oli kiihottavaa päästä naisen kaa sänkyyn jonka haaroissa oli niin ihanatuuhea karvakolmio eikä niinku nykyään näkee tulehtuneita finniperseitä jotka eivät muistuta naista ollenkaan aah' oli ihanaa marke sä sait mut liekkeihinihanalla naisenvartalolla koska uusix?
karva kolmio
10
2733
Vastaukset
- eroska
laita kuvaa:
[email protected] - pietaeronen0
olen kiinostunut aiheesta ?
- Anonyymi
olen kiinnostunut tulemaan tänne meille sopii mulle tulee vielä yksi syy miks ja sitä rataa
- Anonyymi
Kyllä karvakolmio on kiihottava, pimpsa näyttää kauniinmalta kun on siisti kolmio.
Kolmio pitää naisella olla ehdottomasti.
Täysin samaa mieltä; pidän erittäin paljon naisen tuuheasta häpykarvoituksesta. Se näyttää erittäin kauniilta ja on hyvin kiihottava!
Kyllä mäkin tykkään karvakolmiosta, mulla pari hyvää kuvaa naisesta kun on karvakolmio ja melko kookkaat häpyhuulet, tulee seisokki jo ajatuksestakin. Nuolemaankun pääsis tuollaista
Tuo on totta; seisokki tulee välittömästi, kun ajattelet ihanaa naista tuuhealla karvakolmiolla..
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että kaljupää on karvahattu päässä paremman näköinen kuin ilman. Tietysti riippuu vähän karvareuhkasta, mutta sellainen lyhyt karvainen hattu.
Tuuhean karvakolmion omaavat, upeat naiset; ottakaa yhteyttä tännepäin.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve132970Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U461951Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411733SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1011733Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin811459- 711006
Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11928Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä188914- 58830
- 18784