Jos mies harrastaa seksiä joka toinen päivä... Onko se sairaus tai liiallinen ?
Liiallinen seksuaalinen halukkuus
10
363
Vastaukset
Yksilöllinen ominaisuus. Vaimoni tekee samoin eikä aina minun kanssa.
Hyväksy tai hylkää. Minä hyväksyin.Myös seksitarpeen ja seksin kohteen mukaan ihmiset ovat erilaisia. Useat tarvitsevat seksuaalista laukeamista monta kertaa päivässä. Jos ei ole mahdollista laueta, seksiajatukset vievät keskittymiskyvyn kaikkeen muuhun. Ei pysty tekemään juuri mitään. Ainoa keino seksihalun vähentämiseen on vain laukeaminen, olipa vaikutus sitten kuinkakin lyhytaikainen.
- kdkdkdkdkkdk
Osaako ihmiset ajatella lainkaan itse asioita?
On liikaa. Sopiva väli on maksimissaan kerran puolessa vuodessa. Jaa no kyllä mun suhteissa mies on saani joka pvä pillua montakertaa ja poskihoitoja
T. 20v naineneturauhasen terveyden kannalta pitäisi kohtuullisen usein saada siemensyöksyjä.
- Normaaliaviopari
Oih, me sekstailemme 1-5 x pvä. Eikä ole yhtään liikaa 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait273176Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3853Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68770Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3740Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60684Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41560
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20559Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3549- 11543