Onko kukaan nähnyt, että narsisti itkisi oikeasti, sillä tavalla että ihan oikeita kyyneleitä valuisi...?
Minun narsisi-psykopaattini esitti hyvin surullista ja oli muka tuskissaan. Mutta uskon tuon kaiken olleen osa narsistinäytelmää, jossa hän koukuttaa uhriaan uskomaan että hän kärsii...
Erossakaan, niissäkään tilanteissa joissa lähes kuka tahansa olisi itkenyt, narsistilla vain pysyi silmät kuivana. Aina. Koskaan ei edes silmät kostuneet. Vaikka loihti itsestään muuten lähellä-kyyneleitä-tilan... Tila pysyi lähellä-kyyneleitä-tilana, eikä kyyneleitä ollut kuin minun silmissäni.
Narsisti-psykopaatti myös totesi, että "hänen täytyy lähteä, että hänkin ala itkeä"...
En usko hänen tunteneen niinkuin esitti, en ollenkaan. Kyse tyypillisestä koukuttamisesta.
Kyynelehtiikö narsisti koskaan?
48
701
Vastaukset
Näköjään kun ei vastauksia ole tullu, niin kukaan ei ole nähnyt narsistin kyynelehtvivän, vai olisko ny vaan niin, ettei täällä tosiaan oo paljonkaan kommentoijia.
Mut joo, pikkusen tekee mieli vastata tän tyyppisiin aloituksiin sen takia että jos joku ei itke, niin ihan sen pohjalta ei kuitenkaan kannata leimata ketään narsistiksi, kun esim. masentuneella tunteet saattaa olla niin syväjäässä ettei itkuakaan tule.
Oma mielipiteeni on jotain sellaista, että itkee se narsistikin varmaan joskus, mutta en usko itkevän toisten ihmisten vuoksi vaan kyse on enemmänkin itsesäälistä tai jostain teatraalisesta esityksestä.
Edelleen uskon, että varsinkin naispuoliset narsistit saattavat käyttää kyyneliä keinona saada haluamansa ja kyyneliä voidan käyttää myös toisen hallitsemiseen/syyllistämiseen. Katso nyt mitä sait aikaan, on sinun syysi että että aloin itkemään.- narskusitä.narskutätä
Tuon aloittajan olisi syytä selvittää välinsä sen narskunsa kanssa, eikä jatkuvalla syötöllä tehdä näitä typeriä kyselyjään narskujen eri toimintamuodoista.
narskusitä.narskutätä kirjoitti:
Tuon aloittajan olisi syytä selvittää välinsä sen narskunsa kanssa, eikä jatkuvalla syötöllä tehdä näitä typeriä kyselyjään narskujen eri toimintamuodoista.
No ensinnäkin ohan se ny mukavaa et joku yrittää edes jotain keskustelua tähänkin aiheeseen liittyen pitää yllä
Joillekkin ny on se nimenomainen narsisti saattanut tehdä niin suuren vaikutuksen, että haluaa kertoa hänestä ja muistella nimenomaisesti häntä vielä vuosien jälkeenkin.
Kukin tylillään, sallittakoon sekin ja keskitytään enempi aiheeseen kuin kirjoittajiin.- kosteaaoli
yhteenlaskutoimitus kirjoitti:
No ensinnäkin ohan se ny mukavaa et joku yrittää edes jotain keskustelua tähänkin aiheeseen liittyen pitää yllä
Joillekkin ny on se nimenomainen narsisti saattanut tehdä niin suuren vaikutuksen, että haluaa kertoa hänestä ja muistella nimenomaisesti häntä vielä vuosien jälkeenkin.
Kukin tylillään, sallittakoon sekin ja keskitytään enempi aiheeseen kuin kirjoittajiin.Niin, tyylin yhteistä hetkeämme muistellen ja ihan withlove.
- No_joo_
"Mut joo, pikkusen tekee mieli vastata tän tyyppisiin aloituksiin sen takia että jos joku ei itke, niin ihan sen pohjalta ei kuitenkaan kannata leimata ketään narsistiksi, kun esim. masentuneella tunteet saattaa olla niin syväjäässä ettei itkuakaa"
No joo. Tuosta syystä en ole tätä kysymystä aiemmin tänne laittanut, kun itku tosiaan on hyvin moninainen asia sekin. Kysymys pyörinyt mielessäni jollain esitasolla kuitenkin aina...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Itku
Lapsen itkusta muistan kuulleeni, että kaikkein pahimmin traumatisoituneet lapset eivät enää itke, ja että sellaine itkemättömyys kärsivällä lapsella on erittäin vakava oire.
Aikuisilla ei tietenkään enää ole noin. Noissa vanhemmissa äijäporukoissa, joissa pääosin vähintään näytellään kovanaamaa, ei itku varmaan helposti tirahda. Pidetään varmaan heikkouden merkkinä.
Mutta hiukan olisin utelias niistä kokemuksista ja näkemyksistä mitä asiaan liittyy.
Voipi olla, että ei ole havaintoja. kosteaaoli kirjoitti:
Niin, tyylin yhteistä hetkeämme muistellen ja ihan withlove.
Niin, oletan et olet joko aloittaja tai sit joku muu samantyylinen kaipaaja, joka on ilm. tullut joko jätetyksi sen narsistin toimesta tai jokin osa siinä narsistissa on ollut niin ihanaa, et ihan kyynelehtien muistellaan ja rakkaudella kaivataan.
Vähä omituista mun mielestä, ehkä aika sit kullannut muistot ja huonot asiat unohdettu tai jotain sinne päin, mut selittää kyllä miksi joku haluaa joitain narsistien ominaisuuksia ja ihanuuttakin aina ajoittain kehuskella.- Voinpa
kosteaaoli kirjoitti:
Niin, tyylin yhteistä hetkeämme muistellen ja ihan withlove.
😆😆😆
Voinpa ihan aidosti nauraa. Olen voinut jo kauvan. - Oli_joku
Niin, oletan et olet joko aloittaja tai sit joku muu samantyylinen kaipaaja, joka on ilm. tullut joko jätetyksi sen narsistin toimesta tai jokin osa siinä narsistissa on ollut niin ihanaa, et ihan kyynelehtien muistellaan ja rakkaudella kaivataan.
Vähä omituista mun mielestä, ehkä aika sit kullannut muistot ja huonot asiat unohdettu tai jotain sinne päin, mut selittää kyllä miksi joku haluaa joitain narsistien ominaisuuksia ja ihanuuttakin aina ajoittain kehuskella.Oli joku muu kuin aloittaja...
Minä olen tuo jota kommetti naurattaa. Oisikohan sarkasmia...
En ole unohtanut mikä narsisti oikeasti on. Niin kauvan kuin koira on kotona vähänkään, tulen muistamaan. Kiertelee nurkkia toisinaan joten on muistettava... Ja muutenkin.
Aloittaja Voinpa kirjoitti:
😆😆😆
Voinpa ihan aidosti nauraa. Olen voinut jo kauvan.Niin oliko toi "kosteaaoli" nimmarilla kirjoitettu sun tekstiä vai jonku muun muistelijan vaiko tarkoitettu sulle, kun myös vastasit tuolle. Aina ei oo niin kuusalla, noista lyhyistä kommenteista, et onks ne tarkotettu jollekkin vaiko joku vaan laittanu oman ajatuksensa omasta tilanteestaan irrallisena keskustelusta.
Tosiaan aika tekee tehtävänsä, et joskus naurattaakin eikä enää niin vanhat jutut itketäkkään, itse en saa edes sen tuntemani tyypin kasvojakaan tarkalleen mieleeni kun ei oo vuosiin nähtykään.
Tää ny ihan sen vuoksi, et jos kyseessä on ollut vaan muutaman vuoden suhde, niin kyllä siitä ennalleen toipuu ajan kanssa jos ei liiaksi jää tapahtuneita asioita muistelemaan.- Joo_toipuu
Niin oliko toi "kosteaaoli" nimmarilla kirjoitettu sun tekstiä vai jonku muun muistelijan vaiko tarkoitettu sulle, kun myös vastasit tuolle. Aina ei oo niin kuusalla, noista lyhyistä kommenteista, et onks ne tarkotettu jollekkin vaiko joku vaan laittanu oman ajatuksensa omasta tilanteestaan irrallisena keskustelusta.
Tosiaan aika tekee tehtävänsä, et joskus naurattaakin eikä enää niin vanhat jutut itketäkkään, itse en saa edes sen tuntemani tyypin kasvojakaan tarkalleen mieleeni kun ei oo vuosiin nähtykään.
Tää ny ihan sen vuoksi, et jos kyseessä on ollut vaan muutaman vuoden suhde, niin kyllä siitä ennalleen toipuu ajan kanssa jos ei liiaksi jää tapahtuneita asioita muistelemaan."Tää ny ihan sen vuoksi, et jos kyseessä on ollut vaan muutaman vuoden suhde, niin kyllä siitä ennalleen toipuu ajan kanssa jos ei liiaksi jää tapahtuneita asioita muistelemaan. "
Joo, toipuu. Minulla nyt sellainen about 1 vuosi plus sitten se vuosien tapailusuhde...
Mutta silloin kun juttu oli pahimmillaan, en millään meinannut jaksaa käsittää, ymmärtää enkä uskoa, että siitä voi toipua. Ja ennen kaikkea, että MITEN se toipuminen tapahtuu.
Toipuminen oli suhteellisen hidas prosessi, joka vastasi aivan tarkalleen niitä kuvauksia joita esim. Vaknin on kuvaillut eroprosessin raskaudesta...
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Survive.html
"Sureminen
Kun olemme tulleet petetyiksi ja väärin kohdelluiksi - me suremme. Me suremme sitä mielikuvaa, joka meillä oli kiduttajastamme ja kiusaajastamme - kuvaa joka oli niin häilyväinen ja niin virheellinen. Me suremme sitä tuhoa jonka hän meissä teki. Me kohtaamme pelon, että emme enää koskaan kykene rakastamman tai luottamaan - ja me suremme tämän menetyksen. Yhdellä iskulla me kadotimme jonkun johon me luotimme ja jota rakastimme, me kadotimme luottavan ja rakastavan itsemme, ja me kadotimme sen luottamuksen ja rakkauden jota me tunsimme. Voiko mikään olla tämän pahempaa?"
Onpa muuten monisyinen ote Vakninilta tuo koko linkki. Erilaista lukea nyt kuin vuosia sitten. Miten paljon nämä vuodet ovatkaan tuoneet lisävalaistusta ja varmuutta ymmärrykseen... - Hmm_Tuokin
Niin oliko toi "kosteaaoli" nimmarilla kirjoitettu sun tekstiä vai jonku muun muistelijan vaiko tarkoitettu sulle, kun myös vastasit tuolle. Aina ei oo niin kuusalla, noista lyhyistä kommenteista, et onks ne tarkotettu jollekkin vaiko joku vaan laittanu oman ajatuksensa omasta tilanteestaan irrallisena keskustelusta.
Tää ny ihan sen vuoksi, et jos kyseessä on ollut vaan muutaman vuoden suhde, niin kyllä siitä ennalleen toipuu ajan kanssa jos ei liiaksi jää tapahtuneita asioita muistelemaan."ennalleen toipuu ajan kanssa jos ei liiaksi jää tapahtuneita asioita muistelemaan."
Hmm. Tuokin kai riippuu siitä MITEN niitä asioita muistelee. Onko kyse juuri siitä ymmärtämään oppimisesta, vai mistä, että miten toipuu. Ja ennenkaikkea, riippuu kai ihmisestä, että mikä se itse siellä itsen pohjimmaisena on ja mitä sieltä löytyy.
Liiaksi ja liiaksi. Tämän palstan kimpussakin on jatkuvasti joukko valittajia, joiden mielestä kaikki on liikaa.
Kuitenkin itse käymäni massiivisen muistelon ja oppimisen kombinaationa pystyn nyt nauramaan ainakin suurelle osalle siitä, mitä joskus kipeimmin itkin.
Niille joillekin mainettani uhanneille tekijöille, joita narsisti elämääni toi, en varmaan koskaan tule nauramaan. Voin vain toivoa, että ne vahingolliset asiat pysyvät siellä missä nytkin ovat ja laastuvat viimein mataliksi ja kuulumattomiksi.
- nauraapaljon
Tekonaurua.
- Niin_en
Niin en tiedä mihin nyt tarkalleen ottaen viittaat. Minä en naura nykyään kauhean paljon, mutta sen minkä nauran niin nauran ihan sydämestä ja aidosti.
Joskus voisi lukea vähän rivien välistäkin (jos osaa...). Tietenkään mikään "kostea muistelo" ei minua naurata sanan varsinaisessa mielessä... Aikuisten oikeasti suhtaudun asiaan viileän välinpitämättömästi ja torjuen, kun narsisti itsekin yrittää muisteloa tarjoilla (päästäkseen taas asiaan minun kanssanikin...). Mutta siis ajatus siitä, että vielä häntä kaipaisin asian missään merkityksessä on ihan aikuisten oikeasti täysin naurettava. Ja nauran ihan niin paljon kuin itse haluan.
Toivottavasti jokainen palstan lukija kantaa itsekukin kykyä myös torjua... kun joku yrittää väkisin lähestyä. Väkisin lähestymisestähän narsistin kanssa pohjimmillaan on kyse, kun valhein lähestyy ja huiputtaa.
Tuollaiset jotka kyttäävät, löytyisikö jostakin tekonaurua naurava ihminen, ovat minusta jotenkin arveluttavia. Kerrohan sinä nauraa paljon, mikä sinun motiivisi tuohon heittoosi tekonaurusta oikeasti on.
Netissä kyllä liikkuu joku joka käyttää paljon ja jatkuvasti nauruemojia, ja joka siis onkin tekonaurua, jonka tekonaurun tausta-ajatusten arvaileminenkin on kylmäävää... Mutta se en siis missään tapauksessa ole minä. Mahdatkohan sekoittaa? - Vai_oletko
Vai oletko mahdollisesti itse narsisti, joka ei siedä toisten iloa...
Ja kateudessasi kuvittelet, että toisten nauru on tekonaurua, että kestäisit paremmin sen totuuden, että meillä muilla on hauskaakin tässä elämässä. Niin_en kirjoitti:
Niin en tiedä mihin nyt tarkalleen ottaen viittaat. Minä en naura nykyään kauhean paljon, mutta sen minkä nauran niin nauran ihan sydämestä ja aidosti.
Joskus voisi lukea vähän rivien välistäkin (jos osaa...). Tietenkään mikään "kostea muistelo" ei minua naurata sanan varsinaisessa mielessä... Aikuisten oikeasti suhtaudun asiaan viileän välinpitämättömästi ja torjuen, kun narsisti itsekin yrittää muisteloa tarjoilla (päästäkseen taas asiaan minun kanssanikin...). Mutta siis ajatus siitä, että vielä häntä kaipaisin asian missään merkityksessä on ihan aikuisten oikeasti täysin naurettava. Ja nauran ihan niin paljon kuin itse haluan.
Toivottavasti jokainen palstan lukija kantaa itsekukin kykyä myös torjua... kun joku yrittää väkisin lähestyä. Väkisin lähestymisestähän narsistin kanssa pohjimmillaan on kyse, kun valhein lähestyy ja huiputtaa.
Tuollaiset jotka kyttäävät, löytyisikö jostakin tekonaurua naurava ihminen, ovat minusta jotenkin arveluttavia. Kerrohan sinä nauraa paljon, mikä sinun motiivisi tuohon heittoosi tekonaurusta oikeasti on.
Netissä kyllä liikkuu joku joka käyttää paljon ja jatkuvasti nauruemojia, ja joka siis onkin tekonaurua, jonka tekonaurun tausta-ajatusten arvaileminenkin on kylmäävää... Mutta se en siis missään tapauksessa ole minä. Mahdatkohan sekoittaa?"Tietenkään mikään "kostea muistelo" ei minua naurata sanan varsinaisessa mielessä... Aikuisten oikeasti suhtaudun asiaan viileän välinpitämättömästi ja torjuen, kun narsisti itsekin yrittää muisteloa tarjoilla (päästäkseen taas asiaan minun kanssanikin...)."
Niin itse ny päättelin, et toi sivusta heitetty kostea muistelo kommentti liittyi sinuun, oli joko hänelle(narsistipsykopaatillesi) tai sinulle osoitettu, johon viittasit (yrittää muisteloja tarjoilla) ja käsittääkseni kommentti kuitenkin teki sinut iloiseksi, sai sinut nauramaan.- Niin_Vas
"Tietenkään mikään "kostea muistelo" ei minua naurata sanan varsinaisessa mielessä... Aikuisten oikeasti suhtaudun asiaan viileän välinpitämättömästi ja torjuen, kun narsisti itsekin yrittää muisteloa tarjoilla (päästäkseen taas asiaan minun kanssanikin...)."
Niin itse ny päättelin, et toi sivusta heitetty kostea muistelo kommentti liittyi sinuun, oli joko hänelle(narsistipsykopaatillesi) tai sinulle osoitettu, johon viittasit (yrittää muisteloja tarjoilla) ja käsittääkseni kommentti kuitenkin teki sinut iloiseksi, sai sinut nauramaan.Niin. Vastasin siis näin:
"Joskus voisi lukea vähän rivien välistäkin (jos osaa...). Tietenkään mikään "kostea muistelo" ei minua naurata sanan varsinaisessa mielessä... Aikuisten oikeasti suhtaudun asiaan viileän välinpitämättömästi ja torjuen, kun narsisti itsekin yrittää muisteloa tarjoilla (päästäkseen taas asiaan minun kanssanikin...). Mutta siis ajatus siitä, että vielä häntä kaipaisin asian missään merkityksessä on ihan aikuisten oikeasti täysin naurettava. Ja nauran ihan niin paljon kuin itse haluan."
Kyseiset emojit kuvasivat siis tilaa jossa "että vielä kaipaisin häntä asian missään merkityksessä on ihan aikuisten oikeasti täysin naurettava."
Emojit siis tässä tapauksessa viittasivat "naurettavaan ajatukseen"....
Luulisi että jokainen aikuinen käsittää, mitä tarkoitetaan kun puhutaan että joku ajatus on naurettava...
Siltä varalta että joku ei ymmärrä tuota merkitystä, niin suomennan:
naurettava=täysin typerä - Kommentti_
" käsittääkseni kommentti kuitenkin teki sinut iloiseksi, sai sinut nauramaan. "
Kommentti ei siis tehnyt minua iloiseksi, vaan sai minut ajattelemaan, että ajatuskin on täysin typerä (naurettava). Kommentti_ kirjoitti:
" käsittääkseni kommentti kuitenkin teki sinut iloiseksi, sai sinut nauramaan. "
Kommentti ei siis tehnyt minua iloiseksi, vaan sai minut ajattelemaan, että ajatuskin on täysin typerä (naurettava).No mä oon nois emoji mitä lie jutuis vähän tyhmä, kun en itse niitä vierastan, kun välttämättä niitä voi laittaa millaisia tahansa eiväkä ne kerro kenenkään todellisesta mielentilasta. Usein noita hymynaama/naurumerkkejä näkee jopa ilkeiden kommenttien perässä.
Mutta joo, tosis ny käsitin väärin .
Oletin niiden naurunaamojen perusteella, et toi "kostea muistelo" kommentti oli sinusta hauska, sai sinut nauramaan ja olit iloinen ja tulit hyvälle tuulelle.- Emojeja
No mä oon nois emoji mitä lie jutuis vähän tyhmä, kun en itse niitä vierastan, kun välttämättä niitä voi laittaa millaisia tahansa eiväkä ne kerro kenenkään todellisesta mielentilasta. Usein noita hymynaama/naurumerkkejä näkee jopa ilkeiden kommenttien perässä.
Mutta joo, tosis ny käsitin väärin .
Oletin niiden naurunaamojen perusteella, et toi "kostea muistelo" kommentti oli sinusta hauska, sai sinut nauramaan ja olit iloinen ja tulit hyvälle tuulelle.Emojeja sinänsä voi käyttää vähän oman maun mukaan, vaikka noilla on oikeat nimetkin olemassa. Mielikuvitusolentojahan noi. Olen vain tahtonut joskus ottaa niitä käyttöön kun tämä teksti muuten vähän väritöntä... kun niitä nyt kerran on olemassa.
Miksi kukaan tulisi hyvälle tuulelle "kosteista muisteloista"? Jos ei sitten olisi kiinnostunut jatkamaan. Mutta minähän ennemmin jo ihoan koko nassea. Emojeja kirjoitti:
Emojeja sinänsä voi käyttää vähän oman maun mukaan, vaikka noilla on oikeat nimetkin olemassa. Mielikuvitusolentojahan noi. Olen vain tahtonut joskus ottaa niitä käyttöön kun tämä teksti muuten vähän väritöntä... kun niitä nyt kerran on olemassa.
Miksi kukaan tulisi hyvälle tuulelle "kosteista muisteloista"? Jos ei sitten olisi kiinnostunut jatkamaan. Mutta minähän ennemmin jo ihoan koko nassea.No pikkusen kävin vilkaisemas noita emojeja ja panin myös merkille et ekas sulla oli erilaiset naurunaamat ku jälkimmäises.
Mut tosiaan näytti olevan niin loputo suo, tuokin laji, etten viitsiny mitään naurettava emojia lähteä sen kummemmin etsimään, ku ei noi emojit ny oo mun juttu.
Mikä kertoo toki siitä, et oon huono tulkitsemaan noita.
https://emojipedia.org/
- Monisairas
Aika omituista kommentointia täällä, mm. nimim. Yhteenlaskutoimitus. Kyllä aloittaja kuvailee hyvin tyypillisen toimintamallin psykopaattiselle narsistille. Nämä tyypit ovat erittäin taitavia manipuiloimaan ja hurmaamaan yms. Mediassa pyörii paljon heidän kaltaisiaan, etenkin nyt kun kiinnitetään aivan liikaa huomiota tunteisiin. Mielestäni "metoo" on varsinkin mennyt överiksi tässä mielessä. Tuomitaan surutta ja täysin tutkimatta vaikka ollaan oikeusvaltiossa.
Lukekaapa netistä psykopaattisen narsistin piirteitä, sillä tieto on parasta puolustusta. Tunteilla, mutta aidoilla sellaisilla, on tottakai iso merkitys, mutta ne ei saisi täysin sumentaa ajattelua - sopivassa määrin etenkin uuden ihmisen tai asian epäily on täysin normaalia."Aika omituista kommentointia täällä, mm. nimim. Yhteenlaskutoimitus."
No pikkusen omituista ny sullakin, kun on niin nimimerkkiin käyvää edelleen. Mutta joo, kysymys oli, että kyynelehtiikö narsisti koskaan?
Johon pyrin vastaamaan kommentoimalla, että tuskin muiden ihmisten takia, mutta itsensä vuoksi ehkä ja varsisinkin naispuoliset saattavat saattavat käyttää kyyneliä hallitakseen/manipuloidakseen toista.
No näköjään sinä ny keskityit aloituksessa sitten muihin asioihin ja ohitit varsinaisen asian, johon aloittaja haki vastautksia.
Halusit ottaa omassa kommentissasi esiin narsistipsykopaattien taitavuuden hurmaamisen ja huijaamisen saralla. Kerrot esimerkkinä, että mediassa noita taitavia huijaajia ja hurmaajia löytyy ja sitten esität mielipiteenäsi että metoo kampanja on mennyt överiksi ja ihmisiä tuomitaan tutkimatta.
Kysynkin, ett mitenkä noi kaks asiaa liittyvät toisiinsa. Käsittääkseni taitavan manipuloijan/huijarin, ei tarvitse itkettää, kohdella huonosti, saati väkisin kähmiä ketään naisia.
Jonkin verran tuota metoo aihetta on tullut seurattua ja lähtökohtaisesti ajattelen niin, että vaikka miten pyritään siihen, että nainen olisi tasa arvoinen miehen kanssa. Niin ollaan vielä kaukana siitä.
Uskoisin, et lähes joka naisella on taustoissaan jonkinlainen meetoo kokemus
Onhan se käsittämätöntä, että jopa tuntemattomia naisia saatetaan kähmiä tuosta noin vain, käydään ohimennen tisseihin, haaroihin kiinni. Saati, että joku pomo työpaikalla katsoo oikeudekseen ahdistella naisalaisaan ja uhkailla potkuilla jos ei oo myötämielinen tai pidä "turpansa kiinni"
Vieläkin tää maailma on miesten ja nainen nähdään useinkin vaan seksuaalisena olentona, muiden naisten silmissä vaarallisena viettelijänä ja mies sitte uhripolona. Sitä naisvihaa on nykyään paljon, niin miehissä kuin naisissakin.
Noita huijari tarinoitakin on jonkin verran tullu luettua ja oon pannu merkille sellaistakin, et jos nainen on huijannut miestä niin sympatia on miehen puolella, ok, tottakai huijatun puolella ja huijarille toivotaan kaikkea pahaa.
Mutta annas olla jos huijari on ollutkin mies, niin usein käy niin, et yleisen mielipiteen mukaan nainen sai mitä ansaitsi, mitäs oli tyhmä ja "sen" puutteessa, naiselle nauretaan ja häntä pilkataan, ei sympatiaa
Tiedä sitten johtuuko toi suhtatumistapa narsistisuuden leviämisestä, että toteutuneeko se Vaknin ennustus, et narsismista tulee 2000 luvulla mailmanlaajuinen epimedia. Jotenkin ny ainakin siltä vaikuttaa, tosiaan naisvihaa on paljon ja seksikin on korvannut rakkauden.
"Narsistinen persoonallisuushäiriö (Narcissistic Personality Disorder, NPD) on tuhoisa, inhottava ja kiduttava tauti, joka ei vaikuta pelkästään narsistiin. Se saastuttaa ja muuttaa ikuisiksi ajoiksi ihmisiä jotka ovat päivittäisessä kosketuksessa narsistiin. Toisin sanoen: se on tarttuva. Väitän että narsismi on 2000-luvun mentaalinen epidemia, jota vastaan on taisteltava kaikin keinoin"
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Johdanto.html- mikämeissävikana
"Aika omituista kommentointia täällä, mm. nimim. Yhteenlaskutoimitus."
No pikkusen omituista ny sullakin, kun on niin nimimerkkiin käyvää edelleen. Mutta joo, kysymys oli, että kyynelehtiikö narsisti koskaan?
Johon pyrin vastaamaan kommentoimalla, että tuskin muiden ihmisten takia, mutta itsensä vuoksi ehkä ja varsisinkin naispuoliset saattavat saattavat käyttää kyyneliä hallitakseen/manipuloidakseen toista.
No näköjään sinä ny keskityit aloituksessa sitten muihin asioihin ja ohitit varsinaisen asian, johon aloittaja haki vastautksia.
Halusit ottaa omassa kommentissasi esiin narsistipsykopaattien taitavuuden hurmaamisen ja huijaamisen saralla. Kerrot esimerkkinä, että mediassa noita taitavia huijaajia ja hurmaajia löytyy ja sitten esität mielipiteenäsi että metoo kampanja on mennyt överiksi ja ihmisiä tuomitaan tutkimatta.
Kysynkin, ett mitenkä noi kaks asiaa liittyvät toisiinsa. Käsittääkseni taitavan manipuloijan/huijarin, ei tarvitse itkettää, kohdella huonosti, saati väkisin kähmiä ketään naisia.
Jonkin verran tuota metoo aihetta on tullut seurattua ja lähtökohtaisesti ajattelen niin, että vaikka miten pyritään siihen, että nainen olisi tasa arvoinen miehen kanssa. Niin ollaan vielä kaukana siitä.
Uskoisin, et lähes joka naisella on taustoissaan jonkinlainen meetoo kokemus
Onhan se käsittämätöntä, että jopa tuntemattomia naisia saatetaan kähmiä tuosta noin vain, käydään ohimennen tisseihin, haaroihin kiinni. Saati, että joku pomo työpaikalla katsoo oikeudekseen ahdistella naisalaisaan ja uhkailla potkuilla jos ei oo myötämielinen tai pidä "turpansa kiinni"
Vieläkin tää maailma on miesten ja nainen nähdään useinkin vaan seksuaalisena olentona, muiden naisten silmissä vaarallisena viettelijänä ja mies sitte uhripolona. Sitä naisvihaa on nykyään paljon, niin miehissä kuin naisissakin.
Noita huijari tarinoitakin on jonkin verran tullu luettua ja oon pannu merkille sellaistakin, et jos nainen on huijannut miestä niin sympatia on miehen puolella, ok, tottakai huijatun puolella ja huijarille toivotaan kaikkea pahaa.
Mutta annas olla jos huijari on ollutkin mies, niin usein käy niin, et yleisen mielipiteen mukaan nainen sai mitä ansaitsi, mitäs oli tyhmä ja "sen" puutteessa, naiselle nauretaan ja häntä pilkataan, ei sympatiaa
Tiedä sitten johtuuko toi suhtatumistapa narsistisuuden leviämisestä, että toteutuneeko se Vaknin ennustus, et narsismista tulee 2000 luvulla mailmanlaajuinen epimedia. Jotenkin ny ainakin siltä vaikuttaa, tosiaan naisvihaa on paljon ja seksikin on korvannut rakkauden.
"Narsistinen persoonallisuushäiriö (Narcissistic Personality Disorder, NPD) on tuhoisa, inhottava ja kiduttava tauti, joka ei vaikuta pelkästään narsistiin. Se saastuttaa ja muuttaa ikuisiksi ajoiksi ihmisiä jotka ovat päivittäisessä kosketuksessa narsistiin. Toisin sanoen: se on tarttuva. Väitän että narsismi on 2000-luvun mentaalinen epidemia, jota vastaan on taisteltava kaikin keinoin"
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Johdanto.htmlRehellisyyden nimissä tuollaisen meetoon rinnalle pitäisi nostaa aivan yleisesti seksuaalinen häirintä tasaveroisesti, eikä vain nyt naisia koskien. Maailma on sikälikin muuttunut, että seksiä ja pornoa tungetaan kaikista luukuista ja yhdistettynä tähän oma napa ensin-kulttuuriin, tulee outoja ylilyöntejä esiin. Erityisesti ja jostain syystä ihmiset, jotka ovat nuoruutensa eläneet sen kanssa, että seksi on salattavaa ja hävettävää, haluavat nyt näyttää maailmalle, kuinka minä itse saan nyt nauttia ja höpistä seksistisiä ihan missä tahansa ja kenen kuullen tahansa. Nauti nyt sielusi kyllyydestä saattaa sanoa jopa sen viidenkympin villityksessä olevan jälkeläinen vanhemmalleen ja kannustaa pukemaan sen kaapissa säästämänsä kesäkretongin vihdoin ylleen ja liehuhelmoin nauttimaan juurikin siitä seksistä, josta rakkaus on mystisesti kadonnut. Ei siis ihme, että pää sekoaa ja selittelyt on sen mukaisia.
Ihmettelen, että miksei meetoossa kelpaa puheen aiheeksi se, kuinka viidenkympin villityksessä erilaiset puumat iskevät kyntensä nuoriin parikymppisiin miehenalkuihin. Miksi nämä nuoret miehet eivät saa samalla tavalla julkjisuudessa jakaa kokemuksiaan siitä, kuin tuntematon itseään niin houkuttelevana pitävä nainen iskee kädet muniin kesken baari-illan, kun tunkee samaan pöytään. Käsi menee paidasta ja housuista sisään puristelemaan ties mitä yksityisomaisuutta, josta tarhantäti on aikoinaan selitänyt, ettei niin saa tehdä eli mennä toisen yksityisalueelle ilman lupaa. Mitä tuossa henkisesti vaurioittavassa tilanteessa voi tehdä muuta kuin lähteä karkuun, sillä jos alkaisi jotenkin estelemään tai jopa erehtyisi sanomaan jotakin sopimatonta itsensä tyrkyttäjälle, niin nainenhan vetää suraavan kortin esiin, että nyt mies uhkasi häntä ja tarvitaan äkkiä virkavaltaa paikalle. mikämeissävikana kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä tuollaisen meetoon rinnalle pitäisi nostaa aivan yleisesti seksuaalinen häirintä tasaveroisesti, eikä vain nyt naisia koskien. Maailma on sikälikin muuttunut, että seksiä ja pornoa tungetaan kaikista luukuista ja yhdistettynä tähän oma napa ensin-kulttuuriin, tulee outoja ylilyöntejä esiin. Erityisesti ja jostain syystä ihmiset, jotka ovat nuoruutensa eläneet sen kanssa, että seksi on salattavaa ja hävettävää, haluavat nyt näyttää maailmalle, kuinka minä itse saan nyt nauttia ja höpistä seksistisiä ihan missä tahansa ja kenen kuullen tahansa. Nauti nyt sielusi kyllyydestä saattaa sanoa jopa sen viidenkympin villityksessä olevan jälkeläinen vanhemmalleen ja kannustaa pukemaan sen kaapissa säästämänsä kesäkretongin vihdoin ylleen ja liehuhelmoin nauttimaan juurikin siitä seksistä, josta rakkaus on mystisesti kadonnut. Ei siis ihme, että pää sekoaa ja selittelyt on sen mukaisia.
Ihmettelen, että miksei meetoossa kelpaa puheen aiheeksi se, kuinka viidenkympin villityksessä erilaiset puumat iskevät kyntensä nuoriin parikymppisiin miehenalkuihin. Miksi nämä nuoret miehet eivät saa samalla tavalla julkjisuudessa jakaa kokemuksiaan siitä, kuin tuntematon itseään niin houkuttelevana pitävä nainen iskee kädet muniin kesken baari-illan, kun tunkee samaan pöytään. Käsi menee paidasta ja housuista sisään puristelemaan ties mitä yksityisomaisuutta, josta tarhantäti on aikoinaan selitänyt, ettei niin saa tehdä eli mennä toisen yksityisalueelle ilman lupaa. Mitä tuossa henkisesti vaurioittavassa tilanteessa voi tehdä muuta kuin lähteä karkuun, sillä jos alkaisi jotenkin estelemään tai jopa erehtyisi sanomaan jotakin sopimatonta itsensä tyrkyttäjälle, niin nainenhan vetää suraavan kortin esiin, että nyt mies uhkasi häntä ja tarvitaan äkkiä virkavaltaa paikalle.Niin maailma on mennyt sellaiseksi, tosiaan vanhemmat naiset matkustelevat Gambiaan ja hankkivat kumppaneikseen nuoria miehiä ja usein myös elättävät heitä ja usein myös nuoret miehet itsekin metsästävät niitä puumia.
Muistan kun aikoinaan mullakin oli treffiprofiili niin erittäin paljon tosiaan tuli tarjouksia nuorilta miehiltä ja yllättävää kyllä, oon tän narsismipalstan puitteissakin saanut seksitarjouksen joltain nuorelta mieheltäkin jos ja kun hänen linkittämäsä kuva oli aito.
Mutta joo, tasa-arvon nimissä toki ahdistelua naisten taholta kokeneet miehet voisivat hekin lähteä mukaan tuohon meetoo kampanjaan, josko se ny kaikkinaisesti vähentäisi tuota seksuaalista häirintää.
Mietin tuossa, että voisitko sinä olla se joka toisi meetoo kampanjassa esille myös tätä puolta, kun oletan että olet kokenut tuota seksuaalista häirintää viiskymppisten naisten taholta kun sen verran paatoksella asiasta puhut.
On toki varmaan myös ihmisiä, jotka saattavat pitääkin moisesta kiinnikäymisestä, kun tää maailma tuntuu olevan nykyään kovin yliseksuaalisoitunut ja etsitään jos jonkinmoista kun ns. tavallinen seksi ei enää sytytä.
Kaikkea on tarjolla, eilen luin, että on tehty jopa opas pedofiileille ja edellispäivänä luin et joku amerikkalainen? julkku piti alastomia naisia talutushihnassa ja naiset konttasivat lattialla ja tekivät seksuualisisa tekoja. Ettei ny kaukanaa olla varmaankaan entisaikojen Sodomasta ja Gomorrasta.
Mut vielä tuohon metoohin, niin muistui mieleen tääkin juttu, ettei ilm. kaikki miehetkään ole sinun laillasi ahdistuneita vaan jopa päinvastoin. Olen jopa kuullut miesten keskusteluista voisivat jopa toivoa jotain tällaista.
Josta mieleen muistui taannoin lukemani juttu, jossa tuontyyppistä miesnäkökulmaa siitä miten jotkut miehet suhtautuvat naisten ahdisteluihin.
http://www.sielunisilmin.fi/malelifestyle/esineellista-mut-miehen-nakokulmia-seksuaaliseen-ahdisteluun-ja-metoo-kampanjaan/- Sama_tott
mikämeissävikana kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä tuollaisen meetoon rinnalle pitäisi nostaa aivan yleisesti seksuaalinen häirintä tasaveroisesti, eikä vain nyt naisia koskien. Maailma on sikälikin muuttunut, että seksiä ja pornoa tungetaan kaikista luukuista ja yhdistettynä tähän oma napa ensin-kulttuuriin, tulee outoja ylilyöntejä esiin. Erityisesti ja jostain syystä ihmiset, jotka ovat nuoruutensa eläneet sen kanssa, että seksi on salattavaa ja hävettävää, haluavat nyt näyttää maailmalle, kuinka minä itse saan nyt nauttia ja höpistä seksistisiä ihan missä tahansa ja kenen kuullen tahansa. Nauti nyt sielusi kyllyydestä saattaa sanoa jopa sen viidenkympin villityksessä olevan jälkeläinen vanhemmalleen ja kannustaa pukemaan sen kaapissa säästämänsä kesäkretongin vihdoin ylleen ja liehuhelmoin nauttimaan juurikin siitä seksistä, josta rakkaus on mystisesti kadonnut. Ei siis ihme, että pää sekoaa ja selittelyt on sen mukaisia.
Ihmettelen, että miksei meetoossa kelpaa puheen aiheeksi se, kuinka viidenkympin villityksessä erilaiset puumat iskevät kyntensä nuoriin parikymppisiin miehenalkuihin. Miksi nämä nuoret miehet eivät saa samalla tavalla julkjisuudessa jakaa kokemuksiaan siitä, kuin tuntematon itseään niin houkuttelevana pitävä nainen iskee kädet muniin kesken baari-illan, kun tunkee samaan pöytään. Käsi menee paidasta ja housuista sisään puristelemaan ties mitä yksityisomaisuutta, josta tarhantäti on aikoinaan selitänyt, ettei niin saa tehdä eli mennä toisen yksityisalueelle ilman lupaa. Mitä tuossa henkisesti vaurioittavassa tilanteessa voi tehdä muuta kuin lähteä karkuun, sillä jos alkaisi jotenkin estelemään tai jopa erehtyisi sanomaan jotakin sopimatonta itsensä tyrkyttäjälle, niin nainenhan vetää suraavan kortin esiin, että nyt mies uhkasi häntä ja tarvitaan äkkiä virkavaltaa paikalle.Sama tottakai tullut varmaan jokaisen vähänkään ajattelevan ihmisen mieleen.
metoo kampanja on vain siitä hyvä, että se pysyy asiassa. Mitä hyötyä on maailmanlaajuisesta kampanjasta, jos se on pelkkää väittelyä ja myös, huom! omien tekojen peittelemisä sen alle, että syytetään sitä toista. Juuri tuostahan on kyse.
metoo on selkeä eikä se tarvitse vastaväitteitä. Perästä tulee varmaan sitten joku toinen taas. Tämä nyt naisten koskemattomuuden puolesta, joku muu jotain muuta.
Tuo on kyllä ajattelemisen arvoista, että kun nimiä julkaistaan... Mutta jos tapaus on täysin ilmeinen, nimen mainitsija varmaan seisoo asiansa takana. Noissa nyt paljon väkeä kertomassa samaa, vaikka jotkut ovatkin vetäytyneet. Jos joku kuuluisa ihminen ajaa humalassa jonkun kuoliaaksi, niin kyllä siitä kirjoitetaan vaikkei asia oikeudessa vielä olisi ollutkaan. Samaa moodia nämä jutut noudattaa. Ei niissä ihan tuntemattoista julkisuudessa nimillä puhuta. - Tiedoksi_tuoll
mikämeissävikana kirjoitti:
Ihmettelen, että miksei meetoossa kelpaa puheen aiheeksi se, kuinka viidenkympin villityksessä erilaiset puumat iskevät kyntensä nuoriin parikymppisiin miehenalkuihin. Miksi nämä nuoret miehet eivät saa samalla tavalla julkjisuudessa jakaa kokemuksiaan siitä, kuin tuntematon itseään niin houkuttelevana pitävä nainen iskee kädet muniin kesken baari-illan, kun tunkee samaan pöytään. Käsi menee paidasta ja housuista sisään puristelemaan ties mitä yksityisomaisuutta, josta tarhantäti on aikoinaan selitänyt, ettei niin saa tehdä eli mennä toisen yksityisalueelle ilman lupaa. Mitä tuossa henkisesti vaurioittavassa tilanteessa voi tehdä muuta kuin lähteä karkuun, sillä jos alkaisi jotenkin estelemään tai jopa erehtyisi sanomaan jotakin sopimatonta itsensä tyrkyttäjälle, niin nainenhan vetää suraavan kortin esiin, että nyt mies uhkasi häntä ja tarvitaan äkkiä virkavaltaa paikalle."Käsi menee paidasta ja housuista sisään puristelemaan ties mitä yksityisomaisuutta, josta tarhantäti on aikoinaan selitänyt, ettei niin saa tehdä eli mennä toisen yksityisalueelle ilman lupaa. "
Tiedoksi, tuollaisesta selviytyy vetäytymällä tilanteesta. Niinkuin itsekin toteat, RAVINTOLASSA voi lähteäkin karkuun. Itse naisena karannut lukuisia kertoja. Sellaista tillbehöriä en ole edes vaivautunut ajattelemaan... sitä on niin paljon minulle naisena kertynyt. Tietenkin väistän ja tarvittaessa poistun paikalta. Se on ulkoelämässä ihan normaalia menoa kun ahdistellaan... Näin ainakin naisena koen.
Kyse nyt enemmän metoossa tilanteesta, joka vallitsee esim. työelämässä, jolloin kaikki tuollainen onkin jo pahempi juttu.
Kyllä maailma tarvitsee ryhtiliikkeitä. Eikö metoo nyt ole yksi sellainen? Yksi kaikkien muiden joukossa. Ongelma on luultavasti mittavampi kuin miehet yleensä edes tajuavat.
Tiedoksi: itse en pidä kovin aktiivisista naisista, jotka jahtaavat miehiä. Minusta miehet edelleen voisivat olla aloitteellisempia. Tuolloin miesten kontolle vain sitten jää se itsekuri enemmän.... - Ootko_
Niin maailma on mennyt sellaiseksi, tosiaan vanhemmat naiset matkustelevat Gambiaan ja hankkivat kumppaneikseen nuoria miehiä ja usein myös elättävät heitä ja usein myös nuoret miehet itsekin metsästävät niitä puumia.
Muistan kun aikoinaan mullakin oli treffiprofiili niin erittäin paljon tosiaan tuli tarjouksia nuorilta miehiltä ja yllättävää kyllä, oon tän narsismipalstan puitteissakin saanut seksitarjouksen joltain nuorelta mieheltäkin jos ja kun hänen linkittämäsä kuva oli aito.
Mutta joo, tasa-arvon nimissä toki ahdistelua naisten taholta kokeneet miehet voisivat hekin lähteä mukaan tuohon meetoo kampanjaan, josko se ny kaikkinaisesti vähentäisi tuota seksuaalista häirintää.
Mietin tuossa, että voisitko sinä olla se joka toisi meetoo kampanjassa esille myös tätä puolta, kun oletan että olet kokenut tuota seksuaalista häirintää viiskymppisten naisten taholta kun sen verran paatoksella asiasta puhut.
On toki varmaan myös ihmisiä, jotka saattavat pitääkin moisesta kiinnikäymisestä, kun tää maailma tuntuu olevan nykyään kovin yliseksuaalisoitunut ja etsitään jos jonkinmoista kun ns. tavallinen seksi ei enää sytytä.
Kaikkea on tarjolla, eilen luin, että on tehty jopa opas pedofiileille ja edellispäivänä luin et joku amerikkalainen? julkku piti alastomia naisia talutushihnassa ja naiset konttasivat lattialla ja tekivät seksuualisisa tekoja. Ettei ny kaukanaa olla varmaankaan entisaikojen Sodomasta ja Gomorrasta.
Mut vielä tuohon metoohin, niin muistui mieleen tääkin juttu, ettei ilm. kaikki miehetkään ole sinun laillasi ahdistuneita vaan jopa päinvastoin. Olen jopa kuullut miesten keskusteluista voisivat jopa toivoa jotain tällaista.
Josta mieleen muistui taannoin lukemani juttu, jossa tuontyyppistä miesnäkökulmaa siitä miten jotkut miehet suhtautuvat naisten ahdisteluihin.
http://www.sielunisilmin.fi/malelifestyle/esineellista-mut-miehen-nakokulmia-seksuaaliseen-ahdisteluun-ja-metoo-kampanjaan/"on tehty jopa opas pedofiileille ja edellispäivänä luin et joku amerikkalainen? julkku piti alastomia naisia talutushihnassa ja naiset konttasivat lattialla ja tekivät seksuualisisa tekoja."
Ootko nyt varma, että kyseessä oli opas pedofiileille? Jos ne naiset olivat aikuisia kuitenkin... - Olenpa
Niin maailma on mennyt sellaiseksi, tosiaan vanhemmat naiset matkustelevat Gambiaan ja hankkivat kumppaneikseen nuoria miehiä ja usein myös elättävät heitä ja usein myös nuoret miehet itsekin metsästävät niitä puumia.
http://www.sielunisilmin.fi/malelifestyle/esineellista-mut-miehen-nakokulmia-seksuaaliseen-ahdisteluun-ja-metoo-kampanjaan/"Mut vielä tuohon metoohin, niin muistui mieleen tääkin juttu, ettei ilm. kaikki miehetkään ole sinun laillasi ahdistuneita vaan jopa päinvastoin. Olen jopa kuullut miesten keskusteluista voisivat jopa toivoa jotain tällaista. "
Olenpa taas kriittinen.
Mutta minusta sinulla olisi ehkä vielä tehtävää oman mielesi puhdistuksessa. Eiköhän noita toiveita väitetä olevan naisillakin, ties minkälaisia. Ja mitä enemmän halutaan heittää lokaa keskusteluun (esim. metoo) sitä sekavammaksi se halutaan tehdä.
Minusta et ymmärrä nyt jutun juonta. Asia on saatava selkeäksi ja näkyväksi. Asia on ymmärrettävä selkeästi. Kaikki keskustelut saa sekaisin, vaikka asia on yksinkertainen. Mitkään kamapanjat eivät tuota tulosta, jos ne sotketaan... tehdään tyhjiksi... mitätöidään vastaväittein...
On selvää, että seksuaalinen sorto on lähes aina kohdistunut naisiin. Maailmanhistoria on täynnä dokumenttia aiheesta.
Kuriositeetteja löytyy aina, mutta ne eivät saa viedä pohjaa asioilta, siltä mikä on oikein ja mikä väärin. - Vähän_kuin
Vähän kuin feminismi kaipaisi joukkoonsa asiat tyhjäksi tekevää vastavoimaa... Vaikka kyse on alistuksen lopettamisesta ja siihen kohdistettavista vaateista.
Olenpa kuullut jonkun asiantuntijankin joskus kommentoineen, että aina kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, joukosta nousee joku mies ylös ja alkaa puhumaan miehiin kohdistuvasta väkivallasta... että keskustelu vesittyisi, menettäisi merkityksensä, loppuisi kokonaan... Noinhan siinä käy. Ongelmat jää ja naiset pysyvät alistettuina. Monet naiset lähteneet puhumaan miesten pussiin noissa kaikissa asioissa aina, kautta historian.
Kun kysehän on vaatimuksesta lopettaa naisiin kohdistuva väkivalta. Siis naisiin kohdistuva väkivalta.
'
Puhutaan sitten miehiin kohdistuvasta väkivallasta toiste, samoin lapsiin kohdistuvasta väkivallasta ja eläimiin kohdistuvasta väkivallasta, sekä puuston raiskauksesta... -jossain muualla.
Väkivalta on yleinen ongelma ja monin tavoin yhteen kietoutunut. Naisiin kohdistuva väkivalta saattaa synnyttää sitä muuta väkivaltaa ja kun naisiin kohdistunutta väkivaltaa saadaan vähennettyä, se muukin väkivalta voi sitten vähetä... Ootko_ kirjoitti:
"on tehty jopa opas pedofiileille ja edellispäivänä luin et joku amerikkalainen? julkku piti alastomia naisia talutushihnassa ja naiset konttasivat lattialla ja tekivät seksuualisisa tekoja."
Ootko nyt varma, että kyseessä oli opas pedofiileille? Jos ne naiset olivat aikuisia kuitenkin...Niin, luin molemmat jutut noista iltapäivälehdistä eilen kun tulee niitä netistä selattua.
Olivat esimerkkejä tästä ajasta, siitä että nykyään seksuaalisuuden saralla kakki tuntuu olevan sallittua, ei ny ollu sen kummemmin kyse naiset vs. miehet asetelmasta.
En tiedä onko olemassa naispuolisia pedofiileja ja jos kähminnän kohteeksi joutuneet naiset ovat aikuisia niin ei ole kyse pedofiliasta.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201804022200850836_ul.shtml
Mitä tulee muuten tuohon meetoohin ja naisten kähmintään, niin kuten jo mainitsinkin niin uskon että lähestulkoon joka naisella on henk. koht kokemusta tuosta.
Itsellänikin on, mm. kokemus et yhtäkkiä vaan joku tuntematon ihan itseni ikäluokkaa oleva mies on takaapäin kouraissut haaroista. Puhumattakaan sit joistakin puolitutuista jotka luullu, et olisin kovin puutteessa ja pyrkivät kiellosta huolimatta lähentelemään.
Miltäkö se sitten tuntuu, sanoisinko että inhottavalta. Yleensäkin ihmisillä on joku koskemattomuuden raja, että harva varmaan hyväksyy jos täysin tuntematon ihminen tulee iholle, saati intiimialueelle.
Mutta joo, nääkin toki hieman tilanneriippuvaisia, joskus menee huumorin piikkiin ja joskus tosiaan inhottaa, kai se riippuu siitäkin miten asian esittää, millaista kieltä käyttää yms.
https://yle.fi/uutiset/3-5458750
Mut pedofilia sit taas on mun mielestä sellanen juttu, etten siitä lähtis minkänlaista vitsiä/hauskuutta vääntämään- Siksipä
Niin, luin molemmat jutut noista iltapäivälehdistä eilen kun tulee niitä netistä selattua.
Olivat esimerkkejä tästä ajasta, siitä että nykyään seksuaalisuuden saralla kakki tuntuu olevan sallittua, ei ny ollu sen kummemmin kyse naiset vs. miehet asetelmasta.
En tiedä onko olemassa naispuolisia pedofiileja ja jos kähminnän kohteeksi joutuneet naiset ovat aikuisia niin ei ole kyse pedofiliasta.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201804022200850836_ul.shtml
Mitä tulee muuten tuohon meetoohin ja naisten kähmintään, niin kuten jo mainitsinkin niin uskon että lähestulkoon joka naisella on henk. koht kokemusta tuosta.
Itsellänikin on, mm. kokemus et yhtäkkiä vaan joku tuntematon ihan itseni ikäluokkaa oleva mies on takaapäin kouraissut haaroista. Puhumattakaan sit joistakin puolitutuista jotka luullu, et olisin kovin puutteessa ja pyrkivät kiellosta huolimatta lähentelemään.
Miltäkö se sitten tuntuu, sanoisinko että inhottavalta. Yleensäkin ihmisillä on joku koskemattomuuden raja, että harva varmaan hyväksyy jos täysin tuntematon ihminen tulee iholle, saati intiimialueelle.
Mutta joo, nääkin toki hieman tilanneriippuvaisia, joskus menee huumorin piikkiin ja joskus tosiaan inhottaa, kai se riippuu siitäkin miten asian esittää, millaista kieltä käyttää yms.
https://yle.fi/uutiset/3-5458750
Mut pedofilia sit taas on mun mielestä sellanen juttu, etten siitä lähtis minkänlaista vitsiä/hauskuutta vääntämään"Mut pedofilia sit taas on mun mielestä sellanen juttu, etten siitä lähtis minkänlaista vitsiä/hauskuutta vääntämään"
Siksipä juuri kysyin, että oletko aivan varma että opas oli sellainen... Jos ohjelman naiset olivat aikuisia... Kun pedofilia on kuitenkin raskas rikos ja aivan varmasti oppaatkin ovat rikollisia...
Että hikan nyt ihmetyttää. Kun oli ikäänkuin samassa ohjelmassa (ilmeisesti?) ei-rikollista aikuisjuttuja ja sitten samaan hengenvetoon sellainen raskaasti rikollinen... - Asia_vis
Asia vispaantuu kunnolla.
Eli siinä, että yritetään poistaa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, ei ole tarkoitus hyökätä miehiä vastaan... Vaan on yritys poistaa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa...
Mutta miksi tuollainen tahdotaan usein käsittää väärin? "Puhutaan sitten miehiin kohdistuvasta väkivallasta toiste, samoin lapsiin kohdistuvasta väkivallasta ja eläimiin kohdistuvasta väkivallasta, sekä puuston raiskauksesta... -jossain muualla."
Eiköhän ny tää suomi24 narsismipalsta oo just se "jossain muualla" puhumisen paikka ja jos oikeasti haluaa ottaa kantaa ja tehdä asioiden hyväksi jotain, niin se tapahtuu sitte muilla noihin asioihin liittyvillä foorumeilla, kuin täällä narsismipalstalla.
Tää meetoo kampanjahan on lähtöisin Yhdysvalloista ja levinnyt maailmanlaajuiseksi, että merkittävä näyttö sinällään somen voimasta ja kyllähän sillä tosiaan on keskustelua ja asioihin puuttumistakin saatu aikaan
Hyvä niin, mut en paheksu jos miehetkin kertovat väkivalta ja seksuaalisista ahdistelukokemuksistaan jos ja kun heillä sellaisia on.
Mut täälllä kertominen ny ei paljon asioita etenpäin vie vaan tää täällä on vaan alusta keskusteluille joissa jokainen voi esittää mielipiteensä ja oman kokemuksensa /näkökulmansa kulloiseenkin aiheeseen liittyen.
Ei täällä oikein voi määrätä mitä kukakin kijoittaa on mun pontti ny tähän kohtaan. Vaikka nisten ja lasten puolesta puhuja olenkin, niin tiedostan kyllä, etteivät kaikki naiset niitä enkeleitä ole, että on myös lupa puhua esim. siitä että nykyään enevissä määrin myös naiset ovat henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisia niin lapsiaan kuin miehiä kohtaan.Siksipä kirjoitti:
"Mut pedofilia sit taas on mun mielestä sellanen juttu, etten siitä lähtis minkänlaista vitsiä/hauskuutta vääntämään"
Siksipä juuri kysyin, että oletko aivan varma että opas oli sellainen... Jos ohjelman naiset olivat aikuisia... Kun pedofilia on kuitenkin raskas rikos ja aivan varmasti oppaatkin ovat rikollisia...
Että hikan nyt ihmetyttää. Kun oli ikäänkuin samassa ohjelmassa (ilmeisesti?) ei-rikollista aikuisjuttuja ja sitten samaan hengenvetoon sellainen raskaasti rikollinen..."Että hikan nyt ihmetyttää. Kun oli ikäänkuin samassa ohjelmassa (ilmeisesti?) ei-rikollista aikuisjuttuja ja sitten samaan hengenvetoon sellainen raskaasti rikollinen..."
Täh, et taida kovin tarkaan lukea kommenttejani , kun mielestäni kyllä kerroin lukeneeni noista iltapäivälehdistä, toiseen laiton jo linkinkin, jossa puhuttiin tuosta pedofilia oppaasta.
Toinenkin juttu "alasti konttaavista naisista"löytyy varmaan iltalehden sivuilta, mut sitä en ny viitsi kaivaa. Mutt kyseessä ny kaksi erilaista esimerkkiä siitä millaiseksi tää maailma on mennyt.
Että hillittes ny sitä vispaamistas, äläkä sotke kaikkea saman soppaan.- Onko_ved
"Puhutaan sitten miehiin kohdistuvasta väkivallasta toiste, samoin lapsiin kohdistuvasta väkivallasta ja eläimiin kohdistuvasta väkivallasta, sekä puuston raiskauksesta... -jossain muualla."
Eiköhän ny tää suomi24 narsismipalsta oo just se "jossain muualla" puhumisen paikka ja jos oikeasti haluaa ottaa kantaa ja tehdä asioiden hyväksi jotain, niin se tapahtuu sitte muilla noihin asioihin liittyvillä foorumeilla, kuin täällä narsismipalstalla.
Tää meetoo kampanjahan on lähtöisin Yhdysvalloista ja levinnyt maailmanlaajuiseksi, että merkittävä näyttö sinällään somen voimasta ja kyllähän sillä tosiaan on keskustelua ja asioihin puuttumistakin saatu aikaan
Hyvä niin, mut en paheksu jos miehetkin kertovat väkivalta ja seksuaalisista ahdistelukokemuksistaan jos ja kun heillä sellaisia on.
Mut täälllä kertominen ny ei paljon asioita etenpäin vie vaan tää täällä on vaan alusta keskusteluille joissa jokainen voi esittää mielipiteensä ja oman kokemuksensa /näkökulmansa kulloiseenkin aiheeseen liittyen.
Ei täällä oikein voi määrätä mitä kukakin kijoittaa on mun pontti ny tähän kohtaan. Vaikka nisten ja lasten puolesta puhuja olenkin, niin tiedostan kyllä, etteivät kaikki naiset niitä enkeleitä ole, että on myös lupa puhua esim. siitä että nykyään enevissä määrin myös naiset ovat henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisia niin lapsiaan kuin miehiä kohtaan."Hyvä niin, mut en paheksu jos miehetkin kertovat väkivalta ja seksuaalisista ahdistelukokemuksistaan jos ja kun heillä sellaisia on."
Onko vedettävä samaan hengenvetoon asiat, aina, ihan aina, koskaan ei voi puhua vain naisiin kohdistuvasta väkivallasta, ehkä ei ollenkaan, ettei samaan hengenvetoon puhuttaisi myös miehiin kohdistuvasta väkivallasta, ihan aina, ei ikinä muuten, täällä suomi24 palstallakin, ihan aina.
"eilen luin, että on tehty jopa opas pedofiileille ja edellispäivänä luin et joku amerikkalainen? julkku piti alastomia naisia talutushihnassa ja naiset konttasivat lattialla ja tekivät seksuualisisa tekoja."
Nuo minusta nyt vain ihan eritason asioita... En ymmärrä yhteyttä. Että oliko tuo lapsijuttu jokin rikoslöydös vai mikä?
Jälkimmäinen nyt jotain aikuishowta, mikä ei tietenkään tarkoita, etteikö tuossaki saattaisi olla kovan tason ongelmia taustalla, vaikka esitetäänkin sallittavana.... - Juuri_noin
"Että hikan nyt ihmetyttää. Kun oli ikäänkuin samassa ohjelmassa (ilmeisesti?) ei-rikollista aikuisjuttuja ja sitten samaan hengenvetoon sellainen raskaasti rikollinen..."
Täh, et taida kovin tarkaan lukea kommenttejani , kun mielestäni kyllä kerroin lukeneeni noista iltapäivälehdistä, toiseen laiton jo linkinkin, jossa puhuttiin tuosta pedofilia oppaasta.
Toinenkin juttu "alasti konttaavista naisista"löytyy varmaan iltalehden sivuilta, mut sitä en ny viitsi kaivaa. Mutt kyseessä ny kaksi erilaista esimerkkiä siitä millaiseksi tää maailma on mennyt.
Että hillittes ny sitä vispaamistas, äläkä sotke kaikkea saman soppaan."Hollanti yrittää löytää keinoja kieltää netissä kiertävän tuhatsivuisen pedofiilioppaan"
Juuri noin, ihan oma juttunsa rikollisuudesta...
Kun taas moiset aikuiviihdepaikat eivät rikollisia sinänsä ole, jos niiden toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen. Paheksua tietenkin voi. Juuri_noin kirjoitti:
"Hollanti yrittää löytää keinoja kieltää netissä kiertävän tuhatsivuisen pedofiilioppaan"
Juuri noin, ihan oma juttunsa rikollisuudesta...
Kun taas moiset aikuiviihdepaikat eivät rikollisia sinänsä ole, jos niiden toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen. Paheksua tietenkin voi."koskaan ei voi puhua vain naisiin kohdistuvasta väkivallasta, ehkä ei ollenkaan, ettei samaan hengenvetoon puhuttaisi myös miehiin kohdistuvasta väkivallasta"
No ensinnäkin ny toi "mikämeissävikana" ny halusi tuoda keskusteluun tuon näkemyksensä, että myös nuoret miehet joutuvat kokemaan seksuaalista ahdistelua erityisesti viiskymppisten naisten taholta, ettei kai tuotakaan voi sitten voi keskusteluissa ihan sivuuttaa, kun tällä palstalla ny voi puhua mistä tahansa, jossain toisaalla sit blokattaisiin pois aiheeseen kulumattomana.
Sitten toin ny esiin noi kaks tapausta, ihan vaan yleisesti miten kummalliseksi tää maailma on näidenkin asioiden suhteen mennyt, ikäänkuin kaikki olis hyväksyttävää ja sallittua.
Tosiaankaan toi oppaan julkaiseminen ei ny nykylainsäädösten mukaan ole rikollista. Et ilmeisesti aksanut lukeaihan loppuun asti. Pointtihan ny näissä jutuissa onkin juurkin se , että nykyään kaikesta sairastakin/epänormaalistakin/ei hyväksyttävästä pyritään tekemään normaalia, kaikki on sallittua.
Molemmat esimerkit ovat poimittuja iltapäivälehden uutisvirrasta, eikä kyse ole mistään aikuisviihdesivuista, eikä kyseessä mikään seksi showkaan vaan ovat ihan elävästä elämästä, osa nyky todellisuutta.
Tosiaan jonkun tyypin ny tiedetään kohtelevan naisiaan noin, joka ny mun mielestä kullostaa naisen halventamiselta ja naisen arvon alentamiselta. En tiedä, oliko vapaaehtoista vaiko ei, mut kertoo omaa karua kieltään naisen asemasta ja kohtelusta.- Se_että
"koskaan ei voi puhua vain naisiin kohdistuvasta väkivallasta, ehkä ei ollenkaan, ettei samaan hengenvetoon puhuttaisi myös miehiin kohdistuvasta väkivallasta"
No ensinnäkin ny toi "mikämeissävikana" ny halusi tuoda keskusteluun tuon näkemyksensä, että myös nuoret miehet joutuvat kokemaan seksuaalista ahdistelua erityisesti viiskymppisten naisten taholta, ettei kai tuotakaan voi sitten voi keskusteluissa ihan sivuuttaa, kun tällä palstalla ny voi puhua mistä tahansa, jossain toisaalla sit blokattaisiin pois aiheeseen kulumattomana.
Sitten toin ny esiin noi kaks tapausta, ihan vaan yleisesti miten kummalliseksi tää maailma on näidenkin asioiden suhteen mennyt, ikäänkuin kaikki olis hyväksyttävää ja sallittua.
Tosiaankaan toi oppaan julkaiseminen ei ny nykylainsäädösten mukaan ole rikollista. Et ilmeisesti aksanut lukeaihan loppuun asti. Pointtihan ny näissä jutuissa onkin juurkin se , että nykyään kaikesta sairastakin/epänormaalistakin/ei hyväksyttävästä pyritään tekemään normaalia, kaikki on sallittua.
Molemmat esimerkit ovat poimittuja iltapäivälehden uutisvirrasta, eikä kyse ole mistään aikuisviihdesivuista, eikä kyseessä mikään seksi showkaan vaan ovat ihan elävästä elämästä, osa nyky todellisuutta.
Tosiaan jonkun tyypin ny tiedetään kohtelevan naisiaan noin, joka ny mun mielestä kullostaa naisen halventamiselta ja naisen arvon alentamiselta. En tiedä, oliko vapaaehtoista vaiko ei, mut kertoo omaa karua kieltään naisen asemasta ja kohtelusta."Alankomaiden oikeusministeri Ferdinand Grappenhaus on kuitenkin luvannut etsiä keinot, jolla pedofiliateoksen hallussapito ja jakaminen voidaan kieltää. Hänen mukaansa vastaavat teokset kiellettiin kolme vuotta sitten Britanniassa. Tällöin kiellon perusteena oli lasten suojeleminen.
Amsterdamin vapaan yliopiston rikospsykiatrian professori Jan Hendriksin mukaan teos on erittäin vaarallinen."
Se että jotain julkaisua ei voida kieltää heti samantein koska se rikkoisi sananvapauslakia, on kuitenki tässä yhteydessä tajuttu porsaanreiäksi, jota rikollinen aines käyttääkin kerkeästi hyväkseen. Julkaisut on kuitenkin laitettu netin salattuun verkostoon kiinnijäämisen välttämiseksi...
Onneksi poiittiset tahot ovat tajunneet heti kun ovat saaneet asian tietoonsa, että rikos on myös sellaiseksi todistettava ja jotain lakia on justeerattava moisen rikostelun ehkäisemiseksi ja kieltämiseksi.
Se että ei löydykään lakia, ei voi tehdä karmeista rikoksista, joita ei ole osattu ennakoida, laillisia... Varmasti siellä toimitaan nyt nopeasti, kun asia on tiedossa. - Kuin
"Hänen mukaansa vastaavat teokset kiellettiin kolme vuotta sitten Britanniassa. Tällöin kiellon perusteena oli lasten suojeleminen."
Kuin myös kiellolle varmaan Hollannissakin löytyy perusteet, kun oikeusoppineet asiaan tarttuvat. - Niin_niin_
"koskaan ei voi puhua vain naisiin kohdistuvasta väkivallasta, ehkä ei ollenkaan, ettei samaan hengenvetoon puhuttaisi myös miehiin kohdistuvasta väkivallasta"
Tosiaan jonkun tyypin ny tiedetään kohtelevan naisiaan noin, joka ny mun mielestä kullostaa naisen halventamiselta ja naisen arvon alentamiselta. En tiedä, oliko vapaaehtoista vaiko ei, mut kertoo omaa karua kieltään naisen asemasta ja kohtelusta."No ensinnäkin ny toi "mikämeissävikana" ny halusi tuoda keskusteluun tuon näkemyksensä, että myös nuoret miehet joutuvat kokemaan seksuaalista ahdistelua erityisesti viiskymppisten naisten taholta, "
Niin niin. Kuten jo asiaa kuitattiinkin. Että aina esiin nousee joku joka ottaa esiin naisten miehiin kohdistaman väkivallan. Itse en ole koskaan kuullut tuollaisesta.
En kuitenkaan tällaisellakaan palstalla lähtisi komppaamaan ihan kaikkea. Lieko edes totta. - En_löydä
"Että hikan nyt ihmetyttää. Kun oli ikäänkuin samassa ohjelmassa (ilmeisesti?) ei-rikollista aikuisjuttuja ja sitten samaan hengenvetoon sellainen raskaasti rikollinen..."
Että hillittes ny sitä vispaamistas, äläkä sotke kaikkea saman soppaan.En löydä juttua noista naisista...
http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/seksi/kiehtooko-sm-vaatii-kiinnostusta-kipuun
http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/2010082912260784_ss.shtml
Sensijaan sadomasokismi ei suinkaan ole ainakaan minulle mitenkään uusi asia... Vaikka en itse harrasta suoranaisesti, niin tietoa lajista on ollut tarjolla sekä TVssä että lehdissä... Myös löytyy ihan kirjallisuutta.
Jotkut naiset sekä myös miehet nauttivat alistamisesta... Kyse ei väkivallasta silloin kun asia on sovittu ja toteutetaan hallitusti. Niin_niin_ kirjoitti:
"No ensinnäkin ny toi "mikämeissävikana" ny halusi tuoda keskusteluun tuon näkemyksensä, että myös nuoret miehet joutuvat kokemaan seksuaalista ahdistelua erityisesti viiskymppisten naisten taholta, "
Niin niin. Kuten jo asiaa kuitattiinkin. Että aina esiin nousee joku joka ottaa esiin naisten miehiin kohdistaman väkivallan. Itse en ole koskaan kuullut tuollaisesta.
En kuitenkaan tällaisellakaan palstalla lähtisi komppaamaan ihan kaikkea. Lieko edes totta.No minunkin mielestäni ny tuo asia on useimmiten toisinpäin , että nuoret miehet niitä puumia metsästää, kun otaksuvat saavansa jotain ekstraa. Toki varmaan jotkut aikuiset naisetkin haaveilevat nuorista miehistä kun niillä ne kyvyt sitte paremmat kuin ns. ikämiehillä.
Mutta tuolla ko. ihmisellä ny oli tuo kokemus, eikä kenenkään kokemuksia ny ole syytä kiistää, saati mitätöidä, vaikka hieman tarkoitushakuiselta tuo hänen kommenttinsa toki vaikutti, että tuli ainakin selväksi ettei hän pidä viisikymppisistä naisista.
Mitä tulee tuohon esimerkkiini alastomista hihnassa konttaavista naisista, niin äkkiseltään en ny minäkään enää tuota uutista löytänyt vaikka just tällä viikolla luin ja siinä sen tyypin kuvakin oli, jonka väitettiin kohtelevan naisiaa sillä tavalla.
Mutta kyse ei ollut mun käsittääkseni mistään yhteisestä sovitusta jutusta vaan se "julkkismies" mikä ny sitte olikaan, kohteli naisiaan naisten kertoman mukaan sillä tavalla. Sitä tarina ei kertonut, miksi naiset alistuivat sellaiseen vai oliko kyse noista s/m jutuista
Mutta oli ny vaan esimerkki, että mitä kaikkea sitä nykyään onkaan. Nuo asiat on ny tuotu päivänvaloon, kaiken kansan nähtäväksi, että tiedä sitte mitä kaikkea siellä muiden katseiden ulottumattomissa tehdään, enkä välttämättä halua edes kaikkea tietääkkään.
Mistä tullaan taas siihen, että nykyään monista aikaisemmin epänormaaleista, ei hyväksyttävistä asioista yritetään normaaleja ja salonkikelpoisia.
Sama ilmiö on havaittavissa huumeisiin liittyen, nekin alkavat arkipäiväistymään tyyliin "kaikkihan" niitä käyttää.
No kukin tyylilläään elää, mut mulle seksi on enemmänkin yksityisasia, pelkästään heidän välisensä asia , jotka sitä keskenään harrastavat että joissain asioissa taidan olla perin konservatiivinen- voioksennus
No minunkin mielestäni ny tuo asia on useimmiten toisinpäin , että nuoret miehet niitä puumia metsästää, kun otaksuvat saavansa jotain ekstraa. Toki varmaan jotkut aikuiset naisetkin haaveilevat nuorista miehistä kun niillä ne kyvyt sitte paremmat kuin ns. ikämiehillä.
Mutta tuolla ko. ihmisellä ny oli tuo kokemus, eikä kenenkään kokemuksia ny ole syytä kiistää, saati mitätöidä, vaikka hieman tarkoitushakuiselta tuo hänen kommenttinsa toki vaikutti, että tuli ainakin selväksi ettei hän pidä viisikymppisistä naisista.
Mitä tulee tuohon esimerkkiini alastomista hihnassa konttaavista naisista, niin äkkiseltään en ny minäkään enää tuota uutista löytänyt vaikka just tällä viikolla luin ja siinä sen tyypin kuvakin oli, jonka väitettiin kohtelevan naisiaa sillä tavalla.
Mutta kyse ei ollut mun käsittääkseni mistään yhteisestä sovitusta jutusta vaan se "julkkismies" mikä ny sitte olikaan, kohteli naisiaan naisten kertoman mukaan sillä tavalla. Sitä tarina ei kertonut, miksi naiset alistuivat sellaiseen vai oliko kyse noista s/m jutuista
Mutta oli ny vaan esimerkki, että mitä kaikkea sitä nykyään onkaan. Nuo asiat on ny tuotu päivänvaloon, kaiken kansan nähtäväksi, että tiedä sitte mitä kaikkea siellä muiden katseiden ulottumattomissa tehdään, enkä välttämättä halua edes kaikkea tietääkkään.
Mistä tullaan taas siihen, että nykyään monista aikaisemmin epänormaaleista, ei hyväksyttävistä asioista yritetään normaaleja ja salonkikelpoisia.
Sama ilmiö on havaittavissa huumeisiin liittyen, nekin alkavat arkipäiväistymään tyyliin "kaikkihan" niitä käyttää.
No kukin tyylilläään elää, mut mulle seksi on enemmänkin yksityisasia, pelkästään heidän välisensä asia , jotka sitä keskenään harrastavat että joissain asioissa taidan olla perin konservatiivinenNo voi jumaliste, että tulin ylipäänsä mitään kommentoineeksi. Siis mikä soppa, mutta on kai ihan väärin kuunnella viiskymppisenä äitinä kakskymppisten poikiensa kokemuksia näistä ihanista naisista ja sen myöten ihmettelyä tästä showsta, jota tässä yhteiskunnassa käydään.
- Soppa_kuin
voioksennus kirjoitti:
No voi jumaliste, että tulin ylipäänsä mitään kommentoineeksi. Siis mikä soppa, mutta on kai ihan väärin kuunnella viiskymppisenä äitinä kakskymppisten poikiensa kokemuksia näistä ihanista naisista ja sen myöten ihmettelyä tästä showsta, jota tässä yhteiskunnassa käydään.
Soppa kuin soppa. Mutta kokemuksesta voisin sanoa, että ei kannata ottaa hekilökohtaisesti... Eihän me tiedetä sinusta mitään, ei edes sukupuoltasi...
Hämmentäisikö vielä vähän ja epäilisi, että sopankeitto on aloitettu jonkun trollin toimesta, joka heittää kattilaan jonkun asian mihin arvelee tartuttavan. Sitten lopuksi (ei ensimmäinen kerta) ilmoittaa olevansa se viisikymppinen nainen, perheenemäntä... Mikä lie selitys sekään, että kuka on ja minkä ikäinen. Miten se muuttaa asiaa? voioksennus kirjoitti:
No voi jumaliste, että tulin ylipäänsä mitään kommentoineeksi. Siis mikä soppa, mutta on kai ihan väärin kuunnella viiskymppisenä äitinä kakskymppisten poikiensa kokemuksia näistä ihanista naisista ja sen myöten ihmettelyä tästä showsta, jota tässä yhteiskunnassa käydään.
"Siis mikä soppa, mutta on kai ihan väärin kuunnella viiskymppisenä äitinä kakskymppisten poikiensa kokemuksia näistä ihanista naisista"
Niih, parikymppiset nuoret miehet ovat kertoneet äidille henkilökohtaisista kokemuksistaan äitinsä ikäisten naisten kanssa, mikä sitten on herättänyt äidin huolen ja pelon siitä, et pojat joutuvat vielä vaikeuksiin jos eivät pääse karkuun tai eivät uskalla estellä naisia käymästä kiinni.
Piti käydä oikein vielä lukemassa se ekakin kommentti, et miten siellä ne asiat esitettiinkään. Jotain ristiriitaakin olin siinä havaitsevinani, erityisesti täs kohtaa
"Nauti nyt sielusi kyllyydestä saattaa sanoa jopa sen viidenkympin villityksessä olevan jälkeläinen vanhemmalleen ja kannustaa pukemaan sen kaapissa säästämänsä kesäkretongin vihdoin ylleen ja liehuhelmoin nauttimaan juurikin siitä seksistä, josta rakkaus on mystisesti kadonnut. Ei siis ihme, että pää sekoaa ja selittelyt on sen mukaisia"
Että onkohan toi sit ihan oma kokemus, et noi hänen poikansa ovat noin sanoneet, vaiko ihan vaan omasta päästä keksitty juttu
Mutta joo, ohan munkin likat kyllä joskus kommentoineet ja naureskelleet keski-ikäisten naisten pukeutumiselle ja yrityksille bailata niinku nuoret ikään. Vanha äitee sit laittanu korvan taa ja yrittäny pysytellä suurinpiirtein ikänsä mukaisessa stailissa ja käytöksessä.
No, äidin huolen ja murheen voi toki jollain tasolla ymmärtääkin, mut toivotaan ny et noi nuoret miehet ny kuitenkin onnistuu aina pakenemaan jos noita viiskymppisiä puumia kohdalle sattuu.
Äiti vois myös ohjeistaa poikiaan ilmoittamaan henkilökunnalle noiden ikäistensä naisten häiritsevästä käytöksestä ja jos ihan housuihin kättä laitetaan, niin ne jutut vois viedä jo eteenpäinkin, kun oletettavasti todistajia on paikalla.
Siinä alkuperäis olikin jo maininta, et naiset kutsuu virkavallan paikalle jos pojat estelee, joten eiks se virkavallan tulokin olis vaan hyvä juttu, kun tosis baareis on niitä näkijöitä ja todistajia enemmän, et tulis naiset nolatuksi, mikä varmaan hillitsis heidän käytöstään ja tuskin enää sun poikiin kajoaisivat.
Itsellä ny ei oo ihan sellaista kokemusta, et noinpäin olis kovin yleistä kuitenkaan ja kuitenkin ny jonkin verran tulee baareissa/ravintoloissa käytyäkin, mut en kylläkään niis ns. nuorten paikois.
Nuoria miehiä kyllä taas käy ns. keski-ikäisten paikois ja tosis sivusta seuraten huomannu et yritystä/kiinnostusta kyl puuman metsästykseen on.
Mutta edelleen olen sitä mieltä, et miehilläkin toki on oikeus henk. koht. koskemattomuuten, ettei kenenkään housuille pitäis mennä ilman lupaa.
Pikkusen ny vaan täs tarinas jää epäselväksi, onko toi huoli vaan äidin vaiko myös noiden nuorten miesten , kun heidän tuntemuksiaan noista tilanteista ei täs ny ei kuulla. Voisin kyllä kuvitella et ovat olleet kiusaantuneita jos ei yhtään ko. naiset/tarjolla oleva irtoseksi kiinnostanut.
Meitä ihmisiä kun on täällä joka lähtöön ja kyllä toi seksikin on nykyään ylikorostunutta, mutta kautta aikain on myös ollut suhteita joissa ikäero on huomattava, kumminpäin vaan. Ettei se mikään uusi asia sinällään ole. Helpompi kai on hyväksyä vanhemmalle miehelle nuori vaimo, kuin naiselle nuorempi mies
- 8888888
Eräs narsisti päästi yleensä seksin jälkeen sellaisen kummallisen naurahduksen. Kuin olisi itsekseen nauranut.
- Totta.mooses
No ei tuo mitään. Eräs päästi naurahduksen ENNEN seksiä. Huuletkin höplättivät tulevaa nautintoa ajatellen. Joten kyllä narskukin on tunteva ihminen, eikä mikään robotti!
- Guyohi
Totta.mooses kirjoitti:
No ei tuo mitään. Eräs päästi naurahduksen ENNEN seksiä. Huuletkin höplättivät tulevaa nautintoa ajatellen. Joten kyllä narskukin on tunteva ihminen, eikä mikään robotti!
Itsekseen naureskelu ei kuulosta kovin normaalilta. On ehkä niin tyytyväinen suoritukseensa. Ihailee sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702081
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371465Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20792Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634