Mieluummin taivas

Jeesus.pelastaa

kuin helvetti. Jeesus pelastaa.

58

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupaseipäsjuupas

Onko tämä se juupas eipäs.

• Eipäsjuupaseipäs

Eipäs!

• Taivas on aika outo pelastuspaikka Kristitylle, jotka eivät ole opissaan kuitenkaan kovin totuudellisia.

Kristinusko = Pronssi = Herran päivä eli 1000v valtakunta (3000-4000 jKr, Ylösnousemuksen jälk.)
      Islam = Hopea = Aurinkokunnan laajuinen Paratiisi
      Juutalaisuus = Kulta = Uusi Jerusalem
      Hare Krishna = Timantti = Vaikuntha TAIVAS
      Antiikin filosofia = Platina = Jokin edellämainituista tai JUMALAN VALTAKUNTA

• Kirjakääröt

Hebr.9:27 Biblia (1776). Ja niinkuin kaikkein ihmisten pitää kerran kuoleman, mutta senjälkeen tuomio. 2Kor.5:10

• Aamenaamenaamen

Aamen!

• aamiainenpöytään

Aamiainen?

• Kaikki tuntemani hyvät tyypit ovat tosin aloittajan oppien mukaan menossa Helvettiin. Jos nyt tulisin "elävään uskoon" ja kuolisin saman tien, en tapaisi Taivaassa yhtään ystävääni. Tosi kivaa.

• Siitä.on.kysymys

Jokainen ihminen on vastuussa omasta elämästään ensisijaisesti ja sitten kun ihminen on pelastunut, hänen vastuunsa alkaa myös muista ihmisistä.

• Siitä.on.kysymys kirjoitti:

Jokainen ihminen on vastuussa omasta elämästään ensisijaisesti ja sitten kun ihminen on pelastunut, hänen vastuunsa alkaa myös muista ihmisistä.

Ja sitten sama niin että muutkin ymmärtävät kuin sinä itse.

• Siitä.on.kysymys
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Ja sitten sama niin että muutkin ymmärtävät kuin sinä itse.

En pyytele anteeksi sitä, että olen saanut asian ymmärtää siten kuin Raamattu sen ilmoittaa. Kaikkea toki en ymmärrä, mutta totuus ja evankeliumi on yksinkertainen asia. Itseään älykkäinä pitävät ihmiset halveksivat evankeliumia sen yksinkertaisuuden takia, mutta Jumala on laskenutkin "riman" niin alas, että niukemmallakin älyllisellä kapasiteetilla varustautuneet ihmiset voivat sen ylittää. Lähinnä kysymys on ylpeydestä, sillä ylpeä ja itseriittoinen ihminen ei alennu Jeesuksen pelastettavaksi.

• Anonyymi
        Siitä.on.kysymys kirjoitti:

En pyytele anteeksi sitä, että olen saanut asian ymmärtää siten kuin Raamattu sen ilmoittaa. Kaikkea toki en ymmärrä, mutta totuus ja evankeliumi on yksinkertainen asia. Itseään älykkäinä pitävät ihmiset halveksivat evankeliumia sen yksinkertaisuuden takia, mutta Jumala on laskenutkin "riman" niin alas, että niukemmallakin älyllisellä kapasiteetilla varustautuneet ihmiset voivat sen ylittää. Lähinnä kysymys on ylpeydestä, sillä ylpeä ja itseriittoinen ihminen ei alennu Jeesuksen pelastettavaksi.

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalalle!

Kunnioitus täytyisi ansaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnioitus täytyisi ansaita.

Herää vaan kysymys, että voiko fiktiivinen olento ansaita kunnioitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herää vaan kysymys, että voiko fiktiivinen olento ansaita kunnioitusta.

Pelolla voi.

• Ikirakas

21:8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
      Siellä ei ole Jumalaa ei oikeudenmukaisuutta, ei pahaa, palautettu alkuperäiseen luomiseen, mikä alussa oli ja mikä on lopputulema, Jumala asuu kansansa keskuudessa, se on se sisäinen autuuden kaipaus, joka Jumala on tallettanut sisimpään.

• Niinpäniinpäniinpä

Niinpä!

• Missä uskonnossa on paras taivas ja missä huonoin helvetti ?

• AamenkiitosJeesus

ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

• Mailmaan.ääntä.mahtuu

Niinpä, se huutaa, joka pelkää:)

• Ehkäpä.asia.kirkastuu
        Mailmaan.ääntä.mahtuu kirjoitti:

Niinpä, se huutaa, joka pelkää:)

Niinkö? Sinun mielestäsikö kaikki huuto ilmaisee pelkoa? Mietipä vielä asiaa uudelleen.

• Tuskinpa.asia.kirkastuu
        Ehkäpä.asia.kirkastuu kirjoitti:

Niinkö? Sinun mielestäsikö kaikki huuto ilmaisee pelkoa? Mietipä vielä asiaa uudelleen.

Tokihan huutaminen ilmaisee myös sivistymätöntä käytöstä, mutta se lienee sinun vaikea käsittää.

• Kysyväinen
        Tuskinpa.asia.kirkastuu kirjoitti:

Tokihan huutaminen ilmaisee myös sivistymätöntä käytöstä, mutta se lienee sinun vaikea käsittää.

Kannattaa sinun vielä miettiä asiaa. Huutamista on monenlaista muutakin, kuten avunhuutoa, joka voi joskus jopa pelastaa ihmisen suuresta vaarasta, riemunhuutoa esim. oman maan joukkueen menestyksestä jne. Ovatko ne sinun mielestäsi sivistymättömyyttä?

• Tuskinpa.asia.kirkastuu kirjoitti:

Uskonnollisempaan aikaan huutaminen oli keino saada suullinen viesti tavoittamaan mahdollisimman moni paikallaolija. Mitään muuta konstia ei ollut.

• Anonyymi
        Tuskinpa.asia.kirkastuu kirjoitti:

Olen aivan varma, että sinäkin olet useinkin huutanut, eli sinun mukaasi olet siis ollut usein sivistymätön. Tajusitko? 😁

• Anonyymi

Lue maailman historiaa vaikka vain viimeisen tuhannen vuoden ajalta, jos haluat valistua pois kristillisyydestä ja sen pahuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue maailman historiaa vaikka vain viimeisen tuhannen vuoden ajalta, jos haluat valistua pois kristillisyydestä ja sen pahuudesta.

Uskonnollisuus ja nimikristillisyys on aina olleet todellisen kristillisyyden vihollisia ja sotkeneet ihmisten käsitykset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskonnollisuus ja nimikristillisyys on aina olleet todellisen kristillisyyden vihollisia ja sotkeneet ihmisten käsitykset!

”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,”

• AamenkiitosJeesus

Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,

• Hullutuspelastaa

Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

• Taivas ei ole helvetin vastakohta, tai vaihtoehto! Taivas ei ole ihmisen päämäärä, eikä Jumalan omien lopullinen koti, vaan Uusi Maa ja Uusi Jerusalem ovat - ei taivas.

• Anonyymi

Turhaa saivartelua. Taivas on siellä, missä Jeesuskin on!
        ”Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
        Joh 14:2,3

• AamenkiitosJeesus

silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.

• Anonyymi

"Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱

• AamenkiitosJeesus

ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

• AamenkiitosJeesus

Herran enkeli asettuu niiden ympärille, jotka häntä pelkäävät, ja pelastaa heidät.

• Jeesusonturvapaikka

Jeesukseen turvautuva on todellisessa turvassa!

• Eikiitosjeesus

Yrittäjäin Fenniassa, on tulevaisuus turvassa. Jeesuksen sitoumukset likviditeettiin nähden ovat aika riskipitoisia, luottamus heikoilla.

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus!

• AamenkiitosJeesus

Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.

• Anonyymi

Aamen!

• AamenkiitosJeesus

"Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

• AamenkiitosJeesus

"Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät."

• AamenkiitosJeesus

"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

• Anonyymi

Pässi tahtoo laitumelle, minä Tampereelle.

• AamenkiitosJeesus

"Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hänestä tuli minulle pelastus. Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä, hän on minun isäni Jumala, ja minä kunnioitan häntä."

• AamenkiitosJeesus

"Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

• Anonyymi

"Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna."

• Anonyymi

Voisko se Jeesus hiukka jelppiä, olis vähän tota ilmastohommaa??

• Anonyymi

Joo ja jos tekemään alkaa vois tuota hoitaja-asiaa hiukan laittaa järjestykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja jos tekemään alkaa vois tuota hoitaja-asiaa hiukan laittaa järjestykseen.

Ottiko sun hoitaja hatkat? Kyllä nyt pitää äkkiä joku toinen tilalle saada! Joku erittäin pätevä, ei kuka tahansa!

• Anonyymi

Wikipedia: " Jeesus-nimi (hepr. ‏ישוע‎, Jeshua) tulee heprealaisesta nimestä Joosua (Jehoshua, hepr. ‏יהושע‎), joka tarkoittaa "Jahve pelastaa".[25] "

Kuka oikein pelastaa, pelastaako Jumala, vai Jahve? Vai pelastaako henkilö jonka nimi on "Jahve pelastaa", eli Jeesus?

• Anonyymi

Jeesus pelastaa mutta Teemu Selänne ottaa paluukiekon ja tekee maalin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus pelastaa mutta Teemu Selänne ottaa paluukiekon ja tekee maalin!

Ehkä niin, mutta Teemuhan jo lopetti pelaamisen...

• Anonyymi

Aloitus on asiaa. Ei tarvitse kun katsoa taivaalle, niin jokainen normaali ihminen haluaa taivaalle ja taivaaseen. Se on lumoavan kaunista etenkin lentokoneesta katsottuna.
      Että taivaaseen olen pyrkimässä. Jeesus on tie.

• Anonyymi

Taivaaseen taivaaseen.....

Ikaros sai siivet ja lensi liian lähelle aurinkoa, siivet sulivat ja Ikaros putosi mereen.

• Anonyymi

Kuka nyt helvettiin haluaisikaan?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5853
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1997
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1449
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1238
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1097
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      68
      1084
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1052
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe