oli kiihottavaa päästä naisen kaa sänkyyn jonka haaroissa oli niin ihanatuuhea karvakolmio eikä niinku nykyään näkee tulehtuneita finniperseitä jotka eivät muistuta naista ollenkaan aah' oli ihanaa marke sä sait mut liekkeihinihanalla naisenvartalolla koska uusix?
karva kolmio
9
2509
Vastaukset
- eroska
laita kuvaa:
[email protected] - pietaeronen0
olen kiinostunut aiheesta ?
- Anonyymi
Kyllä karvakolmio on kiihottava, pimpsa näyttää kauniinmalta kun on siisti kolmio.
Kolmio pitää naisella olla ehdottomasti.
Täysin samaa mieltä; pidän erittäin paljon naisen tuuheasta häpykarvoituksesta. Se näyttää erittäin kauniilta ja on hyvin kiihottava!
Kyllä mäkin tykkään karvakolmiosta, mulla pari hyvää kuvaa naisesta kun on karvakolmio ja melko kookkaat häpyhuulet, tulee seisokki jo ajatuksestakin. Nuolemaankun pääsis tuollaista
Tuo on totta; seisokki tulee välittömästi, kun ajattelet ihanaa naista tuuhealla karvakolmiolla..
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että kaljupää on karvahattu päässä paremman näköinen kuin ilman. Tietysti riippuu vähän karvareuhkasta, mutta sellainen lyhyt karvainen hattu.
Tuuhean karvakolmion omaavat, upeat naiset; ottakaa yhteyttä tännepäin.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141