oli kiihottavaa päästä naisen kaa sänkyyn jonka haaroissa oli niin ihanatuuhea karvakolmio eikä niinku nykyään näkee tulehtuneita finniperseitä jotka eivät muistuta naista ollenkaan aah' oli ihanaa marke sä sait mut liekkeihinihanalla naisenvartalolla koska uusix?
karva kolmio
10
2601
Vastaukset
- eroska
laita kuvaa:
[email protected] - pietaeronen0
olen kiinostunut aiheesta ?
- Anonyymi
olen kiinnostunut tulemaan tänne meille sopii mulle tulee vielä yksi syy miks ja sitä rataa
- Anonyymi
Kyllä karvakolmio on kiihottava, pimpsa näyttää kauniinmalta kun on siisti kolmio.
Kolmio pitää naisella olla ehdottomasti.
Täysin samaa mieltä; pidän erittäin paljon naisen tuuheasta häpykarvoituksesta. Se näyttää erittäin kauniilta ja on hyvin kiihottava!
Kyllä mäkin tykkään karvakolmiosta, mulla pari hyvää kuvaa naisesta kun on karvakolmio ja melko kookkaat häpyhuulet, tulee seisokki jo ajatuksestakin. Nuolemaankun pääsis tuollaista
Tuo on totta; seisokki tulee välittömästi, kun ajattelet ihanaa naista tuuhealla karvakolmiolla..
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että kaljupää on karvahattu päässä paremman näköinen kuin ilman. Tietysti riippuu vähän karvareuhkasta, mutta sellainen lyhyt karvainen hattu.
Tuuhean karvakolmion omaavat, upeat naiset; ottakaa yhteyttä tännepäin.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217985Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855