Nolottaa olla Kihniöläinen

Purkkihernekeitto

Luettuani täällä Suomi24:ssä aiemmin muita keskustelualueita luulin jo että olen nähnyt kaiken. Hyvin harvoin sattui osumaan silmiin tekstiä jossa kehuttaisiin jotakin asiaa / yritystä, suurimmassa osassa keskityttiin ainoastaan mustamaalaamaan muita tai sitten muuten vain valittamaan elämästä. Mutta ei, tämä Kihniö-palsta on jo jotain aivan ennenkuulumatonta. Millainen elämä teillä valittajilla ja kateellisilla oikein on? Keskittykää enemmän omiin juttuihinne älkääkä jatkuvasti miettikö mitä muut tekevät ja miten muiden elämästä voisi mahdollisesti tehdä hankalampaa.

Suosittelen myös joskus poistumaan Kihniön rajojen ulkopuolelle, kannattaa aloittaa varovasti, esimerkiksi vierailla Parkanossa tai Virroilla. Kun hieman tottuu matkailuun ja uusiin kulttuureihin, voi pikku hiljaa siirtyä kauemmas, vaikkapa Ikaalisiin.

8

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka43

      Erittäin fiksu kirjoitus tuo aloittajan teksti. Itse en enää Kihniössä asu, mutta silloin tällöin katson tätä palstaa. ja Kihniössä myös käyn.
      Kyllä Kihniöstä hyviä asioita löytyy, kun alkaa tarkemmia asioita miettimään. Toivon, että jokainen kihniöläinen miettii niitä positiivia asioita eikä yritä mustamaalata toisia kihniöläisiä tai kihniöläisiä yrityksiä. Olkaa ylpeitä itsestänne ja yrityksistä, joiden olemassaolo on elintärkeää Kihniölle!

    • Olen noin kaks vuatta asunu Teuvaalla, eikä niin mitään valittamista ole. Vähään oli baari hirastempoonen mutta ei siinä pitäjässä montaa ihmistä asunukkaan. Ja neekin oli TEAKIs kuten määkin. Vähänkö harmitti seekin asia. Tähkä on Hyvä kyllä. Mitä nyt Nuarisotaloolla vähän kävin kattomassa. Ja Turuus ja Seinäjoellakin kävin vähän kattomassa ja nuaan.

    • Eikö Kihniö ole ihan jees paikka. Olen määkin Turust...

    • Pandakakkonenuros

      Paitti jos Tsdilaisten kaa joutuu juttuihin, kun heillä on seeproja, leijonii ja aaseja syötäväksikin ihan

    • tippavaaranvaraisäntäM

      No niin muakin vähän nolottaa

      • Katteekskäy

        No moon vähä kateellinen ku teillä on se magee juppipaikka Häpyniemi. Ite oon horonkylästä sielä ei oo yhtikäs mitää.


    • j.ahma

      No niin, vaik olen Turkulainen

    • j.ahmaM

      Mää olen vähän turkulainen...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe