Kuljemme itkevien kuusten lomitse, ne ovat portti josta en tahtoisi meidän löytävän pimeään
Ole valossa nyt ja kulje valoon, sillä minä olen portti kulkea sinun, sinä minun
Olet hämärän tanssin kasteisen niityn keijujen valonsäde kuten olit silloin, kun meidän hahmomme olivat tosia ja sielumme lensivät kesäisten kattojenne yllä laskeutuen rannan hiekkaan syömään meren kohinaa
Rakastan sinua
Ikuisuuden tanssi kyynelten tuollepuolen
Joissain hetkissä me olemme vielä täällä kirkkaana unessa, pölypalloina nurkissa tai
tuhkana purkissa.
Matkallamme
2
350
Vastaukset
Elä rakkaudesta. Elä rakkaudelle. Se ravitsee ja ravistelee kuin meri. Se on kiinteä jykevä metsä. Se on auringon.
- Vivahteita
Rakkautta. . .välillä unohdan olemassaolosi
Mistä ja mille sinä elät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t887141- 353791
- 453360
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412262
- 2062259
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401749