Mistä maksukortti?

Vaevanen

Siis kun ei ole luottotietoja, mutta monia palveluita ei voi maksaa tilisiitona. Miten voisin saada niitä palveluita käyttööni? Siis ei kyse ole siitä ettei mulla olisi varaa. Vaan perus visa esim. Joskus näin jonkun mainoksen jossa oli ikäänkuin prepaid luottokortti?? Asialliset vastaukset kiitos

14

2705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9-6

      Kerro lisää mitä palveluita kaipaat. Nykyään verkkopankkitunnukset ja Visa Electron kuuluvat peruspalveluihin. Jos jotain erikoisempaa kaipaat niin kannattaa odottaa sitten luottotietojen palautumista.

      • Vaevanen

        No ihan niinkin arkipäiväiseen asiaan kuin kirjautua.pikaflirtti sivulle ensialkuun.


      • Vaevanen
        Vaevanen kirjoitti:

        No ihan niinkin arkipäiväiseen asiaan kuin kirjautua.pikaflirtti sivulle ensialkuun.

        Tai siis ottaa käyttöön niin ettei kuvat ole ns sumutettuja



    • jghjgjh

      S-Pankin offline Visa debitin saa varmaan jokainen.

      • Vaevanen

        Poikkeaako jotenkin visa elektronista?


      • jghjgjh
        Vaevanen kirjoitti:

        Poikkeaako jotenkin visa elektronista?

        Eipä käytännössä nykyään, ainakaan kortin käyttäjän kannalta.


      • No miten toimit visa electronilla tuollaisessa maksutilanteessa. Kun yrität ostaa jotain joka tarvitsee nuo luottokortti numerot???


      • ToimiiIhanTavallisesti

        Toimitaan Electronin kanssa maksettaessa ihan niin kuin muutenkin. Oli sitten Electron tai Debit, valitset maksutavaksi VISA.

        Esimerkiksi nämä tiedot saatetaan vaatia maksutilanteessa:
        1) kortin numero eli se mikä on etupuolella, 16 numeroa
        2) kortinhaltijan nimi, täsmälleen niin kuin se on painettu korttiin
        3) kortin voimassaoloaika, esim. 06/20
        4) CVV tms. turvakoodi joka on Visassa 3-numeroinen, löytyy yleensä kortin takapuolelta allekirjoituslaatikon sivusta

        Jos on Verified by Visa -ostospaikka (usein suomalaiset ostospaikat) niin voi kortin tietojen syöttämisen jälkeen vielä vaatia verkkopankkikirjautumisen.


    • MoneyWasher8

      S-Pankki Visa Debit ON-Line, omistajan jäsenenä ilmainen. Saa useimmiten.

      N26, Ferratum Bank, Skrill, Revolut.

      Aktia Wallet virtuaalikortti.

      Yleensä Debit / Prepaid kortit menee läpi ellei joku halua hyväksyä vain Credit kortteja. Tosin osa prepaid korteissa toimii Credit Modessa.

    • KaleniusErkki

      N26
      0e kk samoin monese.
      suomalainen moni.com

      nämä kaikissa ei tarvetta omata puhtaita l tietoja.
      kaikki ovat samalla aaltoviivalla.
      Päivittäiset asiat saa hoidettua nopsasti aina.

    • Mitä.häh

      Prepaid MasterCard?

      • Mitä.häh

        Ei saa tolkkua


      • Selväjärkinen

        Etkö oikeasti, ihan selväähän tuo on. On kännykkäliittymiä, mitä et saa, jos luottotiedot eivät ole kunnossa. Sitten on prepaid-liittymiä, minkä saat, jos sulla on vain vaikka seteli, millä sellaisen pystyt ostamaan. Prepaid MasterCard, olisi tietenkin MasterCard, millä pystyy maksamaan ostoksia siihen asti, kun rahaa on ladannut (-kulut). Edellähän noita onkin listattu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3086
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1083
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      98
      917
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      903
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      784
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      645
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe