Ketä suosittelisit omalääkäriksi. Lääkärin tulisi olla sellainen, joka kuuntelee potilasta ja paneutuu tämän asioihin?
Oma lääkäri Lempäälän terveysasemalla
7
829
Vastaukset
- Toivonsamenettänyt
Sellaista terkkarilääkäriä ei ole kovin montaa.Itse kiukuspäissäni vaihdoin terveyskeskusta ja samalla tietysti sain uuden omalääkärin ja nyt olen taas täysin 0 veronmaksaja potilas eikä enään edes kiinnosta sen muijan naamaa nähdä .
- Maria_31
Öööh, mihinkä terkarille vaihdoit? Oliko katumus vaihtaa? Pahempi lekuri??
- Anonyymi
Olen 80v. papparainen.
Menin terveyskeskukseen, kun Vyöruusu alkoi kipuilla.
En kerinnyt ottaa vuoronumeroa, ķun valkotakkinen tuli ja sanoi."Et kuulu tänne. Ja mumisi vielä jotain, mitä en jäänt kuuntelemaan.
Pyörähdin ympäri ja tulin kotiin.
Jääkaapissa oli keskikalja. Siemaisin sen kiduksiini ja menin nukkumaan.
Tilanteeni on kivuliasta. Minne pitää mennä, jotta saan apua.
Panadolit on loppu, enkä kipeenä jaksa apteekista hakea lisää.
Kait tämä tauti joskus helpottaa, kun vastustuskyky kasvaa.
Tervkeskuksen lääkärit voisi kouluttautua uudelleen ja ilmoittaa. Lempäälässä ei ole sairaita, ne luulevat vaan!- Anonyymi
Mitä sinä tänne valitat? Ei sinua oikeasti vaivaa yhtään mikään muu kuin alkoholismi ja krapula. Vanhusten alkoholinkäyttö on vaiettu ongelma, mutta vastuu siitä on vanhuksilla itsellään.
- Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä tänne valitat? Ei sinua oikeasti vaivaa yhtään mikään muu kuin alkoholismi ja krapula. Vanhusten alkoholinkäyttö on vaiettu ongelma, mutta vastuu siitä on vanhuksilla itsellään.
Toi oli hyvä vastaus!
En ole alkoholisti. Viime lauantain saunakalja jäi juomatta, joten kipeenä join janoon, kun trollaattorilla könysin terveyskeskukseen.
Selkäkipu vaivaa ja sen hoitaa yksityinen.
Ei terveyskeskus hoida sairaita, vaan alkoholisteja. Vuodeosastolla makaa monta Sääksjärven juoppoa, jotka vie paikan sairailta. En siinäkään tapauksessa jos sinä luokittelet mut alkoholistiksi En päässy makuupaikalle.
Olet huonosti lukenut läksysi. Kun diaknosoit raittiin ihmisen alkoholistiksi.
Kesällä mökillä kun saunon ja grillaat otan joskus oluen. Taidat olla kateellinen sosiaalipummi kun noin ärhäkkäästi kiivastuit t.99% raitis - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Toi oli hyvä vastaus!
En ole alkoholisti. Viime lauantain saunakalja jäi juomatta, joten kipeenä join janoon, kun trollaattorilla könysin terveyskeskukseen.
Selkäkipu vaivaa ja sen hoitaa yksityinen.
Ei terveyskeskus hoida sairaita, vaan alkoholisteja. Vuodeosastolla makaa monta Sääksjärven juoppoa, jotka vie paikan sairailta. En siinäkään tapauksessa jos sinä luokittelet mut alkoholistiksi En päässy makuupaikalle.
Olet huonosti lukenut läksysi. Kun diaknosoit raittiin ihmisen alkoholistiksi.
Kesällä mökillä kun saunon ja grillaat otan joskus oluen. Taidat olla kateellinen sosiaalipummi kun noin ärhäkkäästi kiivastuit t.99% raitisEi vaan sinä älähdit, kun sinua ihan aiheesta juopoksi sanottiin.
- Anonyymi00008
En tiedä menisikö minun Ruusuni perllle Lempäälän kuntoutuskeskukselle, kuiten laitan tähän.
Olin Coxan revisioleikkauksessa lonkan tekonivelen vaihossa. Sielläkin meni hyvin ja ruusut ansaitsee. Ainoa "haitta", että seuraavana päivänä pois.
Onneksi jatkopaikka oli Lempäälässä, jossa sain olla, viikon leikkauksen jälkeen, sitten kotiin.
Todella oli hyvä paikka kuntoutua, oli hyvä hoito ja kaikki ystävällisiä ja ihania. Auttoi paljon kuntoutuksessa. Sitten ohjeiden mukaan kotona jatkui liikkeet, joita useamman kerran tein siellä.
Jos joku jatkaisi vielä vanhaa keskustelupalstaa. Oisko löytynyt joku muu taho, johon kiitokseni osoittaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881305
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t250609Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560