Voiko koulua vaihtaa läheiselle paikka kunnalle

Jokuuh14

Mietin et voiks mitenkään vaihtaa koulua eri paikka kunnalle 7lk jälkee sillä et asun tääl mis ny ja sit Käyn kouluu eri paikka kunnassa ja sinne on noin 40km väli matka nii miten pystyn vaihtaa ja mitä sanon syiks ja millä kulen sinne mut hluisin vaihtaa sinne ku Oon enne asunu siel ja siel on kaikki mun kaverit ja mun paras kaveri ja ku tos koulua ei Oo ku sellaiset 5kaverii ja yks tosi ärsyttävä ihminen jää ehk luokal tös koulua ja sitten se tulee samalle luokal mil ny Oon ja muutenkin meijä luokan ohjaaja on ärsyttävä nii Kertokaa mitä teen et voin vaihtaa ja keksikää mulle lisää jotain syitä?!!! Oliks nopee?!!!!😶

1

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokuuh14

Ja sit viel se et miten hakee sinne kouluu ja miten saan vanhemmat suostuu????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      31
      2898
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      148
      2183
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1647
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1220
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      67
      1195
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      101
      1155
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      57
      1077
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      1050
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      74