Olen lähdössä toukokuussa New Yorkkiin yksin mutta ryhmässä. Minulla on huono englannin kielitaito ja alkanut mietityttämään miten pärjään New Yorkin lentokentällä, etenki lähtöselvityksessä. Riittääkö että annan vaan passin ja matka asiakirjat virkailijalle ja nostan matkalaukun sille hihnalle vai joudunko vastailemaan joihinkin kysymyksiin ja selittelemään jotain?
Varmaan saisin joltain ryhmäläiseltä apua mutta hävettää mennä kysymään.
Onko kellään kokemuksia tälläsestä kielimuurista miten pärjää lentokentällä parhaiten?
Lähdössä lennolle ja huono englannin kielitaito
6
707
Vastaukset
- Kuulustelu
Hankalin paikka taitaa olla maahantulomuodollisuudet ja sen mukavat kysymykset?
Pyydä jokin matkakaveri auttamaan. Toivo maahantulotarkastuksessa mukavaa virkailijaa ja opettele sanomaan ettet puhu englantia hyvin. Paluulipun päivämäärä myös hyvä opetella.
- Sonjuliini93
Onko siellä joku maahantulotarkastuskin? Ekaa kertaa nimittäin olen matkaamassa New Yorkkii tai Amerikkaan yleensäkin ja työmatkalle, ei ole ollenkaan tuttuja nämä käytännöt siellä. Voiko siellä jotain muuta yllättävää tulla vastaan mihin kannattaa varautua?
- Estalgem
Sonjuliini93 kirjoitti:
Onko siellä joku maahantulotarkastuskin? Ekaa kertaa nimittäin olen matkaamassa New Yorkkii tai Amerikkaan yleensäkin ja työmatkalle, ei ole ollenkaan tuttuja nämä käytännöt siellä. Voiko siellä jotain muuta yllättävää tulla vastaan mihin kannattaa varautua?
Kyllä tekevät kysymyksiä ja siihen jonottaminen vie aikaaaaaa.
Olet varmaan jo tutustunut myös Estaan? - Sonjuliini93
En ole, täytyykin tutustua tähän Estaan. Kiitos tästä tiedosta...
- NyyJorkkii
Aloitus on PROVO, jotkut vielä vastaavat siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204954
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861762Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881612Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741574Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561438Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351197Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041119Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691104- 931064