No mitä.kerro vaan?
Mitä jäbä duunaa tänään?
5
232
Vastaukset
- Sunjäbäwithlovee
Mä oo vaa ni hiton ihmeissäni, tuntuis ku rotat vilistäis silmis, ni emmä tiiä mihi mä ny uskon, mä luuli ett tää jengi on mun elämä peruskiv, mutt ny noi rotat vaan vilistää silmis, ett mitä mä oon syöny, vai mikä end of the world juttu tää niinku on??
Mamii meinaa tälläsia tilanteis tull ikävä, vaa ei siin mittää, äidil kaikki respect, aina saa kotiin menn, ei oo kaulint niinku viimeaiksell babella
Mut juu ny nää jutut on niinku ett miss sfääreis me liikutaa, ett daa vai njet
Ny ei snaijuu, oonks mä niinku pihall, niinku mull ei oos peruskivee elämäss enää
Niinku ne perusjutskat, family, money, healthy, pilkkasrn filhtyy hah ja frendit ja siit tää jengi mik on niinku familyy, menettäs merkityksn ny ku rotat villinty, ei tääl rauhass saa funtsii ett miss babet luuraa
Ois kuitenki jäbä joka on lojal omall jengil 💖
Peacee ja lovee- Mulolvielparsanaa
Sit nää legimiteetti joukot hyörii ympäril sanoo ett tee valintoj jotka kantaa pidemmäl, tarjoo koulutusfyrkkaa, toivat pääsiäisen pyhin familylle kanankoipii niin ku välittäs, haluu ett jätän jengi touhut, ett valinta on must kiinni, saanks mä citizenshipin takas kun mä hengasin liikaa noide rott jengiläiste kanss, en mää niit rotiss kutsu eikä kukaa jengiss sillee oo ajatell ett mitää me sit niinku ollaa
Ku ei tää maailmal niinku paljoo vaihtoehtoii anna, jengi oo niinku lähinn vaihtoehtoo ett edes jotenki pärjää ja saa hengailtuu, noi legimiteetit sanoo ett ne tietää kaikk kenen kanss mä hengaan ja jos mä ny törttele niin ne tulee viivana vetää siit vastuuse, ett valinta on mu
Mä vähän oon joo end of world tunnelmiss, mist mu pitäs tietää mik on oikee valint ett mikä jengi pärjää ja tarjoo parhaat hengailut
Ny kukaa ei sano ett mitä pitää ajatell ja mitä funtsii, iha ku noi rotis vilistelemäll silmis os joku merkki
Emmä tiiä, emmä tiiä miss jengi ny hengaa, haarautu putkisto alamaailma
Ei ne ny näytä meist välittäv enää, ku jotenki täss ny tyhjyys sydänt repii, et mitä mä niinku identiteetilt enää oon, rajui syytöksii, etten oois ees jäbä, ei noin sais tehä
Oon jotenki down 😞, ei auta legimiteetti porukan maailma syleily
No ei auta 💔
- hyyyyyiyii
Jäbä? Hyi mikä teinisana. Et taida olla kovinkaan aikuinen. 25-vuotias teini?
- Huomparempi
Mäkin oon down. . Mut se menee ohi
- Okjcxxbh
Ihan jees bissee kitates
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703