Jos mies harrastaa seksiä joka toinen päivä... Onko se sairaus tai liiallinen ?
Liiallinen seksuaalinen halukkuus
10
312
Vastaukset
Yksilöllinen ominaisuus. Vaimoni tekee samoin eikä aina minun kanssa.
Hyväksy tai hylkää. Minä hyväksyin.Myös seksitarpeen ja seksin kohteen mukaan ihmiset ovat erilaisia. Useat tarvitsevat seksuaalista laukeamista monta kertaa päivässä. Jos ei ole mahdollista laueta, seksiajatukset vievät keskittymiskyvyn kaikkeen muuhun. Ei pysty tekemään juuri mitään. Ainoa keino seksihalun vähentämiseen on vain laukeaminen, olipa vaikutus sitten kuinkakin lyhytaikainen.
- kdkdkdkdkkdk
Osaako ihmiset ajatella lainkaan itse asioita?
On liikaa. Sopiva väli on maksimissaan kerran puolessa vuodessa. Jaa no kyllä mun suhteissa mies on saani joka pvä pillua montakertaa ja poskihoitoja
T. 20v naineneturauhasen terveyden kannalta pitäisi kohtuullisen usein saada siemensyöksyjä.
- Normaaliaviopari
Oih, me sekstailemme 1-5 x pvä. Eikä ole yhtään liikaa 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195