Minulla on kovin vähän tietoa rakastuneiden miesten käytöksestä ja ajattelusta.
Kertokaa miehet mulle, että miten usein ajattelette ihastustanne tapailuvaiheessa? Millaisia ajatuksia ajattelette hänestä eniten? Haaveiletteko tulevaisuudesta/suhteesta/kodista/lapsista/tms. hänen kanssaan?
Ja jos mies pitää harvakseltaan yhteyttä, vaikka on myöntänyt ihastuneensa, voiko hän silti ikävöidä, vai onko todennäköisesti nyt unohtanut minut?
Kuinka paljon mies ikävöi ihastustaan?
19
9295
Vastaukset
- Ihmettelenpävaan
Up
- yksivastaus
Voin vastata vain omasta puolestani. Kyllä hän on koko ajan mielessä. Kaikkia noita asioita olen miettinyt. Jos oikeasti ihastuu niin ei sitä voi noin vain unohtaa. Mutta jos nainen sanoo, että ei ole kiinnostunut ja pyytää lopettamaan yhteyden pidon niin ainakin tämä mies tekee niin vaikka se tuntuukin ikävältä. En halua olla häiriöksi. Muut miehet varmaan toimii eri tavalla, että ei kannata yleistää.
- Ihmettelenpävaan
Kiitos ajatuksiesi jakamisesta!
- jotenkin.näin.meni
Minulle eräs nainen sanoi että ei halua enään yhteydenpitoa joten lopetin viestittelyn...siltikin ikävöin.
- Kiireinenmies
En usko, että ikävöi pitkään. Tikulla silmään joka vanhoja muistelee.
- sebbi
Persoonasta kiinni.
Itse en ole mitään ikävöijä tyyppiä eli mun tykkääminen ja rakkaus ilmenee aivan muulla tavalla. Eli kun ollaan tekemisissä, ollaan intensiivisesti, ja kun ei olla tekemisissä, silloin ei roikuta. Viestitellään ja soitellaan, mutta en kaiholla ikävöi ja kaipaile. Tauon jälkeen kun nähdään, huomaan on mukava nähdä, mutta en osaa ajatuksin roikkua toisessa. - Ihmettelenpävaan
Kiitos vastauksista! Kiintoisaa tietää. :) Eli ilmeisesti riippuu enemmän henkilöstä kuin sukupuolesta.
- EnIkävöi
Ihastun vain ja jos en näe kohdetta tarpeeksi usein, niin ihastus laantuu ja siirryn seuraavaan. Näin se vaan menee. :D
- Ihmettelenpävaan
Voisko se myös alkaa uudestaan taas tavatessa?
- harvakseltaan.nähään
Ihmettelenpävaan kirjoitti:
Voisko se myös alkaa uudestaan taas tavatessa?
tietysti voi...ja alkaakin.
- Ihmettelenpävaan
Hienoa, sitten tässä voi minulla olla toivoa! ;)
- åyti
Jos nainen torjuu miehen, niin mies ei enää ota yhteyttä.
Sen täytyy ymmärtää että nainen ei ole kiinnostonut tästä miehestä.- Ihmettelenpävaan
Jos tapaaminen ei naisen kalenteriin oikeasti käy juuri miehen esittämänä aikana, niin se että nainen heti/pian ehdottaa toista aikaa, on ehdottomasti kiinnostuksen merkki. Ymmärtäähän mies sen? Toivottavasti mies ei lakkaa ehdottamasta tapaamisia.
Saatat puhua kokonaan torjumisesta, mutta tämä näkökulma tuli mieleen. Koska useaan kertaan on käynyt niin huono tuuri, että minulla on ollut muuta pakollista, jota ei ole voinut siirtää, kun tapailemani mies on ehdottanut näkemistä. Olen aina ehdottanut uutta aikaa ja muutenki tapaamisia omasta aloitteestanikin. Miehen aloitteet tapaamisille ovat kuitenkin harventuneet. Pelkään, että se johtuu näistä yhteensattumista, vaikka olen selittänyt tilanteet hänelle rehellisesti.
- tuhasienkilometrien
päästä ikävöin kyllä, koska tiedän etteivät ole tässä käden ulottuvilla.
https://youtu.be/svOX9dy0hyw - Ihmettelenpävaan
Kiitos kommenteista! Kiintoisaa tietää miehisiä näkökulmia. :) Ilmeisesti on siis enemmön kiinni henkilöstä kuin sukupuolesta.
- Ihmettelenpävaan
Ohhoh, luulin ettei eka kommentti lähtenyt liikkeelle, mutta olikin tuolla ylempänä.
- pitkäaikaista
Kun jouduin jättämään saraalloisen mustasukkaisen tyttöystäväni pakon edessä viiden vuoden serustelun jälkeen, ajatelin häntä moneen kertaan joka päivä ensimmäiset 9 vuotta. Sen jälkeen hän on ollut mielessäni monta kertaa viikossa. Nyt erosta on kulunut 30 vuotta. Rakastan häntä edelleen syvästi.
- Ihmettelenpävaan
Oi, olen pahoillani puolestasi! Voimia elämään tuon asian kanssa!
- Anonyymi
Mulla on suhde, jossa tällä hetkellä vielä suht harvoin nähdään. Huomaan, että mies alkaa jo "eron lähestyessä" muuttumaan hiljaisemmaksi, pitää lujasti kiinni kokoajan ja on vähän surullisen oloinen. Sitten kun ollaan "erillään", niin tulee viesti: "ikävä". Mä vasta opettelen lukemaan tätä miestä.... kaikki miehet eivät todellakaan ole samanlaisia.... Mun edellinen tais olla niin tunteella käyvä, että jos hänelle alkoi ikävä tulla, niin ilmestyi jo ovelle ja ilmoitti, että haluaa olla yhdessä. Tää nykyinen ei ole samanlainen tuuliviiri, mitä arvostan paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718