Minulle on jo tehty toiseen silmään kaihileikkaus tekomykiö kolme vuotta sitten
.Näkö -0,5-. Nyt on toisen silmän vuoro. Kannattaako leikkauttaa niin että silmät ovat samaa paria. Sitten lukulasilla korjataan näköä
Sitten on toinen vaihtoehto ns. monovision leikkaus. Minun toiseen silmään tulisi -1.5.
Kumpaa mallia suosittelette. Ikää minullayli 60 vuotta.
Kaihileikkaus
5
183
Vastaukset
Ei taida täällä suosittelemaan kykenevä kirjoitella, siis silmälääkäriä tai optikkoakaan :).
Minulla on toinen silmä leikkauksen jälkeen erilainen. Näkö on erinomainen. En tarvitse laseja kuin hyvin pieneen tekstiin jos valaistus on huono.
"mielikki.mummo"
No niin.
Koska esiinnyt asian-tuntijana niin vastaahan aloitukseen.
Jos et osaa, viittaa edes viime-vuotiseen jankutukseen asiasta.
Silloin ratkaistiin kaikki ongelmat.
H.
Kerroin, jos et huomannut että minulla toimii erinomaisesti eriparia olevat silmät leikkauksen jälkeen. En ole asiantuntija kuin omassa tapauksessani.
- tööttt
- sama täällä - leikatulla silmällä näen mistä olen kiitollinen - aikoinaan silmien värikalvon tulehdus oli hyvin tuskainen juttu -aiheuttaja oli toksoplasma - ei ollut sitäkään vastaan hankittua vastutuskykyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt651290- 1071213
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146916Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64883- 75858
- 58731
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43626
- 78611