Lieksan keskustelupalstalla on tänään ollut viestien vaihtoa vain kolmessa aloituksessa. Valvonta on saanut tehtävänsä melkein suoritetuksi. Todennäköisesti ensi viikolla palstalla ei ole enää yhtään aloitusta saatikka viestiä. Ihmeelliseltä tuntuu palstan täydellinen alasajo. Lienevätkö mainostajat nyt tyytyväisiä?
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 16
Vanhimmat
Lieksalaiset ovat tänään pääsiäisen menoliikenteessä, huomenna pääsiäsien vietossa ja maanantaina pääsiäisen tuloliikenteessä.
Olisikohan nyt viimenkin niin, että asiat joilla ei ole mitään tekemistä Lieksan kanssa käsitellään siellä minne ne kuuluvatkin.
Onko Lieksa irroitettu valon nopeudella muusta maapallon elosta? (Äännä:menosta)
Eloa ei saa, eikä voi, parhaalla ymmärrykselläkään umpi ummata, tähän kivan vikkelään järkeillä.
Joku käsitys minulla. Mitä aprillaus spiikattuna tarkoittaa.
Oli ne aika samoja aikoja vuosi sitten muikulan kanssa;)
Hyvä oli temppu, jos oiken,oikeasta syystä tehty. Vaikka seuraten.
Nyt on yksi salasana unholassa. Sitä en löydä;)Tai saattaapi olla suuren tuskan takana. Serkkumieskään, Karhusaarilla, nyt ei sitä muista. Menetettyä, mikä on elon sopivuudelle, kohteliasta.
Aprilli, olkoon vähän, ja aina. Omassammekin. Ymmärryksesä. UM.
Miksi lampaat eivät seuraa?
Nyt jos saatavilla tai . Odottakaa hetki. Minulle se on viikko vain. Ja viikon sisällä,kuiteskin tapani jo tunsitte. se on hetki.
Kesäaikaanki siirryttiin.
Nukutti, piti herätä. Tuntia aikaisemmin?!!
https://www.youtube.com/watch?v=qz1CS4HWRbM
Onpa huvennut harvalukuiseksi Lieksan keskustelupalstan kirjoittajat. Lieneekö kyseessä kevätväsymys vai palstan valvojien aktiivisuus. Muutamaan päivään ei ole palstalla ollut juuri minkäänlaista toimintaa. Onhan se hyvä, että harrastetaan muutakin kuin tietokoneen ääressä istumista. Hyvä on hiihtäjän hiihdellä aurinkoisella säällä. Lunta riittää Lieksassakin vielä pariksi kuukaudeksi ja lisää on luvassa. Lieksan itäisillä saloilla lumen paksuus on tällä hetkellä 140 cm.
Juuri ennustettiin, että syksyn ensilumi sataa kuuden kuukauden kuluttua eli lokakuun alussa. Kesästä taitaa tulla ennätyksellisen lyhyt!
Hyvää pääsiäistä kaikille palstan seuraajille.
Täällä ollaan.
Jostain syystä tänne ei ole päässyt kuin harvoin.
Olen ajatellut, että onko minut potkastu pihalle, kun ei aukene vaikka itkis ja potkis.
On täälläkin lunta enemmän kuin tavallisesti, mutta ei noin huimia lukemia.
Odotellaan mitä tämä uusi sade tuo tullessaan.
Ei oikein houkuttele tekemään uusia aloituksia, kun ne voi hävitä hetkessä.
On silti ollut kovasti kirjoittelemista, koska olen taas talven aikana alkanut luennoida, ensi viikolla seuraava.
Tämä palstan aukeamattomuus oli varmaan ihan yleinen ongelma. Se huvitti kun se spiikattu eka kirjoitus kuitenkin vain avautui ja tuli tyrkylle. Tuli vain mieleeni, että olikohan kokeilu, ja tavoitteena olisi lokeroida ja profiloida kirjoituksetkin kohdehenkilöittäin kuten mainoksetkin lukemani mukaan.
Kannattaa ylläpidon päivittää lausekkeensa ja toimia uuden tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Uhkasakko on aika mittava, jos se lankeaa maksettavaksi
Meinaatkos jotta lieksassa pitäisi elää tuutu untaan, kuin horroksessa katsella, mikä suomen näistä perii juhlijoista.
Joo, sitä oli monilla muillakin saiteilla pyhinä.
Lieksapalstan merkitys suomi24:lle on sama kuin lieksan merkitys Suomelle. Pyöreä nolla!
Kuitenkin sinunkin pitäää palstaa kytätä! Vedäppä tumppuusi!
Tervehdys kaikille asiallisesti Lieksan palstalle kirjoittaneille ,täytyy vain ihmetellä ketä ahdistaa ja miksi ahdistaa,että palsta loppuu älyttömyyteen minusta tämä on olllut hieno foorumi missä on voinut muistella menneitä,kaikki ei tykkää ,niitäkin täytyy ymmärtää, kun ne ei ymmärrä mitä he tekevät.Kysyn vain onko viisauden alku järjen voitto,vai järjen voitto viisauden alku.Hyvää kevättä kaikille,katsellaan mihin johtaa.
Yritin laittaa asiallisen viestin se poistettiin ,Miksi? Terveisiä kaikille asiallisesti kirjoittaneille Lieksan palstalle ,tämä on tämän tarun loppu.
Vaikka olenkin hieman lystikän, kuten kuuluu. Olen samassa kanssasi. Jotain , ihan säädyllistä ja säntöistä kun yritin. Poistettiin.
En ole poliisi. Mutta niin toteava kuin olla voi. Vääryytä palstan ei pidä hyväksyä!
Tuolla AAltosetä heebol on älykäs keskusteluohjelma iltapäivisi kanavallaan.
Sinne vaa rohkeesti sanailemmaan tämän Lieksan kaurapuurosta.