Jos mies harrastaa seksiä joka toinen päivä... Onko se sairaus tai liiallinen ?
Liiallinen seksuaalinen halukkuus
10
387
Vastaukset
Yksilöllinen ominaisuus. Vaimoni tekee samoin eikä aina minun kanssa.
Hyväksy tai hylkää. Minä hyväksyin.Myös seksitarpeen ja seksin kohteen mukaan ihmiset ovat erilaisia. Useat tarvitsevat seksuaalista laukeamista monta kertaa päivässä. Jos ei ole mahdollista laueta, seksiajatukset vievät keskittymiskyvyn kaikkeen muuhun. Ei pysty tekemään juuri mitään. Ainoa keino seksihalun vähentämiseen on vain laukeaminen, olipa vaikutus sitten kuinkakin lyhytaikainen.
- kdkdkdkdkkdk
Osaako ihmiset ajatella lainkaan itse asioita?
On liikaa. Sopiva väli on maksimissaan kerran puolessa vuodessa. Jaa no kyllä mun suhteissa mies on saani joka pvä pillua montakertaa ja poskihoitoja
T. 20v naineneturauhasen terveyden kannalta pitäisi kohtuullisen usein saada siemensyöksyjä.
- Normaaliaviopari
Oih, me sekstailemme 1-5 x pvä. Eikä ole yhtään liikaa 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2797390SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2773881Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti443778"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2912700Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa332094Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä342078Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1371995SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1611981Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401937Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171761