PENIKSEN koko-gallup

Sami

1. Ikä?
2. Peniksesi ympärysmitta?
3. Peniksesi halkaisija?
4. Peniksesi pituus?

Omat:

1. 20 v
2. 12 cm
3. 3,7 cm
4. 14 cm

78

6568

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aleksi

      1. 18.v
      2. 14cm
      3. n. 4.5cm, melkein 5cm
      4. 15-16cm

      • Vili20

        Helpottaa huomata, etten ole ainoa 20v 14cm pituudellani... Paksuutta muutama milli vaille 5cm.


      • kymysys
        Vili20 kirjoitti:

        Helpottaa huomata, etten ole ainoa 20v 14cm pituudellani... Paksuutta muutama milli vaille 5cm.

        paksuutta 5cm, mutta kumpaa ympärysmittaa vai halkaisijaa???


      • Aleksi
        Vili20 kirjoitti:

        Helpottaa huomata, etten ole ainoa 20v 14cm pituudellani... Paksuutta muutama milli vaille 5cm.

        Paitsi että toi mun 14cm on ympärysmitta, eikä pituus.


      • Vili20
        Aleksi kirjoitti:

        Paitsi että toi mun 14cm on ympärysmitta, eikä pituus.

        Ja leveys siis 5cm.


    • meitsi

      pituutta 18cm, muuta en ole ruvennut mittailemaan.

    • Jarmo

      pituus on 17cm

    • james

      ikä 34 v.
      ympärysmitta 14,5 cm
      halkaisija 4,5 cm
      pituus 17 cm

    • Meitsi

      Oon 32 v. vehkeeni on erektiossa 12-13 cm pitkä. Hyvin se on kuitenkin tähän asti rittänyt !

    • Tappi

      Tervehdys!!!

      Oon 31v. kundi.Mun kyrpä on stondiksessa 12,5cm, eli aika pikku velikulta.Eikä tota paksuuttakaan liikaa o. Mut ainaki mä oon sen avulla saanu tyydytyksen,toivottavasti mun partneritkin...?

    • blast from the past

      Kylläpäs "jess" vanhan threadin kaivoit naftaliinista. Ennen vanhaan näköjään oltiin vähän rehellisempiä, ei näy ilmoitettavan pelkästään hevosmittoja. Silti jotkut mitat vähän turhan suureksi kusetettu, vai mitä asus? No, eiköhän ne rikokset jo kymmenessä vuodessa ole vanhentuneet.

    • pienellä mennään

      1. 37
      2. 11,5 cm
      3. 4 cm
      4. 15,5 cm

      Lepotilassa 8 / 3 cm

      • Auksella on pieni

        Suhunko ei ole Asuksen propaganda uponnut? Asuksen mukaan sinulla on jopa murhagulli, kun suomen keskikoko 10cm ympärys ja 12.88 cm pituus.


      • H-X
        Auksella on pieni kirjoitti:

        Suhunko ei ole Asuksen propaganda uponnut? Asuksen mukaan sinulla on jopa murhagulli, kun suomen keskikoko 10cm ympärys ja 12.88 cm pituus.

        Onhan toi 15,5 senttinen murhakulli kuitenkin HKn paksuinen...
        Hyvänkokoinen ja käyttöturvallinen peli vaikka asus siitä tietenkin kysyy, että miten mutattu;)
        Keskivertokikkeli. Ei pitäis aiheutta traumoja omistajalle itselleen, eikä edes eräälle nysävahdille.


    • seishokki

      Minulla on 17 cm pitkä, käyrä oikealle hieman ja melko paksu, noin 6 cm ja ympärystä en oo mitannut. Juuri paksuutta neidot on kehuneet, usea sanonut että täyttää hyvin pimpan ja tuntuu hyvältä.

      • shokkisei

        6 cm paksuus vastaa yli 18 sentin ympäryysmittaa, joka on saman verran kuin keskivertomiehellä ranteessa paksuutta. Harvinaisuus tällaiselle on samaa luokkaa kuin pituudeltaan 25-senttinen penis. Elikkä onneksi olkoon vaan sulle! ;)


      • ..
        shokkisei kirjoitti:

        6 cm paksuus vastaa yli 18 sentin ympäryysmittaa, joka on saman verran kuin keskivertomiehellä ranteessa paksuutta. Harvinaisuus tällaiselle on samaa luokkaa kuin pituudeltaan 25-senttinen penis. Elikkä onneksi olkoon vaan sulle! ;)

        Mutta Asuksen ranneppa ei ole kuin 15 cm ympärysmitaltaan.


    • Tyytyväinen

      Paksuuteen naiset ihastuneet minullakin halk 5c, ymp16cm, pit 17cm ja nahka leik. On pidetty. 60v.

    • Jepjep

      1. 33v
      2. 14cm
      3. 4,5cm
      4. 18,5cm

      Semmoinen.. pyrkii jonkin verran vasempaan ja taittuu jännästi keskivarresta ylöspäin. Ihan kelpo peli.

    • mukava-kundi

      1. 30v
      2. 14cm
      3. n.5cm
      4. 15-17cm

      • H-X

        Sulla on ollut todisteetkin, mutta ihan kaikille ne ei kelvanneet:)


      • mukava-kundi
        H-X kirjoitti:

        Sulla on ollut todisteetkin, mutta ihan kaikille ne ei kelvanneet:)

        niin on :)


    • hyvin on pärjänny.

      1.47v
      2.16.5 cm
      3.5cm
      4.16.5cm

      Hyvin on pärjännyt,on tullut täytettyä satoja vakoja....

    • tititii'titititititi

      Keskiympärysmitta suomikulleilla lienee jotain 14-15 cm. Onhan kaikki samaa mieltä??

      • sfsafsssgvb

        Varmaan 12 cm on lähempänä totuutta.


      • tititityy
        sfsafsssgvb kirjoitti:

        Varmaan 12 cm on lähempänä totuutta.

        Täällä olevien tulosten perusteella uskaltaisin väittää 14-15 cm ympärysmitalle. Täällä ei muutenkaan varmaan isoimmat kaverit käy, vaan enemmän ne pienemmät.


      • H-X
        tititityy kirjoitti:

        Täällä olevien tulosten perusteella uskaltaisin väittää 14-15 cm ympärysmitalle. Täällä ei muutenkaan varmaan isoimmat kaverit käy, vaan enemmän ne pienemmät.

        Uskoisitko, että se 14 -senttisen ymp.mitan omistaja ilmoittaa sen huomattavasti herkemmin, kuin balkannakki-8-senttisen omistaja?

        Eihän nuo valaehtoisia ole mutta sinäkin voisit sanoa, että mittansa ilmoittaneiden km. näyttää isolle. Kynäkyrvät pitää mittansa omana tietonaan. Haluatko tietää paljon mun mitat on?


      • tititityy
        H-X kirjoitti:

        Uskoisitko, että se 14 -senttisen ymp.mitan omistaja ilmoittaa sen huomattavasti herkemmin, kuin balkannakki-8-senttisen omistaja?

        Eihän nuo valaehtoisia ole mutta sinäkin voisit sanoa, että mittansa ilmoittaneiden km. näyttää isolle. Kynäkyrvät pitää mittansa omana tietonaan. Haluatko tietää paljon mun mitat on?

        Kyl mä sun mittas jo tiedän, mutta ite halusit sitä vittuilua ;)


      • H-X
        tititityy kirjoitti:

        Kyl mä sun mittas jo tiedän, mutta ite halusit sitä vittuilua ;)

        Ja kai arvasit, että olisin sanonut, että kynäkyrvät pitää mittansa omana tietonaan...:D

        LOL

        Mistä ihmeestä sä voit muuten ne tietää?


      • tititityy
        H-X kirjoitti:

        Ja kai arvasit, että olisin sanonut, että kynäkyrvät pitää mittansa omana tietonaan...:D

        LOL

        Mistä ihmeestä sä voit muuten ne tietää?

        Okei, ehkä se ei ollut niin hyvin onnistunut kettuilu sitten. Koitan petrata jatkossa :D

        Etkö enää muka muista?? Tiedän monellakin eri tavalla kokos ;) Mutta ei mennä täällä yksityiskohtiin ja muutenkin menee jo aika vahvasti inside-läpän puolelle :D

        Niin, ja olin kyllä hiukan väärässä ton keskiympärysmitan suhteen, myönnän. Eiköhän se oikeasti päälle 15 sentin kuitenkin nyt ole.


      • H-X
        tititityy kirjoitti:

        Okei, ehkä se ei ollut niin hyvin onnistunut kettuilu sitten. Koitan petrata jatkossa :D

        Etkö enää muka muista?? Tiedän monellakin eri tavalla kokos ;) Mutta ei mennä täällä yksityiskohtiin ja muutenkin menee jo aika vahvasti inside-läpän puolelle :D

        Niin, ja olin kyllä hiukan väärässä ton keskiympärysmitan suhteen, myönnän. Eiköhän se oikeasti päälle 15 sentin kuitenkin nyt ole.

        Muisti on tallessa täälläkin ja sinä vanhana kyrvänmittakerääjänä muistaisit varmaan 7 vuoden takaisetkin asiat...:D
        Kunhan heitin...

        Kyllä peruspenis on tosiaan n. HK (asus-model) paksuudeltaan... Joillakin jokunen sentti vielä extraa ja etenkin juuressa


    • lionlions

      19/5

      • Votu potu

        41v
        13cm
        4,5cm
        15cm
        ja jaksaa piiitkään.


    • kummastunut_

      Aika ohkasia peniksiä ilmoitettu täällä. Mutta ehkäpä täällä ilmoitetut ~15 cm ympärysmitat ovat aika lähellä tosielämän arvoja sitten? Oisin voinut arvella keskipaksuudeksi jotain 16-17 cm. Onko teillä ~15 cm ympärysmitan omistavilla pillut tuntuneet hieman väljiltä koskaan?

      • P. Hokkanen

        Mitkä sinun mielestä on ohuita? Vanha kunnon vessapaperihylsy-testi kertoo aika paljon. Mahtuuko omasi hylsyn sisään? Jos ei mahdu niin on jo hyvän paksuinen ja siihen ei tarvita 16-17 senttiä ymp.mittaa. Katseleppa sitä hylsyä... aika paksu, eikö?


      • Olli H.
        P. Hokkanen kirjoitti:

        Mitkä sinun mielestä on ohuita? Vanha kunnon vessapaperihylsy-testi kertoo aika paljon. Mahtuuko omasi hylsyn sisään? Jos ei mahdu niin on jo hyvän paksuinen ja siihen ei tarvita 16-17 senttiä ymp.mittaa. Katseleppa sitä hylsyä... aika paksu, eikö?

        Mittasin juuri yhden hylsyn mittanauhalla ja sain ulkoympärysmitaksi 14 cm ja sisäympärysmitaksi 13,2 cm. Tuolla ulkohalkaisijalla ei luonnollisesti tee mitään penismittauksissa, mutta ehkäpä se demonstroi hyvin sitä asiaa, kuinka pienikin paksuuden lisäys (toihan on tollasta ohutta kartonkia) tuo reilusti lisää ympäryysmittaa. Tämän takia onkin tärkeää, että kukaan ei enää mittaisi peniksensä leveyttä, varsinkin kun penis ei ole edes pyöreä! Eli aina ympärysmittana ilmoitetut luvut, ei mitään helvetín levyksiä, koska virhemarginaalit niissä luvuissa on tosi isot verrattuna ympärysmittausten lukuarvoihin.

        Peniksen leveyden ilmoittaminen ympärysmitan sijaan olisi sama kuin käyttäisin kuorma-autovaakaa henkilövaa'an sijaan itseni punnitsemiseen. 50 kiloa sinne tänne, onko niin nuukaa.


      • H-X
        Olli H. kirjoitti:

        Mittasin juuri yhden hylsyn mittanauhalla ja sain ulkoympärysmitaksi 14 cm ja sisäympärysmitaksi 13,2 cm. Tuolla ulkohalkaisijalla ei luonnollisesti tee mitään penismittauksissa, mutta ehkäpä se demonstroi hyvin sitä asiaa, kuinka pienikin paksuuden lisäys (toihan on tollasta ohutta kartonkia) tuo reilusti lisää ympäryysmittaa. Tämän takia onkin tärkeää, että kukaan ei enää mittaisi peniksensä leveyttä, varsinkin kun penis ei ole edes pyöreä! Eli aina ympärysmittana ilmoitetut luvut, ei mitään helvetín levyksiä, koska virhemarginaalit niissä luvuissa on tosi isot verrattuna ympärysmittausten lukuarvoihin.

        Peniksen leveyden ilmoittaminen ympärysmitan sijaan olisi sama kuin käyttäisin kuorma-autovaakaa henkilövaa'an sijaan itseni punnitsemiseen. 50 kiloa sinne tänne, onko niin nuukaa.

        Mutta kun täällä ilmoitat ihan minkä tahansa mitan, niin ellei se valmiiksi ole noin kolmetoista senttiä, paksuus 10cm ymp.mitta, niin Asus tulee ja pyöristää sen. Siis ei sitä penistä vaan sen mitan.

        Palstan aiheen mukaan jos kysytään, että onko koolla väliä, niin vastaus on: TAKUULLA ON.
        Jos sillä ei olisi väliä, niin miksi jonkun/joidenkin mielestä kaikkien kulllien pitäisi olla samankokoisia. Minun mielestä on pelkästään mukavaa että niitä on erilaisia.

        Paras tilannehan on sellainen, kun pystyy iloitsemaan myös naapurin miehen omaa isommasta mulukusta, korkeintaan pienen, mutta kunnioittavan kateuden kaihertaessa.

        Jos joku sanoo, ettei sitä kaiherra minkään vertaa naapurin omaa isompi mulukku, niin minäkin tunnustan, etten ole masturboinut koskaan. Etenkään murrosiässä;)


      • Etkai
        H-X kirjoitti:

        Mutta kun täällä ilmoitat ihan minkä tahansa mitan, niin ellei se valmiiksi ole noin kolmetoista senttiä, paksuus 10cm ymp.mitta, niin Asus tulee ja pyöristää sen. Siis ei sitä penistä vaan sen mitan.

        Palstan aiheen mukaan jos kysytään, että onko koolla väliä, niin vastaus on: TAKUULLA ON.
        Jos sillä ei olisi väliä, niin miksi jonkun/joidenkin mielestä kaikkien kulllien pitäisi olla samankokoisia. Minun mielestä on pelkästään mukavaa että niitä on erilaisia.

        Paras tilannehan on sellainen, kun pystyy iloitsemaan myös naapurin miehen omaa isommasta mulukusta, korkeintaan pienen, mutta kunnioittavan kateuden kaihertaessa.

        Jos joku sanoo, ettei sitä kaiherra minkään vertaa naapurin omaa isompi mulukku, niin minäkin tunnustan, etten ole masturboinut koskaan. Etenkään murrosiässä;)

        Tarkoititko tuolla Asuksella P.Hokkasta? Eihän hän puhunut 13cm/10cm-mitoista mitään. Hän puhui wcpap.-hylsystä ja sen täyttämiseen tarvitsee kyllä huom. paksumman kuin 10cm. Minulla mahtuu siihen sisään mutta luulen että esim. 13cm ymp.mittainen ei enää mahdu ja se ei kyllä ole mikään ohut.


      • Hokkasen Ola
        H-X kirjoitti:

        Mutta kun täällä ilmoitat ihan minkä tahansa mitan, niin ellei se valmiiksi ole noin kolmetoista senttiä, paksuus 10cm ymp.mitta, niin Asus tulee ja pyöristää sen. Siis ei sitä penistä vaan sen mitan.

        Palstan aiheen mukaan jos kysytään, että onko koolla väliä, niin vastaus on: TAKUULLA ON.
        Jos sillä ei olisi väliä, niin miksi jonkun/joidenkin mielestä kaikkien kulllien pitäisi olla samankokoisia. Minun mielestä on pelkästään mukavaa että niitä on erilaisia.

        Paras tilannehan on sellainen, kun pystyy iloitsemaan myös naapurin miehen omaa isommasta mulukusta, korkeintaan pienen, mutta kunnioittavan kateuden kaihertaessa.

        Jos joku sanoo, ettei sitä kaiherra minkään vertaa naapurin omaa isompi mulukku, niin minäkin tunnustan, etten ole masturboinut koskaan. Etenkään murrosiässä;)

        Asus nyt on vähän sellainen...tosin tässä threadissa hän ei ole tainnut pahemmin jaksaa mittoja pyöristellä pienemmäksi. Eräs toinen herra täällä kyllä on yrittänyt tingata keskipaksuutta pienemmäksi ;)


      • Okkasen Hola
        Etkai kirjoitti:

        Tarkoititko tuolla Asuksella P.Hokkasta? Eihän hän puhunut 13cm/10cm-mitoista mitään. Hän puhui wcpap.-hylsystä ja sen täyttämiseen tarvitsee kyllä huom. paksumman kuin 10cm. Minulla mahtuu siihen sisään mutta luulen että esim. 13cm ymp.mittainen ei enää mahdu ja se ei kyllä ole mikään ohut.

        Ei H-X varmaan tarkoittanut asuksella P.Hokkasta. Hei nyt H-X, pidetään joku roti siinä asuksen kiusaamisessa. Ei nyt joka threadissa sentään kuittailla asuksen kustannuksella :D

        Mitä tulee wc-paperirullan täyttämiseen ja asukseen (vaikkei siitä toki mitään puhetta ollutkaan aikasemmin), niin luulen, että asus ei saisi sitä wc-paperirullaa vedettyä muutamaa senttiä pitemmälle. Ei sinänsä, ettäkö se varren paksuus siinä kinnaisi vastaan, mutta se omenan (vai mikä hedelmä se nyt olikaan??) paksuinen terska pistää stopin tolle paskapaperirullan sovittelulle jo heti alussa.


      • H-X
        Etkai kirjoitti:

        Tarkoititko tuolla Asuksella P.Hokkasta? Eihän hän puhunut 13cm/10cm-mitoista mitään. Hän puhui wcpap.-hylsystä ja sen täyttämiseen tarvitsee kyllä huom. paksumman kuin 10cm. Minulla mahtuu siihen sisään mutta luulen että esim. 13cm ymp.mittainen ei enää mahdu ja se ei kyllä ole mikään ohut.

        En tarkoittanu P. Hokkasen kommentteja. Liikuin universaalilla tasolla;)

        Yli kolmentoista ympärysmitat ovat kunnioitettavaa luokkaa, myönnetään ja onnitellaan KAIKKIA sellaisen omaavaa.

        Hokkasen Olalle terkkuja. Taidan vetää illalla perseet Olalle:D


      • ?
        H-X kirjoitti:

        En tarkoittanu P. Hokkasen kommentteja. Liikuin universaalilla tasolla;)

        Yli kolmentoista ympärysmitat ovat kunnioitettavaa luokkaa, myönnetään ja onnitellaan KAIKKIA sellaisen omaavaa.

        Hokkasen Olalle terkkuja. Taidan vetää illalla perseet Olalle:D

        H-X, mitäs tykkäsit runosta?


      • H-X
        ? kirjoitti:

        H-X, mitäs tykkäsit runosta?

        Plussaa annoin. Varsinkin loppusoinnut tärähtää ja pärähtää olivat kuin E.Leinon kynästä:D


      • Hokkasen Colat
        H-X kirjoitti:

        En tarkoittanu P. Hokkasen kommentteja. Liikuin universaalilla tasolla;)

        Yli kolmentoista ympärysmitat ovat kunnioitettavaa luokkaa, myönnetään ja onnitellaan KAIKKIA sellaisen omaavaa.

        Hokkasen Olalle terkkuja. Taidan vetää illalla perseet Olalle:D

        Hokkasen ola kiittää terkuista sekä onnitteluista :D Hahah, aika hyvän lohkasun heitit taas! Mut tänään on sit vasta torstai, ei perjantai...meinaan jos menit päivissä sekaisin taas ;D Ettei meinaan käy silleen, että aamulla ku kello tai kaveri herättää töihin, ni on sitten vielä ihan kunnioitettavat promillet taulussa ja krapulakin alkaa vasta töissä.


    • Röntynen

      1. 45 v
      2. 10,5 cm
      3. 3,3 cm
      4. 12 cm

      • observer_

        Kiitos, siinä oli rehellisen oloisesti ilmoitetut mitat. Tosin tosta ympärysmitasta saattaa siltikin joku löytää jotain huomautettavaa...:D


      • H-X
        observer_ kirjoitti:

        Kiitos, siinä oli rehellisen oloisesti ilmoitetut mitat. Tosin tosta ympärysmitasta saattaa siltikin joku löytää jotain huomautettavaa...:D

        Ympärimitattu on sentin myöhemmin julkaistavaa HKta pienempi... HK on saanut paljon toiveita uuden ympyräsmitan osilta. Niitä olen tehtaillut ja ei ole ehtinyt juuri muuta tekemään.
        Lupasivat laittaa uuden linjan pillimunille vertailuja varten, kun ilmoitin, että perheemme ei osta enää yhtään tuotettanne.
        Sieltä annettiin vinkki, että HKta voi myös syödä. Sepäs onkin monipuolinen lenkki. Täytyypä joskus kokeilla;)


      • Kalan pora
        H-X kirjoitti:

        Ympärimitattu on sentin myöhemmin julkaistavaa HKta pienempi... HK on saanut paljon toiveita uuden ympyräsmitan osilta. Niitä olen tehtaillut ja ei ole ehtinyt juuri muuta tekemään.
        Lupasivat laittaa uuden linjan pillimunille vertailuja varten, kun ilmoitin, että perheemme ei osta enää yhtään tuotettanne.
        Sieltä annettiin vinkki, että HKta voi myös syödä. Sepäs onkin monipuolinen lenkki. Täytyypä joskus kokeilla;)

        Hahhah! HK:lla on kyllä hyvä asiakaspalvelu, vaikka vittuilevan isoja niistä HK sinisen lenkeistä tekevätkin. Ehkäpä asiaan saadaan nyt muutos...


    • ejnfjkefnkejdmcdoism

      26v
      14,5cm
      4,5cm
      18cm

      • Ola Hoo

        Taitaa mennä trollailun puolelle? ;) 4,5 sentin halkaisija ja 18 cm ympärysmitta eivät oikein nyt mätsää keskenään. Kumpi pitää paikkaansa vai pitääkö kumpikaan?

        Mun mielestäni tästä gallubista voisi jättää ton peniksen halkaisijan ilmoittamisen pois. Jos kerran ympärysmitta jo mainitaan, ni miksi mainita huomattavasti epätarkempi halkaisija siinä samassa yhteydessä.


      • H-X
        Ola Hoo kirjoitti:

        Taitaa mennä trollailun puolelle? ;) 4,5 sentin halkaisija ja 18 cm ympärysmitta eivät oikein nyt mätsää keskenään. Kumpi pitää paikkaansa vai pitääkö kumpikaan?

        Mun mielestäni tästä gallubista voisi jättää ton peniksen halkaisijan ilmoittamisen pois. Jos kerran ympärysmitta jo mainitaan, ni miksi mainita huomattavasti epätarkempi halkaisija siinä samassa yhteydessä.

        Sinulta on tainnut omien mittojen laitto unohtua? Hah hah. Annahan tulla vaan palstalaisille infoa. Kaikki eivät ehkä ole perillä tarkoista mitoistasi...

        Jospa tuo sälli meinasi 18 pituutta ja 14,5 ympäriämpäri-mittaa. Halkaisijalla ei tee kulllin mitoissa oikeastaan mitään. Mahdoton mitata ja leveyskin on aika turha, mutta tärkeintä on omistaa pitkä ja paksu. (olisi) Like u do.


      • Hola-Kolli
        H-X kirjoitti:

        Sinulta on tainnut omien mittojen laitto unohtua? Hah hah. Annahan tulla vaan palstalaisille infoa. Kaikki eivät ehkä ole perillä tarkoista mitoistasi...

        Jospa tuo sälli meinasi 18 pituutta ja 14,5 ympäriämpäri-mittaa. Halkaisijalla ei tee kulllin mitoissa oikeastaan mitään. Mahdoton mitata ja leveyskin on aika turha, mutta tärkeintä on omistaa pitkä ja paksu. (olisi) Like u do.

        Voee halavattu! Nyttenhän mää hokasin, että oon koko aikaa kahtellut noita mittoja ihan väärin. Elikkä ensin tulee ympärysmitta ja viimeisenä vasta pituus...*facepalm*. Mulla sattuu tällasia virheitä välillä. No, onneksi ei ole mitään vakionikkiä, ni ei mennyt maine totaalisesti :D

        Enkä mää kehtaa mittojani täällä ilmoittaa. Jos ympärysmitan arvoksi saa laittaa tyviympärysmitan, ni voin harkita asiaa :D Mutta missäs ne sun mittas luuraa?


    • A-man

      1. Ikä? 45
      2. Peniksesi ympärysmitta? 11cm
      3. Peniksesi halkaisija? 3,5 cm
      4. Peniksesi pituus? 11 cm

      Normaali suomalaisen miehen penis ja kaikki pillut ovat tiukkoja olleet. Täällä murhakullit valittavat löysistö. Vähän ristiriitaista

      • H-X

        Thx Asus...


    • Anonyymi

      38v
      9cm
      2,8cm
      9,2cm

      • Anonyymi

        1=50 v
        2=9,1cm
        3=2,9cm
        4=12cm


    • Anonyymi

      Aivojen kok kiinostaa enemmän

      • Anonyymi

        Kerro ite aivojes koko jos löydät ne päästäs.


    • Anonyymi

      Uus­i s­­­ek­si­tea­­tteri ava­utu­­­u Su­­­omeen! Ku­tsu­mme kai­­­kk­­­i. Il­­­mo­­it­­tautuminen ry­­­hmä­ämme täällä 👉 https://seksi24.online/H/K8a7R9

    • Anonyymi

      No ei ole koskaan edes tullut mieleen mittailla. Sekin aika on mennyt naidessa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miljoona.
      Ziljoona.
      Käteenvetoa teillekin saatana.
      Esinahka repes
      Purkaa iskän pippeliä..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      797 v.
      60 cm
      0,1 cm
      panen sinua perseeseen
      vittuux se sulle kuuluu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      1. 42v
      2. 14,5cm
      3. 5cm
      4. 19cm

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      1. 21v
      2. en tiedä
      3. en tiedä
      4.10cm

    • Anonyymi

      siistiä

    • Anonyymi

      90
      90
      90
      90
      90
      90

    • Anonyymi

      50 v ja seisoo naiset on aina tykännyt.

    • Anonyymi

      Hah. Ikinä ei oo tarvinnu mittailla, eikä ole ees tullu mieleen.

    • Anonyymi

      1. 21v
      2. 9cm
      3. ?
      4. 10cm

    • Anonyymi

      71 v
      16 cm
      Pituus 18 cm
      Aina paljaalla

    • Anonyymi

      Mitä. Mittaileeko jotkut idiootit omaa kaulaan. Hah.

    • Anonyymi

      1. Ikä: 51
      2. Peniksesi ympärysmitta: 15cm
      3. Peniksesi halkaisija: 4.8cm
      4. Peniksesi pituus: 19cm

    • Anonyymi

      Kikulin mittailijat. No voi kiesus.

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe