Olen lähdössä toukokuussa New Yorkkiin yksin mutta ryhmässä. Minulla on huono englannin kielitaito ja alkanut mietityttämään miten pärjään New Yorkin lentokentällä, etenki lähtöselvityksessä. Riittääkö että annan vaan passin ja matka asiakirjat virkailijalle ja nostan matkalaukun sille hihnalle vai joudunko vastailemaan joihinkin kysymyksiin ja selittelemään jotain?
Varmaan saisin joltain ryhmäläiseltä apua mutta hävettää mennä kysymään.
Onko kellään kokemuksia tälläsestä kielimuurista miten pärjää lentokentällä parhaiten?
Lähdössä lennolle ja huono englannin kielitaito
6
683
Vastaukset
- Kuulustelu
Hankalin paikka taitaa olla maahantulomuodollisuudet ja sen mukavat kysymykset?
Pyydä jokin matkakaveri auttamaan. Toivo maahantulotarkastuksessa mukavaa virkailijaa ja opettele sanomaan ettet puhu englantia hyvin. Paluulipun päivämäärä myös hyvä opetella.
- Sonjuliini93
Onko siellä joku maahantulotarkastuskin? Ekaa kertaa nimittäin olen matkaamassa New Yorkkii tai Amerikkaan yleensäkin ja työmatkalle, ei ole ollenkaan tuttuja nämä käytännöt siellä. Voiko siellä jotain muuta yllättävää tulla vastaan mihin kannattaa varautua?
- Estalgem
Sonjuliini93 kirjoitti:
Onko siellä joku maahantulotarkastuskin? Ekaa kertaa nimittäin olen matkaamassa New Yorkkii tai Amerikkaan yleensäkin ja työmatkalle, ei ole ollenkaan tuttuja nämä käytännöt siellä. Voiko siellä jotain muuta yllättävää tulla vastaan mihin kannattaa varautua?
Kyllä tekevät kysymyksiä ja siihen jonottaminen vie aikaaaaaa.
Olet varmaan jo tutustunut myös Estaan? - Sonjuliini93
En ole, täytyykin tutustua tähän Estaan. Kiitos tästä tiedosta...
- NyyJorkkii
Aloitus on PROVO, jotkut vielä vastaavat siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057