Aika kallista on Mehiläisessä ja siitä meinataan tehdä sotesopassa joku pelastava enkeli.. 580€ polven kuvaus ja cityterveydessä 175€. Päättäjät nostaa kunnon palkan tuplavirastaan maakunta valtuustossa.
Kouvolassa magennettikuvauksen hinta
5
119
Vastaukset
- apuvaaaaa
Juu kyl on kuvattu paljoon
- Jarza_71
Siis mitä helvettiä... 3x hintaero noilla? Miten edes perustelevat Mehiläisessä hintansa.. aivan sikamaista kiskontaa.
- miljoonapeliä
Vakuutusyhtiöitä ja työterveyden maksajia ei juurikaan kiinnosta, mitä joku, pikkuhomma maksaa. Muutama satanen sinne tai tänne. Yksityistä kansalaista kiinnostaa, koska isolasku on yksittäinen menoerä.
- alistusalistusalistus
Kouvolassa kohta kaikki maksavat. Kouvolassa ainut mahdollisuus tulevaisuudessa jos haluat saada apua että sinulla on rahaa. On toinenkin mahdollisuus, soitat ambulanssin ja jos sopivasti sattuu niin ensi viikolla hakee.
On kai sitten pakko uskoa Sipilän soteen ja Kouvolan päätöksiin. Mutta turha luulla että kukaan ottaa vastuuta mistään. Aluesairaala (Poksi) tuhottiin tarkoituksella. Paikallinenkin Sipilän juoksupoika herra aktiimalli ajaa ihan muiden etuja terveyspalveluisssa kun Kouvolan.
- Joovainmie
Hah, mulla vakuutusyhtiö maksaa kaiken, ihan sama mitä maksaa. Olisitte ottaneet aikanaan kunnon vakuutukset, minulla alle 100€/vuosi lääkärikuluvakuutus -ilman maksukattoa ja omavastuuta.
Näitä vakuutuksia ei enää saa mistään. Yrittivät taannoin pariinkin kertaan ostaa vakuutusta pois mutten myynyt. Enkä myy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683