Ketä suosittelisit omalääkäriksi. Lääkärin tulisi olla sellainen, joka kuuntelee potilasta ja paneutuu tämän asioihin?
Vastaukset 11
- Toivonsamenettänyt
Sellaista terkkarilääkäriä ei ole kovin montaa.Itse kiukuspäissäni vaihdoin terveyskeskusta ja samalla tietysti sain uuden omalääkärin ja nyt olen taas täysin 0 veronmaksaja potilas eikä enään edes kiinnosta sen muijan naamaa nähdä .
- Maria_31
Öööh, mihinkä terkarille vaihdoit? Oliko katumus vaihtaa? Pahempi lekuri??
- Anonyymi
Olen 80v. papparainen.
Menin terveyskeskukseen, kun Vyöruusu alkoi kipuilla.
En kerinnyt ottaa vuoronumeroa, ķun valkotakkinen tuli ja sanoi."Et kuulu tänne. Ja mumisi vielä jotain, mitä en jäänt kuuntelemaan.
Pyörähdin ympäri ja tulin kotiin.
Jääkaapissa oli keskikalja. Siemaisin sen kiduksiini ja menin nukkumaan.
Tilanteeni on kivuliasta. Minne pitää mennä, jotta saan apua.
Panadolit on loppu, enkä kipeenä jaksa apteekista hakea lisää.
Kait tämä tauti joskus helpottaa, kun vastustuskyky kasvaa.
Tervkeskuksen lääkärit voisi kouluttautua uudelleen ja ilmoittaa. Lempäälässä ei ole sairaita, ne luulevat vaan!- Anonyymi
Mitä sinä tänne valitat? Ei sinua oikeasti vaivaa yhtään mikään muu kuin alkoholismi ja krapula. Vanhusten alkoholinkäyttö on vaiettu ongelma, mutta vastuu siitä on vanhuksilla itsellään.
- Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä tänne valitat? Ei sinua oikeasti vaivaa yhtään mikään muu kuin alkoholismi ja krapula. Vanhusten alkoholinkäyttö on vaiettu ongelma, mutta vastuu siitä on vanhuksilla itsellään.
Toi oli hyvä vastaus!
En ole alkoholisti. Viime lauantain saunakalja jäi juomatta, joten kipeenä join janoon, kun trollaattorilla könysin terveyskeskukseen.
Selkäkipu vaivaa ja sen hoitaa yksityinen.
Ei terveyskeskus hoida sairaita, vaan alkoholisteja. Vuodeosastolla makaa monta Sääksjärven juoppoa, jotka vie paikan sairailta. En siinäkään tapauksessa jos sinä luokittelet mut alkoholistiksi En päässy makuupaikalle.
Olet huonosti lukenut läksysi. Kun diaknosoit raittiin ihmisen alkoholistiksi.
Kesällä mökillä kun saunon ja grillaat otan joskus oluen. Taidat olla kateellinen sosiaalipummi kun noin ärhäkkäästi kiivastuit t.99% raitis - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Toi oli hyvä vastaus!
En ole alkoholisti. Viime lauantain saunakalja jäi juomatta, joten kipeenä join janoon, kun trollaattorilla könysin terveyskeskukseen.
Selkäkipu vaivaa ja sen hoitaa yksityinen.
Ei terveyskeskus hoida sairaita, vaan alkoholisteja. Vuodeosastolla makaa monta Sääksjärven juoppoa, jotka vie paikan sairailta. En siinäkään tapauksessa jos sinä luokittelet mut alkoholistiksi En päässy makuupaikalle.
Olet huonosti lukenut läksysi. Kun diaknosoit raittiin ihmisen alkoholistiksi.
Kesällä mökillä kun saunon ja grillaat otan joskus oluen. Taidat olla kateellinen sosiaalipummi kun noin ärhäkkäästi kiivastuit t.99% raitisEi vaan sinä älähdit, kun sinua ihan aiheesta juopoksi sanottiin.
- Anonyymi00008
En tiedä menisikö minun Ruusuni perllle Lempäälän kuntoutuskeskukselle, kuiten laitan tähän.
Olin Coxan revisioleikkauksessa lonkan tekonivelen vaihossa. Sielläkin meni hyvin ja ruusut ansaitsee. Ainoa "haitta", että seuraavana päivänä pois.
Onneksi jatkopaikka oli Lempäälässä, jossa sain olla, viikon leikkauksen jälkeen, sitten kotiin.
Todella oli hyvä paikka kuntoutua, oli hyvä hoito ja kaikki ystävällisiä ja ihania. Auttoi paljon kuntoutuksessa. Sitten ohjeiden mukaan kotona jatkui liikkeet, joita useamman kerran tein siellä.
Jos joku jatkaisi vielä vanhaa keskustelupalstaa. Oisko löytynyt joku muu taho, johon kiitokseni osoittaisin.- Anonyymi00010
Toi oli paras vitsi aikoihin.
Minä katkaisin jalkani ja makasin 16 viikkoa Lempäälän sosiaalisairaalassa.
Lääkittiin, mutta se kuntoutus siellä unohtui.
- Anonyymi00009
Makasin terv.keskuksen sairaalassa 6viikkoa Nyt makaan kotona selkä vinossa, kova kipu.
Pitäisi mennä sairaalaan tutkimuksiin.
Lempäälässä ei tutkita, eikä lääkäri välitä potilaan tulevaisuudesta
Kovia kipulääkkeitä, ettei potilas tiedä olevan sairas tai pahasti vammautunut.
6viikon makuuttamisen jälkeen, minun pitää mennä nyt lääkäriin.
Vaurion korjaaminen on paljon vaikeampaa kun lihakset on kasvaneet virheasentoon.
Turhaa rahanmenetystä.
Voinko bakea jostain korvausta, kun olen käynyt oikealla lääkärillä.
Turhat kivut ja lisäsairaus jonka sain sairaalassa.Diaknosoitiin Keuhkoahtautuma, jota ei ole.
Mistä minä saan korvauksen.
Vakutukseni korvaa sairaalamaksun mutta nämä turhat kivut ja säryt.
M
Kuka korvaa? - Anonyymi00011
Donald Trump olisi hyvä lääkäri.
- Anonyymi00012
Olen ollut tyytyväinen omalääkäriin. Hän kuuntelee ja on kiinnostunut asioistani ja asiat ovat omalta kohdaltani hoituneet. Mutta, en laita kenenkään nimeä keskustelupalstoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1802931- 861280
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2421077- 1241035
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84936- 91773
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104667Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55665Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid104589- 38572