Saastuu, vakoilee, sekoilee!
miten saan nuo pois?
Sakkao w10 toimimaan?
29
439
Vastaukset
Ei saastu eikä sekoile. Nuo johtuvat käyttäjästä.
Vain vakoilee, se johtuu Windowsista. Jos se on jokin ongelma niin vaihda merkkiä mutta älä mihinkään Googlen juttuihin.- srgasrgadrgt
Vastailet trollille ikäänkuin et itse tajuaisi. Jotta saat tyrkytettyä linuxia. Ehkä itse teit aloituksen.
srgasrgadrgt kirjoitti:
Vastailet trollille ikäänkuin et itse tajuaisi. Jotta saat tyrkytettyä linuxia. Ehkä itse teit aloituksen.
Mitä Linuxia löytyy Applen laitteista?
- Anonyymi
srgasrgadrgt kirjoitti:
Uskaltaako w10 enään käyttää?
minä en ainakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä en ainakaan.Ei uskalla!
- Anonyymi
srgasrgadrgt kirjoitti:
Ei saa toimiin, Nyt niilläkin on windoosaasa se onkelma 👺
- Anonyymi
W10 on yhtä helvetin tuskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä en ainakaan.Ei, Käytän Ubuntua.
- Anonyymi
En saannut kymppiä toimiin kunnolla!
- Anonyymi
Ei toimi w10en.
- Anonyymi
Ei w10 toimi, w10 päivitys sotkee joka kerta kaikki asetukset.
- Anonyymi
Kyllä saastuu ja sekoilee kokoajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä en ainakaan.Vaihdoin Ubuntuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W10 on yhtä helvetin tuskaa.
osuva ilmaisu!
- Anonyymi
M-Kar kirjoitti:
Kaikkihan ne toimii!
- Anonyymi
M-Kar kirjoitti:
Keltainen koira vanhoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä en ainakaan.Ei uskalla!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä en ainakaan.Ei se toimi!
- Anonyymi
w10 ei toimi!
- Anonyymi
W01 ei saa toimiin!
Asenna Linux. Suomalaista laatua.
Jos ja kun asennat Linuxin niin muista vaihtaa oletushakukoneesi DuckDuckGo:ksi tai muuksi kuin Google.- sekoilu_pois
Poistamalla koko windowsin.
- Anonyymi
järki teko.
- harrimm
Ei ole saatu toimiin, saastuu liian helpolla
- Anonyymi
Vaikee ja lagaa kokoajan!
- Anonyymi
Ei saa w10 toimiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikee ja lagaa kokoajan!
"Vaikee ja lagaa kokoajan!"
Normaaliälyinen yksilö osaa Windowsia käyttää ihan ongelmitta. Ei mitään vaikeeta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaikee ja lagaa kokoajan!"
Normaaliälyinen yksilö osaa Windowsia käyttää ihan ongelmitta. Ei mitään vaikeeta.Avaajalla!!! EI SAA !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaajalla!!! EI SAA !
Edge-selain saattaa kaatua YouTube-videoita toistettaessa. Lukuisat käyttäjät ovat raportoineet ongelmista, joita Microsoftilla parhaillaan selvitetään.
MS on siis soopaa.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859