osoittesta yhteys on tullut. Eikä ole pois suljettu sekään, että suomi24 servereihin on asentunut ulkopuolinen tarkkailuohjelma made in putin tai joku muu, esim svärje in Börje.
- kakattikaa
Ryssät vallannu
Lapsemme luovat uutta YLE:ta.
Ujutetaan "oikea mielipide" ohjelmaan paljastamatta mieli-piteen todellista taustaa.
Lehtien kysellessä moisen hölmöyden oikeudellisuutta vastataan:
Ops, tieto-katko toimituksessa.
Ilmoitimme kyllä virheestä SOME:ssa.
Pienellä tekstillä tosin.
Varmuuden-vuoksi vastaavat oli vaihdettu vara-vastaajiin.
Ammatti-yhdistykset kiittävät.
Ehkä lahjoittavat jotain joillekin seuraaviin edus-kunta-vaaleihinkin.
H.- kjsfdksdfihu
Eikös ollutkin halvaannuttava kokemus, mutta et sitten millään keksinyt mennä takaisin sinne sylttytehtaalle.
Oikuttelee. Kun ensin avaa ei ole yhtään keskustelua. Kun avaan toisesta paikasta niin sivu avautuu normaalisti. Sama juttu muillakin palstoilla.
- Tässä_syy
Suomi24 louhii euroja näillä sivullaan.
- sensurointi
Nyt on alettu viimeinkin ohjata kirjoittajat käyttämään yhtä nimimerkkiä tai yhden pysähdyksen taktiikkaa.
Muutama täällä on pörrännyt ja nyt moinen venkoilu saadaan kuriin.
Nimimerkkien rekisteröinti ei ole suurestikaan lisääntynyt.- ilmiantaja
Outoa toimintaa suomi 24:llä 70 puolella myös. Sivut kaatuu herkästi, mutta uutta on rumat ilmoitukset yläoikealla, hyvin nopeasti häviävät, ettei juuri ehdi lukea. Viimeksi oli 3 kg myrkkyä loput hävisi, herjaaviakin olen lukenut.
Saan illalla etälukijan koneelleni, joka käy läpi tapahtumat. Jokin taho on saanut ilmoituskanavan s 24 puitteissa !
mulla kesti tänään tossa seitsemän ja kahdeksan välillä
sama juttu varmaan tunnin
ei päässy kännykällä kummallakaan ei mun eikä miehen
eikä tällä läppärillä
mutta nyt tuntuu taas pelaavan
johtuiskohan siitä että on niin paljon käyttöö pyhien aikaan
ei nyt pelkästään näillä palstoilla
vaan yleensäkkin koko somessa.- kysynn
Onkohan vaalimaan rajoilla jonoja maahantulijoineen - ainakn puhelimen näyttösuorstaan pursuaa 358 suunnasta tulleita soittoja - selatessa puh- näyttöä - kone ilmoittaa soitetuista -keiden tileiltä maksut veloitetaan - mitään lupaa ei anakaan vasapuheluihin ole annettu tai ees pyydetty
-onko nais- taiapsikauppaa taas vai mistä kyse? - PolPo.asialla
Samaa vikaa ollut jo pitkään Oulussa. Tosin minun nettini on ollut jo pitkään PolPo:n online-seurannassa. Kerätään isänmaallisia ja muita kiellettyaiheisia palstakeskusteluja käytettäväksi minua vastaan sitten, kun keksitään mistä rikoksesta minua syytetään.
- sini.sirkku.ek
Poikkeuksellista toimintaa on ollut. Ilmoitusikkuna oikealla, syytää omituisia viestejä tavattoman nopeasti, 3 kg myrkkyä luki tänään minkä ehdin lukea, pari päivää ilmennyt. Yhteys kaatuu firefox selaimella yllättävän usein,..sieltä jo pyydettiin tiedot sivustoista.
Saan nyt illalla etätutkijan koneelle, katsotaan saako destinaation selville ja estettyä.
70 sini.sirkku ei kirjaudu tänään enään.Sorry toisto, mutta kun se poistui heti, laitoin uudelleen, kumma juttu kun tuntuu tahalliselta, moikka!
Kävin äsken kurkkaamassa, mutta en minä nähnyt siellä mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
Ei minulla tosin olekaan firexox vaan Chrome, toisinaan käytän Safaria.
Ettei vika vain ole koneessasi?Ei ollut koneessa mitään häikkää. Tämä on Mac Air hankittu 2014, mutta löytyi etätarkastuksessa nuo Opera ja Crome, jotka latenttinakin käyttämättöminä päästävät läpi roskaviestejä. Firefox vain jäi, joka on hyvä selain mielestäni, joskin sekin on kaatuillut viikon päivät. Sieltäkin pyysivät ilmoituksen, mitkä sivut on auki selaimen kaatuessa!
Minulle asennettiin kuitenkin muille ilmoituksille,..niitähän puskee kännykkäänkin, kun joku vain liikuttaa peukkuaan 😄 moi.Lukiko siinä ehkä: "Allas zeoliitti 3 kg, tappaa myrkyt"?
Jos ei sinulla ole mainosestoa, niin se on ollut ihan viaton mainos minkä näit.Tellukka kirjoitti:
Lukiko siinä ehkä: "Allas zeoliitti 3 kg, tappaa myrkyt"?
Jos ei sinulla ole mainosestoa, niin se on ollut ihan viaton mainos minkä näit.OK,kiitos, mutta en silti halua mainosten tunkevan yläoikealle ilmoituspaikalle, moikka
- isompitarkastuskäynnissä
kenellekään ei sitten tullut mieleenkään että saattaisi olla ylläpidon tekosia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592864Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731473
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181320TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43994- 71983