Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Itku seksinjälkeen

Mulla oli yhenillan juttu ja kun olin saanut orgasmin aloin itkeä!? Se oli todella noloa, mutta en nyt ihan ymmärrä miksi itkin? Mietin voisiko se johtua siitä, että kaipaan edelleen eksääni, mutta en miettinyt seksin aikana eksääni edes.
5868
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Ei tarvitse huolestua, tuo on ihan normaalia naisille. Kumppanisi vain teki asiat oikein ja teillä oli hyvin tunnetta mukana.

Äänestä

Minä itkin melkein joka kerta seksin jälkeen nuorena 20-30 vuotiaana. Se oli vaan niin kokonaisvaltaisan hyvää oloa ja nautintoa rakkaan mieheni kanssa että itki ilosta.

Äänestä

Itku on luonnolinen, hyvä ja tervellinen (itsesuoju)keino käsitellä stressiä.
Siinä ei ole mitään noloa vaan se on terveen merkki.

Äänestä

Et ehkä ollut tilanteen tasalla. Ei puida suhteita tässä. Hyvässä seksisuhteessa, oilipa se parisuhde tai ... hmmm jotain muuta, niin orgasmi aiheuttaa tunnepurkauksen. Se voi olla itkua, naurua tai mitä vaan. Ei sitä kannata eikä saa hävetä.

Äänestä

Nuorena yksi tyttöystäväni itki aina orgasmin jälkeen,

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Todellanoloak kirjoitti:

Mulla oli yhenillan juttu ja kun olin saanut orgasmin aloin itkeä!? Se oli todella noloa, mutta en nyt ihan ymmärrä miksi itkin? Mietin voisiko se johtua siitä, että kaipaan edelleen eksääni, mutta en miettinyt seksin aikana eksääni edes.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu