Kaverini mies ei uskonut että nainen pärjää miestä vastaan tappelussa.. muuttu vähän mieli ku annoin kokeilla mua vastaan ja lopputulos oli että löysi ittensä maasta :D
Yritti lyödä mua naamaan nyrkillä, niin väistin ja otin kädestä kiinni, vetäsin lähelle ja survasin polvella munille. Tästä mies kumartu niin sen jälkeen löin kyynärpäällä selkään niin putos maahan :D eipä uhonnut sen jälkeen ;) parasta se että ite oon 17v ja tää mies on 23 XD
Muilla vastaavii kokemuksii??
Mies vs nainen
29
1278
Vastaukset
- Ylpeesusta
Hyvä sinä! Epäilen kyllä vahvasti, että harva nainen pärjää, olet poikkeus.. mutta positiivista kuulla että joku pystyy antaa turpiin ylimielisille miehille :)
- NainenJoVuodesta91
Ei se sukupuolta kato, vaa taitoa. Nykysin kuitenki eletään 2018 joten täytyy hyväksyä se että osa miehistä ei pärjää tappelussa naiselle.
- Kysyvä
Riittääkö itelläs taitoa?
- MiesJoVuodesta94
Niinkuin ”nainenvuodesta1991” sanoi, kyllä nykypäivänä nainen voi voittaa. Itse kans opin tän kantapään kautta, uhosin yhdelle naispuoliselle ystävälle, joka sitten antokin mulle selkään :\ tässä tapauksessa minä olin 23 ja nainen 27
- Uteliaskysyy
Miten se onnistu? Raa’alla voimalla vai jollain muulla konstilla?
- Turpiintuli
Jep, vähän samantapasta tarinaa myös itellä. Miespuolinen ystävä uhosi kuinka heikkoja naiset on, niin vähän opetin sitä :) sovittiin että päähän ei saa lyödä/potkia, muuten koko ruumis vapaata mihin iskee ja millä. Ja tietysti järjellä, ei hakata jos toinen on maassa.
Päättyi siis siihen että tämä ”mies” oli maassa ja lähes itkua väänsi :D
Ja kerran tähän iät on merkattu, niin mies muistaakseni 26v ja minä 35- Uteliaskysyy
Miten onnistuit? Oliko mies niin heikko että väänsit vaan maahan, vai löitkö tai potkikko sitä? Munillekko vai?
- Turpiintuli
Polvella haaroihin, sen verran hidasti sen tahtia että pääsin niskan päälle.
- todellauskottavaa
Hassu keskustelu. En tiedä minkälaisten miesten kanssa te olette oikein otelleet, mutta oudolta kuulostaa. En nimittäin ole ikinä tavannut millään salilla naista, jota vastaa olisi voinut edes puolella teholla sparrata ja ihan sama mistä kamppailulajista on ollut kysymys. En ole edes mikään jättiläinen (188 cm ja 110 kg), mutta siitä huolimatta aika paljon vaikkapa raskaan sarjan naisia suurempi . Lyödä ei uskalla kuin hyvin kevyesti, potkaista tuskin lainkaan ja painiessa naiset eivät saa minua edes liikkeelle vaikka vaan paikallaan olisin. Lukkoja ei uskalla edes puoliteholla vääntää jotta ei tule pahaa jälkeä kuristuksista puhumattakaan. Höpöhöpö koko tämä keskustelu. Näitä tarinoita aina välillä jostain lukee, mutta miksi näitä supernaisia ei tosielämässä ikinä tapaa?
- Oliskosnäin
Vai olisko niin, että nämä naiset jotka näitä tarinoita kertoo, on niitä harvoja jotka on saanut vastaansa nynnyjä, jotka ei edes naiselle pärjää.. suurinosa naisista, jotka miestä vastaan on uhonnu, on turpiinsa saanu, eikä ne taida siitä paljoa ”kehua”..
- Jjkkkkk
Ainahan se mahdollista on, etenkin jos nainen treenannut, mies ei, mutta hyvin harvinaista. Ihan jo voimien puolesta naisen pitää aika kovaa treenata, että pääsee treenaamattoman miehen tasolle.
Itseäni miehenä tekisi vähän mieli täräyttää uhoava ja hyökkäävä ämmä kanveesiin, mutta harvoinpa noita onneksi vastaan kuitenkaan tulee. - eitoinymitää
Mä kenkäsi munil tempasi tukast kumaraa ja sit puukoti rampoveittel selkää. Loppu se kitinä. Mä oon 14v. ja toi äijä oli 21.
- NainenJoVuodesta91
Oma kokemus on sellainen, että mies uhosi, ja halusin näyttää sille omat kyvyt: Mentiin ulos ja se sanoi, että kun olen valmis, niin aloitetaan, löin etusormella aatamin omenan alapuolle nopeesti, se ei osannut odottaa sitä, joten se siitä. Ja ennenku joku sanoo, että se on vaarallista, niin se riippuu lyöntitavasta, ite löin sellaisen nopean pistotyylisen, suoran lyönnin sormenpäällä, ei mitään hokkuspokkustemppua. Ja tuli siis täysin yllätyksenä.
- Nainen988
Juuri näin, ei siinä paljoo miehen voimat auta, jos naisella on enemmän taitoa. Itsekkin tullu parille uhoojalle näytettyä kuka määrää. Munat on kans joo ihan hyvä kohde, harvoin saa semmosta osumaa että putoaa, mutta yleensä antaa kivasti sekunnin tai kaks lisäaikaa, ku empä oo vielä miestä tavannu joka ei yhtää kumartus ku palleille osuu. Noina parina sekunttina, mitä mies on poissa pelistä, kerkee kummasti tehdä jotain mikä sitten lopettaa pelin miehen osalta siihen.
- Turhayrittää
Mää oon kans vetäny veljeä turpaan :D alko uhoon niin ehdotin pikkupainia :) alotin niin että vetäsin avarilla poskelle, potkasin sitä säärellä munille, tippu polvilteen ja siitä sikiöasentoon, hyppäsin päälle ja laskin kolmeen :D:D ei kestäny paini kauaa ja on sen jälkeen ollu aika varovainen mun seurassa xD mä siis 19 ja veli 16
- Nyrkkeilytyttönen
Voi kuulkaa, olen voittanut useita miehiä nytkkeilyssä :)
Ja ihan rehellisin konstin, ilman mitään munille lyömistä ym. Vastaavaa raukkis taktiikkaa- epäuskottavaa
Kerro vielä missä salilla käyt niin on edes jotain katetta kirjoituksilla.
- Nyrkkeilytyttönen
En nyt kyllä ala salia nimeemään, ei se sulle kuullu enkä ymmärrä miten se tekis jutustani uskottavampaa..
Ja ei kaikki ottelut oo kehässä tapahtunut tai edes hanskat kädessä ;)
Tommoset miehet jotka oikeesti luulee ettei miehet voi saada naiselta turpaan, on säälittäviä. Tottakai voi saada ja myös nainen voi mieheltä. Siihen asiaan vaikuttaa niin moni asia, varsinkin ku ollaan pienessä humalassa baarin ”takana” näyttämässä ”kuka määrää”..
bodaava, hyväkuntoinen, tappelutaitoinen nainen takuulla voittaa jonkun laihan toimistomiehen, joka viettää suurimman osan ajastaan tietokoneella eikä oo mitään fyysistä kokemusta tai voimaa. Jo pelkästään sen takia, että ei oo tottunut kipuun. Jos nainen vaikka nyt sitten tekee tän kuuluisan, mystisen tempun, eli potkaisee tätä poju-parkaa kulkusille, niin takuulla putoaa tuskasta ja menee shokkiin. Taas sama potku jonkun tappelua harrastavan miehen kiveksille aiheuttaa korkeintaa kumartumisen ja syvän huokasun, koska tämä on tottunut kipuun ja osaa käsitellä sitä eri tavalla, ei mee shokkiin. Toki lisäks tämä mies myös osaa suojella arimpaansa eri tavalla ja fiksu nainen tuskin edes yrittää, koska potkulla on äärimmäisen pieni todennäkösyys onnistua.
Siitä olen kyllä varma, että saman verran kokemusta omaava mies ja nainen on vastakkain, niin naisella ei ole mahkuja, mies vaan nyt on fyysisesti vahvempi ja yleensä oppii tekniikat ym. Paremmin. Onneksi, en itelle ainakaan haluais miestä, jota joutuisin itse suojeleen ettei naapurin teinitytöt vedä turpaan tai potki haaroihin ;) - edellinenkommentoija
Nyrkkeilytyttönen kirjoitti:
En nyt kyllä ala salia nimeemään, ei se sulle kuullu enkä ymmärrä miten se tekis jutustani uskottavampaa..
Ja ei kaikki ottelut oo kehässä tapahtunut tai edes hanskat kädessä ;)
Tommoset miehet jotka oikeesti luulee ettei miehet voi saada naiselta turpaan, on säälittäviä. Tottakai voi saada ja myös nainen voi mieheltä. Siihen asiaan vaikuttaa niin moni asia, varsinkin ku ollaan pienessä humalassa baarin ”takana” näyttämässä ”kuka määrää”..
bodaava, hyväkuntoinen, tappelutaitoinen nainen takuulla voittaa jonkun laihan toimistomiehen, joka viettää suurimman osan ajastaan tietokoneella eikä oo mitään fyysistä kokemusta tai voimaa. Jo pelkästään sen takia, että ei oo tottunut kipuun. Jos nainen vaikka nyt sitten tekee tän kuuluisan, mystisen tempun, eli potkaisee tätä poju-parkaa kulkusille, niin takuulla putoaa tuskasta ja menee shokkiin. Taas sama potku jonkun tappelua harrastavan miehen kiveksille aiheuttaa korkeintaa kumartumisen ja syvän huokasun, koska tämä on tottunut kipuun ja osaa käsitellä sitä eri tavalla, ei mee shokkiin. Toki lisäks tämä mies myös osaa suojella arimpaansa eri tavalla ja fiksu nainen tuskin edes yrittää, koska potkulla on äärimmäisen pieni todennäkösyys onnistua.
Siitä olen kyllä varma, että saman verran kokemusta omaava mies ja nainen on vastakkain, niin naisella ei ole mahkuja, mies vaan nyt on fyysisesti vahvempi ja yleensä oppii tekniikat ym. Paremmin. Onneksi, en itelle ainakaan haluais miestä, jota joutuisin itse suojeleen ettei naapurin teinitytöt vedä turpaan tai potki haaroihin ;)Olen käynyt melko monella salilla Etelä-Suomessa ja koskaan ei ole tullut vastaan ketään naista, jonka kanssa olisi voinut edes puoliteholla sparrata ja kuitenkin nämä naiset ovat kisoissa muille naisille ylivoimaisia vastuksia. Kovia miespuolisia vastustajia toisaalta löytyy joka ikiseltä salilta. Tietysti joka salilta löytyy myös heikompia miehiä ja suurin osa miehistä ei käy millään salilla. Semmoisen joka ei ole itse otellut kisoissa on edes turha kommentoida, sillä ilman kisakokemusta tuskin kannattaa omista tappelutaidoista edes puhua. Monelta kadulla kovista esittävällä tyypillä ei ole oikeasti kanttia lähteä kisoihin kokeilemaan miten otteleminen sujuu, sillä siellä vastassa on lähes poikkeuksetta hyvin treenannut ja otteluun valmistautunut vastustaja.
Tämä ketju vaan on naurettava, kun joku uhoaa miten naiset pärjää miehille. Kokemuksesta voin sanoa että nainen pärjää vain nainen on treenannut erittäin paljon ja mies ei ole treenannun ja on muutenkin tavallista heikompi. Näin on tunnustanut jopa suomea olympialaisissa edustanut naispuolinen kamppailija, jonka luulisi tietävän asian vähän satunnaisia suomi24 kirjoittajia paremmin. - edellinenkommentoija
edellinenkommentoija kirjoitti:
Olen käynyt melko monella salilla Etelä-Suomessa ja koskaan ei ole tullut vastaan ketään naista, jonka kanssa olisi voinut edes puoliteholla sparrata ja kuitenkin nämä naiset ovat kisoissa muille naisille ylivoimaisia vastuksia. Kovia miespuolisia vastustajia toisaalta löytyy joka ikiseltä salilta. Tietysti joka salilta löytyy myös heikompia miehiä ja suurin osa miehistä ei käy millään salilla. Semmoisen joka ei ole itse otellut kisoissa on edes turha kommentoida, sillä ilman kisakokemusta tuskin kannattaa omista tappelutaidoista edes puhua. Monelta kadulla kovista esittävällä tyypillä ei ole oikeasti kanttia lähteä kisoihin kokeilemaan miten otteleminen sujuu, sillä siellä vastassa on lähes poikkeuksetta hyvin treenannut ja otteluun valmistautunut vastustaja.
Tämä ketju vaan on naurettava, kun joku uhoaa miten naiset pärjää miehille. Kokemuksesta voin sanoa että nainen pärjää vain nainen on treenannut erittäin paljon ja mies ei ole treenannun ja on muutenkin tavallista heikompi. Näin on tunnustanut jopa suomea olympialaisissa edustanut naispuolinen kamppailija, jonka luulisi tietävän asian vähän satunnaisia suomi24 kirjoittajia paremmin.Tässä se juttu johon viittasin äsken
http://ylioppilaslehti.fi/2000/10/kampuksen-kasvot-ilmalennon-aikana-sen-tuntee/
Lajista riippumatta tilanne on sama. Tietysti tilannetta helpottaa jos mies on naista pienikokoisempi, mutta silti vaikeaa on.
Jotta ei syntyisi väärää käsitystä, niin en todellakaan vastusta naisten kamppailua vaan kannustan opettelemaan taitoja ja kehittämään niitä. Myös oman tyttäreni treenaa ja kilpailee kamppailulajissa. Olen silti realisti enkä todellakaan kehoita häntä kokeilemaan onneaa vaikkapa suunsoittajien kanssa vaan mieluummin poistumaan paikalta ja vain äärimmäisessä hätätilanteessa turvautumaan opittuihin taitoihin.
- Hoitaja87
Pakko sanoa, kun tuossa tuo Maarit Kallio väheksyi naisten lyhyitä itsepuolustuskursseja, niin en tiedä millaisia ne oli 2000-luvun alussa, mutta ainakin nykyisin niissä käydään läpi lainsäädäntöö (Laki hätävarjelusta), jota ei kyllä monessakaan lajissa käydä läpi, muutakuin Krav Maga ja Defendo sekä Senshido. Ja ainahan pieniki kurssi on parempi, kuin ei mitään. Jos ei teknisesti, niin teorian puolelta. Itse olen pärjännyt ihan hyvin työpaikan puolelta saamillani koulutuksilla (12 tuntia), hoitoalalla työskentelen, ja siinä saa vähän väliä aika vaarallisiakin tilanteita eteen.
- edellinenkommentoija
Se on oikein hyvä että annataan koulutusta ja opetetaan pärjäämään uhkaavissa tilanteissa. Näitä tilanteita tulee varmasti monessa ammatissa useinkin vastaan. Esim. kaupan henkilökunta joutuu usein kohtaamaan vaarallisia tilanteita. Tietysti yhdenkin viikonlopun kurssi on parempi kuin ei mitään.
Tämä keskustelu vaan lähti joidenkin ilmeisesti nuorten naisten innosta kehuskella tappelutaidoillaan ja -kokemuksillaan. Näihin viesteihin liittyen koetin tuoda esiin, että eivät nyt alkaisi itsestään ja kyvyistään kuvittelemaan liikaa ja joutuisi siten vaaratilanteisiin. Parhaiten vaaroilta välttyy kun pystyy välttämään vaaralliset tilanteet kokonaan. Itsepuolustustaidot tulevat kyseeseen siinä tapauksessa kun tilannetta ei voi enää mitenkään muuten välttää.
Sitä useinkin pohdin näissä itsepuolustusjutuissa, että miten sellainen itsepuolustuslajien harjoittelija voi pärjätä tositilanteessa, joka ei ole koskaan joutunut taitojaan ihan oikeasti käyttämään. Kisoissa käyvät ottelulajien harrastajat ovat kohdanneet tositilanteet usein kymmeniä,jopa satoja kertoja otellessaan, mutta miten pelkästään treeneissä sparraileva voi ikinä tietää miten homma tiukan paineen alla toimii. Ei nimittäin ole ihan helppoa muistaa tekniikoita, kun vastustaja tulee kovaa päälle ja haluaa tyrmätä, kuristaa tai vääntää raajasi lukkoon. Tästä johtuen itse suosin sellaisia kamppailulajeja enkä ainakaan vielä niin innostu ip-lajeista.
- NainenPÄRJÄÄ
Mää vetäsin just baarissa yhtä miekkosta munille ku tuli lääppiin tissejä :D kyllä muutes irtos ote ja kummasti alko kumartua :D järkkäri tuli siihen ihmetteleen miks mies on polviltaan, mutta onneks baari”mikko” näki tilanteen, niin poisti miehen paikalta ja toivotti rauhallista iltaa meille :D
- 16v
Mua saa potkia ;) kinkku77 at geemail.com
- Mnnv
Eilen tuli taas todistettua että kyllä nainen pärjää :D tosin lapsia tämä mies koskaan tulee saamaan, korkkari uppos sen verran syvälle ja kaverillani joka potkas, on jaloissa voimaa (pelaa jalkapalloa). Nätisti valu mieheltäkin kyyneleet :D
- Anonyymi
Valitettavasti muutaman kerran tullut otettua naiselta pataan.
2 kertaa aikuisena, toisella kerralla nyrkkeilyssä hävisin, oli vielä suht pieni kokoinen nainen, kyllä hävetti.
Toinen taas kadulla, baarissa nainen uhosi että hakkaa mut (v*ttuilin sille ihan huolella) lähettiin siitä ulos ja tää muija alko tönimään mua. Ajattelin sitten että annan sille opetuksen. Kävikin toisinpäin, se veti mua ihan kunnolla turpaan ja potki munatkin siihen kuntoon että monta päivää jomotti ja oli hellänä.
Teininä tuli useammankin kerran otettua tytöltä turpaan, yleensä tilanne oli sellainen jossa ensin ite auko päätä tytölle tai puristi sitä tisseistä ilman lupaa (typerää, tiedän, en enää tee sellaista) jonka seurauksena tyttö veti kengällä tai polvella kasseille. Siinä sitten maassa ollessaan oli hyvä miettiä että kannattiko.
Jotkut voi ajatella että olen nössö kun oon mennyt naisille/tytöille häviämään, mutta kyllä isolle osalle miehistä on näin joskus käynyt, eri asia vain kehtaako sitä ääneen myöntää vaiko ei. - Anonyymi
Kyllähän mies pärjää ihan hyvin, jos ei vaan anna naisen yllättää. Vähän vaan varoo iskuja kiveksille.
- Anonyymi
Näyttää olevan yhteinen tekijä se, että lähes aina kun nainen voittaa miehen, niin mies on saanut iskua kulkusille ensin.
Olen ymmärtänyt että se on arka paikka, mutta ei kai se niin kipeetä tee, että sen vuoksi häviää tappelun? - Anonyymi
Kunnon isku kasseille niin mies kuin mies ulisee armoa aika nopeasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379