Rakkaudesta lajiin, rakkaudesta rahaan.

Täälästä kirjoittelevat IAME X30 ukkelit somessa;

"On epäilty, että haluamme lisätä rengaskauppaa, mutta sitä emme todellakaan ole tekemässä. Suurin prioriteetti on saada tapahtumista mukavia seurattavia ja koettavia joka kantilta sekä kustannukset järkevälle tasolle. Tämä sääntö on jälleen osoitus siitä. Rakkaudesta lajiin, tottakai."

Eli tukitse:

On epäilty, että haluamme lisätä Rengas kauppaa, TOTTA, muuten ei tuu tarpeeks euroja. Suurin prioriteetti on saada tapahtumista mukavia TILEJÄ ja PIILOTTAA tulot joka kantilta sekä Nostaa rahallinen tuotto maksimaaliselle tasolle. Tämä sääntö on jälleen osoitus siitä."

Pikkusen rupee olemaan selittelyn makua poikien puuhastelussa. Koska ihmiset ymmärtää että tämäkin rakkauden täyteinen sarja on raakaa yritystoimintaa jossa on tarkoitus saada nyhdettyä ihmisiltä eurot keinolla millä hyvänsä!
Ilmianna
Jaa

23 Vastausta


Vähän oot taas aasi muokannu itse tekstiä! Ei ole alkuperäinen teksti noin!
Ilmianna
Jaa
Ihan sama onko pilkulleen oikein, asiasisältö on kuitenkin sama!
Ilmianna
Jaa
Aivan, aivan. Käytettävien rengassarjojen rajoittaminenhan on suora osoitus siitä, että sarjapromoottori on rahanahne ja haluaa vain nyhtää suomalaisilta kartingharrastajilta mahdollisimman paljon rahaa? Nyt sitä päätä pensaasta pois, eihän tuollanen mene edes trollina läpi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Niin jos samanlaisella kululla ajat puolet viime kesän kisamäärästä , niin mikä ei ole ahneutta jos se
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Älä puhu paskaa mistään puolesta ajomäärästä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jos on erät lauantaina ja finaalit sunnuntaina
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä, mutta erät ja finaalit entistä pidempiä...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Onko jo erissä peräti 6 kierrosta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
suunta on juuri väärinpäin uudistuksen jälkeen...lisää pituutta puuduttaviin eriin kun pitäisi olla lyhyitä sähäköitä eriä useita...kukaan jaksa seurata 25krs:n kisaa, jossa ei tapahdu viiden kierroksen jälkeen mitään, raa´at karsintaerät käyttöön, muutama lyhyt erä ja pari lyhyttä finaalia nopeimpien kesken...tulis aika-ajoonkin jotakin panosta...ämä tietysti edellyttää, että olisi riittävästi tasokkaita kuskeja kisaamaan...15-20 kuskia, niille voidaan pytyt ja pisteet jakaa perjantai-iltana ilmoittautumisen jälkeen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Voiko Suomi-moottoreilla pärjätä ulkomailla?
(lainaus X30 sivuilta) täyttä puutaheinää tulee.

IAME International Final -kilpailussa 2016 Ranskan Le Mansissa suomalaiset kuljettajat ajoivat kärkiaikoja aivan omilla moottoreilla. Vuokratut moottorit eivät ole olleet nopeampia. Moottorien kaikki virittäminen ja työstäminen on kiellettyä, joten myöskään moottorien vuokraajat eivät voi tehdä moottoreilleen erikoisuuksia. Tasalaatuisuus myös varmistaa sen, että erityisiä "kultamunia" ei ole joukossa.

Mites meni niillä suomi kuskeilla Ranskassa ketkä ajoivat omilla mosilla 2017. Ei ainakaan tulosta tullut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei ole tullut 2018 vuonnakaan ... vielä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
"Mites meni niillä suomi kuskeilla Ranskassa ketkä ajoivat omilla mosilla 2017. Ei ainakaan tulosta tullut."

Ooksä tosiaan niin ääliö että luulet, että esim kv kisoissa menestyksen takana on vain ja ainoastaan moottori? Pelkkä hyvä moottori ja hyvä vauhti ei takaa yhtään mitään, pitää olla paljon muutakin ja myös vähän onneakin. IAME X30-mosat on todella tasaisia, päin vastoin kuin esim rotaxissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Okei , jos mosat oli hyviä , niin oliko sitten kuskit ......
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tulokset kyllä puhuu, ketkä menesty suomalaisista maailman finaalissa. Suomessa kartingin taso on ihan onneton, siksi siellä paljon osanottajia (turisteja). Ekana SM- tasolta siirryttiin Rotaxiin ja mikäli sielläkään ei tullut toivottua tulosta siirryttiin X30, siksi siellä paljon onnettomia kuskeja, ketkä kuvittelevat jopa pärjäävänsä tuolla Euroopassa.
Ilmianna
Jaa
Juuri näin. X30 on kädettömien paskakuskien luokka joiden ympäri SMn ja Rotaxin tosikuskit ajaa takaperinkin ympyrää. Karting kannattas kieltää Suomesa ainakin X30 luokassa kokonaan autourheilua vahingoittavana tekona. Taso on niin paska että hävetkää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ja se taso johtuu susipaskoista huoltajista. Ne jotka ei päässeet vihreään telttaan rotaxissa, veti mahan sisään, kauluspaidan eka kertaa eläissään päälle ja tuumas, että nyt poika pärjää kun on tasaiset moottorit. Eikä pärjänny koska ei osaa opettaa poikaa ajamaan ja vielä vähemmän säätämään autoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Meilläkin poika tuli lahjakkaaksi heti kun siirryttiin sm sarjaan. Nyt ollaan käyty ulkomaillakin ja saatu tosi hyvää kokemusta. Näin se vaan menee, näköjään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
RoadtoTOPkarting on ihan eri porukan käsissä....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jaksat puhua itseksesi ja useaan kertaan.. lääkkeet. Kyllä asia on tullut selväksi, Nyt odotellaan kauden alkua että päästään -harrastamaan-lasten-kanssa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eiköhän nuokin rahat mene kymiring nimiseen konkurssiin...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
mä en kyl tajua tollasia prkleen idiootteja, jotka jaksavat urputtaa kymiringistä...mitä perkelettä se teille kuuluu, teidän rahoja ei sinne ole laitettu...jos jollakulla on munaa yrittää jotain täällä perähikiässä, aina on tollasia urpoja, jotka yrittävät päteä mollaamalla keskeneräisiä asioita...antakaa rataihmisten tehdä työnsä...päinvastoin pitäisi kannustaa ja innostaa lisää, että tännekin muuta elämää saataisiin kuin hiihtokisoja...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
KymiRing on aivan kohta konkurssipesä. Siinä Iitin kuntaa itkettää. MotoGp HAH!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ja sinä olet siitä tyytyväinen, koska...????
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Rakkaudesta lajiin, rakkaudesta rahaan.

Täälästä kirjoittelevat IAME X30 ukkelit somessa;

"On epäilty, että haluamme lisätä rengaskauppaa, mutta sitä emme todellakaan ole tekemässä. Suurin prioriteetti on saada tapahtumista mukavia seurattavia ja koettavia joka kantilta sekä kustannukset järkevälle tasolle. Tämä sääntö on jälleen osoitus siitä. Rakkaudesta lajiin, tottakai."

Eli tukitse:

On epäilty, että haluamme lisätä Rengas kauppaa, TOTTA, muuten ei tuu tarpeeks euroja. Suurin prioriteetti on saada tapahtumista mukavia TILEJÄ ja PIILOTTAA tulot joka kantilta sekä Nostaa rahallinen tuotto maksimaaliselle tasolle. Tämä sääntö on jälleen osoitus siitä."

Pikkusen rupee olemaan selittelyn makua poikien puuhastelussa. Koska ihmiset ymmärtää että tämäkin rakkauden täyteinen sarja on raakaa yritystoimintaa jossa on tarkoitus saada nyhdettyä ihmisiltä eurot keinolla millä hyvänsä!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta