Paljonko eläinlääkäri velottaa koiran äänijänteiden katkaisusta?
Ikkunastani 8 kerrosta alaspäin, noin sadan metrin päässä on koirapuisto. Vaikka ikkunani on kiinni, joka aamu seitsemän aikaan herään haukkumiseen, räksytykseen ja ulvomiseen.
Kustannan mieluusti operaation noiden koirien omistajille.
Koiran äänijänteiden katkaisu, hinta?
7
535
Vastaukset
- aikanenlintu
Seitsemältä sopii hetätä,mene aikasemmin nukkumaan, ni on helpompaa.Kannattaa hakeutua töihin, sillon oot jo töis ku koirat haukkuu.Minäki oon jo kaffepaussil, kuudeksi tulin töihin😊
- Paljonko.maksaa
Ei sovi jos on lomalla.
Saat vapaasti olla aikainen lintu, muttet vaatia, että muut olisivat kuin sinä.
Mutta mielestäsi minun tulisi sovittaa päivärytmini lomillakin koirien rytmiin? Elää vieraiden koirien ehdoilla?
Kuudelta aamulla töissä merkitsee yötyötä. Se on varsin harvinaista. Yötyö aiheuttaa myös merkittäviä terveyshaittoja eikä sovi ihmisille, joilla on muutakin elämää.
Kerrotko vielä, miksi laitoit viestiisi passiivis-aggressiivisen hymiön? - sairauskonukuttaa
Paljonko.maksaa kirjoitti:
Ei sovi jos on lomalla.
Saat vapaasti olla aikainen lintu, muttet vaatia, että muut olisivat kuin sinä.
Mutta mielestäsi minun tulisi sovittaa päivärytmini lomillakin koirien rytmiin? Elää vieraiden koirien ehdoilla?
Kuudelta aamulla töissä merkitsee yötyötä. Se on varsin harvinaista. Yötyö aiheuttaa myös merkittäviä terveyshaittoja eikä sovi ihmisille, joilla on muutakin elämää.
Kerrotko vielä, miksi laitoit viestiisi passiivis-aggressiivisen hymiön?Kuka nyt lomallaan kotona nukkuu....kyllä reissata täytyy ja lomasta nauttia muutenkin kun nukkumalla.
Loma on ohi hetkessä.Kiva ettei arkena koirat sua häiriköi.Jos koirat haukkuu, omistajat on töissä, ja valtio saa rahaa köyhienelatukseen.Eli kun kuulet koiran haukkuvan, tiedät et omistajansa makselee veroilla muidenkin kulut.En valittas tommosesta.Eri jos yöt läpeensä huutais.
- ehkäpävain
Suomalainen eläinlääkäri ei ehdottamaasi toimenpidettä tee, se on eläinrääkkäystä. Joudut kustantamaan reissun koiran kanssa johonkin persläpimaahan jossa muutoinkin rääkätään eläimiä, jossa suostuvat tekemään moisen operaation. Vai olisiko sittenkin halvempaa ostaa korvatulpat tai jopa muuttaa toiseen ympäristöön? Avokätisen tarjouksesi perusteella arvion sinut varakkaaksi ihmiseksi.
- 54634
Ahaa, eli aloittajan tulisi muuttaa, koska jonkun ihmisen terroriuloke (koira) häiriköi? Eli aloittajan tulisi muuttaa tuon ihmisen vuoksi? Ei se kuule noin mene
- Anonyymi
Et ole tosissasi!!! Muuta vanhus metsään!
- Anonyymi
Kyllä äänijänteet katkaistiin usein suomen pystykorvilta -90 luvulla, kun olivat sänkykoirina. Ei ne ainakaan ulospäin vaikuttaneet kärsivän.
En tiedä nykyistä tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395732
- 725266
- 994325
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753700Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603348- 442950
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461975
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753