Antti Mäkinen esiintyy kuin tietäisi kaiken jääkiekosta ja oikeasti tyypillä ei ole lajista mitään käsitystä. Tero Kainulainen potenssiin sata parempi selostaja. Itse otan aina äänet pois kun Antti ”kaikki tietävä” on äänessä. Toivittavasti vaihtuu ensi kaudeksi.
Antti Mäkinen Suomen huonoin selostaja
7
2871
Vastaukset
- hyvää.ja.huonoa
Mäkistä olisi mukava kuunnella, jos hän osaisi suomea hieman paremmin. Tyypillisenä peruskoulun tuotteena hänelle ei liene koskaan edes opetettu suomen kielen perusrakenteita. Ja koska Mäkinen ei ole mikään kielimies, ei hän itse vaivaudu niitä opiskelemaan.
- Pieruisaperse
Eikä ole. Vitut asiantuntevuudesta, kunhan tunnistaa pelaajat kentällä ja osaa säännöt. Selostajan päätehtävä on luoda tunnelmaa lähetyksiin, muuten niillä ei tee mitään. Lisäksi äänen on oltava miellyttävä ja se Antilla on.
- Anonyymi
Haista vittu. Mäkinen on asiantunteva selostaja ja se "egoilu" josta sen vihaaja ihmiset puhuvat on sen omia mielipiteitä joita se tuo esille. Säkin sanot omia mielipiteitä onko se nyt niin egoilua. Mäkisellä tietenkin on omat miinukset mutta todella hyvin selostaa
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Kuunnellaankohan samaa Kainulaista,huonompaa selostajaa saa hakea.Ei sekuntiakaän hiljaa eikä mitään tajua itse pelistä(jalkapallo)
- Anonyymi
Kyllä löytyy huonompikin Mikko Innanen.Ääni häviää vähän väliä ei ilmeisesti osaa puhua siihen mikkiin.Selostaa useimmiten kaikkea muuta kuin itse peliä.
- Anonyymi
Älkää puhuko paskaa jos ette osaa sanoa mitään hyvää piste .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887