karva kolmio

kyvää

oli kiihottavaa päästä naisen kaa sänkyyn jonka haaroissa oli niin ihanatuuhea karvakolmio eikä niinku nykyään näkee tulehtuneita finniperseitä jotka eivät muistuta naista ollenkaan aah' oli ihanaa marke sä sait mut liekkeihinihanalla naisenvartalolla koska uusix?

10

2735

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroska
    • pietaeronen0

olen kiinostunut aiheesta ?

• Anonyymi

olen kiinnostunut tulemaan tänne meille sopii mulle tulee vielä yksi syy miks ja sitä rataa

• Anonyymi

Kyllä karvakolmio on kiihottava, pimpsa näyttää kauniinmalta kun on siisti kolmio.

• Kolmio pitää naisella olla ehdottomasti.

• Täysin samaa mieltä; pidän erittäin paljon naisen tuuheasta häpykarvoituksesta. Se näyttää erittäin kauniilta ja on hyvin kiihottava!

• Kyllä mäkin tykkään karvakolmiosta, mulla pari hyvää kuvaa naisesta kun on karvakolmio ja melko kookkaat häpyhuulet, tulee seisokki jo ajatuksestakin. Nuolemaankun pääsis tuollaista

• Tuo on totta; seisokki tulee välittömästi, kun ajattelet ihanaa naista tuuhealla karvakolmiolla..

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, että kaljupää on karvahattu päässä paremman näköinen kuin ilman. Tietysti riippuu vähän karvareuhkasta, mutta sellainen lyhyt karvainen hattu.

• Tuuhean karvakolmion omaavat, upeat naiset; ottakaa yhteyttä tännepäin.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      69
      2489
    2. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      84
      2384
    3. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      17
      2110
    4. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä

Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä
      Maailman menoa
      40
      1755
    5. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      84
      1712
    6. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      116
      1684
    7. Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?

Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä
      Sinkut
      258
      1555
    8. Mitä koululla tapahtui?

Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287
      Imatra
      25
      1027
    9. Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.

Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he
      Perussuomalaiset
      322
      984
    10. Unelmia Italiassa: Totuus Ralph-pojan kanssa pitkästä ajomatkasta Italiaan

Viime kesän kynnyksellä Kikotin-matkailuauto lähti tien päälle ja matka halki Euroopan kohti Italiaa starttasi. Tämä oli
      Tv-sarjat
      4
      840
    Aihe