Jos mies harrastaa seksiä joka toinen päivä... Onko se sairaus tai liiallinen ?
Liiallinen seksuaalinen halukkuus
10
400
Vastaukset
Yksilöllinen ominaisuus. Vaimoni tekee samoin eikä aina minun kanssa.
Hyväksy tai hylkää. Minä hyväksyin.Myös seksitarpeen ja seksin kohteen mukaan ihmiset ovat erilaisia. Useat tarvitsevat seksuaalista laukeamista monta kertaa päivässä. Jos ei ole mahdollista laueta, seksiajatukset vievät keskittymiskyvyn kaikkeen muuhun. Ei pysty tekemään juuri mitään. Ainoa keino seksihalun vähentämiseen on vain laukeaminen, olipa vaikutus sitten kuinkakin lyhytaikainen.
- kdkdkdkdkkdk
Osaako ihmiset ajatella lainkaan itse asioita?
On liikaa. Sopiva väli on maksimissaan kerran puolessa vuodessa. Jaa no kyllä mun suhteissa mies on saani joka pvä pillua montakertaa ja poskihoitoja
T. 20v naineneturauhasen terveyden kannalta pitäisi kohtuullisen usein saada siemensyöksyjä.
- Normaaliaviopari
Oih, me sekstailemme 1-5 x pvä. Eikä ole yhtään liikaa 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505147Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672925Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2791418Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721133Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281058
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741054- 1691030
- 49914