Luettuani täällä Suomi24:ssä aiemmin muita keskustelualueita luulin jo että olen nähnyt kaiken. Hyvin harvoin sattui osumaan silmiin tekstiä jossa kehuttaisiin jotakin asiaa / yritystä, suurimmassa osassa keskityttiin ainoastaan mustamaalaamaan muita tai sitten muuten vain valittamaan elämästä. Mutta ei, tämä Kihniö-palsta on jo jotain aivan ennenkuulumatonta. Millainen elämä teillä valittajilla ja kateellisilla oikein on? Keskittykää enemmän omiin juttuihinne älkääkä jatkuvasti miettikö mitä muut tekevät ja miten muiden elämästä voisi mahdollisesti tehdä hankalampaa.
Suosittelen myös joskus poistumaan Kihniön rajojen ulkopuolelle, kannattaa aloittaa varovasti, esimerkiksi vierailla Parkanossa tai Virroilla. Kun hieman tottuu matkailuun ja uusiin kulttuureihin, voi pikku hiljaa siirtyä kauemmas, vaikkapa Ikaalisiin.
Nolottaa olla Kihniöläinen
8
1045
Vastaukset
- Pekka43
Erittäin fiksu kirjoitus tuo aloittajan teksti. Itse en enää Kihniössä asu, mutta silloin tällöin katson tätä palstaa. ja Kihniössä myös käyn.
Kyllä Kihniöstä hyviä asioita löytyy, kun alkaa tarkemmia asioita miettimään. Toivon, että jokainen kihniöläinen miettii niitä positiivia asioita eikä yritä mustamaalata toisia kihniöläisiä tai kihniöläisiä yrityksiä. Olkaa ylpeitä itsestänne ja yrityksistä, joiden olemassaolo on elintärkeää Kihniölle! Olen noin kaks vuatta asunu Teuvaalla, eikä niin mitään valittamista ole. Vähään oli baari hirastempoonen mutta ei siinä pitäjässä montaa ihmistä asunukkaan. Ja neekin oli TEAKIs kuten määkin. Vähänkö harmitti seekin asia. Tähkä on Hyvä kyllä. Mitä nyt Nuarisotaloolla vähän kävin kattomassa. Ja Turuus ja Seinäjoellakin kävin vähän kattomassa ja nuaan.
Eikö Kihniö ole ihan jees paikka. Olen määkin Turust...
- Pandakakkonenuros
Paitti jos Tsdilaisten kaa joutuu juttuihin, kun heillä on seeproja, leijonii ja aaseja syötäväksikin ihan
- tippavaaranvaraisäntäM
No niin muakin vähän nolottaa
- Katteekskäy
No moon vähä kateellinen ku teillä on se magee juppipaikka Häpyniemi. Ite oon horonkylästä sielä ei oo yhtikäs mitää.
- j.ahma
No niin, vaik olen Turkulainen
- j.ahmaM
Mää olen vähän turkulainen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758