henkinen dominointi

Bea3

Olen ollut suurimman osan elämästäni alistetun ja mitätöidyn asemassa ja nyt minua on alkanut kiinnostaa kuinka moni haluaa alistaa toista ihmistä ja haluaisin kokeilla alistajan osaa,Ei seksuaalisesti vaan henkisesti.Toki henkisestä alistamisesta voi toinen saada myös seksuaalista mielihyvää.Jostain syystä vedän puoleeni miehiä jotka haluavat minusta rahallista hyötyä ja alistavat ja olen alkanut tuntea viehätystä ajatuksesta että olisinkin Valtiatar joka määräilee ja alistaa miehiä josta minulle maksettaisiin.Kuinka monia miehiä viehättää ajatus tällaisesta?Haaveena olisi työksi tarjota asiakkaalle räätälöityjä alistamissessioita, tässä tapauksessa vain ei mitään perinteistä kidutuskammiotouhua vaan esim.julkisilla paikoilla dominointia ja alistamista.Haluaisin kokea aiemmin kokemani toisinpäin,Minä alistan ja määrään ja mies maksaa.Myös toki nainen voisi olla asiakkaana.Ulkoisesti olen ihan perusviehättävä pieni ja hoikka nainen.Mitäs tuumitte ajatukse

3

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esimerkiksi mä haluisin olla alistuvana sulle :) voisin vaik nuuhkii sun valkoisia nilkkasukkia julkisella paikalla :) ja mitää vaan muuta keksit nöyryyttääkses :)

• hrthh

Ymmärrän sinua. Tiedän mitä on olla aina pohjalla usko pois. Mä luulen että myytti miehistä jotka ovat vaikutusvaltaisia ja varakkaita haluten sitten alistua dominalle on syntynyt siitä että ylempikeskiluokka on kokoaan näkyvämpi. Itse olen köyhä mies joka ei koskaan ole ollut työelämässä kuin hikinauhaportaan duunarin asemassa. Silti olen alistuva subi mies enkä kaipaa seksuaalisuuteni kautta kompensaatiota.Mun mielestä maksettu seksi ei kuitenkaan ole aitoa. S&M seksissäkin kun subi on asiakas on voimassa kuluttajasuoja ja ties mitkä säädökset. Luulen että jos haluaa oikein kunnon piiskauksen tms. sen saa sellaiselta joka tekee asiaa ilman taloudellisia tavoitteita vain omaksi nautinnokseen. Jos on saanut vaikka pysyvän arven piiskauksesta siitä ei ole yhtä helppo mennä raastupaan valittamaan jos se on tullut seksissä omasta haluta ilman mitään asiakkuutta.

• mat22ti

Hei ! Olen hentovoimainen vanhempi mies, 180cm, 75kg, voitaisiin tavata julkisella painitatamilla, tai muualla, painaudut takaa päälleni ja otat tiukan otteen ja pidät allasi, nöyryytät ja alistat, kiusaat ja ärsytät, läimäyttelet, ym. käsket, uhkaat sitoa ja käyttää dildoa, kunnes olen täysin nöyrä ja tottelen,.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe