Mietin et voiks mitenkään vaihtaa koulua eri paikka kunnalle 7lk jälkee sillä et asun tääl mis ny ja sit Käyn kouluu eri paikka kunnassa ja sinne on noin 40km väli matka nii miten pystyn vaihtaa ja mitä sanon syiks ja millä kulen sinne mut hluisin vaihtaa sinne ku Oon enne asunu siel ja siel on kaikki mun kaverit ja mun paras kaveri ja ku tos koulua ei Oo ku sellaiset 5kaverii ja yks tosi ärsyttävä ihminen jää ehk luokal tös koulua ja sitten se tulee samalle luokal mil ny Oon ja muutenkin meijä luokan ohjaaja on ärsyttävä nii Kertokaa mitä teen et voin vaihtaa ja keksikää mulle lisää jotain syitä?!!! Oliks nopee?!!!!😶
Voiko koulua vaihtaa läheiselle paikka kunnalle
Jokuuh14
1
231
Vastaukset
- Jokuuh14
Ja sit viel se et miten hakee sinne kouluu ja miten saan vanhemmat suostuu????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161